دانلود نرم افزار دوربین مداربسته برای کامپیوتر

شما ممکن است از خود بپرسید که آیا خرید دوربین های نظارتی نیاز دسته خاصی از مردم است یا برای اغلب مفید هستند. گروه پاساک مالک فروشگاه اینترنتی پاساک با داشتن نمایندگی بهترین مارک های دوربین مداربسته با بالاترین کیفیت موجود ، و همچنین نمایندگی انواع دوربین مداربسته با کیفیت، تولید و مونتاژ داخل کشور بزرگترین مرکز پخش و فروش و ارائه خدمات سیستم های نظارتی در ایران میباشد. دستگاه NVR516 با پشتیبانی از RAID 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60 به همراه ویژگی Hot Swap مانع از دست رفتن اطلاعات شده و همچنین با داشتن منبع تغذیه پشتیبان باعث جلوگیری از قطع شدن فعالیت سیستم می گردد. قیمت کم این محصولات در کنار کیفیت تصویر بسیار مطلوب و مناسبی که ارائه می کنند سبب شد تا این دستگاه ها به جایگاه مناسبی در میان کاربران دست پیدا کنند.

این نوع از دوربین مدار بسته معمولا قابلیت هایی همچون زوم ، چرخش و چرخش را ندارند و در مکان های خاص و حالت ثابت مورد استفاده قرار میگیرد. کلا اینو بدونین که مثلا دوربین های مداربسته AHD با سنسور سونی به نسبت دوربین با سنسور غیر سونی حدوداً حداقل ۲۰ هزار تومان ارزون تر هست . دوربین های مداربسته بولت دوربین هایی استوانه ای هستند که دارای تنوع زیاد و ویژگی های گسترده هستند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند . مشاهده از راه دور: امروزه دوربین هایی پیشرفته که قابلیت پخش فیلم بر روی گوشی یا لپ تاپ را در هر نقطه از جهان را دارد. اگر این دوربین را انتخاب کردید، به ازای هر دوربین به یک کابل تصویر و یک کابل برق نیاز دارید. برای دیدن ویدئوهای زنده و دریافتی از دوربینها، یا ویدئوهای ذخیره شده در هارددیسک، نیاز به نمایشگر دارید تا این تصاویر را نشان دهد. هارد دیسک: برای ذخیره تصاویر و ویدئوهایی که دوربین گرفته، به یک هارد دیسک نیاز دارید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه دارید میتوانید با کارشناسان یانوس در ارتباط باشید.

در کنار دوربین های آنالوگ، هایک ویژن علاقه زیادی به هوشمند سازی و استفاده از فناوری های هوش مصنوعی در تولید انواع دوربین هایک ویژن دارد و به همین دلیل تلاش کرده است تا با ارائه دوربین مداربسته هایک ویژن در دسته بندی دیجیتال نیز به کاربران خود، اجازه ارائه و کنترل محیط را بدهد. در این پروژه اصلی ترین نیاز اپراتورها، نظارت تصویری روی بخش های اصلی، کنترل دسترسی ها و کنترل محیط اطراف بود. این کار آغازگر دوربین مداربسته آنالوگ بود. ما در یانوس برای راهنمایی و مشاوره شما در این عرصه و انتخاب بهترین دوربین مداربسته و کاهش هزینه شما راهنماهایی برای بهترین خرید فراهم آورده ایم .

بهتر است از سیم و مدارات توکار استفاده کنید؛ در صورتی که از سیستم روکار استفاده میکنید، داکت و لولههای فلزی محکمی را برای پوشش دهی آن انتخاب کنید. Uniview علاوه بر ساختمان های تجاری، صنایع دیگری را نیز تحت پوشش خود قرار داده است که شامل هتل های درجه یک، مراکز خرید، پروژه های نظارت شهری، بانک ها، بیمارستان ها، مراکز تحصیلی، سایت های صنعتی و کارخانجات و غیره می شود. Uniview تولید کننده پیشرو در زمینه دوربین مداربسته تحت شبکه، برای برج Transworld قطر راهکار نظارت تصویری کامل با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا فراهم کرده است. به دنبال نظارت آن هستید نیز مطمئن شوید. اگر در مورد دستگاه یا خط مطمئن نیستید، با ما مشورت کنید تا مهندسین فنی ما در سایت دیجی رانو در این مورد به شما کمک کنند. به شرط آنکه از شرکتی مطمئن و محصولاتی دارای کیفیت بالا گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش قابل اعتماد خریداری نمایید.

