دوربین مداربسته صنعتی

بسیاری از امکان داخلی مانند اتاق های یک دفتر کار و یا محدوده داخلی یک مغازه یا فروشگاه که اطراف آن را پنجره ها و درب های شیشه ای احاطه نموده است و نور آفتاب به داخل محیط به صورت مستقیم می تابد و خود محیط از نور کمتری نسبت به محیط خارجی برخوردار است؛ دوربین های دام معمولی پلاستیکی یا فلزی پیشنهاد سایت ncctv نمیگردد. در دوربین های آنالوگ با افزایش فاصله و هنگامی که از یک فرمت به فرمت دیگر تبدیل می شود، وضوح خود را از دست می دهد. مثلا هزینه نصب داکت کشی از حداقل 4500 تومان تا 6000 تومان با توجه به PVC 3.5 یا 9 سانتی به ازای هر متر می باشد. این دوربین ها به وسیله کابل های دو رشته ای مجزا برای انتقال استفاده می شود که هر کدام توسط یک رشته از سیم ها نقش جلوگیری از نویز بر سیم اصلی را ایفا می کند. به طور کلی، دوربین های دیجیتال رزولوشن 6 تا 20 برابر بیشتر از دوربین های آنالوگ دارند. هم اکنون نسل جدیدی از انواع DVR دوربین مدار بسته با نام HD دی وی آر در بازار موجود است که قابلیت پشتیبانی از دوربینهای آنالوگ با رزولوشن بسیار بالایی را دارند.

برای قرار دادن بهترین دوربین های امنیتی در داخل خانه، گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که از آنجا بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده است. زیرا دوربین باید محیط اطراف خانه، مغازه و… در این قابلیت ابتدا باید تنظیمات مربوط به عملکرد تشخیص چهره به همراه قابلیت dynamic analysis فعال نمائید، سپس به صفحه تنظیمات ROI رفته و عملکرد ROI را فعال کنید. تمامی تنظیمات مربوط به دستگاههای دی وی آر و ان وی آر و نیز نحوه راه اندازی و اتصال آنها به دوربین ها در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته فن آموزان با پشتبانی واقعی آموزش داده می شود. در این چیپ ها تنظیمات انجام شده توسط منو دوربین تا حدودی تغییر در تصویر ایجاد می کنند. برای درک این تفاوت می توانیم به تفاوت بین زوم دیجیتال و زوم اپتیکال در عکاسی اشاره کنیم، با همین مثال می توان دریافت که تصویر اصلاح شده بهتر از تصویری است که بر روی آن ویرایش های نرم افزاری انجام شده است. در یک سیستم آنالوگ ، یک DVR مسئول این امر است ، در حالی که در تنظیم IP این کار در دوربین انجام می شود و سپس به NVR پخش می شود. به شدت توصیه می شود که DVR را در یک محفظه قفل شده نگه دارید تا حتی اگر مهاجمی DVR را ببیند، نتواند ویدیوهای ضبط شده را از بین ببرد.

پس از شناخت انواع دوربین مداربسته و ویژگی های آن، می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. دوربین مدار بسته تحت شبکه IP Camera : دوربین های مدار بسته تحت شبکه آی پی IP بدر واقع دوربین های پیشرفته ای هستند که امکان مدیریت تحت IP را فراهم نموده و دارای تکنولوژی و کیفیت بسیار بالاتری به نسبت دوربین های مدار بسته آنالوگ و AHD هستند البته قیمت این نوع دوربین چند برابر انواع دیگر دوربین هاست. دوربین های آنالوگ به کابل کشی بیشتری نسبت به دوربین های IP نیاز دارند. برای اندازه گیری میزان خوب بودن ، توانایی دید در شب دوربین مینی بیسیم ، باید از تعداد چراغ های مادون قرمز آن مطلع شوید. به کلیه دوربینهایی که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده میکنند دوربینهای دید در شب یا اینفرارد (IR) گفته میشود.

اما با این حال به علت قیمت مناسب و استفاده در آیفون تصویری از دوربین آنالوگ به صورت محدود استفاده می شود. کابل و دوربین ها را با یک مانیتور تست ویدیویی تست کنید.- دوربین را روشن کنید و مستقیما مانیتور تست ویدیو را یک به یک به کابل بزنید. کیفیت بالای این دوربین ها به دلیل استفاده از کابل های شبکه CAT5 و CAT6 می باشد که همین امر قیمت دوربین مداربسته IP را بالا می برد. تهران شمال, نصب دوربین، کابل کشی و نصب اتصالات و تنظیمات نرم افزاری دوربین تهران شمال, راه اندازی دستگاه NVR یا DVR در کانال های 8 تا 16 تهران شمال را در کلیه مناطق تهران ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در شمال ارائه نماید. ان وی آر یک دستگاه رکوردر تحت شبکه است که شرکت هایک ویژن آن را برای ضیط تصاویر دوربین های آی پی روانه بازار کرده است. نرم افزار دوربین مداربسته برای کامپیوتر در هر برند معمولا دوربین های برند خود را پشتیبانی کرده و طوری برنامه نویسی شده اند که از نرم افزار آن برند نتوان برای مدیریت دیگر سیستم های دوربین مداربسته کمک گرفت. دوربین مدار بسته برای خانه، ویلا، شرکت ها، کارخانه های بزرگ و کوچک و…

