فروش دوربین مداربسته در تهران

دوربین اسپید دام این قابلیت را دارد که در جهت های مختلف چرخش داشته باشد. دوربین گردان (PTZ): نوهی از دروبین مداربسته که امکان کنترل چرخش آن از راه دور وجود دارد. در لنزهای موتورایز یک موتور برای تغییر زاویه و زوم از راه دور تعبیه شده است. دوربین مداربسته حرارتی: دسته ای از دوربین های مداربسته که تصویر را از طریق تششعات حرارتی موجود در مجیط ایجاد می کنند. نه تنها دوربین مداربسته بلکه بسیاری از کالاهای وارداتی دیگر نیز از دو طریق وارد کشور می شوند. در دوربین های مداربسته 1080P و همچنین 720P هر دو تقویت می شوند. علاوه بر این دوربین DS-2CE76H0T-ITMF دارای قدرت دید در شب 30 متر بوده و زوایه دید 106 درجه دارد؛ بنابراین به راحتی میتوانید محیط اطراف را زیر نظر بگیرید. این نوع دوربین ها دارای بدنه پلاستیکی و مناسب برای محیط های داخلی هستند. دوربین مداربسته تحت شبکه: امروزه این نوع دوربین های مداربسته جایگزین دوربین های آنالوگ شده اند. امروزه استفاده از این نوع دوربین ها به دلیل کیفیت پایین تصاویر تقریبا منسوخ گردیده است.

بدین ترتیب باید ابتدا نیاز سنجی انجام شود، سپس دوربین را انتخاب کرد. همانطور که می دانید برای اینکه یک سیستم مدار بسته برای کنترل و نظارت بر یک مکان نصب شود، نیاز به تهیه وسایل و تجهیزات نصب است. دوربین مداربسته با لنز ثابت قیمت پایین تری دارد بنابراین برای نصب در مکان هایی با حساسیت کمتر مناسب هستند. دوربین مداربسته C-Mount امکان تعویض و جابجایی لنز را دارد. وقتی صحبت از امنیت کسب و کار شما مطرح می شود ، تفاوت انواع دوربین مدار بسته را باید در نظر بگیرید. برای ساده کردن ، اگر به دوربین برای فیلمبرداری در شب نیاز دارید ، باید دارای قابلیت دید در شب باشد. تغییر پارامترهای انکدینگ بدون نیاز به نگهداشتن یا ریاستارت کردن ضبط هم ممکن است. این دوربین ها می توانند در محیطهای وسیع هم سطح تصویری بسیار مناسب در تمامی جهات برای شما ایجاد کنند . شما میتوانید این دوربین فوق العاده را در محیطهای بیرونی و داخلی نصب نموده و به راحتی نیازهای خود را برطرف نمایید. هر شخصی باید با توجه به مکان مورد نظر، شرایط نوری محل نصب دوربین، فاصله تحت پوشش دوربین مداربسته، ارتفاع و نوع کاربری خود مدل دوربین مداربسته با ویژگی های مورد نظر را انتخاب کند.

اگر شما قصد خرید دوربینمداربسته خانگی دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفهترین مدل دوربین های مداربستهHDcvi یا HDtvi است. اگر در مورد نحوه انتخاب دوربین مناسب و نحوه انتخاب دستگاه مناسب جهت ضبط تصاویر دوربین های مداربسته اطلاعات کافی دارید و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار دارید با مطالعه ادامه این مطلب به احتمال قوی می توانید سیستم دوربین مداربسته خود را نصب و راه اندازی کنید ولی این را مد نظر داشته باشید با کمی هزینه بیشتر می توانید از یک نصاب حرفه ای جهت نصب دوربین مداربسته استفاده کنید و اطمینان داشته باشید دوربین های شما بصورت استاندارد، اصولی و تمیز نصب خواهد شد. انواع برند های مشهور در صنعت دوربین های مداربسته بیسیم مانند دوربین مداربسته داهوا، دوربین مداربسته هایک ویژن، دوربین مداربسته یوبیکیوتی خدمات نظارتی و امنیتی را با کیفیت عالی به مشتری خود ارائه می دهند. دوربین DS-2CD2955FWD-I دارای قابلیت ضبط صدا نیز میباشد؛ بنابراین میتوانید صداهای موجود در محیط را با کیفیت بالا ضبط کنید.

