انواع دوربین مداربسته بیسیم Wifi

زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد. امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب دوربین مداربسته به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد. زوم دوربین مدار بسته اسپید دام یکی دیگر از قابلیت های آن است و این دوربین مداربسته می تواند در یک ثانیه 360 درجه بچرخد، که این یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن است. باور غلطی که در میان افراد و صاحبان کسب و کار رایج شده است این است که نصب دوربین مداربسته صرفاً یک هزینهٔ اضافی است و کاربرد خاصی ندارد اما تجربه ثابت کرده که با استفاده از دوربین مداربسته میتوان نگهبانی و مراقبت از یک ساختمان اداری و یا تجاری را راحت و کم هزینه کرد و آرامش خاطر را ایجاد نمود. با اجرا و نصب دوربین های مداربسته به آسانی میتوان ورود و خروج مشتریان به مغازه را کنترل نمود و بدین شکل از بروز سرقت جلوگیری به عمل آورد. از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود.

افرادی که قصد دارند تا یکی از مدرن ترین و بهترین انواع دوربین ها را تهیه و خریداری کنند، می توانند به نوع لنز این تجهیزات نیز توجه لازم را داشته باشند و از این طریق بهترین انواع دوربین مدار بسته را در سبد خرید خود قرار دهند. دوربین اسپید دام به دو نوع دوربین اسپید دام تحت شبکه (IP) و دوربین اسپید دام آنالوگ تقسیم می شود. ساختار دوربین مدار بسته نسبت به مدل های دوربین متغییر می باشد. همانطور که در پاراگراف اول نیز ذکر شد در بازار دوربین های مداربسته با انواع مدل ها و برند های دوربین مداربسته روبرو می شوید. تیم مجرب و حرفه ای نصب دوربین های امنیتی شرکت آس در تست دوربین مواردی مانند دید در روز و شب ، صدای دو طرفه ، ذخیره سازی ، ادغام های پلتفرم هوشمند و هوش مصنوعی را بررسی می کنند.

زمانی که شما تصمیم به خرید دوربین مداربسته دارید، در بازار پس از جستجو با قیمت های متنوعی روبرو میشوید. انواع مختلفی وجود دارد که فیلم دوربین را در کارت حافظه داخلی ذخیره می کند در حالی که موارد دیگری وجود دارد که آنها را به دستگاه های دیگر می فرستد. دوربین مدار بسته خودرو تا حد امکان باید بتواند در تاریکی هم تصویر برداری کند چون بسیاری از سارقان در هنگام شب دزدی می کنند و شب زمان خوبی برای آنهاست پس با قابلیت داشتن مادون قرمز ، دوربین می تواند به راحتی در تاریکی تصویر برداری کند . نصب دوربین مدار بسته علاوه بر حفظ امنیت و پیگیری هر گونه جرم، باعث می شود که سارقین و مجرمین از آن محل دوری کنند.

افزایش بهرهوری کارمندان و پرسنل مشغول به کار در اداره یکی دیگر از مواردی است که با نصب و اجرای دوربین سایت ncctv مداربسته محقق میشود. در شرایطی که او در محیط کار حضور ندارد تعهد کاری کارکنان چگونه است؟ با استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP) شما می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت از راه دور نیز محیط کار خود را زیر نظرداشته باشید تا رفتار کارمندان خود را کنترل نموده و از تعهد کاری آنها نسبت به مجموعه خود مطلع شوید. برای انتقال اطلاعات و تصاویر این دوربین ها از کابل شبکه یا امواج بیسیم (مشابه امواج مودم بیسیم) استفاده می گردد. بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد. این دوربین ها با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه ضبط DVR متصل می شوند و برق رسانی به این دوربین ها باید به وسیله آداپتور دوربین انجام پذیرد. الف: دوربین مداربسته بدون دستگاه مرکزی: این دوربینها از طریق تکنولوژی wifi به یک اکسس پوینت wireless متصل میشوند و تصاویر را در شبکه پخش میکنند. این دوربینها از ظرفیت بالایی برای ذخیره سازی تصاویر گرفته شده برخوردار هستند. برای خرید از فروشگاه ما کافیست وارد صفحه محصولات موردنظر خود شوید و با مشاهده ویژگیهای مختلف هر دوربین، به سادگی خرید خود را انجام دهید.

دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود. انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد. بر همین مبنا، این دوربین ها به سه دسته اصلی IP65، IP66 و IP67 دسته بندی می شوند. امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. تفاوت بنیادین این سیستم ها ارتقا کیفیت و رزولوشن است که بر اساس آن نیاز کاربری و احراز هویت تغییر بسیاری کرد.

برای ورود به لیست هر یک از آنها بر روی لینک مربوطه کلیک نمائید تا به مشخصات و لیست قیمت آنها دسترسی پیدا کنید. آنها برای نظارت در فضای باز از راه دور ایده آل هستند. آنها به شکل استوانهای هستند و قادر به مشاهده از راه دور هستند. همچنین بعضی از دوربینهای مداربسته دارای اپلیکیشن رایگان برای نظارت از راه دور نیستند. برای این سری از دوربین ها یک فناوری جدید طراحی شده است که به نام ” Dark Fighter” معروف است. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند. انتقال تصویر بی سیم، بر بستر امواج رادیویی می باشد. متاسفانه بسیاری از همکاران ما نیز به این مسائل توجهی ندارند و هر دوربینی را در هر محیطی برای خریداران بی اطلاع از این موارد نصب می کنند. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد. برای خرید دوربین PTZ چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) می باشد.

برای بهبود کیفیت فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، نسخه های متفاوتی از روی این دوربین ساخته شد که کیفیت دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت شبکه بالا می آورد. این نوع دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیتی بکار می روند.که اولین بار توسط شرکت آلمانی زیمنس معرفی شد. محل نصب این نوع دوربین ها روی دیوار است به همین علت به آن ها دوربین های دیواری نیز می گویند. این مدل دوربین مداربسته در واقع دوربین های آنالوگی هستند که پرت خروجی شبکه نیز در آن ها تعبیه شده است. در کشورهای جهان و هم چنین ایران این تکنولوژی توسط شرکت های زیادی تولید و عرضه می شود. دوربین اسپید دام بهترین دوربین مداربسته برای محیط های باز می باشد. این مورد برای شرایطی که تسلط به محیط دوردست اهمیت داشته باشد، قابل توجه است. شکل ظاهری این نوع از دوربینها به صورت گنبد یا نیم دایره است.

برای دوربینهای مداربسته بیسیم ارتباط وایفای را بررسی کنید. برای خرید و پخش عمده دوربین مدار بسته میتوانید لیست قیمت محصولات را از اینجا دریافت نمایید. این محصولات معمولاً دارای دفترچه راهنما میباشند. دوربین مدار بسته آنالوگ : ارزان قیمت ترین نوع دوربین مدار بسته در بازار دوربین آنالوگ می باشد که طبعا در بیشتر منازل و مکانهای کوچک این نوع دوربین نصب شده است. یک دوربین دیواری تحت شبکه که از طریق کابل شبکه تصویر را به ضبط کننده ارسال میکند.کیفیت این دوربین 4مگاپیکسل است.جنس بدنه این دوربین فلزی است که مقاوم در شرایط مختلف آب و هوایی می باشد. که تجهیزات دوربین مداربسته را در خود جای می دهند. در یک مجموعه زمانی که کارمندان می دانند که رفتار آنها تحت نظر قرار دارد عملکرد مطلوب تری از خود نمایش می دهند که این امر منجر به کاهش بروز تنش های احتمالی بین کارمندان و مراجعه کنندگان می شود.

