دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

از آنجا که در نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز ذکر شده است یک دریچه کله قندی به حالت کتابی بر روی درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌شود.این دریچه خطی باعث تردد هوای لازم جهت دستگاه فن کویل بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌شود. پس از اتصال اضلاع فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، نسبت به ایجاد جای پیچ یا محل حفره‌یا خزینه پیچ بر روی نما یا دیواره داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم.اگر خزینه پیچ بر روی نمای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه گردد دریچه به صورت پیچ ازرو و اگر این حفره ها بر روی دیواره دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه گردد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ مخفی قابلیت نصب دارد. با اتمام مراحل ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی لولایی، باید نسبت به ساخت درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام کرد.ابعاد درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت بر اساس ابعاد حاصل شده بر روی فریم قابل استحصال می‌باشد. این ابعاد با احتساب دومیل بادخور از هر طرف در نظر گرفته می‌شود که درب هنگام بازوبسته شدن مشکلی نداشته باشد.جنس ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی از آلومینیوم است.ضخامت این ورق نیز از یک میل به بالاواست. ایجاد پوششِ رنگ بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه داکت اسپلیت هم باعث محافظت سطوح آن در برابر صدماتی از قبیل خش دارشدن و هم باعث تناسب نمای آن با نمای محیط می شود.دریچه داکت اسپلیت را می توان بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ مخفی می توان در محل خود نصب نمود. در این حالت برای حفظ استاندارد ورودی هوا و حفظ زیبایی ظاهری دریچه بازدید داکت اسپلیت از دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی بهره گرفته می‌شود.به طور مثال روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از شیارهای پره Zدر کناره های طولی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و ورق پانچ در قسمت داخلی درب به کار گرفته می‌شود.درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت هم مانند انواع دیگر دریچه فن کویل به صورت لولایی و وزنه‌ای ساخته می‌شود.

این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز هم به صورت پیچ از رو و هم پیچ مخفی در محل مورد نظر نصب می‌شود. برای پوشاندن تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت با گریل ۹ و ۱۸ سانتی نیز از رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک بهره می‌گیریم. پس از تعبیه‌ی شبکه لانه زنبوری بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ،بر روی کناره های ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک لبه ‌یک سانتی ایجاد می‌گردد تا باعث استحکام و فُرم گیریِ کاملِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گردد. با تکمیل مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای نوبت به مرحله‌ی رنگ کاری می‌رسد. نوع رنگی که بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود از جنس پودری ایستاتیکِ کوره‌ای است. انجام عملیات رنگ کاری موجب حفظ ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر آسیب هایی مثل خط و خش و ضربه های احتمالی می‌شود.

ج- دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب خطیِ وزنه ای

این نوع از دریچه تاسیسات بر اساس نیاز مشتری تولید شده و جهت ایجاد هارمونی بیشتر با محیط قابلیت ساخت در رنگ و مدل‌های متنوع دریچه داکت اسپلیت را دارا است. جهت بهبود جریان هوا قابلیت تعبیه فیلتر در قسمت پشتی دریچه بازدید نیز وجود دارد. ابعاد اصلی بر روی قاب اصلی ایجاد شده و درب دریچه بازدید بر اساس یکی از مدل‌ها تولید خواهد شد. پس از ساخت و پایان مراحل مونتاژ برای محافظت از کیفیت رنگ و بدنه ی دریچه بازدید داکت اسپلیت در مسیر کارخانه تا محل پروژه ، از کاور یا روکش پلاستیکی ضخیم و ضد ضربه استفاده می شود. برای زیباتر شدن و افزایش قابلیت دکوراتیو نمای دریچه زیر داکت اسپلیت، بر روی کلیه ی سطوح از پوشش رنگ کوره ای پودری استاتیک استفاده می شود.

دریچه داکت اسپلیت و هرآنچه راب به آن باید بدانید.

برش اضلاع فریمِ دریچه بازدید فن کویل بر این منوال صورت گرفته و پس از آن نسبت به گوشه زنیِ هریک از این اضلاع اقدام می نماییم.برای اتصال گوشه های کار باید از یک قطعه فلزی بنام کرنر استفاده کرد.این کرنر در واقع نقش جوش را برای اتصال بازی می‌نماید.با تدارک فریم باید جای پیچ ها را بر روی آن ایجاد کرد.این جای پیچ ها، هم می‌تواند بر روی نمای فریم و هم بر روی دیواره‌ی فریم دریچه بلزدید فن کویل ایجاد گردد. با اتمام مراحل ساخت فریم دریچه بازدید فن کویل،نوبت به ساخت درب دریچه بازدید فن کویل خطی می‌رسد.جنس درب از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل به بالا است.از آنجا که از نام این دریچه بازدید فن کویل هم مشخص است دریچه‌ی هوارسانِ این دریچه بازدید فن کویل از نوع خطی کله قندی است.به همین خاطر با توجه به تناسب ابعاد درب دریچه بازدید فن کویل حفره ای با چهارچوبه‌ی مستطیلی بر روی این درب ایجاد می‌نماییم که به راحتی دریچه هوای خطیِ کله قندی را بر روی این حفره تعبیه و متصل کرد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی برای بازرسی دستگاه‌های استفاده می‌گردد که مکش دریچه بازدید از طریق دریچه خطی کله قندی تعبیه گشته بر روی بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت صورت می‌گیرد و دلیل نامگذاری این دریچه نیز وجود همان دریچه خطی می‌باشد. در فضاهایی که از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده می‌گردد برای دمش هوا نیز از همین نوع دریچه خطی کله قندی به کار گرفته می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی به وسیله پیچ از روی فریم و پیچ مخفی در حفره مورد نظر نصب خواهد گشت.

