شرکت آسانسور آتیس خدمات ۲۴ ساعته سرویس و نگهداری نیازمندی های ایناش

شرکت الفارس همزمان با تاسیس نسبت به ایجاد مجهزترین و مجرب ترین کادر فنی و مهندسی جهت اجرای عملیات نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری و نیز خدمات پس از فروش آسانسور و پله برقی اقدام نمود. این مجموعه دارای پرسنل متخصص در زمینه های مختلف عمران، مکانیک، برق، الکترونیک، کامپیوتر و… بوده و با حضوری فعال در سراسر کشور خدمات مشاوره ای و پس از فروش در زمینه آسانسور و پله برقی را ارائه می نماید. در حال حاضر یک از شرکت های تخصصی در زمینه آسانسور و پله برقی در کشور می باشد. پس از نصب و راه اندازی آسانسور و پله برقی با تأیید مدیریت کنترل کیفیت مبنی بر انجام عملیات اجرائی منطبق بر استاندارد های ایران مجموعه آسانسور ها و پله برقی ها تحویل گروه سرویس نگهداری جهت راهبری خواهد شد.

این کارشناسان ابتدا با طرح سوالات مربوط به نیاز مشتریان پی برده و سپس در صدد رفع آن می باشند و همچنین اطلاعات کافی در زمینه ی محصولات و خدمات شرکت را به مشتریان شرکت آسانسور و پله برقی آتیس ارائه می دهند. این افراد در تلاشند با ارائه ی قطعات با کیفیت بالا و قیمت مناسب بهترین حالت ممکن جهت اجرای آسانسور را به کارفرمایان عرضه کنند.کارشناسان همواره آماده مشاوره تلفنی و حضوری به پروژه بدون توقع از عقد قرارداد از مشتریان می باشند. شرکت آتیس صنعت پویا طراح و تولید کننده انواع تابلوفرمان آسانسور با بهره مندی از دانش و تجربه فنی و با استفاده از همکاری مهندسین و متخصصین در زمینه الکترونیک همواره سعی در افزایش سطح کیفی محصولات، طراحی به روز متناسب با نیاز روز صنعت آسانسور و کسب رضایت مشتریان خود داشته است.

  • ممکن است این سیستم اولین مدل آسانسور Otis با درهای تمام اتومات باشد , ولی با اینکه در این سیستم همواره از درب های اتوماتیک استفاده میشد , مورد تایید واقع نشد .
  • EVATORکه به معنای آسانسور و نامFARSفارس، حاکی از ایرانی بودن شرکت است.
  • شرکت آرین برج هخامنش اصفهان، در زمینه های تعمیرات تخصصی، خرید وفروش و بازسازی انواع موتور گیربکس اسانسور ایرانی و خارجی سر ساختمان با ضمانت و قیمت مناسب در ا…
  • با عنایت به رعایت نظم و هماهنگی و ارائه خدمات مطلوب و به هنگام و در خور تحسین آن شرکت برای اجرای قراردادهای سرویس و نگهداری، بدین وسیله رضایت خود را از عملکرد آن شرکت محترم اعلام داشته و آرزوی توفیق در عرصه های مختلف کار را برایتان از خداوند منان خواستارم.

شرکت آسانسور آتیس خدمات ۲۴ ساعته سرویس و نگهداری نیازمندی های ایناش

سال 1357 طی تغییر و تحولات سیاسی در ایران فصل جدیدی در صنعت آسانسور کشور شروع شد.با توجه به نیاز صنعت، گروهی از مدیران ارشد شرکت OTIS در ایران به مدیریت آقای علی اکبر شکوری شرکتی را با نام الفارس در سال 1357 تامین نموده اند. یک شرکت امریکایی است که آسانسور، پله برقی و رمپ اتوماتیک و تجهیزات وابسته به آن را می‌سازد، توسعه می‌دهد و می‌فروشد. اوتیس به عنوان پیشرو این صنعت، بزرگترین شرکت سازنده تجهیزات جابجایی عمودی متمرکز بر آسانسور، پله برقی و رمپ اتوماتیک است.

تمامی تاسیسات این شرکت متمرکز بر توسعه ی محصول ، طراحی و تولید میباشد. شرکت Otis در بیش از 200 کشور در سراسر جهان به ارائه خدمات خود می پردازد . برج آزمایشی آسانسور این شرکت به همراه دفتر مرکزی آن در ایالت Bristol واقع شده است .

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

برای ارسال آگهی باید وارد سایت شوید

© 2022 سیگما آسانسور /کلیه حقوق این پورتال برای شرکت سیگما محفوظ می باشد. © 2021 آسانسور سیگما /کلیه حقوق این پورتال برای شرکت سیگما محفوظ می باشد. سیستم کنترل آسانسورها بیشتر توسط قطعات مکانیکی انجام می‌گرفت و با تابلوهای امروزی تفاوت زیادی داشت. در صورت امکان چگونگی اخذ نمایندگی شرکت اوتیس را به اینجانب معرفی نمائید. Otis سیستم بعدی خود را که قصد تولید دارد به نام “Otis Compass” معرفی کرده است که شبیه به آسانسور Schindler Miconic 10 می باشد. حدود سال 1924, Otis اولین سبک آسانسور مدرن با درب تمام اتومات خود را ساخت .

در این راستا با محوریت شرکت های آسانسور آرین زاگرس ، آسانسور آراد و شرکت آسانسور آتیس ویستا ،شرکت آسانسور و پله برقی آتیس تاسیس گردید و سرویس دهی در سراسر کشو را آغاز نمود. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با ایجاد واحد توانمند خدمات پس از فروش و نمایندگی فعال در مراکز استان و غرب و جنوب کشور، آمادگی کامل خود را جهت رفع تمامی دغدغه های هم میهنان عزیز در این صنعت را اعلام می دارد. مدیر عامل شرکت الفارس آقای علی اکبر شکوری متولد 1319 یکی از موسسین و پیشکسوتان صنعت آسانسور کشور می باشد. ایشان در ابتدا زیر نظر متخصصین خارجی دوره نصب و راه اندازی را آموخته و سپس در سال 1338 بصورت رسمی فعالیت خود را با شرکت شعله خاور نماینده اوتیس در ایران شروع کردند.

جلسه معرفی، بررسی و انتخاب مرجع صدور استاندارد برای تولید کنندگان قطعات آسانسور و پله برقی