انواع دوربین مدار بسته به همراه لیست قیمت

با برداشتن پیچ های کناری / پشتی NVR، قاب را بردارید. محصولات این شرکت شامل طیف وسیعی از ابزارهای امنیتی مانند؛ دستگاه های NVR، دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال و بسیاری از تجهیزات دیگر می شود که برخی از آنها به صورت تحت شبکه و با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی می توانند کنترل کاملی بر روی محیط موردنظر شما داشته باشند. همچنین توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های نظارتی باعث شده است که استفاده از این ابزارها به شدت هزینه های فعالین اقتصادی را کاهش دهد. 1. به عنوان رسته شغلی نصاب دوربین های مداربسته در راهنمائی و رانندگی به نصب ،تعمیر و سرویس و نگهداری دوربین های کنترل ترافیک و کنترل جرایم رانندگی مشغول به کار شود. 2. به عنوان نصاب ، سرویس و نگهداری دوربینهای مداربسته در مراکز نظامی و انتظامی (سپاه، ارتش، نیروی انتظامی) مشغول به کار شود.

3. به عنوان نصاب ، سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته در ادارات ،کارخانجات و شرکتها مشغول به کار شود. پس اگر می خواهید تصاویر با کیفیت با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید، خرید دوربین ahd بهترین انتخاب برای شما است. به دلیل استفاده از فرمت تصویربرداری فشرد شده و همچنین نیاز نبودن با استفاده از دو کابل مجزا برای برق و انتقال داده، دوربین مداربسته هایک ویژن در هر جایی قابل استفاده است. فعالیت در این شغل به دو بخش فروش و نصب تقسیم می شود. 2- تعریف دقیق فعالیت در این شغل چیست؟ با توجه به وجود برند های متنوع محصولات و نیاز های مختلف مشتریان در حوزه تجهیزات امنیتی، دلیلی به خرید و انبار کردن محصولات برای فعالین در این شغل نمی باشد، زیرا هزینه سرمایه گذاری و انبارداری بالایی را ایجاد می نماید و افراد شاغل متناسب با سفارش مشتریان، اقدام به خرید محصول می نمایند. با جلوگیری از سرقت می تواند هزینه ها را کاهش دهد.

اولین روش شاگردی کردن در مغازه های تخصصی نصب دوربین مدار بسته می باشد که این شیوه یادگیری بسیار طولانی مدت خواهد بود و برای کسانی که می خواهند سریع وارد بازار کار دوربین مدار بسته شوند مناسب نیست. دومین کشوری که دوربین مداربسته را مورد استفاده قرار داد، آمریکا بود. در ابتدای ورود دوربین های مدار بسته به بازار تکنولوژی، باورها بر این بود که این دوربین ها فقط برای پیگیری های پلیس . داهوا از نظر فروش در سال 2015 یکی از 10 کمپانی برتر در جهان بوده و دلیل آن بزرگترین مزیت داهوا, یعنی قیمت مناسب است. نصب دوربین مدار بسته باید در جایی باشد که دارای نور مناسب است. فراموش نکنید که دوربینهای خود را به گونهای نصب کنید که بیشترین میدان دید را در اختیار شما بگذارند و با آن بتوانید حداکثر فضا را تحت کنترل داشته باشید. اگر در زمینه کار های فنی استعداد و اطلاعات کافی دارید، با خواندن این مقاله می توانید نصب مناسبی داشته باشید.

پس از اتصال دوربین ها به دستگاه ضبط، آن را با کابل VGA یا HDMI به تلویزیون متصل کنید. تکنولوژی دوربین مداربسته تا به آنجا پیش رفته است که افراد با نصب یک نرم افزار بر روی گوشی های تلفن همراه، قادر به رصد زنده تصاویر دوربین مداربسته خود هستند. در ابتدای ورود این دوربین ها به بازار تکنولوژی جهانی، امکان ضبط ویدیو و ثبت وقایع توسط آن ها وجود نداشت؛ و دوربین مداربسته ها صرفا قابلیت مشاهده ی رویداد ها به صورت زنده را دارا بودند. در سال 1956 دستگاهی به نام ضبط نوار ویدیویی برای استفادههای تجاری توسط شرکت Ampex و چارلز گینزبرگ و تیمش که شامل یک مهندس 19 ساله به نام ری دالبی بود، معرفی گردید. نکته ی بعدی در خرید دوربین مداربسته، قیمت دوربین مدار بسته و هزینه ای است که می خواهیم برای خرید دوربین مدار بسته پرداخت کنیم.

