دوربین مداربسته هایک ویژن (قیمت رقابتی)

در این خصوص می توان علائم واترمارک جهت گواهی تایید صحت تصاویر همچون زمان، موقعیت، اسامی کاربران، هشدارها و غیره را نیز به تصاویر افزود. این تکنولوژی در خصوص سایر تجهیزات شبکه همچون سوئیچ ها نیز ایجاد شده که منجر به مزیتی بالاتر شده است. داده ها بر روی کابل Cat5 دارای محدودیت مسافت تا صد متر است. رابط کاربری ارائه شده در این تجهیزات بسیار عالی است و سبب می شود تا کاربردی بودن آن حفظ شود و کنترل ساده تری نیز به نسبت دستگاه های دیگر دارد. لنز ثابت (fix): این لنز ها دارای فاصله کانونی ثابتی میباشند و زاویه دید دوربین با لنز ثابت قابل تغییر نیست، دوربین مداربسته با لنز ثابت قیمت پایین تری نسبت به سایر لنز ها دارند. دوربین های مدار بسته توربو اچ در که از طریق کابل های تصویر ، تصاویر را انتقال می دهند بیشتر برای محیط های کوچک استفاده شده و دوربین های مدار بسته تحت شبکه بیشتر در محیط هایی که ابعاد بزرگتری دارند و یا کاربرد های پیشرفته تری را که از دوربین های تحت شبکه می خواهند کاربرد دارند .

در دوربین­های مدار بسته دو پردازنده وجود دارند که یکی سطح روشنایی و دیگری سطح تاریک موجود در تصویر را با هم ترکیب و تصویر نهایی را آشکار می­سازند که این همسان­سازی در واقع وظیفه اصلی فناوری DWDR می­باشد و میزان لازم گستره دینامیکی دیجیتالی که 60 الی 70 دسی بل می­باشد را تأمین می­کند. دوربین مداربسته دید درشب دید در شب در مقیاسهای متفاوتی هستند و اگر قصد دارید تا از این نوع دوربینها برای خودتان استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم حتماً به برد آن دقت کنید. شفقنا- کمیسیون داخلی و دفاع در پارلمان کویت با پیشنهاد ویژه نصب دوربین های مداربسته در خیابان های اصلی و فرعی به هدف حفظ امنیت و مبارزه با جرایم موافقت کرد. پیشنهاد میکنیم برای تسلط بیشتر مقاله “علت تصویر نداشتن دوربین مدار بسته چیست؟ کم کم استفاده از دوربین مدار بسته در صنایع و مشاغل مختلف بیشتر شد تا اینکه در سال 1990 دستگاه های ضبط دوربین مدار بسته با توانایی ضبط پس از حرکت، به بازار عرضه شد. حتی هنگام اتصال به DVR، که تحرک بالای تصویر باعث محو و تار شدن قسمت متحرک خواهد شد. دوربین های مدار بسته صنعتی یا همان body camera، دوربین هایی مستطیل شکل هستند و می توان لنز را بصورت جداگانه روی آنها نصب نمود، همین قابلیت باعث شده تا این دوربین ها دارای زوم بالاتر بوده و در جاهایی که نیاز به فوکوس بیشتر روی تصاویر باشد از این دوربین ها استفاده می شود.

مدیران حوزه های امنیتی و سایر حوزه ها به استفاده از دوربین های مدار بسته اعتماد کامل دارند و توسعه این سیستم ها با سرعت زیادی در حال اجرا می باشد. برخی از برندهای برتر جهان در حال حاضر در بازار ایران به علت بحث تحریم ها و تولید کالای ایرانی کمرنگ شده اند. برخی از این مشکلات به دلیل تنظیم نبودن دوربین یا تغییر در تنظیمات آن رخ داده و برخی دیگر علت سخت افزاری دارند. تصویر ندادن، تار شدن تصاویر، سیاه شدن تصاویر، عدم نمایش تصاویر در شب برخی از رایج ترین مشکلات در دوربین های مدار بسته است که در این بخش به آن می پردازیم. در بسیاری از مواقع نیازی به توجه به جزئیات تصاویر نمی باشد که در این صورت می توان دوربین های آنالوگ را مورد استفاده قرار داد اما در مواردی مانند زمان هایی که تشخیص چهره از اهمیت زیادی برخوردار است و یا جزئیات دارای اهمیت است نیاز است تا دوربین های مدار بسته تحت شبکه را خریداری و نصب نمود. این کار را حتما بایستی با کمک یک نصاب حرفهای انجام دهید تا شما را کاملا در مورد انواع دوربینی که در بازار سیستمهای امنیتی خانه وجود دارد آگاه کند. در گروه دوربین مدار بسته سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات و قیمت های انواع دوربین مدار بسته از برندهای معتبر را جهت بررسی و انتخاب مشاهده نمائید.

