دوربین مداربسته پاناسونیک (نمایندگی رسمی)

این دوربین های تمامی استانداردهای 802.11b/g/n را پشتیبانی کرده و امکان رمزگذاری به روش های WEP, WPA-PSK/WPA2-PSK را دارند. دوربین مداربسته هم باید دارای مدل های مختلف با مشصات مختلف باشد تا بتواند در تمامی مکان ها با شرایط مختلف کاربرد داشته باشد. بسته به بودجه شما، آنها میتوانند وضوح 720pرا ارائه دهند، تا حداکثر 4K . Firmware دوربین را به آخرین نسخه ارتقاء دهید. در سالهای اخیر شرکتهای تولید کننده تلاش کرده اند که با فشرده سازی تصاویر کیفیت دوربین های آنالوگ را بهبود ببخشند . در واقع تصاویر و صدا را میتوان به صورت زنده از یک یا چند مکان از طریق شبکههای محلی یا اینترنت مشاهده کرد. همانطور که میدانید دوربین مداربسته به منظور نظارت بر هر چیزی که در دیدش قرار دارد ، عکس و فیلم و در برخی مدل ها صدا را هم ضبط میکند. این دوربین به صورت وایرلس به موم وصل میشود و صدا و تصویر را به صورت آنلاین به برنامه مورد نظر ارسال میکند. با تلفن هوشمند خود فیلم های زنده ای که دوربین مداربسته وایرلس فیلمبرداری می کند را تماشا کنید. این قسمت از دوربین وظیفه دارد که میزان نور عبوری از دیافراگم را کنترل کند. زاویه دید این دوربین با بهره گیری از فاصله کانونی لنز 2.8 در حدودی برابر با 106 درجه میباشد.

دوربین مداربسته چشم ماهی نوعی دوربین 360 درجه با تصاویر پانوراماست که به دلیل واید بودن لنز می تواند وسعت دید بالایی را پوشش دهد. مخالفان دوربین مدار بسته بر عقیدهاند که حریم خصوصی زیر سؤال میرود تا ثیر منفی بر آزادی معنوی میباشد و آنها هم چنین عقیده دارند؛ که دور بین مدار بسته جرم جنایت را کاهش نمیدهد بعضی منتقدان ان را برادر بزرگ نظارت میدانند اشاره به رمان هزار و نهصد و هشتاد و چهار نوشتهٔ جورج اورول دارد. از سوی دیگر افزایش تقاضای مردم برای خرید و نصب این محصول در منزل یا محل کار خود، شرکت های مختلف خارجی و داخلی را از سالها پیش بر آن داشته است تا به رقابتی تنگاتنگ برای ارائه محصولات خود در بازار بپردازند. شاید نهایتا لازم باشد آنها را با استفاده از مته به دیوار یا سقف نصب کنید، ولی مراحل دیگر نصب دوربین تحت شبکه بیسیم بسیار راحتتر از انواع دیگر است. این دوربین در گروه بولت قرار میگیرد و به راحتی میتوان آنرا روی دیوار یا سقف بدون نیاز به پایه جداگانه متصل کرد. اگر دوربین مداربسته را در قسمتی از پارکینگ می خواهید نصب کنید که زیر سقف نیست و در معرض بارش برف و باران قرار دارد ، باید دوربین مداربسته ضد آب تهیه کنید .

برای انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته برای منازل مسکونی، مجتمع های آپارتمانی و یا شرکت ها و کارخانجات، باید توجه داشته باشیم که از نصب دوربین مدار بسته چه انتظاری داریم زیرا هر کدام کارایی خاصی برای محیطهای باز سایت ncctv یا بسته دارند. این مدل دوربین مداربسته مناسب برای مجتمع های تجاری ، مسکونی ، اداری و … استفاده از این دستگاه در ایران نیز در حال عمومیت پیدا کردن است و بسیاری از افراد در حال حاضر جهت کنترل درون و بیرون خودرویشان از این وسیله کاربردی استفاده می کنند. اما آنها ادعا میکنند که این مرکز خرید “غیر کاربردی” بوده و زمانی که یک انبار مهمات در آن نزدیکی بمباران شده، انجا نیز آتش گرفته است. با نصب این دوربین مدار بسته جزئیات زیاد را از سوژه خود زیر نظر خواهید داشت. دوربین های مداربسته بی سیم در مکان هایی که نصب موقت دارند، بسیار کاربردی می باشد. بدنه دوربین مداربسته هایک ویژن در برابر ضربه بسیار مقاوم است و برخی از مدل های ارائه شده در سری آنالوگ این شرکت نیز قابلیت، چرخش توسط موتور را به شما می دهند که می توانند در محیط هایی که فضای کاری بسیار زیاد است کاربردی باشد و تنها با یک دوربین تمام قسمت های محل مورد نظر را کنترل کنید.

