بهترین بازی های اتاق فرار escaperoom برای موبایل تاج اسکیپ روم | allescape

شاید مقالات سایت ما، برای پیدا کردن اسم صورت فلکی مد نظر کمکتون کنه. گروه «تایم‌فور‌فان – t4f»، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد، بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد. بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت اصلا ممکن نیست. گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند.

عید اتاق فرار نامقدس

بهترین بازی های اتاق فرار escaperoom برای موبایل تاج اسکیپ روم | allescape شما در مجله اتاق فرار می توانید بهترین اتاق های فرار کشور را مشاهده، انتخاب و به صورت انلاین و تلفنی رزرو نمایید. با کلیک بر روی قسمت «رزرو آنلاین» می‌توانید سانس‌های قابل رزرو هر اتاق فرار را در روزها و ساعت‌های مختلف مشاهده کرده و اقدام به خرید بلیط بازی مورد نظر خود کنید. ما در ادامه قصد معرفی دو تا از اتاق فرارهای این مجموعه را داریم. این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است. در هرکدام از اتاق فرارهای ذهن برتر مخاطب با ماجراها و داستان‌های متفاوت و شگفت‌انگیز روبه‌رو خواهد شد.

لیست بهترین اتاق فرار تهران ممکنه شما رو دچار سردرگمی کنه، پس اینو بدونید که بهترین اتاق فرار تهران همونیه که شما رو از هر لحاظی راضی کنه و اینکه شما بگید این بازی اصلا صلاحیت بهترین اتاق فرار تهران بودن رو نداره کاملا حق شماست. تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره. در اتاق فرار ماجراجویی داستان‌های مهیجی مثل ذهن‌خونی یک مجرم یا پیدا کردن یک گنج چندین ساله در جریانه.

  • در مجموعه اسکیپ مستر، 10 اتاق فرار مختلف وجود دارد که هر کدام دارای سبک و موضوع‌های مختلفی می‌شوند.
  • بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید.
  • اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند.
  • با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و …
  • یک روز در هفته رو انتخاب کنید و رزرو اتاق فرار با تخفیف رو انجام بدید.
نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید. اتاق‌‌های فرار معمولا در قالب فضاهایی مثل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه و ترسناک، فضاپیما‌ها و… هست که این فضا نسبت به داستان بازی متغیر است. هر اتاق فرار مانند همه فیلم‌های سینمایی سناریو و ژانر مشخص دارد و همان طور که در فیلم‌های سینمایی کارگردان، نویسنده و سایر دست‌اندرکاران می‌کوشند تا اثر نهایی به موضوع و ژانر نزدیک‌تر باشد، این مسئله در طراحی یک اتاق فرار خوب نیز صدق می‌کند. بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید.

دسته‌ها

اگر از اتاق فرار انتظار دکورهای هیجان‌انگیز و دلهره‌آور را دارید این اسکیپ روم به شما پیشنهاد نمی‌شود، اما اگر به‌دنبال تجربه متفاوت و به‌چالش‌کشیدن خود و دوستانتان با معماهای پیچیده و دشوارید، تجربه این محیط به‌شدت به وب سایت اتاق فرار شما پیشنهاد می‌شود. این اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ با آن چه شما از این بازی انتظار دارید کاملا متفاوت است. در این اتاق فرار خبری از تم و دکوراسیون‌های خاصی نیست و داستان خیلی مهیجی در آن وجود ندارد، اما معماهای بسیار متفاوت و دشواری دارد. همان طور که در ابتدای متن اشاره شد، تنوع در بازی های اسکیپ روم برای موبایل بسیار زیاد است و یکی از نمونه های خوب در این زمینه Escape the hotel room‪ می باشد. در این بازی مهیج باید بتوانید با حل کردن معماهای مختلف از اتاق های عجیب و غریب هتل نجات پیدا کنید. گرافیک این بازی از نقاشی هایی به سبک کلاسیک و دستی تشکیل شده و پیشنهاد می کنیم تجربه آن را از دست ندهید.

عید اتاق فرار ایلیگال