در حقیقت دوربین قادر نخواهد بود تعادلی بین نقاط بسیار پرنور و بسیار کم نور برقرار نموده و ازاینرو تصویر تاریک و تیره خواهد شد. وضوح خروجی: دقت کنید که هرچقدر دوربین تعداد پیکسل هایی که ثبت می کند بالاتر باشد، تصاویر نیز باکیفیت تر خواهند بود. سطح بسیار کم نور یا پر نور میتواند کیفیت ثبت تصاویر را با مشکل روبرو کند. ثانیا عمر آن بر خلاف سه مورد بالا بسیار کوتاه می باشد. Uniview متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا برای مشتریان جهانی می باشد. در انتخاب محل دوربین مدار بسته، نکتهای که باید در نظر بگیرید، به صفر رساندن نقاط کور است. در نظر داشته باشید نوع شبکه وایفای که انتخاب میکنید، در نویز و کیفیت تصاویر تأثیرگذار است؛ بنابراین به سرعت و نوع مودم در این نوع دوربین توجه کنید. در صورتی که سوئیچ قابلیت PCE داشته باشد، میتوانید از کابلی که برای انتقال تصاویر استفاده میکنید، برای اتصال به منبع تغذیه نیز به کار ببرید. در صورتی که از دوربین مداربسته آنالوگ استفاده میکنید، ظرفیت پایینتری از هارد دیسک نیز میتواند کارتان را راه بیندازد. شما می توانید با مناسب ترین قیمت ها انواع آن، همچنین دوربین مداربسته داهوا را در سایت تهران شنزن تهیه فرمایید.

اگر تمام مراحل را به موفقیت انجام دهید، در این مرحله میتوانید تصاویر دوربین را بر روی نمایشگر کامپیوتر مشاهده کنید. در ادامه به صورت گام به گام مراحل نصب و راه اندازی سیستم مدار بسته را توضیح خواهیم داد. در قدم آخر، بعد از آنکه تمام مراحل عملی را به طور دقیق انجام دادید، نوبت به تنظیمات نرمافزاری دوربین میرسد. بعد از انتخاب محل مناسب برای دوربین، سراغ فرایند سیمکشی میرویم. به گزارش منیبان؛ برای تنظیم جهت باد به طرف پنکه نزدیک شد و لحظاتی بعد با یک فاجعه غیرمنتظره مواجه شد. مراقب باشید سیمهای دوربین به راحتی نباید در دسترس قرار داشته باشند تا امنیت دوربین حفظ شود. در نظر داشته باشید که برای نصب دوربین باید تخصص کافی را در این زمینه داشته باشید که عملکرد دوربین دچار مشکل نشود. در اوایل دهه 1970 میلادی کاست هایی با نام VCR برای حل این مشکل تولید شدند. این برند کار خود را در سال ۲۰۰۱ میلادی در هانگژو چین آغاز کرده و دارنده بزرگترین تیم تحقیق و و توسعه در این شاخه کاری و در میان سایر برندهای این حوزه به شمار میرود.

لزوم رعایت استانداردهای PAL/NTSC محدودیت هایی را برای دوربین های مداربسته آنالوگ ایجاد کرده است که یکی از این محدودیت ها اجبار در به کارگیری روش اسکن دو مرحله ای به صورت خطوط زوج و فرد و ترکیب آنها با هم جهت ایجاد تصویر کامل است (اسکن سایت ncctv در هم آمیخته). امروزه استفاده از دوربین های مداربسته در خانه و محل کار به یکی از موارد مهم و ضروری تبدیل شده است چرا که افراد باهوش همواره قبل از وقوع حادثه به دنبال پیشگیری آن هستند تا کمترین میزان آسیب به آن ها و دارایی هایشان وارد شود. کابلی که از دوربین خارج میشود، به DVR متصل میشود، همان کابل تصویر است. دوربین با استفاده از یک کابل شبکه به سوئیچ شبکه متصل میشود، سپس سوئیچ به NVR وصل میشود. اما برای دسترسی به تصاویر با کیفیت نیاز است به اینترنت پر سرعت وصل باشد. البته باید آن را به وسیله یک کابل به منبع تغذیه متصل کنید.

قابلیت های مضاعفی که دوربین های تحت شبکه دارند به همراه انعطاف پذیری بالای آنها در نصب و اجرا باعث شده تا افراد تمایل بیشتر به این دوربین ها نشان داده و حاضر به صرف هزینه بالاتر برای خرید این نوع از دوربین باشند. قابلیت رمزگشایی بالای دستگاه NVR516: دستگاه NVR516 برای پروژه هایی که تا 128 کانال اتصال نیاز دارند طراحی شده است. هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته به شما خواهند گفت، که مدار ها و دوربین ها باید در نقطه بالایی نصب شده تا دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد. فیلم ها در دستگاه ضبط تصاویر بر روی یک هارد اینترنال یا هارد های کامپیوتر ضبط می شود و در زمان نیاز شما می توانید این تصاویر را توسط دستگاه بازبینی کنید و یا از آنها خروجی یا بکاپ بگیرید.دستگاه های ضبط تصویر یا سیستم دوربین مدار بسته قابلیت انتقال تصاویر را بر روی بستر اینترنت دارند و شما با این قابلیت می توانید تصاویر و فیلم های خود را از هر جای دنیا از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر ببینید. قیمت دستگاه ذخیره سازی با توجه به کیفیت و قیمت دوربین مدار بسته متفاوت است و هر یک از این دستگاه ها مناسب یک دوربین هستند.

