ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex

لغو کردن سفارش‌های در جریان در این بخش امکان‌پذیر است. در ستون انتهایی این بخش دکمه Cancel در مقابل هر سفارش درج شده است. زمانی که سفارش شما در این بخش باشد، با کلیک روی گزینه Cancel می‌توانید آن را لغو کنید. پس از ثبت نام در coinex وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه “Account” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، سپس تنظیمات حساب “Acoount Setting” را در فهرست انتخاب نمایید. پس از وارد کردن کد بر روی اپلیکیشن Google authenticator کد دیگری نمایش داده می شود که یک دقیقه اعتبار دارد، سپس آن کد را در محل مشخص در صفحه صرافی کوینکس وارد می نماییم و روی کلید Bind کلیک می کنیم. در اینجا تایید دو مرحله ای برای ورود به صرافی انجام می گیرد.

در این مرحله ابتدا روی Send Code کلیک و سپس کد ارسال شده در حساب ایمیل را در کادر وارد نمایید. اسکن کد کیو آر در صرافی کوینکس با اپلییشکن گوگل آتنتیکیتوربه صفحه ی بعدی هدایت می شوید و در اینجا فقط بدانید! گزینه ای که در اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور برای استفاده در صرافی کوینکس به کار شما می آید، همین گزینه ی Scan a QR code (کد کیوآر را اسکن کن) می باشد. در قسمت Email Verfication Code ، ابتدا روی دکمه ی Send code (ارسال کد) کلیک کنید تا یک نامه از طرف صرافی کوینکس به ایمیل شما ارسال شود. و آن کد عددی را کپی کنید و بیاورید و در این قسمت بنویسید.

سبد خرید

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل لطفا از صفحه ما بخواهید.

اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد . اما بریم به سراغ اینکه چگونه میتوانید وارد این محیط شوید و به فعالیت بپردازید ، ابتدا وارد سایت کوینکس شوید و در صفحه اصلی روی گزینه perpetual کلیک نمایید . به بخش جذاب مقاله رسیدیم و میخواهیم آموزش دهیم که از کدام قسمت وبسایت کوینکس میتوانید وارد بخش ترید یا بازار شوید . همانند توضیحات داخل تصویر زیر ، ایمیل ، پسورد و کدی که به ایمیلتان ارسال میشود را وارد میکنید و پس از تیک زدن تیک قبول قوانین سایت روی گزینه sign up کلیک کنید . تمام سپرده گذاری ارزهای دیجیتال در کوینکس رایگان هست.

این عامل دوم می‌تواند رمزیکبار مصرفی تأیید ایمیل و یا تأیید پیامکی باشد که از پسورد جدا است. صفحه ای باز می شود که در قسمت Security Setting گزینه Mobileرا پیدا کرده و روی Bind که در روبه روی آن نوشته شده کلیک کنید. تمام سفارشات باز و orderهای خرید و فروش شما که باز هستند کلا کنسل می شوند.

آموزش شارژ حساب در صرافی کوینکس

سفارشی که شما ایجاد می‌کنید در لیست فروشندگان (سمت چپ) قرار می‌گیرد و هر زمان که یک خریدار آن را تأیید کند، معامله شما انجام می‌شود. پس باید با توجه به تحلیلی که دارید، قیمت مناسبی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای اینکه معامله شما ظرف مدت چند ثانیه انجام گیرد، در کادر فروشندگان روی رقم مورد نظرتان کلیک کنید. طبعاً اگر اولین ردیف را انتخاب کنید، معامله شما زودتر انجام می‌شود. در پنجره باز شده بالا سمت راست، دارایی را که قصد داریم از کیف پول خود وارد صرافی کنیم، انتخاب می‌کنیم. پس از وارد کردن کد تأیید دریافتی از ایمیل، در لیست ظاهر شده، ایران را پیدا کنید.

چگونه شماره موبایل را به حسابمان متصل کنیم؟

یعنی معامله گران در میان تعداد وسیعی از نودهای شبکه، در راستای امنیت و تائید تراکنش ها کار می کنند و بونوس یا پاداش دریافتی آنها بر طبق مقدار ارز دیجیتالی که استیک کرده اند، صورت می گیرد. صرافی کوینکس در سال 2021، تغییراتی را در شبکه بلاک چینی خود ایجاد کرد. استیک رمزنگاری بوجود آمده، باعث شد تا کاربران موفق به دریافت پاداش نیز شوند.

۱- در ابتدا مانند قبل وارد حساب کاربری خود در کوینکس و بعد از آن وارد بخش تنظیمات حساب کاربری شوید. برای این کار روی گزینه Send Code کلیک کرده و سپس کد ارسال‌شده به ایمیل را در این بخش وارد کنید. نکته حائز اهمیت اینکه با کلیک روی این گزینه حساب کاربری شما به همراه تمام اطلاعات مربوطه حذف خواهد شد و تمامی سفارشات باز شما در بازار هم به طور خودکار بسته می‌شوند. نکته آخر اینکه توجه داشته باشید بعد از تغییر رمز عبور حساب، برای امنیت بیشتر، مجاز به برداشت ارزها تا ۲۴ ساعت بعد از تغییر پسورد در این صرافی نخواهید بود. طبق داده‌های وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپCoinMarketCap، توکن CET رتبه ۵۹۹ را در بین رمز ارزهای بازار به خود اختصاص داده و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۰.۰۳۳ دلار معامله می‌شود.

بدین منظور روی کلیک کنید تا مرحله نهایی انجام شده و کار تمام است. به بخش راست تصویر با حاشیه قرمز قبل از واریز توجه کنید. ۵.حالا کد ۶ رقمی که در اپلیکیشن google authentication به نمایش درمی‌آید را وارد کرده و روی کلیک کنید. روی [+] در بالا سمت راست لمس کرده و سپس روی لمس کنید تا QR Code را اسکن کرده یا به صورت دستی کد ۱۶ رقمی را وارد کنید. ۵.کشور را انتخاب کرده، سپس موبایل جدید را وارد کنید و سپس کد پیامکی را وارد کرده و Next را بزنید. برای ایجاد یک پوستر (کد QR تعبیه شده) روی کلیک کنید و سپس از آن به عنوان ابزار پاداش ارجاع coinex استفاده کنید.

ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex

در پنجره جدید باز شده پسورد مورد نظر خود را وارد نمایید تا مراحل تغییر پسورد در کوینکس به اتمام برسد. سپس لازم است تا مراحل اضافه کردن حساب کاربری کوینکس به Authenticator را با کلیک بر روی گزینه + و اسکن کردن QR CODE به اتمام برسانید. این صرافی به شما کمک می کند به راحتی با توجه به نکات مهم هنگام ثبت نام در کوینکسمعاملات در بازار های ارز دیجیتالرا به صورت امن تجربه کنید. در صرافی کوینکس، بعضا پیش می‌آید که سفارش خرید یا فروش شما با چند ثانیه تاخیر و Delay ثبت شود. حتی به شخصه مشاهده کرده‌ام که سفارش من توسط صرافی تایید نمی‌شود و با پیغام شلوغ بودن سیستم رو‌به‌رو می‌شوم.