لیست قیمت تیشرت و پولوشرت مردانه، ۳۰ آبان ترب

فروشگاه اینترنتی زیربیست بر پایه تجربه 8 ساله گروه تجاری ویوا در سال 1394 فعالیت خود را با هدف عرضه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به ایرانیان عزیز آغاز کرده است. تمرکز اصلی زیربیست فراهم آوردن کالاهای با کیفیت در عین حفظ قیمت مناسب از طریق همکاری با تامین کنندگان برتر و حذف واسطه ها، جهت ایجاد تجربه خریدی لذت بخش برای مشتریان خود است. گرمای هوا و نیاز به یک لباس مناسب برای موقعیت های رسمی ایده طراحی پولوشرت رسمی مردانه را در ذهن طراحان به وجود آورد. از آن پستیشرت یقه داربه محبوب ترین پوشاک مردانه تبدیل شد و کاربردی بودن آن در موقعیت های مختلف هر مردی را مجاب به خریدن این نوع تیشرت کرد. از اولین بارهایی که تیشرت که در اوایل دهه 1800 طراحی و پوشیده شد، تاکنون راه طولانی را پیموده است و اشکال مختلفی به خود گرفته است. حالا دیگر تیشرت یک انتخاب محبوب و همیشگی است که تقریبا امکان ندارد چند مدل از آن در کمد افراد وجود نداشته باشد.

این دو دوست برای فعالیت‌های خود به دنبال‌ لباس‌هایی ساده بودند که در بسیاری مواقع به راحتی پیدا نمیشد، به همین دلیل تصمیم گرفتند خودشان با تجربه‌ای که در این زمینه داشتند دست به تولید لباس‌هایی ساده و مناسب بزنند. لباس‌های تولیدشده توسط این برند علاوه بر اینکه هم از نظر پارچه و هم از نظر دوخت کیفیت بالایی دارند، با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شوند. مجموعه‌ی اول این برند شامل چندین مدل تیشرت آستین کوتاه بود اما موارد بیشتری از جمله شلوار و پلیور و هودی نیز در دست تولید دارند.

تیشرت مردانه Adidas مدل 30353

طرح های چاپ شده بر روی تی شرت ها در فروشگاه طرح با تو به هیچ وجه پاک نمی شوند، پس نیازی به نگرانی در این خصوص وجود ندارد. آیا نمی دانید چه رنگ و طرحی از تیشرت مناسب پوست شماست؟ افرادی که پوست تیره ای دارند بهتر است تیشرت های رنگ روشن بپوشند. بنابراین اگر پوست سبزه یا تیره ای دارید، حتما تیشرت تیره انتخاب کنید. انتخاب این نوع از تی شرت ها نشان دهنده ی این است که شما جرات و جسارت متفاوت بودن را دارید.

ابن روزها هم بازار این مدل تیشرت‌ها داغ است و می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید روی تیشرت خود چاپ کنید و از آن لذت ببرید. این تی‌شرت‌ها برای نشان دادن شخصیت و علایق شما عالی هستند، هرچند که شاید کاربرد زیادی برای موقعیت‌های رسمی نداشته باشند. نوع دیگر تیشرت، تیشرت یقه هفت است که دارای یقه به شکل حرف انگلیسی V است و چون به عدد هفت خودمان یقه هفت فارسی شبیه است به نام تیشرت یقه ۷ هم نامیده می‌شود. تیشرت‌های یقه هفت اگر به عنوان لباس زیرین پوشیده شوند دور یقه‌شان مشخص نمی‌شود، بر خلاف آنچه که در مورد تیشرت‌های مردانه یقه گرد دیده می‌شود.

مدل آستین بلند مردانه اسپرت برای تکمیل استایل کژوال و روزمره در پاییز و زمستان کاربرد زیادی دارد. تیشرت آستین بلند مردانه اسپرت ساده برند تام تیلور در رنگ بندی متنوع به راحتی با انواع مدل‌های شلوار جین ست می‌شود و یکی از پرطرفدارترین محصولات در سایت سال‌ست است. در فصل پاییز و زمستان خرید تیشرت یقه اسکی مردانه یکی از انتخاب‌های آقایان برای ایجاد ظاهری شیک تیشرت اورجینال و گرم است. ولی به مرور به علت راحت بودن این لباس ها و همچنین بسیار شیک و رسمی بودن، مردم را برای خرید ترغیب کرد. قیمت تی شرت آستین کوتاه مردانه یا آستین بلند مردانه به صورت مقطوع و در برخی مواقع همراه با تخفیف هستند.

تیشرت مردانه Off-White مدل 30438

این مدل رایج‌ترین تیشرت است و همه چندتایی از آن را در کشوی لباس خود دارند. این تی‌شرت برای مردانی با صورت‌های بلند یا باریک و شانه‌های شیب‌دار مناسب هستند. دلیل آن‌هم این است که یقه گرد به ایجاد تعادل با صورت باریک کمک می‌کند و باعث می‌شود شانه‌ها گردتر به نظر برسد و یک‌جورهایی چهارشانه‌تر به نظرخواهید رسید.

لیست قیمت تیشرت و پولوشرت مردانه، ۳۰ آبان ترب

سالیان دراز است که تیشرت ها در دیدگاه مردم به عنوان یک لباس راحت و شیک در نظر گرفته میشوند و یکی از پر تنوع ترین لباس های بازار همیشه تیشرت ها بوده اند. خرید یک تیشرت با قیمت مناسب شاید دغدغه ذهنی خیلی ها باشد اما در کنار آن زیبایی و طرح روی آن اهمیت بسیاری دارد. سؤالی که برای بسیاری از آقایان مطرح می شود این است که تیشرت بهتر است یا پولوشرت؟ در پاسخ باید گفت تیشرت و پولوشرت برتری نسبت به یکدیگر ندارند. بلکه بهتری این دو طرح پیراهن به سلیقه شخص و محیطی که قصد پوشیدن آن را دارید بستگی دارد.

تیشرت مردانه طرح دار مشکی 2565

طراحی این نوع تیشرت به گونه‌ ای است که از آن ها به عنوان یک پیراهن مناسب برای کاربردهای رسمی استفاده می کنند. برای خرید تی شرت مردانه که از لحاظ سایز و سلیقه مناسب باشد باید پیش از خرید به چند نکته‌‌ی اساسی توجه کرد. توجه به‌اندازه‌ی یقه‌ی تیشرت از آن موضوعاتی است که هنگام خرید فراموش می‌شود. اندازه‌ی یقه تی شرت و پولوشرت مردانه نباید خیلی آزاد و نباید خیلی تنگ باشد. به دلیل استفاده‌ی مداوم از تی شرت مردانه در تابستان بهتر است یکی از انواع مرغوب و باکیفیت آن تهیه شود.