قیمت و مشخصات دوربین توربو HD هایلوک مدل THC-T220-PC – کالاریزان

امروزه فروشگاه های معتبر اقدام به فروش دوربین مدار بسته ارزان و دوربین های با کیفیت به کاربران می کنند. داهوا متعهد به ارائه راه حلها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسبوکار خود را با موفقیت انجام دهند. این بدین دلیل است که پوشش گنبدی آن تشخیص مسیر فیلم برداری دوربین را دشوار می کند. شما برای اینکه با خیال راحت خانه یا محل کار خود را ترک کنید و به مسافت یا هر جای دیگری بروید نیاز به ابزار هوشمند دارید تا امنیت منزل یا فضای مورد نظرتان را تامین کند.

برای 1 تا 3 دوربین فقط به یک DVR 4 کانال نیاز دارید. مشاهده از راه دور: بسیاری از دوربینهای جدید امکان پخش فیلمهای خود را به تلفن همراه یا لپتاپ شما در هر کجای دنیا ارائه میدهند. برای دسترسی به فیلمهای دوربینها نیز کافی است، دستورالعملهای روی نرمافزار را دنبال کنید. عموما از این نوع دوربینها بیشتر در محیطهایی استفاده میشود که امنیت بسیار حیاتی و مهم است، مانند بانکها و مراکز مهم دولتی. هر دو طرف کابل یکسان بسته میشود. دوربین های بیسم را میتوان بدون حفاری و کابل کشی براحتی راه اندازی کرد این دوربین ها هر چه از گیرنده ها دورتر شوند کیفیت تصویرشان نیز کاهش پیدا می کند. این دوربین از فرمت تصویر TVI/AHD/CVI/CVBS پشتیبانی می کند. کاربران گرامی شاید این مباحث برای شما کمی گنگ بنظر برسد پس در صورت تمایل با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا شما را در این امر راهنمایی کنند. برای مشاوره جهت نصب و راهاندازی و خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته میتوانید با رایکانت تماس بگیرید. شما میتوانید نصاب دوربین مداربسته حرفهای را از سایت چشمان بیدار آریا به دست بیاورید و با تماس با آنها بهترین تصمیم را در زمان نصب اتخاذ کنید. IP : تکنولوژی دیجیتال تصویر برداری در این دوربین ها استفاده شده است که به آنها دوربین های تحت شبکه نیز گفته می شود که موضوع بحث کلاس های دوربین IP هستند.

و دوربینهای آی پی با کابل شبکه به پورت RJ45 وصل میشوند. مثلا DVR ترکیبی امکان اتصال هر دو دسته دوربین آنالوگ و دوربین IP به دستگاه دی وی آر را میدهد. به طوری که در ابتدا تنها از طریق سیستم های آنالوگ قابلیت ضبط و ثبت تصاویر وجود داشت. همچنین با دوربین تحت شبکه وایرلس، تصاویر به راحتی از طریق اینترنت قابل دسترستان است. به طوری که به راحتی نتوان به آن دست زد و خرابکاری کرد. تفاوت اصلی سیستم HDTVI با سیستم TVL دوربین آنالوگ در ضبط اطلاعات آن در یک چیپ دیجیتالی است که اطلاعات پس از کدگذاری برای انتقال آماده می شوند. در کنار دسته های بیان شده تکنولوژی هایی چون HDCVI که بیشتر با برند داهوا و HDTVI که با برند هایک ویژن شناخته می شوند قرار دارند که تصاویر HD را بر بستر آنالوگ انتقال می دهند. شرکت فراگستر الکترونیک، بر مبنای رضایت مشتریان همیشه سعی بر ارائه محصولات خود با کیفیت بالا و قیمتی منصفانه داشته است که با توزیع آن ها بین نمایندگان معتبر خود در تمام استان های ایران عزیز ما، سعی داشته محصولات با قیمت منصفانه به دست تمام مشتریان خود برسد. در این مقاله سعی کردیم به صورت خلاصه ولی جامع انواع دوربین مداربسته را معرفی کنیم.

در این دوربین تصویر همان است که قبل از نصب میبینید و امکان حرکت لنز وجود ندارد. اگر اجرا و ظاهر بیعیب و نقص در نصب سیستم نظارت تصویری برای صنعت شما مهم است؛ دوربین مداربسته بی سیم یک گزینه امنیتی عالی از بین انواع دوربین مداربسته است. جف ولچ، افسر اصلاحات سابق و بنیانگذار مشاوران امنیتی Grab The Axe LLC میگوید: “دوربینهای بیسیم میتوانند تعیین کنند که موجود دورن ساختمان شما، یک شخص است یا حیوان. برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین AHD به لینک مورد نظر مراجعه کنید، که به طور کامل و جامع در مورد این نوع دوربین آنالوگ صحبت شده است. این نوع دوربین مداربسته یک نوع دوربین بی سیم می باشد و روی سقف نصب می شود.

