صرافی کوکوین برای ایرانیان شرایط ثبت نام درصرافی kucoin

صرافی کوکوین برای ایرانیان شرایط ثبت نام درصرافی kucoin

ورود به سایت صرافی و انتخاب گزینه ثبت نامدر قدم اول وارد سایت رسمی کوکوین () شوید و سپس بر روی گزینه “Sign Up” کلیک کنید. به همین دلیل اکثر معامله گران ایرانی پس از حواشی به وجود آمده در بایننس تصمیم به جا به جایی به صرافی کوکوین گرفتند. چرا که این صرافی از نظر خدمات شباهت های بسیاری با بایننس دارد و حجم معاملات و تنوع توکن ها در آن قابل قبول است. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین وب سایت خود باشید. کوکوین به عنوان یکی از صرافی های معتبر از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده است تاکنون، با هیچ مشکل خاصی مواجه نشده است.

به عنوان مثال پایه معاملاتی نیز می‌تواند اتریوم و یا بیت کوین باشد. در تب Spot یا نقدی، بازارها در قسمت پایین قابل مشاهده نخواهند بود و می‌توانید با کلیک بر روی گزینه‌های مختلف، بازارهای مورد نظر خود را پیدا کنید. بهتر است برای آشنایی بیشتر با صرافی کوکوین از صفحه اصلی آن شروع کنیم. این صرافی یک بستر امن و معتبر برای خرید و فروش ارزهای رمزنگاری را فراهم کرده است. Stop market یا توقف ضرر، در این معامله کاربر می‌ تواند معین کند اگر قیمت ارز دیجیتال موردنظر از یک قیمت خاص رد شد به‌ صورت اتوماتیک معامله متوقف شود.

اخبار ارز دیجیتال usd coin

هرچقدر که حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، معاملات شما در آن صرافی بهبود و سرعت بیشتری پیدا می‌کند. قرار گرفتن این صرافی در میان 6 صرافی برتر در این وب‌سایت یک نشانه خیلی خوب برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی است که قصد استفاده از این صرافی را دارند. در اینجا یک رمز 6 رقمی انتخاب کنید و در کادر مربوطه وارد کنید و سپس روی گزینه Confirm بزنید. تو معاملات فیوچرز با لورج ۱۰ زمانی که تو سود هستم بعد از بستن معامله، کمتر از اون سودی که محقق شده برام نشون داده میشه. همان طور که گفتیم، در کوکوین برای فعال‌کردن تأیید هویت دو عاملی، هم می‌توان از پیامک استفاده کرد و هم از نرم‌افزار «Google Authenticator».

در صرافی کوکوین ، می‌توانید Pay Fee را با KCS فعال کنید تا از ۲۰٪ تخفیف در کارمزد معاملات برخوردار شوید. کارمزد معاملات اسپات صرافی کوکوین از ۰.۱٪ شروع می شود. می توانید با نگه داشتن KCS یا افزایش حجم معاملات خود، کارمزد معاملات خود را کاهش دهید. تنظیمات امنیتی را پیدا کنید، روی “Setting” کلیک کنید و سپس روی “Send Code” کلیک کنید، یک کد تایید ایمیل به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می شود. برای شروع کار خود با صرافی کوکوین KuCoin، باید یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن ثبت نام کنید.

پس در مورد صرافی کوکوین لازم است تمامی مواردی که در ثبت اشتراک با صرافی بایننس در نظر گرفته می شود، در نظر بگیریم. تقریبا تمامی ارزهایی که در صرافی بایننس پشتیبانی می شود، در صرافی کوکوین نیز وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام در صرافی کوکویندر کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین صفحه اینستاگرامی مشاوره حقوقی دینا را دنبال کنید. وارد حساب کاربری خود شوید و بر روی علامت حساب کاربری مانند تصویر زیر کلیک کنید. کلینیک سرمایه با هدف آموزش تخصصی بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال در کنار به روز ترین متدهای طراحی استراتژی و سیستم های معاملاتی راه اندازی شده است.

مدیریت حساب در KuCoin

تنها موردی که برای آن ها متفاوت است، محدودیت در سقف برداشت روزانه است که محدود به 5 بیت کوین در شبانه روز می شود. متاسفانه، در حال حاضر، بخش KYC سایت از کاربران ایرانی پشتیبانی نمی کند و بهترین گزینه برای آن ها، همان استفاده از کد دو عاملی، برای فعالیت در این صرافی است. صرافی کوکوین، یکی از صرافی های مطرح در حوزه ارز های دیجیتال است که از تعداد بالایی توکن و کوین در پلتفرم خود، پشتیبانی کرده و خدمات مطلوبی را به کاربران خود، ارائه می دهد. در ادامه آموزش صرافی کوکوین با موبایل، با انتخاب هر یک از سه گزینه Deposit، Withdraw و Transfer یک لیست در پایین صفحه به نمایش در می‌آید.

شما از طریق انتخاب این گزینه به صفحه تنظیمات امنیت حساب وارد شده و می‌توانید تنظیمات لازم را اعمال کنید. لازم به ذکر است که امکان احراز هویت برای ساکنین ایران وجود ندارد و این صرافی از آنها پشتیبانی نمی‌کند. پس از وارد کردن ایمیل گزینه Send Code را بزنید تا کد تایید به ایمیل‌تان ارسال شود.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید درخواست خود را ثبت نمایید. با انتخاب گزینه Borrow، می توانید از صرافی وام بگیرید. در اکانت خود، وارد بخش Assets شوید و سپس بر روی گزینه Deposit کلیک فرمایید.

پس از اعمال قوانین سختگیرانه احراز هویت در صرافی بایننس، یکی از بهترین جایگزینها برای ایرانیان صرافی کوکوین میباشد. صرافی کوکوین رتبه چهارم محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال را دارا بوده و کاربرانی فعال در تمام دنیا دارد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت صرافی کوکوین برای ایرانیان عدم نیاز به احراز هویت با کارت شناسایی میباشد. اگر در ثبتنام بایننس مشکل دارید، میتوانید با ثبت نام در صرافی Kucoin همچنان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. در ادامه آموزش صرافی کوکوین با موبایل لازم است به یک نکته مهم اشاره کنیم.