بطور کلی دوربین مدار بسته به دوربینی گفته می شود که در فضایی ثابت جهت حفاظت، کنترل و مانیتورینگ و ثبت رویدادهای جاری در محیط، نصب شده و می تواند تصاویر را ثبت و به یک یا چند محل ارسال کند. با تستر دوربین مدار بسته می توان تصاویر و ویدئو های دوربین مدار بسته را ثبت و ضبط نمود . تصاویری که توسط دوربین تصویر برداری می شود توسط مرکز کنترل ضبط می شود. یکی از بیشترین اماکنی که دوربین مداربسته صنعتی باکس لنز خور در آنها کاربرد دارند، بانک های می باشند. افرادی که تمایل به استفاده از دوربین های بیسیم دارند، باید هزینه بیشتری را برای خرید این نوع دوربین های مدار بسته صرف نمایند.

بقیه گزینهها را در حالت پیش فرض قرار داده، اطلاعات را Save کنید و روتر WIFI را خاموش و روشن کنید. در دنیایی که تصاویر بسیار زیادی در حال ذخیره سازی است، برای هر کسی که تاکنون کار مانیتورینگ و یا جستجو در تصاویر را انجام داده، آرزوی بزرگ بعدی داشتن هوشمندی در سطح دوربین مداربسته است. با توجه به اینکه کلیه محصولات درسایت دمــاتجهیــز با گارانتی اصلی ارائه می شود، در صورت خرید هر یک از انواع دوربین های مدار بسته ارائه شده در سایت دمــاتجهیــز، کلیه تخفیفات فروش ویژه هریک از برندها مانند دوربین مداربسته هایک ویژن یا استار نایت شامل حال خریداران محترم می گردد. برای مشاهده لیست بیش از هشتاد دوره آموزشی پردرآمد به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

بر اساس ویژگی های تستر دوربین مدار بسته ، امکانات و قابلیت های موجود در آن باعث شده تا انواع مختلفی از تستر دوربین مدار بسته در بازار حوزه cctv تولید شود . ورودی های I/O امکان وصل انواع سنسورهای مختلف اعم از دود و گاز را به دوربین مداربسته می دهند، در صورتی که دوربین های مداربسته آنالوگ این قابلیت را ندارند و با تجهیزات اضافی یا DVRها این کار قابل انجام است و این خود باعث افزایش حجم سیم کشی و محدودیت در استفاده از این امکانات می شود. انواع دوربین های مداربسته عبارتند از : آنالوگ ،دیجیتال و تحت شبکه یا همان آی پی کامرا است . برخی از این کاربرد ها عبارتند از: نظارت بر عملکرد پرسنل ، تعقیب نامحسوس مجرمین ، کنترل ترافیک ، حراست از بانک ها و شرکت های صنعتی می باشد . در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربینهای مداربسته میپردازیم. وسایل جانبی بیشتری در یک سیستم آنالوگ وجود دارد ، به عنوان مثال کابل های کواکسیال استاندارد معمولا صدا را انتقال نمی دهند. در دوربین های تحت شبکه امکان استفاده از دستگاه DVR به عنوان ضبط کننده تصاویر وجود نداشته و به جای آن از دستگاه NVR استفاده می گردد.

این دوربین ها بدلیل ضد آب بودن قاب و لنز بعنوان ضد آب شناخته می شوند. دوربین مداربسته Analogue High Definition که به اختصار با نام دوربین AHD شناخته می شود یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر HD می باشد. مشکلات در دوربین های مدار بسته انواع گوناگونی دارند و رفع آنها امری تخصصی بوده و نیازمند آموزش دوربین مداربسته می باشد. آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله نصب و تعمیرات دوربین ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تابلو برق صنعتی ، آموزش هوشمند سازی ساختمان ، آموزش plc ، آموزش برق ساختمان و … بطور کلی سیستم دوربین مدار بسته، از اجزای مختلفی شامل دوربین، مرکز کنترل ضبط، کابل تصویر، منبع تغذیه و هارد دیسک تشکیل می شود.

دوربین های مدار بسته چرخشی یا (speed dome (ptz، دوربین هایی هستند که قابلیت چرخش و کنترل از راه دور یا بصورت اتوماتیک را دارند. دوربین اسپید دام به دوربین های چرخشی و گردان گفته می شود که جزء قویترین دوربین های مداربسته است و امکان چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۱۸۰ درجه عمودی را دارد. با وجود جذابیت های این گروه از دوربین ها مشتریان خاص خود را دارد زیرا قیمت آنها نسبتاً بالا است. از معایب این محصول می توان به قیمت بالای آن اشاره کرد که البته با توجه به کیفیت و کاربردی که دارد، این قیمت بالا قابل چشم پوشی می باشد. لنز متغیر (varifocal) : در این لنزها امکان تنظیم فوکوس و امکان تغییر در فاصله کانونی وجود دارد و میتوان زاویه دید دوربین را به صورت دستی تغییر دادد.

