راهنمای خرید دوربین مداربسته

در سایت های سازندگان دوربین قسمتی به عنوان Support یا Download قرار دارد که می توانید نرم افزار های بروز را از آنجا دانلود کنید. کانکتورهایی که در معرض هر محیط بیرونی، مرطوب و حتی گرد و غبار قرار دارند باید در برابر آب و هوا مقاوم باشند. چه عواملی می تواند دوربین مدار بسته را در برابر ضربه محافظت کند؟ مشکلات دوربین مدار بسته گاهی به صورت افت کیفیت تصاویر خود را بروز می دهند. نقاط نصب و همچنین سوراخی را برای عبور کابل از دیوار در صورت نیاز سوراخ کنید. بدون در نظر گرفتن نوع دوربین مداربسته که برای نصب انتخاب شده است، تمام این دستگاه ها برای اینکه به صورت دقیق و با راندمان بالا کار کنند، به تجهیزات جانبی و یک سری اتصالات مخصوص نیاز دارند. در این کارخانجات در محلهایی که حضور فیزیکی انسان خطرناک بوده، و یا غیرممکن است، از نصب این دوربینها استفاده میشود. که در فرایندهای صنعتی را تحت شرایط خطرناک برای انسان امروز هستند، اغلب توسط دوربینهای مدار بسته تحت نظارت دارند استفاده از دوربینهای گرمانمای اپراتورها اجازه میدهد برای اندازهگیری دمای پروسه. بسیاری از مردم برای منازل خود نیز از این دوربین ها استفاده می کنند تا امنیت بیشتری داشته باشند، اما چیزی که در این میان اهمیت دارد کیفیت و مرغوبیت آن است، میزان این کیفیت با قیمت دوربین مدار بسته خانگی ارتباط مستقیم دارد.

داکت را اندازه بگیرید تا آن را برش دهید. دوربین مینیاتوری (مخفی): دسته ای از دوربین های مداربسته که با توجه به اندازه کوچکشان امکان مخفی کردن آنها وجود داشته باشد. نظارت بر نحوه کارکرد پرسنل , تشخیص خاطی در وقایع پیش آمده , کنترل موجودی انبار و ورود و خروج کالا , کنترل و نظارت بر بخش های اداری و مالی از مهمترین اهداف نصب دوربین مداربسته در محیط های صنعتی و تولیدی است. بعد از ورود به اپلیکیشن دوربین، صفحه جدیدی باز می شود که تصویر دوربین در آن قرار دارد. روکش داکت را در جای خود قرار دهید.

دوربین مداربسته ip هایک ویژن با قابلیت نصب و کنترل کردن توسط برنامه اختصاصی هایک ویژن که برای دوربین مداربسته هایک ویژن نوشته شده است، می تواند کنترل کاملی را در اختیار شما قرار دهد و با این روش کار شما را بهبود ببخشد. این دوربین ها را می توان تقریباً در هر مکانی از جاده ها گرفته تا پارکینگ ها و حیاط خلوت شخصی قرار داد. NVR ها سنگین هستند و شما باید مطمئن شوید که دیوار شما می تواند وزن را تحمل کند. آنچه شما در مرحله انتخاب مدل دوربین باید به آن توجه کنید، قیمت دوربین مداربسته است.

دوربین های مدار بسته دید درشب با وضوح بالا بهترین هستند امروزه دوربین های امنیتی HD بسیار مقرون به صرفه می شوند بنابراین می توانید سیستم های دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل و فورکی را خریداری کنید تا بتوانید نظارت ویدیویی با جزئیات واضح داشته باشید. دستگاه NVR وظیفه ذخیره سازی اطلاعات، کنترل دوربین ها و انجام تنظیمات نرم افزاری دوربین های IP را بر عهده دارد. از نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته آنالوگ میتوان به موارد ی از قبیل فضای مورد نظر، نیاز شما و هدف شما از خرید، نوع سنسور تصویر دوربین، سطح نور محیط مورد نظر، مقدار کیفیت مد نظر شما، مکان مشاهده تصاویر ضبط شده توسط دوربین، مدت زمان ذخیره کردن تصویرو استاندارد کاری دوربین اشاره کرد. پک دارای دو یا سه دوربین مداربسته (برای نظارت بر درب ها)، و یک دستگاه DVR (دی وی ار) با فضای ذخیره سازی (هارد دیسک) کافی برای ضبط دو یا سه هفته ویدئو است . با گذشت زمان و با توجه به نیازهای امنیتی در زندگی خصوصی و عمومی افراد در منازل، کارگاه ها، کارخانجات، سازمان ها، ادارات، و مراکز دولتی و خصوصی ، سیستم های حفاظتی و سیستم های نظارتی با استفاده از دوربین های نظارتی و دوربین های حفاظتی برای نظارت بر کارکردها، عملکردها، رویدادها، موقعیت ها و رفتارها و حفاظت اماکن از دسترسی های غیر مجاز و عملکردهای مخرب استفاده نمودند.