دوربین مداربسته PTZ تحت شبکه: این نوع دوربینها میتوانند بر بستر وای فای یا PoE نصب گردند. این دوربین به صورتی طراحی شده است که شما میتوانید به راحتی از طریق گوشی محیط مورد نظر را ببینید و دوربین را کنترل و تنظیم کنید. تفاوت دیگر لنز متغیر معمولی با موتورایز در تنظیم کردن فاصله کانونی است. استاندارد تصاویر آن ها در دستگاه ذخیره ساز، به صورت PAL و NTSC می باشند در هنگام تنظیم می بایست به این موضوع دقت داشت. خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته: این تستر به صورت حرفه ای می تواند از دوربین های تحت شبکه IP دار پشتیبانی کرده و استاندارد ONVIF را برای آن پوشش دهد . استاندارد محافظت دستگاه در مقابل آب و گرد و غبار از عبارتی مانند IPXX تشکیل شده است که عدد اول بعد از آی پی مربوط به محافظت در مقابل گرد و غبار و عدد دیگر به معنی مقاومت دستگاه در مقابل آب است. آنچه در مورد این محصولات باید به آن توجه داشته باشید آن است که دوربین های دام فاقد مقاومت مطلوب در برابر نفوذ آب، رطوبت و گرد و خاک می باشند از این رو به طور اختصاصی برای استفاده indoor طراحی شده اند.

برای آشنایی با ، برای خرید مطمئن تر دوربین های امنیتی، انواع دوربین مدار بسته را به شما معرفی میکنیم. خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به واسطه اینکه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در دنیا است، یک انتخاب بسیار عالی به شمار می رود. در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد سیگنال دوربین به شدت افت خواهد کرد. طراحی این دوربین ها به نحویی می باشد که بیشتر برروی دیوار قابل اجرا و نصب می باشد، البته در صورت نیاز و در شرایط استسنایی بر روی سقف نیز قابل نصب می باشد.

محل نصب ضبط کننده یا ایجاد یک اتاق امن برای آن ها با دسترسی فیزیکی و دیجیتالی محدود شده را انتخاب نمایید. دوربین های اتاق کودک ، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید ، طراحی و ساخته شده اند . کیانام ارتباط با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است. دوربین مداربسته دیجیتال عبارتی است که هر روز بیش از دیروز به گوش مشتریان می خورد. بهعنوان یک تعهد اضافی به مشتریان خود، هایک ویژن سالانه 7 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه مجدد سرمایهگذاری میکند تا به نوآوری و بهبود محصول ادامه دهد. برای خرید به لیست قیمت دوربین مداربسته توجه ویژه ای کنید تا بتوانید بر اساس بودجه خود انتخابی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. در محل هایی که احتمال ایجاد حریق و شعله آتش وجود دارد مانند سایت های پتروشیمی یا کارگاه های حفاری که گازهای قابل اشتعال در آن وجود دارد نصب دوربین مدار بسته با امکانات ویژه ای امکان پذیر است. زیرا در شرایط مناسب، نصب دوربین مداربسته در مکانی واضح میتواند به لحاظ روانی مانع جلوی اقدامات مجرمانه را بگیرد. با توجه به ضد آب بودن بدنه (IP66 بودن) این دوربین ها و شکل خاصشان این دوربین های برای محیطهای بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب هستند.

حالا در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید. امنیت نیاز ضروری هر انسان است که برای تأمین آن هر کاری خواهد کرد، اما دوربین­های مداربسته راهکار ساده­ای است تا بهتر بتوان امنیت را برقرار کرد. در صورتی که نیاز به تماشای داده های دریافتی باشد می بایست از یک دستگاه مبدل، استفاده کرد. دوربین مدار بسته اسپید دام با نام هایی همچون دوربین گردان، دوربین PTZ مخفف Pan Tilt Zoom، دوربین چرخشی در بازار رواج دارد. دوربین های مداربسته دام هم به صورت آنالوگ و هم به صورت تحت شبکه تولید و عرضه بازار می شوند.

دوربین مداربسته اسپید دام شکل کامل تری از دوربین دام است با این تفاوت ویژه که قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کی بورد و یا به طور اتوماتیک دارند (Pan Tilt Zoom) و همین خصوصت باعث می شود که در واقع کاملترین دوربین مدار بسته رنگی باشند. برند تیاندی فناوری استارلایت یا دید در شب رنگی را وارد دنیای دوربین مداربسته کرد. در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می توانند کمک شایانی را به ما برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد. حفاظت از محصولات باغ در هنگام برداشت، لوازم و ادوات کشاورزی، خانه باغ و سرایداری و انبار داخل باغ همه و همه لزوم استفاده از دوربین مداربسته مناسب و دزدگیر حرفه ای را جهت جلوگیری از نفوذ سارقین به این اماکن را ضروری می کند. همین موضوع باعث می­شود که با تهیه یکی از آنها ضمن صرفه جویی در هزینه­ها و از نصب چند دوربین جلوگیری کرد. در ضمن با استفاده از یک پوشش ضد آب، از آنها در محیط­های باز نیز استفاده می­شود. در صورت علاقه مندی به یادگیری مباحث مربوط به دوربین مدار بسته میتوانید در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آموزشگاه فنی پارس پارس شرکت نمایید.