حداقل تجهیزاتی که لازم دارید که هزینه دوربین مداربسته در منزل معقول و بهصرفه باشد شامل: 1 تا 3 دوربین مداربسته، یک دستگاه ضبط کننده تصاویر ( دستگاه DVR یا دستگاه NVR )، کابل دوربین مداربسته ( مغمولا کابل شبکه یا کابل کواکسیال) و سیم برق میباشد. ویدئو سرور بسیار شبیه به ضبط کننده ویدئوی شبکه (NVR) است. ضبط کننده های ویدئوی شبکه (NVR) : اکثر دوربینهای NVR به وای فای متصل هستند که به عنوان دوربین های IP یا پروتکل اینترنت شناخته می شوند. اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل داراییهای ما خواهد بود، نکتهای هست که اکثر مردم از آن بیاطلاع هستند. این نوع پایه ها و شکل ظاهری برای جلب توجه کمتر دوربین استفاده می شوند. دوربینهای مداربسته دام، به صورت گنبدی شکل هستند ولی دوربینهای مداربسته بولت، به صورت استوانهای شکل، تولید شدهاند و در نتیجه، هرکدام از آنها، در شرایط منحصر به فردی کاربرد دارند. در شرایط نور کم به خوبی کار میکند. مزایا: بر خلاف دوربین های آنالوگ این نوع دوربین نیاز دارد که به وسیله کابل انتقال تصویر را انجام دهد. 2. از نظر ظاهری (نوع کیس): دام، بولت، پینهول(مینیاتوری)، اسپیددام، باکس، کیوب، فیش آی و …

و کمک کنیم از بین این دامنه عظیم، به راحتی دوربین مداربسته مناسب با تجارت و نیازتان را انتخاب کنید. با استفاده و نصب دوربین مداربسته تحت شبکه، ویدئوها را میتوان به راحتی از هر جای دنیا، با لپتاپ و تلفنهمراه مشاهده کرد. دوربین تحت شبکه تصاویر را از طریق اینترنت به اشتراک میگذارد، بنابراین تصاویر ضبط شده به راحتی قابل دسترسی هستند. و امکان بررسی خانه از طریق یک برنامه را فراهم میکند. چراغ یا پریز را خاموش کنید، لامپ قدیمی را باز کنید، دوربین مداربسته لامپی را پیچ کنید و دوربین لامپی را از طریق وای فای تنظیم کنید. البته این موضوع در فضای باز صدق کرده و در حالی ست که دوربین و access point بتوانند بدون وجود مانعی، یکدیگر را ببینند.

در دوربین های مدار بسته تحت شبکه هر دوربین دارای یک IP یا شناسه منحصر به فرد می باشد که در یک شبکه محلی یا local تعریف می شود. ممکن است گاهی اجناس بسیار گران قیمتی وجود داشته باشد که سرقت هر کدام از آنها مشکلات عمده ای را برای برای صاحب فروشگاه به دنبال داشته باشد. کارایی دوربینها زمانی به حداکثر میرسد که بدانیم جای مناسب برای نصب دوربین در منزل کدام نقطه است. تیم فنی فروشگاه دیاکالا در پاسخ به نیاز مشتریان محترم اقدام به طراحی و ارائه پک کامل دوربین مداربسته برای منزل با قیمت مناسب و کارایی بالا کرده. به طور کلی، رزولوشنهای ذکر شده در جدول بالا بیشترین استفاده را دارند. به طور معمول همه ی دستگاه های ضبط کننده دوربین های نظارتی، فایل های تصویری را کم حجم کرده و در در هارد دیسک ذخیره میکنند. به طور کلی اگر بخواهیم متوسط درآمد نصاب دوربین مدار بسته را بیان کنیم می توان درآمدی برابر با 10 تا 15 میلیون برای این حرفه در نظر گرفت. در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است و به همین دلیل می خواهیم به شما یک برند عالی معرفی کنیم.

دوربین های AHD برای راه اندازی دقیقا مشابه دوربین های آنالوگ است. DVR یا به عبارت دیگر (Digital Video Recorder) یک دستگاه قدرتمند ضبط کننده دیجیتالی است که تصاویر آنالوگ ارسال شده را به دیجیتال تبدیل کرده و سپس بر روی هارد دیسک ذخیره میکند. برخی شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته مانند داهوا و یا هایک ویژن ویژگی های اضافی را برای خریدار ارائه می دهند. جهت آشنایی با جزئیات خدمات نصب دوربین مداربسته در شرکت رایکانت، از این مطلب بازدید نمایید. در صورت زوم کردن روی تصاویر مربوط به این نوع دوربین مدار بسته، با تصویری دانهدانه و پارازیت روبرو خواهید شد؛ به همین دلیل این دوربینها معمولاً برای بررسی جزئیات از جمله تشخیص چهره مجرم کاربردی نیستند. در مرحله آخر از نصب دوربین در منزل، اتصالات را کاملا بررسی کنید. در مرحله بعدی نصب دوربین در منزل، دوربین را به برق وصل کنید. در محیط های خرده فروشی بسیار محبوب بوده و به عنوان بهترین دوربین مدار بسته برای مکان های تجاری که دارای یک شیء با ارزش خاصی هستند ، برای محافظت در نظر گرفته می شوند. یک نقشهی تقریبی از خانه خود تهیه کنید و یا نقشههای موجود را پرینت کنید و جاهایی که میخواهید دوربین قرار گیرد را علامت گذاری نمایید.