کابل را به دیوار فشار دهید. سوراخ های پیچ دوربین را با سوراخ های پیچ که به دیوار حفر کرده اید، کنار هم قرار دهید. بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این دوربین ها قابلیت بسیار خوبی در مخفی شدن دارند و شکل ظاهری آن ها دقیقا به شکل سیستم اعلام حریق یا اطفا حریق ساختمان یا اداره است . انتخاب بهترین و کاربردی ترین سیستم مداربسته نیاز به مشاوره تخصصی دارد و ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز با مشاوران شرکت مهر تجارت تماس بگیرید تا در اسرع وقت با مراجعه به شرکت شما راهنمایی های لازم در جهت نصب بهترین سیستم مداربسته با کمترین قیمت را دریافت کنید. یکی از مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته وایرلس (بی سیم یا وای فای)، امکان نصب آن بدون نیاز به ایجاد حفره روی دیوارهای خانه برای سیم کشی می باشد. قالب نصب را روی دیوار بچسبانید.

علاوه بر این ، هایک ویژن از بدو تأسیس بر ارائه محصولی با کیفیت برای مشتریان متمرکز شده است. هر یک از این برندها دارای نقاط ضعف و نقاط قوتی هستند که باعث باعث می شود مشتریان بسته به نوع کاربرد و سلیقه خود به انتخاب هر یک بپردازند. این شرکت اکنون با داشتن بیش از 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه و بیش از 13000 کارمند به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده دوربین مداربسته به شمار می رود و بزرگترین بخش توسعه و تحقیق را در بین تمامی برندها در اختیار دارد. تنوع بیش از حد دوربین پوششی سبب هر چه نامحسوس تر شدن این نوع از سیستم های نظارت تصویری می گردد. از مزایای اصلی آن نصب میباشد که از سیستم مداربسته معمولی آسانتر است. اگر کابل را از دیوار عبور میدهید، یک سوراخ بزرگ برای کابل اترنت ایجاد کنید، یک مته 1/2 اینچ تا 1 اینچ برای این کار کافی میباشد. کاربرد دوربین های مداربسته ip آنجا نمود روشنی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز محسوب می شود. خرید یک سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر محلی میتواند از چند صد هزار تومان تا چند ده میلیون تومان قیمت داشته باشد، پس باید دقیقا نوع و مشخصاتی که میخواهید دوربین مداربسته تان داشته باشد را مشخص کنید.

مطمئن شوید که قبل از اتصال کانکتور RJ45 خود تمام قطعات ضد آب را روی کابل اترنت قرار داده اید. آنها را بر اساس استاندارد 568B مرتب کنید و طول را طوری کوتاه کنید که جفت های کابل به قدری کوتاه باشند که بتوانند در کانکتور RJ45 قرار بگیرند، اما غلاف نزدیک کابل باشد. در ادامه مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به اهمیت استفاده از کانکتور های ضد اب و نحوه نصب و راه اندازی آن ها پرداخته ایم. پس از وارد شدن جفت های مس، به طرف انتهای کانکتور فشار دهید تا مطمئن شوید که جفت های مسی به انتهای مسی کانکتور RJ45 به شدت برخورد می کنند. نکته: زاویه دید استاندارد دوربین های مدار بسته برای ارائه تصویر استاندارد پس از نصب 90 درجه است . اندازه تصویر 1920 در 1080 توسط سنسور سونیک تایوان تامین می شود.

اولین دوربینهای تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرمافزاری لینوکس (Linux) تولید شد، این دوربینها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات (Data) استفاده میکرد. یک تصویر اما با 3 کیفیت مختلف! اما لازم به ذکر است هرچه دوربین مدار بسته وای فای (وایرلس، بی سیم) از دستگاه DVR دورتر شود، قدرت و کیفیت سیگنال تصویر ارسالی کمی کمتر میشود. اگر قصد نظارت بر مکان بزرگی را دارید، از دوربین های مداربسته سیمی استفاده کنید، ولی اکثرا برای نصب دوربین مداربسته در خانه، سیستم دوربین مدار بسته بیسیم (وای فای، وایرلس) چه از لحاظ سادگی نصب و چه از لحاظ سادگی سیستم، بهتر است. مانیتور یک سیستم دوربین مدار بسته میتواند یک تلویزیون یا یک مانیتور باشد که تفاوت آنها در نوع ورودی آنهاست. سیستم امنیتی مورد نیاز تان شامل دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب می کنید) و منبع تغذیه و … در اینجا نحوه خرید دستگاه دید در شب را خواهید آموخت و از تمام این اشتباهات رایج هنگام خرید سیستم نظارتی و دوربین مداربسته دید در شب اجتناب کنید.