سیگنال این دوربین ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. این بهترین دوربین مدار بسته حرفه ای برای عملکرد دید در شب است. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. از کابل شبکه برای اتصال دوربین ها به سایر اجزای دوربین مدار بسته استفاده می کنند. یکی از قابلیت های مهم این دوربین توانایی دیدن تصویر و صدای ضبط شده به صورت همزمان در نرم افزار است. دوربین مداربسته دام Dome به نوعی از دوربین های مداربسته گفته می شود که دارای ظاهری گنبدی شکل می باشند و دلیل نام گذاری این دوربین های مداربسته دام به همین دلیل می باشد. Bullet Camerra نوعی از دوربین مداربسته است که در گروه دوربینهای مکعبی قرار میگیرد.

هایک ویژن که سالیان سال است به عنوان پیشرو در زمینه تولید دوربین هایی با ویزگی های منحصر به فرد و خلاق ترین کمپانی در تولید دوربین های مداربسته به شمار می رود این روز ها با یک تکنولوژی جدید توانسته است دوباره خود را در بازار مطرح کند . این دوربین مداربسته لامپی هم به عنوان دوربین نظارتی هم به عنوان دوربین مداربسته امنیتی کاربرد دارد. این دسته از دوربین­ها گستره دید وسیعی تا ۳۶۰ درجه دارند و در مکان­های مسقف نصب می­شوند. زیرا طراحی آن، به شما امکان میدهد تا زاویه وسیعتری را در محل کسبوکار خود نظارت کنید. تفاوت اصلی این دو سیستم مداربسته در نحوه ارسال اطلاعات انهاست. نرم افزار ارتباطی آن قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و ios بوده و جهت ضبط تصاویر از حافظه جانبی میکرو SD پشتیبانی می کند. تفاوت انواع دوربین مدار بسته با این دوربین ها این است که در داخل محفظه نصب می شوند و در برابر گرد و غبار ، آلودگی و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. محصولات الکترونیکی و به ویژه دوربین مداربسته ضد آب لازم است تا در برابر ورود گرد و خاک و به ویژه ورود مایعات مقاوم باشد تا از بروز هرگونه مشکلات در سخت افزار دستگاه و همچنین تار شدن لنز دستگاه و در سایر موارد تار شدن ال سی دی ها جلوگیری نماید.

از آنجایی که در ساخت دوربینهای داهوا از تکنولوژیها و فناوریهای گوناگونی استفاده شده است سالها این دوربینها به عنوان بهترین محصول در بازار شناخته میشد. در صورتی که تمایل به دریافت راهنمایی از نصابان حرفهای برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته مناسب مکان خود دارید، میتوانید درخواست خود را به صورت رایگان در “نصب دوربین مداربسته” درج کنید. لازم به ذکر است که دوربین مدار بسته IP کیفیت تصویر عالی و امکان نصب آسان تری دارد و برای آن کابل کشی راحت تر است. در سیستم انالوگ اطلاعات به صورت سیگنال های آنالوگ برای دستگاه ضبط و پخش ارسال می شوند. دوربین های مدار بسته از جمله سیستم های امنیتی پر کاربرد در سراسر جهان می باشند که به منظور برقراری امنیت در اماکن مختلف به کار برده می شوند. افراد در کنار داشتن دوربین، باید برای خرید دستگاه ضبط کننده تصویر نیز اقدام کنند. اینکه چرا این دوربینها نسبت به سایر دوربینهای مداربسته ارجحت دارند به رزولوشن و وضوح بالای تصویر در آنها باز میگردد به نحوی که به راحتی قادر به تشخیص چهره افراد هستند. دوربین خودرو وسیله ای است که در چند سال اخیر مورد توجه و استفاده بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است.

شکل این محفظه مانند گنبد است. در تقسیمبندی انواع دوربین مدار بسته بر مبنای بدنه و شکل ظاهری، نوبت به دوربین صنعتی میرسد. دوربین آنالوگ یک دوربین قدیمی است که در سیستم های مدار بسته استفاده می شود. رزولوشن سیستم دوربین مداربسته اولین نکته ای است که باید به آن توجه کرد زیرا وضوح خروجی دوربین مداربسته و کیفیت فریم تصویر از نظر امنیت بسیار مهم است و در قیمت دوربین تاثیرگذار است.حال ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه می توان رزولوشن دوربین مدار بسته را در زمان خرید تعیین کرد؟ برای مثال اگر قصد دارید تا در طلافروشی خود از بهترین مدل های دوربین مداربسته استفاده کنید، بهتر است که دوربینی را در اولویت های خود قرار دهید تا رزولوشن بالایی را داشته باشد. یکی از بهترین گزینهها برای ارتقاء سیستم آنالوگ قدیمی میباشد که به کابل کشی مجدد نیز ندارد. ممکن است یک سیستم نظارت تصویری صرف اینکه ارزان باشد کیفیت لازم برای رصد محیط مورد نظر ما را نداشته باشد. در نتیجه تصویری با رزولوشن بالاتر دریافت خواهیم کرد. CCTV مخفف تلویزیون مداربسته بوده و معمولا تحت عنوان نظارت تصویری شناخته می شود.