یکی از اساسی ترین نیازهای واحدهای صنعتی و کارخانهها، تضمین امنیت و نظارت مناسب از این اماکن میباشد، کنترل ورود و خروج پرسنل و کارکنان شاغل به این مکانها و یا لزوما کنترل و نظارت برای ورود و خروج از انبارها و نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل در استفاده صحیح از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از دغدغههای اصلی صاحبان و مدیران این مجموعهها به شمار میرود لذا مناسبترین کار، نصب دوربین های مداربسته جهت نظارت و کنترل هرچه دقیق تر در کارخانجات و مراکز صنعتی میباشد. در اینجاست که دوربین های مداربسته به کار می آید.دوربین های مداربسته صنعتی در انواع و کارایی هه ی مختلف بر خط تولید نظارت می کنند و نوع دیگربی از دوربین های مداربسته به درجه حرارت حساس و در هر مرحله ای از فرایند درجه حرارت را اندازه گیری می کنند. چرا که برندهای بدون نام و متفرقه ممکن است ارزان باشد ولی در آینده مشکلات و خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. 3- آینده شغلی نصاب دوربین مداربسته چگونه است؟ قبل از خرید، بهتر است هدف از خرید دوربین مدار بسته را برای خود مشخص کنیم. اما رفته رفته با افزایش ناامنی های متعدد در سراسر دنیا، مشخص شد که دوربین مدار بسته علاوه بر کارکرد های دولتی، دارای فواید امنیتی برای اشخاص و سازمان های غیر دولتی نیز می باشد؛ به طوری که امروزه شاهد استفاده از دوربین مداربسته در فروشگاه ها و مغازه ها نیز هستیم.

کافیست همهی خطوط ارتباطی، سیمها، کابلها را بررسی کنید و در صورتی که چیزی در محل مناسب خود قرار ندارد آن را درست کنید. دوربین مداربسته برای اولین بار توسط نازی ها (آلمان کنونی) و معاصر با جنگ جهانی دوم مورد استفاده ی انسان قرار گرفت. مدت دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته با توجه به مدت ساعات برگزاری دوره و شیفت آموزشی (شیفت صبح، ظهر، بعدالظهر، غروب) و کلاسها (خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی) بین هشت تا ده جلسه دو ساعته برنامه ریزی و اجرا می شود. واژه ” مدار بسته ” بدین معنا است که برخلاف تلویزیون ” عادی ” که به طور گسترده برای عموم پخش می شود ، پخش معمولا به تعداد محدودی از نمایشگرها ( بسته ) منتقل می شود. در سال 1875 کری، یک مخترع آمریکایی اولین تلویزیون ساده را ساخت که شاید بتوان آن را اولین جرقه در شکل گیری زیر ساخت دوربین مداربسته آنالوگ ، دانست.

اگر چه تاریخ دقیق اختراع دوربینهای مدار بسته مشخص نیست اما طبق بعضی از منابع، فیزیکدانی روسی به نام لئون ترمین اولین دستگاه انتقال تصاویر با رزولوشن پایین بوسیله امواج کوتاه رادیویی را در سال 1927 اختراع کرد که به وسیله آن بر بازدیدکنندگان از کاخ کرملین نظارت میکردند. ضبط سرقت کالا در فروشگاه ها، سرقت اسناد مهم سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی، سرقت اشیاء مهم و شخصی در منازل، حملات تروریستی و تهدید کننده جان افراد، ثبت ساعت کاری و کیفیت کار کارمندان مشاغل مختلف از جمله کارکرد های مفید دوربین مداربسته ها در زندگی روزمره است. دانشجویان هر یک از این رشته ها یا افرادی که سابقه کاری در هر یک از این شاخه ها داشته باشند، سریعتر می توانند پله های رشد و ترقی در این حرفه را طی کنند. افرادی که پس از گذراندن فرآیند تعریف شده در پایان کلاس های دوره آموزش نصب دوربین مداربسته از طریق سازمان فنی و حرفهای موفق به اخذ گواهینامه شوند با توجه به بین المللی بودن این مدرک میتوانند در تمامی کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار (ILO) هستند(186 کشور)، مشغول به کار شوند و این گواهینامه بینالمللی در همه این کشورها اعتبار دارد. تنها با یک کیف ابزار می توان کار خود را شروع کنید.

دوربین های PTZ عموماً همزمان با یک سیستم نظارتی بزرگتر اجرا می شوند، که در آن PTZ حرکت را ردیابی می کند در حالی که یک دوربین ثابت عکس های دقیق می گیرد. این تکنولوژی نسل به روز تر دوربین های مدار بسته آنالوگ با کیفیت قدیمی روش های تی وی ال می باشد، که در این نسخه کیفیت تصویر بر پایه رزولوشن بالا و با کیفیت مگاپیکسل است. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که شغل سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته در ابتدای راه خود قرار دارد. دوربین های مداربسته یکی از تکنولوژی های بسیار مفید و مورد توجه است که در سال های اخیر توسط اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است و افراد بسیاری از آن استفاده می کنند، بیشتر کاربران و مشتریان دوربین های مداربسته صاحبان شرکت ها، مغازه ها و به طور کلی کسب و کار ها هستند، اگر شما نیز برای منزل یا محل کار خود نیاز به دوربین مداربسته دارید و یا از علاقمندان به کسب اطلاعات در این زمینه هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی معروف ترین برند های دوربین های مداربسته دنیا به بررسی قیمت آن ها در ترکیه و مقایسه آن با ایران بپردازیم.