سیستم های مداربسته در چند سال گذشته به شدت متنوع شده اند و قابلیت های منحصر به فردی در این دوربین ها می توانید مشاهده کنید. با استفاده از این قابلیت میتوانید در کیلومترها دورتر از خانه یا محل کار از طریق گوشی تلفن همراه و یا لپتاپ، تصاویر دوربین های مدار بسته نصب شده در خانه و محل کارتان را با استفاده از نرم افزار انتقال تصویر نصب شده روی سیستم ، ببینید. علاوه بر آن می توانید دوربین های مدار بسته هایلوک را با HiLookVision، آخرین نرم افزار مدیریت فیلم در رایانه و در تلفن همراه تنظیم کنید.

آچار سوکت را تهیه کرده و به سختی فشار دهید تا زمانی که صدای “کلیک” یا “ضربه محکم” را بشنوید و مکانیزم ضامن آچار آزاد شود. اگر بعد از نصب با مشکلات اتصال روبرو هستید، ممکن است لازم باشد اتصالات RJ45 را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید این کار را به درستی انجام دادید. اگر همچنان مشکلاتی وجود دارد و دوربین را روی نیمکت آزمایش کردید. فناوری HDCVI یک فناوری بود که توانست تصاویر اچ دی را روی کابل کواکسیال انتقال دهد. در یک محیط کوچک (حدود 50 متر) استفاده از لنز 3.6 مناسب خواهد بود. در نظر داشته باشید که اگر به سیستم دوربین مدار بسته کوچک نیاز دارید پکیج های آماده به نصب دوربین مداربسته ارزان تر تمام می شوند و همچنین با استفاده بسته آموزش نصب دوربین مدار بسته که همراه پکیج ارسال می شود، می توانید به راحتی خودتان سیستم دوربین مداربسته را نصب کرده و برای نصب هم هزینه ای پرداخت نکنید. اگر به نصب یک سیستم دوربین مداربسته ی کوچک و خانگی نیاز دارید معمولا خرید سیستم نظارت تصویر بصورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه تر و راحت تر است.

چرا که امنیت یک انتخاب نیست ، یک احتیاج است و نیاز به تدبیر و سایت ncctv مدیریت دارد. این استاندارد 568B نام دارد و باید در هر دو انتهای کابل اترنت استفاده شود. اکنون می توانید کابل را به جعبه اتصال برق برسانید، اتصال دهنده ضد آب را نصب کرده و انتهای آن را خاتمه دهید. با استفاده از مته سوراخهای موردنظر را در هر مکانی که روی الگوی نصب دوربین مداربسته است را مشخص کنید و انجام دهید. نکته: نگه داشتن آن روی قرقره هنگام کار با سیم مفید است. ظاهر محتاطانه آنها به آنها کمک میکند تا با فضای داخلی ترکیب شوند. همچنین به مجهز بودن به فیلتر IR CUT هم دقت داشته باشید چرا که در روز مانع از برخورد نور به لنز شده و کیفیت تصویر را حفظ می کند و در شب به عنوان کمک کننده به LED ها برای بازتاب نور عمل می کند. اکثر موارد استفاده این سری از دوربین های مدار بسته، محل هایی هستند که احتمال انفجار برای آن ها زیاد است. 2. بعد از انتخاب دوربین اکسوم مد نظر خود برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز مدل دوربین مد نظر خود و همچنین گرفتن مشاوره از تیم فنی ما با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

اگر شما دوربینی که میخواهید نصب کنید در ارتفاع بالای ۴ الی ۵ متر نصب کنید تصویر مناسبی به شما ارائه نمی دهد ارتفاع استاندارد نصب دوربین باید در ارتفاع ۳ الی ۴ متر باشد تا شما بتوانید چهره و پلاک خودروی مورد نظرتان را شناسایی کنید در غیر این صورت شما فقط فضای مورد نظرتان را می بینید تصویر مناسبی برای تشخیص چهره پلاک خودرو را نخواهید داشت. باید درنظر داشت که برای امنیت بیشتر، تنها وجود دوربین مداربسته کافی نیست. وقتی تعداد دوربین مورد نیاز تان را جمع بندی کردید، باید دقیقا نوع دوربین مداربسته ای که احتیاج دارید را مشخص کنید. اتصال مونتاژ شده محکم بسته شود و مطمئن شوید هیچ شکاف قابل توجهی بین سطوح آب بندی وجود نداشته باشد. اگر از کابل اترنت یا دوربین های آیپی از پیش ساخته شده استفاده می کنید، باید اتصالات خود را درون باکس قرار دهید و آب بندی های لازمه را انجام دهید. هرگز کابل را در فاصله 180 سانتی متری تابلو برق یا جعبه فیوز قرار ندهید. کارت DVR یک کارت کامپیوتری است که در دو حالت داخلی (Internal) یا خارجی (External) بر روی کامپیوتر نصب میگردد. الگو را روی سطح دیوار قرار دهید. دوربین مداربسته تحت شبکه را به جعبه نصب برقی وصل کرده و دوربین را قرار دهید.