قابلیت میدان دید 360 درجهای را فراهم میکند. از راهنمای تخصصی ما برای انتخاب راهحلی استفاده کنید که برای هدف مناسب است و سطح امنیت موردنیاز شما را فراهم میکند تا از دارایی و کارمندان خود محافظت کنید. اگر چه تا چند سال قبل کاربرد دوربین های مداربسته به طور انحصاری برای شرکت ها و محیط های کاری حرفه ای بود اما حال در فضای باز و منازل مسکونی نیز استقبال بسیاری شده است. از آنجا که DVR ها و NVR ها داده های ویدئو را به طور متفاوتی اداره می کنند ، به انواع مختلف دوربین نیاز دارند. بنابراین تمام ضبط های دوربین مدار بسته شما در داخل دستگاه DVR قرار دارند. پس از اینکه با توجه به موارد فوق ، دوربین های مناسب خود را انتخاب نمودید حال نوبت به انتخاب DVR مناسب با پروژه نصب دوربین مدار بسته می باشد. تهران شمال از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان هوم سرویز در تمامی مناطق تهران و البته شمال است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با برقکاری ساختمان در تهران محسوب می شود. اگر برای خرید به یکی از فروشگاه های معتبر انواع سیستم های نظارتی مراجعه کنید، قطعاً فروشنده این موارد را به طور کامل برای شما توضیح خواهد داد.

واحد زوم اپتیکال را با X نشان می دهند برای مثال اگر در مشخصات 10x را دیدید به این معناست که قادر است تا 10 برابر اندازه واقعی تصویر زوم کند. اختلال سیگنال: دوربین های مداربسته بی سیم با فرکانس خاصی کار می کنند. دوربین مدار بسته HDsdi : دوربین های با تکنولوژی HDsdi قبل از دوربین های مدار بسته HDtvi و HDcvi به بازار آمدند ولی بدلیل اینکه کیفیت و کارایی این انواع جدید بهتر است زیاد استفاده نمی شوند. خیر. فرض کنید دوربین AHD مگاویژن (Megavision) با داشتن سنسور تصویر سونی ارجینال قیمتش از دوربین HDCVI کورتک (Cortech) با همان مگاپیکسل بالاتر می باشد. هرچه توان عملیاتی بالاتر باشد ، پهنای باند NVR توانایی مدیریت بیشتری دارد. هرچه وضوح و نرخ فریم دوربین شما بیشتر باشد ، پهنای باند آن بیشتر می شود. هزینه ضبط تصاویر در این سامانهها (بعلت نیاز به نوارهای ویدئویی و قیمت بسیار بالای ویسیآر) بسیار بیشتر از سامانههای دیجیتال است. لطفا اگر از قوانین دیگری اطلاعاتی دارید که در این مقاله ذکر نشده است در قسمت کامنت ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. لطفاً نظرات، پیشنهاد ها و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. با توجه به این که اگر مشتری بخواهد هزینه کمتری را برای نصب دوربین بپردازد بهترین پیشنهاد نصب دوربین در فضای باز می باشد.

انواع رایچ لنز های ثابت: معمولا این نوع لنز با فاصله کانونی 2.8، 3.6، 4، 6 و 12 میلیمتر ساخته شده است. در ایده کلی برای طراحی یک سیستم پایش با کمک دوربینهای مداربسته شاهد طراحی یک مرکز کنترل با نصب تعداد مورد نیاز از مانیتورها هستیم. یافتن یک دوربین مدار بسته خوب برای دید در شب میتواند بسیار دشوار باشد. برخی از دوربینها طراحی ساده ای دارند و برخی مدل های دیگر قابلیت دید در شب دارند و علاوه بر آن کیفیت تصویر برداری نیز می تواند در میزان قیمت دوربین مدار بسته اثر گذار باشد. لازم به ذکر است که یک سیستم مبتنی بر DVR یک سیستم امنیتی سیمی است ، در حالی که سیستم های NVR می توانند یک سیستم سیمی یا بی سیم باشند. این ویژگی به طور کامل وابسته به کیفیت سنسور اصلی دوربین است بنابراین هنگام خرید لازم است که دوربین مداربسته ای خریداری کنید که کیفیت تصویر بالایی داشته باشد. نکته قابل تامل در نرم افزار دوربین مداربسته لایسنس دار این است که قبل از خرید نرم افزار نیاز های خود را بسنجید و لایسنس مورد نیاز خود را خریداری نمایید. این نوع نرم افزار های دارای سطح بندی امکانات است و معمولا از تمامی برند ها و استاندارد های دوربین مداربسته پشتیبانی می کنند .

