خرید عمده و تکی انواع فلش مموری با بهترین قیمت پخش تکنوسان

خرید عمده و تکی انواع فلش مموری با بهترین قیمت پخش تکنوسان به همین ترتیب، هرچه مقدار حافظه بیشتر شود، قیمت‌ها فزاینده‌تر خواهد بود (به‌عنوان مثال، فلش درایوهای بزرگ و 1 ترابایتی قیمتی حدود three میلیون تومان دارند). حافظه فلش به طور گسترده برای ذخیره سازی و انتقال داده ها در دستگاه های مصرف کننده ، مانند لپ تاپ و رایانه ها و سیستم های سازمانی و برنامه های صنعتی استفاده می شود. حافظه فلش بدون در نظر گرفتن روشن یا خاموش بودن دستگاه مجهز به فلش ، داده ها را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند. قیمت فلش مموری با توجه به ظرفیت، قابلیت هایی اعم از مقاومت در برابر ظربه، ضد خش بودن یا نبودن، نوع رابط و همچنین نوع برند مشخص می شود.

فلش Sixty Four گیگ ای دیتا Adata Uv350 Usb32

فلش مموری نسبت به سایر وسیله‌هایی که برای ذخیره داده‌ها استفاده می‌شوند، ویژگی‌های برتری دارد. از بارزترین ویژگی‌های فلش مموری می‌توان به قابلیت حمل آسان، صرفه اقتصادی، اندازه‌ها و شکل‌های گوناگون، دوام بالا و سازگاری خوب با تمام دستگاه‌های دارای پورت USB اشاره کرد. حتی قطع و وصل مکرر برق می‌تواند باعث خرابی فلش مموری شما گردد. طول عمر یک فلش مموری را نمی‌توان به صورت دقیق و به شکل ماه و سال بیان کرد.

Silicon Energy Touch T03 Usb 2Zero Flash Reminiscence – 32gb

به طور کلی USB2.zero قدیمی‌‌‌ترین نسل USB است که سرعت خواندن و نوشتن در asilbekharid آن تعریفی ندارد. اما سرعت خواندن و نوشتن در USB تایپ C قابل مقایسه با نسل‌های قدیمی‌‌‌تر نیست. البته برای خرید فلش مموری با رابط USB تایپ C باید به فکر قیمت فلش مموری هم باشید که معمولاً کم نیست. این حافظه ذخیره سازی را می‌توان با روش‌های مختلفی دسته بندی کرد. این دستگاه‌های کوچک که حافظ اطلاعات شما هستند از نظر نوع حافظه، شکل ظاهری و پشتیبانی از رابط اتصالی تقسیم بندی می‌شوند.

  • اگر شما به ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، حافظه فلش NAND برای شما انتخاب خوبی است.
  • در حال حاضر انواع فلش ارزان تا گران قیمت با برندهای مختلف شناخته شده و ناشناخته در بازار وجود دارند.
  • اما می‌توان به صورت حدودی بر اساس تعداد چرخه‌های نوشتن و پاک کردن اطلاعات بر روی آن تخمین زد.
  • کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد.
  • بسته به تکنولوژی به کار رفته در ساخت فلش مموری، چرخه استفاده آن حدود 10 هزار تا 100 هزار چرخه است.
  • این فلش مموری در بین رقبای خود توانسته رتبه خوبی را در فروش محصولات بدست بیاورد.

قابلیت حمل‌ونقل آسان فلش مموری همان‌طور که می‌تواند یک مزیت مثبت باشد، می‌تواند به یک نکته منفی نیز تبدیل شود. کوچک بودن فلش مموری باعث می‌شود تا احتمال گم‌شدن یا جا ماندن آن‌ها در یک مکان افزایش یابد. علاوه بر این، فلش مموری را می‌توان به هر دستگاهی متصل کرد، از این رو احتمال مورد هدف قرار گرفتن آن از سوی بدافزارها، ویروس‌ها و سایر تهدیدهای امنیتی بالا می‌رود.

این فلش مموری‌ها در ظرفیت‌های مختلف و با درگاه‌های Usb 2، Usb 3 و Type C تولید می‌شوند که سرعت انتقال مختلف و همچنین قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند. به کمک فلش‌ مموری‌ها با درگاه Type C و یا مبدل OTG شما قادر خواهید بود تا این محصولات را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و اطلاعات مختلف را بین آن‌ها جابجا کنید. در این صفحه تلاش کرده‌ایم تا همه‌ی فلش مموری‌ها در مدل‌های مختلف را گردهم بیاوریم تا شما با قیمت‌های آن‌ها آشنا شده و درنهایت به راحتی بتوانید به خرید فلش مموری مورد نظر خود اقدام کنید.

خرید فلش مموری متناسب با نیازهایتان