راهنمای خرید دوربین مداربسته (قیمت دوربین مداربسته)

برای خرید فیش BNC کلیک کنید. کاربرد بی ان سی ها (BNC) در تجهیزات مختلف از جمله تجهیزات رادیویی، تلویزیونی، آزمایشگاهی، برخی شبکه های کامپیوتری و ارتباط دوربین مداربسته آنالوگ میباشد. در مقابل تابش مستقیم نور خورشید مقاوم است و به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته کاربرد دارند. این کار در فضای ذخیرهسازی دستگاه شما صرفهجویی خواهد کرد. این دوربین بیشتر در محیطهای صنعتی به کار گرفته میشود و معمولاً بدون لنز به فروش میرسد تا بسته به محیط و نوع کارکرد، لنز برای آن انتخاب شود. از این دوربین ها با عنوان دوربین صنعتی نیز یاد می شود. به همین علت با نصب دوربین مداربسته به آسانی میتوانید ایمنی خانواده و کسب و کار خود را تضمین کنید. دوربین مدار بسته دید در شب یا فروسرخ که به وسیله LED مادون قرمز کار میکند و قابلیت تشخیص تا 183 متر را در شب فراهم میکند. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که دوربین چشم ماهی فاقد هر نوع قابلیت دید در شب است. این سیستم ها از قانون FIFO استفاده می کنند و به معنای آن است که فیلمی که اول وارد و ذخیره شد، اول خارج یا پاک می شود یعنی بر اساس مدت زمان ذخیره سازی مورد نیاز ، پس از تکمیل فضای ذخیره سازی، تصویر قدیمی تر پاک شده و تصاویر جدید به جای آن ذخیره می گردد.

همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و … علاوه بر مواردی که گفته شد دوربینهای مداربسته قابلیت تنظیم برای رویدادهای خاص نیز دارند. دوربین هوشمند مدل mijia 2k mjsxj09cm که طراحی و ساخته شده توسط برند شیائومی است، قابلیت چرخش 360 درجه داشته و حتی میتواند سوژهی مورد نظر شما را تعقیب کند. برند شیائومی دوربینهای مداربسته با کیفیت بسیاری مانند مدل Mi 360 Degree Pro نیز به بازار عرضه میکند که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا در اختیار کاربران قرار میدهند.

البته می توان گفت این قابلیت در اکثر دوربین های مداربسته وجود دارند و تنها تفاوت در میان آن ها به لنز و کیفیت و تعداد آن ها بستگی دارد. به طور کلی محل نصب دوربینها تا حد زیادی به فضای شما بستگی دارد. دوربین های مداربسته بر اساس ساختار، بدنه و نوع تکنولوژی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که ما در این مطلب قصد داریم به طور مفصل در ارتباط با نوع تکنولوژی این دوربین ها، اطلاعا مفیدی به شما ارائه دهیم. دوربین های کوچک بی سیم می توانند در کوچکترین اندازه اما پر از فناوری و نوآوری های شگفت انگیز ارائه شوند. به لطف توسعهی فناوری و همچنین نوآوریهای زیادی که در سیستمهای دوربین مداربسته به وجود آمده است، میتوان آنها را به دو دستهی اصلی آنالوگ و دیجیتال دسته بندی کرد. شما برای راهاندازی دوربینهای تحت شبکه نیاز به سوئیچ شبکه دارید تا امکان برقراری ارتباط میان دوربینها و سایر سیستمهای اتصالی را فراهم آورد. در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین نصب دوربین مدار بسته در شهر خود دسترسی دارید. محیط های بیرونی و ارتفاعات بسیار بالا و بسیار پایین برای نصب دوربین چشم ماهی مناسب نیستند.

دوربین مداربسته آنالوگ نسبت به سایر دوربینها از قیمت پایینتری برخوردار است و همین موضوع جزء مزیت آن حساب میشود. در ابتدای ورود CCTV به صنعت حفاظت الکترونیک این نوع دوربین ها بسیار طرفدار داشت. حفاظت از نقطه خاصی باشد، نصب دوربین مداربسته بولت پبشنهاد میشود. دوربین TR-149 از نوع دوربین های مداربسته بولت بوده و از مرغوب ترین متریال مداربسته تولید شده است.این محصول دارای بدنه ای از جنس فلزی با رنگ کوره ای ثابت است که با توجه به نوع طراحی آن قابلیت نصب روی دیوار را دارد. حتی برخی از مدلها مانند دوربین YI DOME Guard قابلیت تشخیص صدای گریه کودک را دارد و در صورتی که کودکی در منزل داشته باشید و گریه کند، اعلانهایی برای شما ارسال خواهد کرد. تا حتی دوربین مداربسته، تحت تاثیر کیفیت، قابلیت ها، برند و … حتی قیمت دوربین IP برند پلاس (PLUS) قیمتش از دوربین HDCVI کورتک پایین تر می باشد. این روز ها مارک ها و برند های مختلفی در بازار موجود است که شناسایی با کیفیت ترین نوع برند کمی نیاز به تخصص و دانش فنی دارد.