به علت استفاده از فناوری های نوین دیجیتال در ساخت دوربین های مداربسته IP، این دوربین ها می توانند ابتدا تصاویر را بر روی حافظه خود پردازش نمایند و سپس برای ذخیره سازی طولانی مدت به هارد دستگاه ضبط تصاویر NVR ارسال نمایند. این دوربینها نیاز به هارد و DVR نداشته و همین مزیت باعث کاهش قیمت این محصولات شده است. این دوربینها با قابلیت کاملی در مقابل اثرات باد و باران از بدنه بسیار مقاومی در برابر تابش نور خورشید ساخته میشوند. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم. همانطور که میدانید دوربین آنالوگ نسبت به دوربین های تحت شبکه کیفیت و قابلیت های متنوعی را ندارند به عنوان مثال کیفیت تصویر و مشخص بودن چهره در این دوربین ها به اندازه دوربین های تحت شبکه ایده ال نیست، شاید همین دلیل بالا بودن قیمت دوربین مداربسته در سیستم های نظارت تصویر باشد. بنابر این لازم است تا آشنایی نسبی با انواع کاربرد های آن در مکان های مختلف داشته باشیم. این دوربین حتی نیاز به آداپتور هم ندارد و با برق 220 ولت AC کار میکند.

طریقه نصب دوربین مدار بسته هم با توجه به مدل دوربین متفاوت است. دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITMFS به صورت Switchable ساخت هشده است؛ یعنی شما میتوانید به وسیله این دوربین به 4 تکنولوژی قدرتمند آنالوگ دسترسی داشته باشید. تفاوت عمده این دوربین ها با دوربین های آنالوگ کیفیت بالای تصاویر ارسالی و سهولت در دسترسی و استفاده از آنها در بستر شبکه است. کاربرد نوع دیگر این دوربین های مداربسته در مکان هایی می باشد که ممکن است طی یک فعالیت صنعتی امکان دسترسی و مشاهده برخی از سمت های فرایند وجود نداشته باشد. این نوع از دوربین ها از کیفیت 2 مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل ساخته می شوند که بر حسب نیاز می توان کیفیت دوربین را انتخاب کرد.

دوربین های مداربسته شبکه با به کارگیری و مجتمع سازی مجموعه ای از سخت افزار و نرم افزارها، قابلیت بی نظیری جهت نصب شبکه ای نظارتی با میزان هوشمندی بالا را ایجاد سایت ncctv کرده اند. همیشه باید در نظر داشته باشیم که تنها نصب دوربین مداربسته کافی نیست بلکه باید خودمان نیز در قبال آن مسئولیتپذیر باشیم. اینکه چه مقدار سرمایه برای خرید دوربین در اختیار داشته و هدف از نصب این دوربین ها چه چیزی است و محل نصب آنها کجاست، همه در انتخاب نوع دوربین تاثیر گذار می باشند. دوربین های باکس دوربین های حرفه ای هستند که بسته به نوع نیاز مشتری در محیط های صنعتی و اداری از جمله بانک ها قابل استفاده هستند. این شرکت در سال 2001 و در کشور چین و در استان هانگژو تاسیس شد. همچنین این دوربین دارای 2 سال گارانتی خدمات پس از فروش است و باعث میشود که بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام نمایید. این دوربین دارای لنزهای ثابت بوده و زاویه دید بالایی دارد؛ بنابراین به راحت میتوانید اجسام در حال حرکت موجود در محیط را زیر نظر بگیرید. شما با نصب این دوربین در محیطهای امنیتی میتوانید به طور کامل محیط را تحت نظر خود داشته باشید و امنیت آن را فراهم نمایید.

