بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop

بهترین لپتاپ های مخصوص بازی esports همگی مدل‌هایی هستند که با رفرش‌ریت حداکثر 360 هرتز عرضه می‌شوند. لپ‌تاپ ROG Strix Scar G733 نیز در یکی از پیکبرندی‌های خود، یک پنل FHD با همین اندازه رفرش‌ریت را در اختیار شما قرار می‌دهد. آن هم با قطعاتی که واقعا می‌توانند فریم‌ریت کافی برای چنین نمایشگری در اختیارتان قرار دهند.

این لپ تاپ دارای تاچ پدی بزرگ است تا شما بدون استفاده از موس هم بتوانید کارهایتان را به بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی راحتی انجام دهید. و همچین ابعاد کوچک و وزن سبک آن باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را با خودتان حمل کنید و در مکان های مختلف از آن استفاده کنید. پس میتوانیم بگوییم این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 40 میلیون تومان برای مهندسان و مدیران است. آخرین سری لپ‌تاپ‌های ROG Zephyrus Duo ایسوس را نمی‌توانیم لپ تاپ مناسب بازی ارزان به‌شمار بیاوریم. با این حال این لپ‌تاپ قابلیت‌هایی دارد که در کمتر لپ‌تاپی وجود دارد چه برسد به لپ‌تاپ‌های گیمینگ.

  • پس لپ تاپی که با بودجه ی 40 میلیون میخریم باید توانایی استفاده برای هرنوع کاربری تا چندین سال با سرعت بالا را داشته باشد.
  • اما به صورت کلی، هم‌اکنون برندهای ایسوس و ایسر در بازار ایران محبوب‌ترین و بهترین مارک های لپ تاپ هستند که بسیاری از محصولات آن‌ها در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور دارند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود از میان آن‌ها انتخاب کنید.
  • دستگاه خیلی استاندارد و ساده ساخته شده تا کار کردن باهاش آسون باشه و بتونید توی همه جا ازش استفاده کنید.
  • اگر شما هم عاشق تماشای فیلم هستید، یک مانیتور بزرگ 17 اینچی انتخاب خوبی خواهد بود.
بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop

برای فعال کردن نرخ کلاک بالا، تنها بهترین تراشه‌ها در سری Core i9 اینتل استفاده می‌شوند و بالاترین پردازنده ها را در اینجا می توانید ببینید. توجه داشته باشید که مدل‌های رده‌ی یک تا چهار در این فهرست برای بازی‌های قدیمی و سبک یا بازی‌های کژوال مناسب هستند و سایر مدل‌ها برای بازی‌های جدیدتر در نظر گرفته شده‌اند. اگر لپ‌تاپ شما یک پردازنده رایزن هشت هسته‌ای دارد با آن می‌توانید از نرم‌افزارهای سنگین هم استفاده کنید ولی در گیمینگ تغییر چندانی تجربه نمی‌کنید.

انتخاب جایگزین: ایسوس ZenBook 14X مدل UX5401ZA-L7036

شما می‌توانید از لپ تاپ‌های گیمینگ برای ویرایش یا تولید محتوا استفاده کنید. تمامی لپ تاپ‌های گیمینگ ۳ شرکت لنوو اقتصادی و قدرتمند است؛ ما بهترین گزینه را در محدوده ۴۰ میلیون تومان به شما معرفی می‌کنیم. کارت گرافیک RTX 3050 قدرت کافی برای اجرای تمامی بازی‌های روز دنیا و دیگر کارهای گرافیکی را در اختیار شما می‌گذارد. حافظه ای که برای آن در نظر گرفته شده متاسفانه از نوع هارد دیسک است و 1 ترابایت ظرفیت دارد. نقطه قوتی که برای لپ تاپ گیمینگ L340 میتوان در نظر گرفت پردازنده مرکزی Rayzen U و کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega 8 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت است. بنا به داشتن همین امکانات از این لپ تاپ­ ها می­شود برای کارهای گرافیکی نیز استفاده کرد.

بهترین لپ تاپ مخصوص بازی بالای 80 میلیون تومان