با استفاده از دوربین چشم ماهی نیاز به استفاده از چند دوربین از بین رفته و فقط این نوع دوربین تمام مناطق را پوشش می دهد. همچنین، این مقدار رزولوشن کاملا برای دوربینهای مداربسته خانگی مناسب بوده و تصویری با کیفیت و مناسبی را هم در شب و هم در روز به کاربر ارائه میدهد. در میان انبوهی از برندهای پیشنهادای که توسط راهنما به شما ارائه می شود، در نهایت شمایید که با توجه به نیازتان محصول مورد نظر را انتخاب می کنید. وضوح بالا در تصویر به این معنا است که در هر یک از این مربعها محتوای رنگی بیشتری نمایش داده شود.

ظاهر کیس دوربین دام (Dome) به صورت کروی شکل می باشد که معمولا این قسم از محصولات دوربین مدار بسته در فضاهای داخلی مثل فضاهای اداری و گاها تجاری نصب می شوند. این مدل معمولا در سامانه های حفاظتی و امنیتی استفاده می شود. این دوربین ها نصب آسانتری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. شما به سقف، دیوار، کنج یا گوشههای دیوار، میلههای چراغ، دکلها، میز و هر بخش مرتفعی که قابلیت اتصال داشته باشد، میتوانید دوربین مدار بسته را نصب کنید. این نوع دوربین های مدار بسته قابلیت چرخش و تعویض لنز را دارند. به نظر می رسد مهم ترین قابلیت دوربین های بولت BULLET ضدآب بودن آن ها باشد. این دستگاه ها قابلیت ضبط تصاویر از دوربین های آنالوگ، AHD و IP را بصورت همزمان دارا می باشند. استاندارد کیفیت دوربین های مدار بسته آنالوگ بر اساس تی وی لاین TVL می باشد. قیمت دوربین مدار بسته شبکه برای منزل بسته به کیفیت و توانایی دوربین ها, دستگاه, سوئیچر و حتی کابل و فیش محاسبه می شود .

با توضیحاتی که دادیم، متوجه شدید که هر کدام از انواع دوربین مداربسته آنالوگ، تحت شبکه یا به عنوان مثال نوع دوربین مداربسته دید در شب برای اهداف و مکان های خاصی (منازل یا ادارات و در فضای باز یا بسته) به کار سایت ncctv می روند. به عنوان مثال میتوان آنها را طوری تنظیم کرد که در صورت تشخیص حرکت اقدام به ضبط کنند. در این صورت سنسورها تشخیص خاموشی داده و به طور خودکار اقدام به شروع فعالیت خواهند نمود. در این مواقع باید انتظار این را داشته باشیم که سوژه را به طور واضح نبینیم. جنس دوربین های بولت از نوع فلزی است که کیفیت آن را تا حدود بسیار زیادی بالا برده است. میزان آنتندهی این دوربینها به مکان مورد استفاده و موانع بین راه آنها بستگی دارد و جنس مصالح ساختمانی بکار رفته تاثیر اصلی را بر آنتن دهی دارند.

لنز موجود در این دوربین ها اهمیت بسیار زیادی دارد. کارایی دید در شب دوربین های بولت در زمان خاموش شدن تمام نور موجود در مکان فعال خواهد شد. پس باتوجه به موارد ذکر شده به اهمیت انواع دوربین مدار بسته پرداخته شد تا افراد با آگاهی بیشتری نسبت به نصب این دوربین ها اقدام کنند. هدف اصلی این دوربینهای مداربسته نظارت بر فضاهای خاص چه عمومی و چه خصوصی است که از طریق آن میتوان برای حفظ امنیت فضاها اقدام کرده و از هرگونه بروز جرم و فعالیت غیر قانونی در این مکانها جلوگیری کرد. محصولات این شرکت با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها توانسته آلارم های کاذب سیستم هایش را به صفر برساند. اگر سیستم آنالوگ در یک منطقه پیادهسازی شده باشد با اندک هزینه می توان به این سیستم ها مهاجرت نمود. یک دوربین با کارت SD ، تصاویر روی کارت را ضبط می کند ، بنابراین. از دوربین دام اکسوم معمولا در فضاهای داخلی استفاده میشود چرا که به علت شکل کیس گنبدی آن، بر روی سقف و کناره ی ( کنج ) دیوار به راحتی نصب می شود.