برای دستگاه های فن کویل و داکت اسپلیت که در داخل واحدهای مسکونی یا تجاری نصب می شوند، دریچه هایی جهت دسترسی به ها دریچه بازدید یا دریچه زیر دستگاه یا درب زیر فن کویل میگویند. دریچه بازدید داکت اسپلیت فعالیت میکند و این محصولات را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به بازار عرضه میکند. بر روی درب این محصول شیارهایی به طول 9 و 18 سانتی به منظور گردش هوا ایجاد میشود و توسط لولا به فریم متصل میشود. جنس این محصول،آلومینیوم است و در ضخامت ها و اندازه های مختلف قابل تولید میباشد.رنگ این دریچه، کوره ای الکترواستاتیک میباشد که در برابر عواملی مانند مواد خورنده ، ضربه و… مقاومت بالایی دارد.

یکی از شیک ترین و دکوراتیوترین مدل از انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت مدل شیاردار گل سقفی است.در این مدل بر روی ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، شیاری در اطراف محیط درب یا در داخل ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باعث هوارسانی به دستگاه داکت اسپلیت می‌گردد.این شیار محیطی را در اصطلاح، گلِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می نامند.درصورتیکه این شیار محیطی واحد باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت را تک گل و اگر شیار به صورت دوبل در کنار هم بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت حک شده باشد دریچه را دوگل می‌نامند. برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز از طراحی و ساخت فریم شروع می نماییم.برای ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید سایز چهارچوبه قاب زیرکار استحصال گردد.بر اساس این ابعاد به میزان نیم سانت از هر طرف، فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را کوچکتر در نظر می‌گیریم تا به راحتی در محلِ نشیمنِ خود جانمایی شود. لازم به ذکر می‌باشد که در این مرحله باید جای پیچ ها روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی گردد.

بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر اساس نیاز و درخواست کارفرما هر نوع شیار و معبر هوایی را می‌توان ایجاد کرد. اگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت وزنه‌ای باشد، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، زمان بسته ‌یا باز بودن اتصالِ جدانشدنی ندارد و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با نشستن در نشمین گاهِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بسته و با بلند کردنِ آن باز می‌شود. نوع رنگِ مصرفی جهت دریچه بازدید فن کویل آهنی، رنگ پودری استاتیک است که پس از پاشیدن و پخت رنگ در کوره، دریچه بازدید داکت اسپلیت، آماده‌ی بسته بندی و تحویل می‌شود.

  • با ساخت فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار نوبت به مرحله رنگ آمیزی می‌رسد.
  • در مورد قسمت دهش هوای دریچه داکت اسپلیت نیز می توان انواع مختلفی از جمله دمپردار و بدون دمپر از این محصول را تولید و مورد کاربرد قرار داد.دریچه داکت اسپلیت هوارسان نیز از جنس های مختلف از جمله فلزی،چوبی و پلاستیکی قابل تولید می باشد.با توجه به ابعاد دهانه های دستگاه داکت اسپلیت این نوع دریچه داکت اسپلیت را می توان در ابعاد و سایزهای دلخواه تولید نمود.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی به وسیله قفل زیمنس بسته می‌گردد اما دریچه بازدید وزنه‌ای هنگام تعمیر یا بازدید داکت اسپلیت، کاملاً از چهارچوب فریمِ دریچه جدا و بعد از بازدید مجددا در محل خود جانمایی می‌گردد.
  • شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.
  • یابد.برای ساخت این مدل درب باید در داخل ساختار ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به تعداد یک یا دو شیارِ محیطی ایجاد نمود.با ایجاد و اتمام شیارهای چهارگوش در ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، درب دریچه نمودِ اصلیِ خود را بازمی یابد.برای استحکام درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک سیستم خم کاری در دورتادورِ حاشیه ی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می کنیم که درب دچار تاب خوردگی یا حالت دِفرمه پیدا نکند.
دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

می‌توان دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی را با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشش داد تا مقاومت آن در برابر ضربه بالا رفته و عمر این دریچه طولانی گردد. به طور عمده از ورق آلومینیوم یک میل برای درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده می‌گردد. اما اگر سایز و ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت افزایش یابد ضخامت ورقه مصرفی نیز افزایش خواهد یافت. فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی در دو مدل ۳ و ۵ سانتی ساخته می‌گردد. لازم به ذکر است با توجه به جانماییِ دستگاه در سقف،محل شیارها روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یا در وسط یا در یکی از کناره های درب انتخاب می‌شود تا به بهترین وجه بتوان به دستگاه فن کویل امکان هوارسانی ایجاد نمود.

کانال اسپیرال و موارد کاربرد آن