دوربین های آنالوگ محدوده دید کمتری دارند و وضوح زوم دوربین های IP را ندارند. دوربین مدار بسته – با گسترش دائمی ابزار های حفاظتی و نظارتی، دیگر نیازی به معرفی دوربین مدار بسته نیست. اما اگر نیاز شما برای خرید آنها حیاتی هست، حتماً این بخش را بررسی کنید و سپس با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای خرید مطمئن به شما راهنمایی کنند. آنها همچنین می توانند روی کابل زوج به هم تابیده یا با اتصالات بی سیم کار کنند، اما وضوح کمتری ایجاد می کند. توجه داشته باشید که ویژگی های گفته شده مختص برخی از دوربین های دام PTZ می باشد و ممکن است که قیمت این محصولات با یک دیگر متفاوت باشد، برای مشاهده قیمت تمامی محصولات این مدل به صفحه لیست قیمت هایک ویژن مراجعه کنید.

DVR/NVR را در یک محفظه قفل شده نگه دارید. برای ایمن نگه داشتن سیم ها، کانال کشی کرده و کابل ها را داخل آن قرار دهید. بهتر است در آسانسورها برای جلوگیری از سرقت دوربینها توسط برخی افراد سودجو از دوربینهای مخفی یا توکار استفاده شود. شاید در نگاه اول دوربین مخفی در فضای باز بهتر باشد، ولی اگر یک دزد یا یک مجرم بالقوه دوربین را به صورت مشخص ببینید، شاید جرات نکند به خانه حتی نزدیک شود. دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند. هم چنین یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد در دوربین های مدار بسته، دید در شب مناسب می باشد. بهترین دوربینها برای پارکینگها، دوربینهای دارای قابلیت دید در شب هستند.

با توجه به تنوع وسیع دوربین های مداربسته لازم است که برخی اصطلاحات که برای ویژگی یکسان WDR به کار می رود آشنا شوید. اگر می خواهید با بازار کار گسترده نصب دوربین آشنا شوید بهتر است که از نزدیک فضای کار این رشته را مشاهده نمایید. ولی در هر حال می توان در حالت کلی با توجه به استان ها و شهرهای مختلف هزینه ای کلی را به این شکل برآورد کرد. این روزها دیگر با یک مدل دوربین مدار بسته سر و کار نداریم و هر کسب و کاری بنا بر نیاز خود مدل خاصی از دوربین های مدار بسته را درخواست خواهد کرد. ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین های مداربسته برای افرادی که متقاضی فرصت های کاری نصب دوربین های مداربسته هستند، فرصتی بی نظیر محسوب می گردد. بعد از انتخاب محل نصب دوربین و DVR/NVR، باید محل مورد نظر برای نصب آن ها با دریل سوراخ کاری شده و نصب شوند. WDR یا Wide Dynamic Range در اساس مشابه فناوری BLC است با این تفاوت که به صورت پیشرفته تری طراحی شده است و کارایی بالاتری را به همراه دارد.

در ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید. اگرچه، دوربینهای مداربسته برای برقراری امنیت و کاهش تخلفات بهکار گرفته میشوند، اما استفاده بدون کسب مجوز از آنها، هم از لحاظ اخلاقی و هم از نظر قانونی نادرست است. دوربینهای مداربسته، با قابلیتهای زیادی که دارند، از مقرون بهصرفهترین و پرکاربردترین راههای برقراری امنیت و کاهش تخلفات و جرائم در ساختمانهای مسکونی، تجاری، ادارهها و غیره، محسوب میشوند. شاید شما هم در ارتباط با نکات مهم و حائز اهمیت در انتخاب و خرید دوربین مداربسته اطلاعاتی را داشته باشید، اما بد نیست بدانید که یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید دوربین مدار بسته توجه به انواع لنز دوربین مداربسته و ویژگی های آن ها است و سپس با توجه به اطلاعات کافی در این زمینه اقدام به خریداری دوربینی با لنز مورد نیاز خود کنید.

و به دلیل اینکه آسانسورها مدام در حال حرکت هستند، نصب دوربینها در این مکانها باید توسط افراد حرفهای صورت گیرد تا در آینده مشکلی برای سیستم امنیتی آسانسور ساختمان ایجاد نشود. در دوربینهایی که برای تامین امنیت در راهروها استفاده میشوند، باید از دوربینهایی استفاده شود که مجهز به قابلیت corridor mode، قابلیتی که که پوشش کل راهرو از جمله مناطق کور را فراهم میکند، باشند. یکی از محصولات پرفروش دوربین شیائومی ، دوربین بیبی کم شیائومی است . یکی از مزایای دوربینهای IP هنگام نصب این است که میتوان آن ها را از طریق کابل زوج به هم تابیده تغذیه کرد و در نتیجه نگرانی های مربوط به سیم برق را از بین برد. توجه کنید در صورت مشخص نبودن دوربینها و استفاه از دوربین های مخفی، در این مکانها نیز باید هشدار وجود دوربین را نصب کنید.