چگونه بهترین زمان شارژ کارتریج را تشخیص دهیم؟ تعویض کارتریج

تعداد برگه ای که شما بعد از شارژ میتونید با کارتریجتون پرینت بگیرید مربوط به ظرفیت مخزن کارتریج شما داره که چقدر تونر در خودش جا بده! اما امداد چاپگر اطمینان این موضوع رو به شما میده که بعد از شارژ توسط این مرکز حداکثر استفاده از میزان چاپ کارتریج خود را ببرید. خیر، کیفیت پرینتر بعد از شارژ بستگی به تونر استفاده شده دارد، اگر تونری که استفاده می شود با کیفیت و اصلی باشد کیفیت به هیچ عنوان افت نداشته و مانند روز اول خرید پرینتر شروع به چاپ میکند. شرکت امدادچاپگر با گارانتی سرویس خود، این اطمینان را به شما خواهد داد که هیچگونه کاهش و افت کیفیتی نداشته باشید. شما به راحتی در کمترین زمان کارتریج خود را شارژ می کنید و تنها ، تونر مصرفی یا قطعات نصب شده را می پردازید. همانطور که قبلاً ذکر شد، هزینه شارژ هر کارتریج بر اساس مدل و قطعات مورد نیاز کارتریج متفاوت است.

درضمن پرینترهای لیزری یا به صورت تک رنگ (مونوکروم) هستند یا به صورت رنگی. همونطور که میدونین، اساس کار پرینترها با کارتریج هست و اگه محتویات این بخش تموم بشه، عملا دستگاه نمیتونه کاری انجام بده. یه نکته ی دیگه ای که باید مورد توجه قرار بگیره اینه که اگه کارتریج به موقع شارژ نشه و مدت زیادی خالی بمونه، قطعات رو بخش های مختلف پرینتر تاثیر منفی میذاره و کیفیت چاپ رو به شدت مختل میکنه. به همین خاطر، شما باید همیشه حواستون به مقدار تونر یا جوهر موجود در کارتریج باشه و در زمان مناسب اونو شارژ کنین. شارژ کارتریج، مراحل و نکاتی داره که اگه باهاشون آشنا باشین میتونین به راحتی این فرایند رو انجام بدین و مجددا از دستگاه استفاده کنین. سپس به بررسی تفاوت بین کارتریج پرینتر جوهر افشان و پرینتر لیزری می پردازیم و کارتریج و تونر را شارژ کارتریج تبریز معرفی می کنیم.

تونر پودری خاص است که فقط در کارتریج های لیزری مشکی و رنگی قرار می گیرد . این نکته را باید بدانید که هر تونری به کارتریج مخصوص خودش مرتبط است یعنی شما باید برای شارژ هر کارتریج تونر مخصوص به خود آن را استفاده کنید . توجه کنید که استفاده از تونر و یا قطعات نامرغوب هنگام شارژ کارتریج می تواند به پرینتر و یا کارتریج شما آسیب وارد کند . به احتمال زیاد شارژ کارتریج پرینتر شما با تونر بی کیفیت انجام شده است.

فقط کافیست که بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما تماس بگیرید یا در واتس اپ به ما پیام دهید. یکی از سوالات پر تکرار کاربران این است که چه موقع بایستی کارتریج خود را شارژ نماییم، تعیین زمان شارژ کارتریج بسیار ساده است. تعویض کارتریج چاپگر اچ پی به دلیل مصرفی بودن این بخش از دستگاه، هر از چند گاهی می بایست انجام شود. برای مثال چاپگرهای سیاه و سفید لیزری معمولاً پس از چاپ ۲ هزار صفحه، به شارژ و یا تعویض کارتریج نیاز پیدا می کنند. بعضی از کاربران پرینتر‌های لیزری، برای صرفه جویی در هزینه‌ها ترجیح می‌دهند که خود شارژ کارتریج را انجام دهند.

درام پرینتر های لیزری، در دو نوع جدا و متصل تولید می شوند و در اختیار مشتری قرار می گیرند. کارتریج های دارای درام جدا دارای ماندگاری بیشتری هستند و و پس از سه الی چهار بار شارژ کاتریج بایستی تعویض شوند. در کارتریج های دارای درام متصل، پس از دو بار شارژ‌کارتریج درام عوض می شود.

کلیه خدمات این مرجع در سراسر شهر تهران و تمامی منطقه های آن و همچنین کرج قابل دسترس هستند. کیفیت ماده مصرفی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج است که در مورد پرینترهای لیزری و حرارتی پودر تونر و در مورد پرینترهای جوهرافشان، جوهر مورد استفاده قرارمی‌گیرند. در واقع قیمت پودر شارژ کارتریج و همچنین قیمت جوهر پرینترهای لیزری بر روی هزینه شارژ کارتریج پرینترهای لیزری تاثیر می گذارد. شارژ کارتریج پرینتر اچ پی یکی از پرتکرار ترین سوالات کاربران می باشد.

پس هنگام شارژ یا تعویض کارتریج پرینتر خود به مدل پرینتر توجه کنید. اگر خود اقدام به این کار کرده و یا از افراد ناشی کمک بگیرید، ممکن است به دستگاه آسییب جدی وارد شود. در این صورت هزینه تعمیر یا تعویض آن چندین برابر هزینه شارژ کارتریج خواهد بود. متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر، کارتریج انواع پرینترهای اچ پی و سایر پرینترهای قدیمی و جدید را با مناسب‌ترین قیمت برای شما شارژ می‌کنند. یکی دیگر از مواردی که لازم است با آن آشنا شوید، چیپست کارتریج است.

سری ساخت و تاریخ تولید روی جعبه با کارتریج باید همخوانی داشته باشد و این تاریخ از زمان حال باید عقب تر باشد. وقتی که با شارژ کردن کارتریج نتیجه مطلوب را در خروجی روی برگه به دست نمی آوریم دست به تعویض آن و یا تعمیر قطعات کارتریج می کنیم. ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ. اروری که گاها پس از شارژ کارتریج مشاهده می کنید، ارور خالی بودن کارتریج است، در پاسخ به این سوال باید بگوئیم، چیپست مشکل دارد.

  • بعد از بیرون کشیدن وایپر بلید، باید ضایعات یا تونرهای سوخته را از این بخش پاکسازی کنید.
  • اگر از کاربران پرینترهای اچ پی هستید، می‌توانید جهت شارژ کارتریج پرینتر خود با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز جهت ارائه سرویس شارژ کارتریج به محل مورد نظر اعزام شوند.
  • دانستن این نکته الزامی است که شارژ کارتریج دارای نکات و فنون خاصی است و به هیچ وجه خودتان اقدام به انجام این کار نکنید.
چگونه بهترین زمان شارژ کارتریج را تشخیص دهیم؟ تعویض کارتریج

همانطور که اشاره کردیم، جوهر یا تونر موجود در کارتریج پس از مدتی خشک شده و دیگر قابل استفاده نمی باشد. همچنین شارژ آن امکان پذیر نیست و تعویض آن نیز هزینه زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. اما پرینترهای رنگی شامل چهار رنگ آبی، قرمز، زرد و مشکی هستند. در چاپگرهای قدیمی، رنگ های اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت اتمام یک رنگ مجبور به تعویض هر سه رنگ موجود در کارتریج بودید. اما در پرینترهای جدید، محل قرارگیری هر یک از کارتریج ها به صورت جداگانه است.