دوربین های بولت، خود انواع مختلفی دارند، این تفاوت در نوع زوم موجود در داخل این دوربین هاست. البته دوربینهای مداربسته بسیار کوچک و نامحسوس نیز در بازار موجود است که شما میتوانید آنها را در هر محل، فضا، شیء و… خاصیت چرخشی برخی از دوربین های بولت باعث می شود که آن ها در مکان های باریک نیز همان کارکرد مطلوبی را داشته باشند که در جاهای وسیع و گسترده دارند. همان طور که از نام این دوربین ها پیداست، اندازه و شکل ظاهری کوچکی دارند که برای مشاهده تصاویر غیرمحسوس در مکان های مختلف از این دوربین ها استفاده می شود. سیستمهای دوربین مداربسته بسیار متداول هستند و میتوان مدلهای مختلفی از آنها را در مراکز تجاری، فضاهای عمومی و حتی در منازل مشاهده کرد. کیانام ارتباط مشاور، طراح و مجری در زمینهی سیستمهای نظارت تصویری می باشد و به صورت آنلاین فعالیت می کند. مایل سایت (milesight) یک نام مطرح در دنیای امروزیست که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و تخصص اصلی آن در زمینه طراحی و تولید تجهیزات مربوط به سیستمهای نظارت تصویری (دوربین مداربسته) و سیستم های امنیتی میباشد. از نظر فنی یک سیستم مداربسته اصلی شامل دوربینها، سیستم انتقال، نمایش و ضبط است. با توجه به نوع و ابزار اتصال آنها انواع bnc شامل بی ان سی پیچی، فنری، پرسی و…

با این حال ، هنوز هم می توانید برخی از آنها را با دوام تر از دیگران پیدا کنید. برای درک بهتر این قضیه، تصور کنید که قصد دارید از طریق اینترنت و دستگاه موبایل خود، محل کارتان را مشاهده کنید، در این شرایط اگر رزولوشن دوربین ها و کیفیت تصاویر ارسالی بالا باشد نمی توانید تصاویر را به درستی و بدون تاخیر دریافت کنید به همین جهت به صورت خودکار کیفیت تصاویر کاهش پیدا میکند تا تصاویر بدون مشکل و وقفه برای شما ارسال شود. این بهترین دوربین مداربسته، برای مشاهده از راه دور است. در ادامه به بررسی جامعی از این وسیله ی بسیار پرکاربرد می پردازیم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته، بتوانید متناسب با نیازتان بهترین و مناسب ترین دوربین را برای محیط های مورد نظرتان انتخاب نمایید. این دوربین ها بخاطر ظاهری شبیه به گلوله تفنگ است دارند به این نام شناختدده میشوند این نوع دوربین مداربسته، بخاطر پوششی که بر روی لنز آن قرار گرفته ضدآب هستند؛ ولیاین دوربینها زوم و چرخش ندارند اما خصوصیت مهم آنها داشتن اشعه مادون قرمز است، که قابلیت فیلمبرداری حتی در شب را فراهم میکند. سنسور دوربین مداربسته مینی اسپید 2 مگاپیکسل است و قابلیت تشخیص و حرکت سوژه را دارد.

برخی از انواع دوربین مدار بسته حتی امکان کنترل و از دسترسی از راه دور را دارند که به نظر می رسد یک قابلیت بسیار مهم و قابل اهمیت است. به عبارتی پشتیبانی ۳۶۰ درجه از قابلیت های مهم دوربین است. آیا دوربین های مداربسته صدا را ضبط می کنند؟ و از این نظر که در چه جهتهایی قابلیت ضبط صدا داشته باشند به دو مدل میکروفنهای یک سویه ( uni-directional) و میکروفنهای چند سویه (Omni-directional) تقسیمبندی میشوند. بخشهای اصلی یک دوربین تحت شبکه شامل یک لنز، یک سنسور تصویر، یک یا چند پردازشگر و یک حافظه میباشد. متداول ترین نوع حافظه مورد استفاده در این دی وی ارهای ضبط تصاویر دوربین های مداربسته هارد دیسک های معمولی هستند که با توجه به تعداد کانال های دریافتی دستگاه دی وی آر از تعداد مختلفی هارد دیسک پشتیبانی می کند. دوربین مدار بسته آنالوگ ، دوربین مدار بسته آی پی IP یا تحت شبکه و دوربین های دو منظوره از لحاظ سیگنال تفاوت دارند که هرکدام از این دوربین ها، به دو دسته ی دوربین بی سیم و نیازمند کابل کشی، تقسیم می شوند.

برای خرید یک دوربین باید بدانید که این دستگاه چگونه کار میکند. در نهایت دوربین های موتورایز که همانند نوع وریفوکال، بزرگنمایی بالایی دارند و این کار از طریق موتور تعبیه شده در آن انجام می گیرد. این دوربینها راباید زمانی استفاده کنید که سیستم مدار بسته شما آنالوگ است. هر کدام محل نصب خاص خود را دارند و بهترین محل برای نصب را باید با توجه به فضای خود انتخاب کنید. نیز شناخته میشوند. خب همانطور هم که پیداست میتوان آنها را در جاهایی که قصد دیده شدن آن را ندارید، نصب نمایید. خب این کار برخی مواقع توسط یک شرکت با اصالت انجام می شود و خیال مشتری از بابت مونتاژ شدن و از همه مهمتر خدمات بعد آن راحت تر است. شاید تعجب کنید که بتوانید به جای لامپ روشنایی ، این دوربین 360 درجه رو نصب کنید و به همین راحتی محل کار و یا منزل تون رو مجهز به دوربین مداربسته بیسیم wifi کنید. دوربین مداربسته که جزء سیستم های نظارتی و امنیتی بسیار مهم است، باید توسط افراد حرفه ای و متخصص برای هر فضا انتخاب شود.