کاربرد دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار زیاد است و این دلیلی است که شما می توانید براساس نیاز خود، یکی از دوربین های این شرکت را برای تامین امنیت محیط استفاده کنید. این تصاویر جهت انتقال از طریق کابل کواکسیال دوباره آنالوگ شده و سپس جهت ذخیره سازی در DVR دوباره دیجیاال می شوند. برای افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربینهای حفاظتی دو عامل مهم وجود دارد. دوربین های مداربسته یکی از اصلی ترین ابزارهای حفاظتی در دنیای امروز به شمار می رود. دوربین های مداربسته تحت شبکه را می توان به صورت چند کاربره و از راه دور مورد استفاده قرار داد. در این روش، اطلاعات تصویر به صورت کامل حفظ می شود، نمایش نور در تصویر نیز بی نقص است و در نهایت تصویر را با وضوح و شفافیت بالا و بدون نویز و اعوجاج نشان می دهد. سه تبدیل که در هر یک مقداری از اطلاعات از بین می رود در حالی که در دوربین های مداربسته شبکه تصاویر فقط یک بار دیجیتال می شوند و همواره دیجیتال باقی می مانند و دیگر نیازی به سخت افزار اضافه برای تبدیل تصاویر از آنالوگ به دیجیتال جهت ذخیره بر روی حافظه نیست و کیفیت تصاویر بعد از انتقال به کیلومترها دورتر ثابت خواهد ماند.

کیفیت تصویر را از طریق تنظیمات دیجیتال بهبود می بخشد. برای انبارها و فروشگاه ها بسیار بزرگ با سقف بلند (حداقل 3 متر) از دوربین چشم ماهی یا فیش آی استفاده کنید. دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، تصاویر و فیلم ها را در زمان تاریکی هوا و یا عدم نور با کیفیتی بسیار عالی به صورت الکترونیک ارائه می دهد . وضوح تصاویر در دوربین های آنالوگ با تی وی لاین مشخص می شود که به معنی خطوط افقی تصویر می باشد. این مشکل وقتی به خوبی در دوربین های مداربسته آنالوگ نمایان می شود که از تصاویر با وضوح بالا همچون 4CIF استفاده شود. در دوربین مداربسته تحت شبکه روش تصویربرداری به صورت پیشرفته ای است که با ذخیره سازی و انتقال تصاویر به صورت هم زمان کار خود را انجام می دهد.

حساسیت چیپ تصویر نسبت به نور مرئی و نامرئی با هم سایت ncctv متفاوت است. جهت ضبط و پخش صدا در سیستم های آنالوگ به ناچار باید از کابل های مجزایی استفاده کرد، در حالی که دوربین های مداربسته تحت شبکه همانند بسیاری دیگر از تجهیزات شبکه با استفاده از پروتکل IP (بی سیم یا باسیم) داده های خود را منتقل می کنند که با استفاده از این پروتکل می توان هم تصاویر ویدئویی و هم اصوات را انتقال داد. دوربین مداربسته یا سیستم نظارت خصوصی تشکیل شده از یک یا چند دوربین است که کار تصویر برداری توسط دوربین های ویدئویی و انتقال تصاویر به یک سرور را دارد. سیگنال های ویدئویی در دوربین های تحت شبکه قابلیت رمزگذاری را داشته و می توان اطلاعاتی مانند تاریخ و ساعت ضبط، محل دوربین، نام کاربری و … مهمترین ویژگی این دوربین ها قابلیت پریست PRESET است.

دوربین های هایلوک گزینه مناسبی برای پروژه های کوچک و متوسط با بودجه کم میباشد. با نصب یک دوربین مداربسته کوچک شما بر روی عبور و مرور افراد در طی شبانه روز نظارت دارید . به جای اینکه دوربین در بیاورید و خودتان را خسته کنید، اجازه دهید دوربین خودروی شما این کار را انجام دهد و خاطرات بسیار زیبا و به یادماندنی را برای شما ثبت کند. در این بخش به معرفی چند شرکت معتبر تولید کننده دوربین مداربسته میپردازیم که در بازار ایران به خوبی شناخته شده هستند.اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید حتما این سوال برای شما پیش میآید که بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار کدام است؟