از عوامل بسیار تاثیرگذار در قیمت دوربین مداربسته لنز دوربین می باشد. دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد. دوربین های مداربسته امروزی با قابلیت هایی نظیر وصل شدن به شبکه می توانند برای شما این امکان را فراهم آورند که با استفاده اینترنت محل زندگی خود را از راه دور نیز تحت نظر داشته باشید. بهترین راه حل برای پاسخ به این نیاز شما خرید دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خود را تحت مراقبت داشته باشید. هرچه HDD بزرگتر باشد ، بیشتر می توانید بازپخش کنید. در واقع با آشنایی بردهای دوربین های مداربسته مختلف، شما می توانید براحتی حتی قبل از خرید محصول، کیفیت آن را در ذهن خود متجسم کنید و در عمل با دانش خود نسبت به تهیه و انتخاب بهترین گزینه مطلوب خود اقدام نمایید. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نمی توانید از محیط پیرامون خود غافل باشید برای هم امر باید بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خود را تحت نظر داشته باشید تا از وقوع جرم و سرقت جلوگیری نمائید.

برای هر مدیری مهم است که بداند کارمندانش در نبود او چگونه رفتار می کنند؟ از عوامل مؤثر در تعیین دستمزد نصب دوربین مداربسته ارتفاع نصب دوربین است. انواع دوربین مداربسته پلکو در خیابان ها ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها ،شهربازی ها و… اگر یک سری به فروشگاه های دوربین مداربسته زده باشید، مشاهده نموده اید که انواع برندهای مختلف در بازار ایران موجود است که قیمت های متفاوتی دارند. کابل دو سر BNC به صورت آماده است البته کیفیت این کابل ها مورد تایید نیست و در بازار تعداد محدودی از آن وجود دارد در صورت امکان حتما از فیش bnc تهیه کنید. این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد. در صورت وقوع سرقت در محل کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید. با توجه به اینکه دوربین مداربسته صنعتی دارای قابلیت استفاده از لنز خارجی هستند میتوانند در شرایط مختلف دقیق تر عمل بکنند و اکثراً در شرایطی از دوربین مداربسته صنعتی استفاده میشود که نیاز به تصویر برداری خیلی دقیق و زوم کردن و …

در آموزش نصب دوربین مداربسته، نحوه نصب تمامی دوربینها، در موقعیتهای مکانی مختلف آموزش داده شده و راهکارهای به کارگیری این دوربینها نیز توضیح داده میشود؛ پس از یادگیری نصب دوربین مداربسته نیز، نوبت به نحوه برقراری اتصال و گسترس سیستم امنیتی میرسد. این LED ها تشابه زیادی با LEDهای نوری معمولی دارند و دقیقا به همان نحوه عمل می کنند. این نوع از دوربین مدار بسته، تحت شبکه IP تصاویر دریافتی خود را به صورت بیسیم در دستگاهی به نام NVR پردازش می شود. این نوع از دستگاهها بر اساس نوع دوربین به کار رفته، به دو نوع DVR و NVR تقسیم میشوند. این تصاویر از طریق یک کابل که در قسمت ورودی دستگاه قرار دارند منتقل شده و سپس داخل دستگاه کدگذاری و پردازش میشوند.

دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. این بدین معناست که قیمت واحد بالاتر نصب دوربین های دیجیتال ممکن است با عدم نیاز به تعداد زیادی دوربین برای پوشش کل تجارت شما متعادل شود. بهترین راه برای عیبیابی دوربین مداربستهای که کار نمیکند این است که آن را ریبوت کنید. نصب دوربین جهت شرکت ها و در کل مکان های تجاری ضروری بوده و برای خانه های حتی کوچک هم مهم، با توجه به جمله معروف مال خودت را محکم نگهدار همسایه را دزد نکن می باشد. امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند. دوربینهای مدار بسته دام در سبکهای مختلف معماری، و در نسخههای کوچک و میکرو، موجود هستند. به علاوه، با اطلاع داشتن از این ویژگی ها بهتر می توانید در هنگام خرید دوربین مدار بسته، دوربین ها را با هم مقایسه کنید و بهترین مدل را انتخاب نمایید. توسعه: برای توسعه سیستم مدار بسته، دوربین های IP را به راحتی می توان به مدار اضافه کرد.