بعد از به وجود آمدن سیستم ضبط کننده ی حلقه به حلقه در دوربین ها و پس از آن ضبط توسط ویدیو کست ها، امکان ضبط و ثبت اطلاعات و تصاویر در دوبین مداربسته به وجود آمد. تیپ شخصیتی افرادی که به عنوان نصاب دوربین مداربسته مشغول هستند غالبا اشخاصی پر انرژی ، باهوش، هوشیار،دارای اطلاعات فنی خوب، مهارت خاص در حل مسئله جدید و چالش بر انگیز دارند و به خوبی می توانند با ابزار های مختلف کار کنند.این افراد مهارت تحلیل فراوانی دارند و می توانند مسائل مختلف را حل و فصل کنند. میتوان مسیری خاص برای دوربین تعریف کرد و دوربین را برنامهریزی کرد تا در هر شرایط زمانی مختلف مسیر یا نقاط خاصی را تصویر برداری کند.

این بخش به شما در جمع بندی کلی کمک سایت ncctv میکند. ✅ اگر خانه شما وسعت زیادی ندارد و به دنبال یک سیستم امنیتی جمع و جور هستید، پک های مخصوص این سیستم ها وجود دارد که 2 یا 3 دوربین وجود دارد و یک دستگاه DVR که ظرفیت ذخیره سازی آن، بین دو تا سه هفته است. دوربین بولت شامل دوربین باکس بهمراه پایه و کاور و لنز پک شده در کارخانه شرکت ای وی تک می باشد. چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. این دوربینها معمولاً دید مناسبی در نور کم ندارند و برای داشتن تصویر مناسب باید نور محیط را به خوبی تأمین کرد. نصب دوربین مدار بسته باید در جایی از محل مورد نظر باشد که نقطه ی کور آن جا را به نزدیک صفر برساند؛ یعنی انتخاب زاویه نصب به گونه ای باشد که دوربین به غالب نقاط مکان اطراف مشرف باشد. برای استفاده باید هارد دیسک را فرمت کنید. سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ شامل دوربین ، دستگاه DVR ، هارد دیسک ، کابل کواکسیال ، کابل برق و منبع تغذیه می باشد . DVR ها در دوربین مداربسته، آن ها را بسیار کاربر پسندتر از قبل کردند؛ زیرا با وجود سیستم دیجیتال، دیگر نیازی به نوار ویدیو و محلی برای ذخیره آن ها نبود.

ضبط تصاویر در دوربین های تحت شبکه به وسیله NVR انجام میشود. با پیشرفت تکنولوژی تمایل افراد به ورود به شغل های مرتبط به حوزه های فناوری اطلاعات روز به روز بیشتر میشود. با استفاده از یک پیچ گوشتی و چهار پیچ و دو کابل هارد دیسک که به همراه NVR شما ارائه می شود هارد را نصب کنید (یکی از کابل ها ممکن است داخل کیس باشد). چند آچار مخصوص، ابزار های معمولی مانند سیم چین، پیچ گوشتی که با مبلغی در حدود یک میلیون تومان (مرداد1399) قابل تهیه می باشد. از طرف دیگر حضور افرادو کارکنان پالایشگاه در بین خطوط انتقال مواد شیمیایی کار بسیار خطرناکی است. 7. به عنوان نصاب و سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته فروشگاهها زنجیره ای مواد غذائی و و پوشاک مشغول به کار شود.

در این بین دوربین مداربسته های دیجیتالی و وایرلس، نسبت به دوربین های کابلی و آنالوگ از قیمت بیشتری برخوردارند. تصاویر ثبت شده در NVR ها، از کیفیت بیشتری نسبت به دوربین های مدار بسته قدیمی برخوردارند. نکته مهم: این مدل از انواع دوربین مداربسته در ایران کمی سخت پیدا میشود و قیمت بالایی هم دارند. البته باید در تناسب قیمت با محصول نیز دقت کرد که تنوع در مدلها، خدماتی که در ادامه و بعد از تهیه سیستم نظارت تصویری نیاز است، پایداری نرم افزاری و سخت افزاری تجهیزات و میزان خرابی آنها و … انتقال تصویر در دوربین های مداربسته به برند دوربین و نوع انتقال تصویر آن بستگی دارد. کابل اول کابل تصویر نام داشته و وظیفه انتقال تصویر از دوربین به دستگاه DVR را دارد. در انواع دوربین مدار بسته آنالوگ ، داده های دریافتی جهت نمایش به دستگاه DVR ارسال می گردد. پس از ظهور دیجیتال، ویدیو کست ها جای خود را به ضبط کننده های دیجیتال(DVR) ویدیو دادند.