چنانچه یک سیستم دوربین مدار بسته خوب و باکیفیت را خریداری نموده و نصب و راه اندازی استاندارد نمایید. پیشنهاد من اینه که برای کارهایتان از دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده کنید که هم توجیه قیمتی داشته باشه و هم همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ گفتم ، تصویر دید در شبش بهتره. بدون نیاز به تنظیمات خاصی به مدت چند سال بسیاری از دغدغه های امنیتی شما را از بین ببرند. کاربرد دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین و تصاویری که از محیط میگیرد، متفاوت است. امروزه تنها بخش آنالوگ دوربین های دیجیتال، فقط بخش انتقال تصویر است که به صورت آنالوگ به DVR منتقل می شود. دوربین های مدار بسته آنالوگ اولین نسل از دوربین ها بوده و به دلیل قیمت پایین، سادگی نصب، تنوع زیاد در بازار محبوبیت بسیاری دارند. مقدار اینچ نمایشگر، بر اساس تعداد دوربین موجود در محیط، متفاوت است.

محاکم، فیلمها و صداهای ضبط شده را مدرک جرم نمیدانند چرا که این موارد بسیار قابل تغییر هستند و امکان تقلب در آنها وجود دارد، از این رو اینها صرفاً اماره، قرائن و نشانه هایی است که در رأی قاضی تأثیر گذار است ، ولی به عنوان مدرک و دلیل نمیتوان آنها را مورد استناد قرارداد. اگر زاویه دید دوربین مناسب نبود، شما باید زاویه دید دوربین را تغییر دهید. منبع تغذیه: برای تأمین برق دوربین ها نیاز به منبع تغذیه ایست که ولتاژ برق شهر را به 12 ولت تغییر دهد. در ادامه به فواید نصب دوربین مداربسته به صورت کلی می پردازیم.

ذخیره سازی قدرتمند: دستگاه های NVR516 با امکان اتصال 16 هارددیسک و قابلیت افزایش تا 48 هارددیسک قادرند تا 288 ترابایت اطلاعات را ذخیره کنند. برای اینکار بایستی دوربین را با فیش های خاصی به دستگاه های DVR و NVR با توجه به نوع دوربین متصل کنید. قبل از هر اقدامی ، انتخاب دوربین مدار بسته مناسب و دستگاه DVR یا NVR متناسب با نیاز کاری شما در درجه اول اهمیت قرار دارد. حیثیت و آبروی افراد باید حفظ شود و از هر گزندی مصون باشد. دوربینهای مداربسته از اسباب و لوازمی است که همواره افراد از مزایا و معایب آن بحث مینمایند و امروزه به ضرورتی بزرگ مبدل شده است. به همین دلیل نسخه جامعی برای تنظیمات دوربین در این بخش نمیتوان ارائه کرد. اطلاع مییابند و به کشف جرم و تحقیقات آن کمک شایانی خواهد کرد و در حقیقت منفعت دوربین های مدار بسته بیشتر از مضراتش است. دقت داشته باشید داشتن هر چیز ارزان و بدون کارایی و یا با کارایی کم در حقیقت از بین برند سرمایه است.

هرگاه شیئی به محلی که به آن تعلق ندارد اضافه شود ازطریق دوربین مداربسته هوشمند تشخیص داده می شود و آلارم به صدا در می آید. صدای ضبط شده و یا تصویری که به وسیله دوربین مداربسته ضبط شده است به خودی خود دلیلی قطعی نیست و صرفاً به آگاهی بهتر قاضی کمک خواهد نمود. در برخی از مدل های دستگاه NVR برند هایک ویژن خود دستگاه دارای پورت شبکه POE است که در این صورت نیازی به استفاده از سوئیچ در پیاده سازی وجود ندارد اما باید دقت نمود در این صورت مانند دوربین های توربو اچ دی سر کابل تمام دوربین ها باید تا کنار دستگاه NVR کشیده شود و نمی توان از قابلیت شبکه گسترده در این صورت استفاده کرد مگر اینکه از استفاده از پورت های خود NVR صرف نظر کنیم. همه سیستم های آن ها بسته به شرایط به مقداری از کابل ها نیاز دارند، حتی آن هایی که دوربین های بیسیم دارند.