جهت افزایش کیفیت تصاویر فناوری WDR در دوربین تعبیه شده که جهت یکسان سازی تراکم نور در تصویر در ابتدای درب های ورودی و یا مکان هایی که نور مستقیما به دوربین می تابد مفید است، و یا قابلیت ICR که جهت افزایش کیفیت تصاویر در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین در هر ساعت از شبانه روز تصاویر و ویدئوهای بسیار با کیفیتی را ضبط میکند. کار NVR هم دقیقا عین DVR برای ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته می باشد. در چنین محیط هایی امکان حضور مستقیم افراد وجود ندارد بنابراین وجود دوربین مداربسته می تواند به سادگی امکان مدیریت و کنترل رویدادها را امکان پذیر سازد. یکی از مهم ترین عواملی که ممکن است بر قیمت دوربین مدار بسته تاثیر مستقیم داشته باشد، نام برند تولید کننده ی دوربین مداربسته می باشد. در چنین محیط هایی معمولا از آب و باران و گرد و خاک و نور مستقیم آفتاب خبری نیست و از آنجایی که از سقف کوتاهی برخوردارند و از نظر زیبایی نیز باید اصول دکوراسیون رعایت گردند، میتوان با انواع دوربین مدار بسته از قبیل دام پلاستیکی، مکان مورد نظر را تحت پوشش قرار داد. دوربین های مداربسته دام یا گنبدی، بیشترین استفاده را در نظارت و امنیت فضاهای بسته دارد.

دوربین های مداربسته را شرکت های تولید از نظر شکل ظاهری، کیفیت لنز و امکانات در انواع مختلفی تولید کرده اند تا از این طریق بتوانند نیاز افراد مختلف را برآورده کرده و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشند. دوربین مدار بسته تحت شبکه:دوربین های مدار بسته تحت شبکه که با نام های دوربین مدار بسته IP و دوربین مدار بسته اینترنتی نیز شناخته می شوند، از ساختاری برخوردار هستند که شما می توانید با تنظیم آدرس آی پی بر روی آن ها و از طریق اینترنت به صورت آنلاین تصاویر ارسال شده از دوربین مدار بسته را دریافت نموده و مشاهده کنید. بهجای نصب ۴ دوربین مداربسته معمولی مجزا، میتوان همان محیط را با نصب یک دوربین فیش آی در مرکزیت، بهطور کامل پوشش داد.

از سه نوع لنز مختلف برای این نوع از دوربین ها استفاده می شود. با استفاده از این فناوری، دوربین مدار بسته می تواند در هر شرایطی تصاویر با کیفیتی را ارسال نماید. با توجه به توضیحات فوق ، کیفیت دوربین های مدار بسته HDtvi از دیگر انواع ذکر شده بالاتر است و سپس دوربین های HDcvi و سپس دوربین مدار بسته AHD در رتبه های بعدی از لحاظ کیفیت تصویر می باشند و پر واضح است که در انواع دوربین مذکور، طبعا دوربین آنالوگ دارای کیفیت تصویر پایین تری می باشد. دوربین DS-2CE76D0T-ITMF جزو دوربینهای دام و از نوع Turbo hd با بدنه فلزی است که تصاویر را با کیفیت 2 مگاپیکسل در اختیار شما قرار میدهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم بهترتیب با رنگهای قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر بهترتیب با رنگهای سبز، بنفش و آبی نمایش داده میشوند. هر چه دوربین مداربسته امکانات بیشتری داشته باشد و تکنولوژی جدید تری در آن به کار رفته باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

با خرید این دوربین میتوانید محیط پیرامون خود به طور کامل زیر نظر بگیرید و امنیت آن را فراهم نمایید. کسب اطلاعات کلی پیرامون این ویژگی ها می تواند در انتخاب دوربین مدار بسته مناسب کمک کننده باشد. دوربین هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D در شب هنگام نیز تصاویر را با کیفیت بالایی ذخیره میکند و تا برد 100 متر را پوشش میدهد. دستگاه دوربین مدار بسته AHD و لوازم جانبی آن، بسته به نوع شرکت سازنده و کیفیت محصول، قیمت های متفاوتی دارند. امکان دید در شب IR و یا در نوع پیشرفته تر آن قابلیت EXIR که مناسب برای تصویر برداری در شب هستند. نقش دوربین های مداربسته در جوامع کنونی روز بروز پر رنگ تر می شود. بدین ترتیب هر فردی باید اطلاعات جامع و دقیقی در اختیار داشته باشد تا بداند کدام نوع دوربین برای وی مناسب تر بوده و می تواد نیاز او برآورده کند. این نوع از دوربین ها هم به صورت آنالوگ و هم به صورت تحت شبکه ساخته می شوند. از با کیفیت ترین برند های این دسته می توان دوربین پرادا، دوربین اسپرادو، دوربین مداربسته سیماران و دوربین ahd سامسونگ را معرفی کرد. دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITMF دارای قابلیت دید در شب و مادون قرمز نیز میباشد به همین جهت در مکانهای تاریک میتوانید تصاویری با کیفیت تا برد 30 متر دریافت نمایید.

لنز وریفوکال لنز متغیر است که فاصله کانونی در این نوع لنز تغییر میکند. افت تصویر در این نوع مدل ها کم می باشد ولی رزولوشن تصویر بر حسب نوع چیپی که انتخاب می شود مهم است. دروبین مداربسته بدون دید در شب: دسته ای از دوربین های مداربسته که امکان ایجاد تصویر در نور کم یا تاریکی مطلق را ندارند. در ادامه به بررسی مهمترین گونههای دوربین مداربسته میپردازیم اما قبل از آن به بیان برخی از ویژگیهایی میپردازیم که در مدلهایی از دوربین مداربسته وجود دارند. هایک ویژن جزو بهترین شرکتهای تولید کننده دوربین مدار بسته در دنیاست که فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرده است. طبق برخی از گزارشات، برخی از دوربین های مداربسته مخفی تولید شده در سال های پیش، دچار مشکل فنی شده و بعد از مدتی از کار می افتند، اگر شما هم به این مشکل برخورده اید، هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با مراجعه به گارانتی معتبر فروشگاه خود به راحتی محصول خود را تعمیر و یا حتی تعویض کنید. همچنین، این دوربین ها از کدک فشرده سازی اختصاصی Ultra 265 بهره می برند که با استفاده از تکنولوژی درک هوشمند مناطق (IRP) حجم تصاویر ارسالی را کاهش داده و تا 75% در هزینه های پهنای باند و حافظه ذخیره سازی صرفه جویی می کند.

تصاویر دوربین مداربسته از بازداشت کارمند سفارت ایران در ترکیه خبرگزاری آناتولی: بر اساس تصاویر دوربینهای مداربسته محمد رضا ناصرزاده که کارمند سرکنسولگری ایران در استانبول و دارای پاسپورت خدمت است به بخش پروازهای خارجی فرودگاه استانبول میآید و در کنترل پاسپورت دیده میشود. سیستم های مدار بسته با استفاده از یک یا چند دوربین، تصاویر ویدئویی را به مانیتور یا دستگاه ضبط ارسال می نمایند. بدین ترتیب به راحتی می توان از آنها در محیط های اداری و تجاری که زیبایی و شیک بودن حرف اول را می زند، استفاده کرد. بدین ترتیب عدم آگاهی از وجود نمونه های مختلف دوربین در بازار، ممکن است خریدار را به اشتباه انداخته و این موضوع منجر به صرف هزینه بیشتر در آینده برای تهیه دوربین مناسب می شود.