بسته به فاصله و اندازه جسم مورد نظر میتوان از لنزهای مختلف برای مجهز کردن دوربین های باکس استفاده نمود. بهتر است دوربین را در فاصله 3 متری از سطح زمین نصب کنید. حداکثر کابل کشی 300 متر است. معمولا برد دوربین مدار بسته بی سیم در محیط های داخلی بین ۲۰ تا ۵۰ متر و در محیط های خارجی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر است. در مدل های مختلف ، مناسب برای محیط های داخلی و خارجی می باشد . وقتی متوجه شدید که به چه تعداد دوربین نیاز دارید، باید به این فکر کنید که چه مدل دوربینی بخرید. اکنون میتوانید دوربینها و تجهیزات متناسب با نیازتان را بخرید. این دوربینها برای مکانهای حساس مانند بانکها مناسب هستند. انواع دوربین مدار بسته HD با وضوح بالا برای محیطهایی که احتمال سرقت در آنها زیاد است مانند بانکها بسیار مفید هستند. دوربین های HD امکان زوم کردن روی تصاویر با وضوح بسیار بالا را دارند.

دوربین های تحت شبکه برای زمانی که دور از محیطِ مورد نظر هستید و نیاز به چک کردن محیط دارید سایت ncctv ایدهآل است. حساس به حرکت: برخی از دوربینها فقط زمانی که متوجه حرکت شوند ضبط میکنند. دوربین مدار بسته مورد استفاده در صنعت، بر خط تولید محصول نظارت میکنند. تامین توان وقفه ناپذیر جهت تجهیزات پراکنده بسیار مشکل و هزینه بر و گاهی ناممکن است. میتوانید هر مدتی را که بخواهید برای ضبط ویدئوها انتخاب کنید ولی این مسئله به هزینه و تجهیزاتی که برای سیستم حفاظتی منزل خود انتخاب میکنید نیز بستگی دارد. و بخواهید یک فضای کوچک را تحت نظر داشته باشید.

انتخاب دوربین و سیستم نظارت تصویری مناسب برای هر کاربرد واقعاً حیاتی است. برای داشتن یک سیستم حفاظت منزل واقعاً حرفهای، میتوانید کابلها را به وسیله نصب داکت بر روی دیوار یا داکت کف خواب بر روی زمین، به سمت دستگاه DVR هدایت کنید. اما دوربینهای بیسیم بهترین دوربین مداربسته برای منزل برای زمانی است که نیاز به نظارت بر یک محدوده بزرگ نداشته باشید. یک سیستم دیجیتال اغلب به عنوان یک “IP” نامیده می شود ، “IP” مخفف پروتکل اینترنت که زبان برنامه نویسی سطح پایینی است که برای انتقال داده ها بین رایانه ها استفاده می شود. همچنین بخش مهم دیگری که در تنظیمات دوربین مداربسته بسیار مهم است و میتواند بسیار در شناسایی مشکلات و سرقتها کارآمد باشد، بخش ضبط دوربین مداربسته است که باید توسط نصاب دوربین مداربسته به شکل مناسبی فعال گردد. دوربین مداربسته بولت یا تفنگی که به شکل استوانه ای و مخروطی می باشند بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که فاصله ای طولانی دارند. به طوری که همه ورودی و خروجیها را با وضوح ببینید. اتصال کامل کابلها را چک کنید و ببینید به ورودیهای صحیحی در DVR و مانیتور نصب شده باشند.

وضوح تصویر با کیفیت بالا در حدی که میتوان ویژگیهای صورت را از هم تشخیص داد. در این مقاله، اطلاعات جامعی در خصوص نصب دوربین مداربسته تحت شبکه را ارائه خواهیم داد. زیرا حتی اگر بهترین برند دوربین مدار بسته بازار را بخرید، اما نتوانید به درستی نصب کنید. حتی میتوانند اعداد و کاراکترها را هم شناسایی کنند. این دوربینها میتوانند به صورت دوربین تحت شبکه بیسیم یا باسیم باشند. این دوربینها بر اساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی شدهاند. دوربین های روز و شب برای نظارت بر امنیت فضاهای باز مناسب هستند. Indoor یا Outdoor: حتما از دوربینهای مخصوص فضای بیرون (Outdoor)، برای نصب دوربین مداربسته در کوچه و فضای باز استفاده کنید. مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز.