لیست و قیمت خرید دوربین مداربسته – نصب دوربین مداربسته

تصاویر او ضبط و ذخیره می گردد. سیگنالهای ویدیوی هر دوربین به طور هماهنگ شده توسط مالتی پلکسر بر یک VCR ضبط میشدند و به همین مالتی پلکسر نیز برای بازپخش ویدیوها و دسترسی به ویدیوی هر دوربین نیاز بود. شبکه ارغوان علاوه بر بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه که موجبات اطمینان و اعتماد شما از خرید را میسر می کند، تخفیف های متنوعی را در سایت خود ارائه می کند تا خریدی مطمئن و راحت و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید. باعث پیشگیری از تعداد زیادی فعالیت غیرمجاز در این اماکن می گردد. بخصوص در جاهایی که تعداد دوربین ها زیاد است و یا فاصله دوربین ها تا DVR زیاد می باشد و متراژ کابل کشی زیاد است، این مورد بسیار تاثیر گذار است. فروشگاه اینترنتی پاساک یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان تجهیزات سیستم نظارت تصویری و دوربین مداربسته، به دو صورت فروش به مشتریان و فروش به همکاران به ارائه خدمات در سراسر کشور می پردازد. در نتیجه شما میتوانید با مراجعه به صفحه نصب دوربین مداربسته در تهران، از مشاوره حرفهای و رایگان عماد ایمن بهرهمند شوید. بنابراین اگر در خصوص نصب دوربین مداربسته اطلاعی ندارید، بد نیست تا سری به وب سایت الرت ایران بزنید تا هم دوربین مداربسته مناسب خود را پیدا کنید و هم از خدمات پس از فروش این مجموعه بهره مند شوید.

این مورد برای شرایطی که تسلط به محیط دور دست اهمیت داشته باشد، قابل توجه سایت ncctv است. تصور کنید جایی دور از خانه، درحال نظارت محل زندگیتان بهصورت آنلاین هستید. چنانچه دوربین در داخل محل فروشگاه و اتاق های دفاتر نصب گردد. دلیل اینکه شما به فناوری تشخیص حرکت نیاز دارید این است که باید در مصرف باتری صرفه جویی کنید. اگر در حال مطالعه این مقاله هستید قطعا تصمیم به نصب دوربین مدار بسته در منزل و یا هر ملک دیگری دارید تا امنیت و شادی را برای خودتان ، خانواده تان و یا حتی کارمندان و ساکنین آن ملک فراهم سازید. ازاینرو رویین سیستم به عنوان نمایندگی دوربین مدار بسته kdt در مشهد، در ادامه مهمترین مراحلی که برای نصب دوربین نیاز دارید را بیان خواهیم کرد. دوربین مدار بسته خودرو را در همه نوع ماشینی می توان استفاده کرد به شرط اینکه خودروی شما محل پارک مناسبی داشته باشد تا دوربین خودرو سرقت نشود. برای نصب دوربین وایرلس، دوربین ها را در مکان مناسبی که مورد نظر می باشد نصب نمایید، توجه داشته باشید که دوربین در محدوده ی آنتن دهی NVR باشد تا تصویر بدون لگ و مشکل به دستگاه انتقال یابد.

در این مطلب ار مجله پینورک به آموزش کامل نصب دوربین مدار بسته در منزل پرداختیم. قبل از اینکه شروع به انجام پروژه نصب دوربین مدار بسته با خودتان بکنید، چه یک دوربین امنیتی بیسیم باشد و چه یک دوربین مداربسته، چند نکته هست که باید بدانید و از قبل برای آنها آماده باشید. بخش دوم : چگونه دوربینها و سیستمهای امنیت خانگی باسیم و بیسیم را خودمان نصب کنیم. باسیم یا بیسیم، کدام را انتخاب کنیم؟ اگر به دنبال امنیتی خاص و ویژه هستید دوربین مداربسته اسپید دام را انتخاب کنید.دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان ( PTZ ) مانند دوربین های دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص را دارند . این قابلیت به ویژه در زمانی که نیاز به تشخیص چهره و یا پلاک خودرو وجود دارد، اهمیت زیادی پیدا می کند. این مدل دوربین مداربسته تصاویر را به صورت آنلاین با بهره گیری از اپیلیکیشن ویژه موبایل و یا نرم افزارهای کامپیوتری که توسط کمپانی ها ارائه می دهد ، با رزولوشنی بسیار بالا ارائه می دهد .

همیشه به یاد داشته باشید که وقتی دوربینتان را در جایش قرار میدهید مطمئن شوید که بهترین تشخیص حرکت را برایش فراهم میکنید. یکی از دلایل اصلی اهمیت نصب دوربین مدار بسته امکان تشخیص و جلوگیری از وقوع جرایم توسط این سیستم ها می باشد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. دوربینهای امنیتی که در پکیج های “شامل همه چیز”، عرضه میشوند، قلابهای سوارکردن و پیچها را فراهم میکنند. در این مدلها دوربین قابلیت تشخیص حرکت انسان از حیوانات را داشته و کنترل و نظارت را برای شما بسیار آسان میکنند. برای سیستمها و دوربینهای نظارتی Reolink مداربسته و بیسیم، باید حساسیت تشخیص حرکت و همچنین نواحی مشخصِ تشخیص حرکت را تنظیم کنید تا بتوانید اخطارهای دقیقی را بر روی نرمافزار مجانی Reolink دریافت کنید. به دلیل نصب این دوربین ها بر روی سقف، گاها نیز به این دوربین ها دوربین های سقفی نیز می گویند. شما میتوانید با آزادی کامل آن را هر کجا که دلتان میخواهد، داخل و خارج، روی یک قفسه، میز و یا دیوار نصب کنید، بدون آنکه نیازی باشد که سیمکشی انجام دهید. تنظیم دوربین CCTV آخرین پروسه در نصب دوربین مدار بسته که خودتان به صورت کامل انجام دادهاید به شمار میآید.

برای آنکه نیازهای خود را ارضا کنید، ویژگیهای نظارتی مانند تصویر زنده، تشخیص حرکت، ضبط ویدیو، زوم کردن و از زوم درآمدن و بسیاری از ویژگیهای دیگر را روی برنامهتان اضافه کنید. قدرت تصویر برداری آن ها در شب به گونه ای است که می توانند از فاصله 183 متری شخص را تشخیص دهند. آخرین نکته، قبل از اینکه به خودتان بتوانید بگویید که فرایند نصب تمام شدهاست، توصیه میشود که تصویر هر دوربین را چک کنید و ببینید که آیا دوربینها حرکت میکنند یا خیر. سیم شبکه یک دوربین مداربسته هم ویدیو و هم انتقال برق را فراهم میکند که این باعث میشود نصب یک دوربین مداربسته IP خیلی راحتتر شود. برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای نصب خانگی، خرید دوربین مداربسته بی سیم ارزان و باکیفیت متناسب با آخرین تکنولوژی به روز دنیا با شبکه ارغوان مشاوره کنید. همه دوربین های مداربسته بی سیم، دارای یک آی پی مجزا هستند که با وارد کردن آنها در مرورگر، می توانید به تصاویر آنها دسترسی پیدا کنید، بنابراین علاوه بر حفظ این آی پی، باید از افشاء شدن آن نیز جلوگیری کنید.

پس از اتصال دوربین به دستگاه ذخیره ساز باید این دستگاه ها را راه اندازی کنید. بعضی از سازندههای دوربینهای CCTV خانگیِ خودنصبشو نرمافزارهای گوشی و کامپیوتر برای دسترسی داشتن به دوربینتان در هر کجا که باشید، ارائه میدهند. برای نصب آسانتر و انعطافپذیری بیشتر، به سراغ دوربینهای بیسیم، مخصوصا دوربینهایی که با باتری تغذیه میشوند بروید، در حالیکه برای داشتن یک سیگنال شبکه پایدارتر بهتر است که از دوربینهای مداربسته استفاده کنید. نصب دوربین مداربسته در محیط های خصوصی تنها با داشتن مجوز رسمی امکان پذیر خواهد بود. در رابطه با نصب دوربین در مشاعات مانند حیاط ساختمان، پارکینگ، راه پله و غیره …

چگونه یک دوربین مدار بسته در خانه نصب کنم؟ اگر دوربینتان از یک آداپتور برق مستقیم استفاده میکند، معنایش این است که شما به یک خروجی برق در نزدیکی مرجع دوربین نیاز خواهید داشت. مستقیم رو به منبع نور بودن باعث میشود تا عکسها و ویدیوهای گرفتهشده کمی کمنور ثبت شوند. از قرار دادن مستقیم دوربین به سمت منبع نور خودداری کنید. وگرنه ممکن است به خاطر بازتاب نور فروسرخ عکسها و فیلمها پرنور ثبت شوند. یکی دیگر از فاکتور ها بر قیمت دوربین مدار بسته پوشش دهی تصاویر به صورت کلی و در شب به هنگام نور کم می باشد.

دوربینتان را در ارتفاع بالایی نصب کنید تا مطمئن شوید که دید بازتر و بهتری دارد. دوربینهای بیسیم معمولاً دارای قابلیتهای صوتی دو طرفه هستند تا بتوانید با شخصی که در دوربین میبیند صحبت کنید. از نصب دوربینها در مایملک همسایگان، دستشویی و یا مکانهایی که مردم از داشتن یک حریم شخصی مناسب لذت میبرند، خودداری کنید. محیطهای خصوصی شامل محیط هایی خواهد شد که به حریم شخصی افراد مربوط خواهد شد (محیط داخلی منزل، اتاق خواب افراد، اتاق رخت کن و …). به صورت کلی نصب دوربین مداربسته در محیط های خصوصی دارای بیشترین حساسیت است. اگر استاندارد رنگ و پوشش برای این بدنه ها انجام نشود، به مرور زمان رنگ بدنه تخریب می شود و باعث خواهد شد مقاومت دوربین مدار بسته در برابر ضربه کاهش پیدا کند. به این دوربین های چرخشی اسپید دام یا ptz گفته می شود. اصولاً به دوربینهایی که طراحی خاصی دارند و با نصب در محلهایی ثابت، میتوانند از تمام لحظههای محیط فیلمبرداری کرده و اطلاعات خود را به محل دیگری برای پایش اطلاعات و یا ذخیرهسازی آنها ارسال کنند، دوربین مداربسته گفته میشود. این کار باعث میشود که سیمها پوشیدهشوند و از پوسیدن آنها جلوگیری میکند.

همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته کنید، می توانید هزینه ها را کاهش دهید، به شرطی که در منابع درستی به تحقیق پرداخته و از مشاوران زبده و صحیحی کمک گرفته باشید. همچنین ویژگی اصلی آن امکان دسترسی به رزولوشن 1080 و 720 پیکسل می باشد. آنچه باید بدان توجه داشته باشید آن است که اگر دوربین مداربسته ای که خریداری می کنید مجهز به ویژگی های هوشمند بهبود کیفیت تصاویر باشد طبیعتا تصاویر را با کیفیت بهتری دریافت خواهید کرد. در مرحله آخر نصب دوربین مداربسته باید چک کنید که تمام دستگاه ها؛ دوربین ها، DVR و نمایشگر شما به منبع تغذیه متصل باشند و کابل و فیش ها نیز بخوبی اتصال یافته باشند. همچنین در این سیستم ها می توان به صورت محلی روی خود دوربین روی اسلات کارت حافظه ذخیره سازی را انجام داد. تنظیمات اینترنت دوربین مدار بسته باید روی دستگاههای ذخیرهساز آن انجام شود.

لنز با فاصله کانونی متغییر : تصاویر با استفاده از لنز ها بر روی سنسور دوربین متمرکز و تشکیر می شوند این لنز ها در دو نوع ثابت (FIX) و متغییر (Varifocal) هستند که در نوعی از آنها که تصویر برداری به صورت پهن انجام می شود لنز ها Wide نامیده شده و در نوعی که تصویر برداری طولی و با عرض کم انجام می شود لنزها Tele نامگذاری می شوند. هنگامی که سیمهای ضبط تصویر به دستگاه DVR/NVR وصل بشوند، دستگاه به مانیتور متصل میشود. شما میتوانید برای آنها پریز جداگانه مشخصی درست کنید و یا آنها را به منبع تغذیه دوربینها وصل کنید. بعد از فرایند سیمکشی، قدم بعدی آن است که سیستم دوربین مدار بسته خانهتان را وصل کنید و چک کنید تا مطمئن شوید که میتواند با موفقیت از منبع تغذیه استفاده کند.

البته برای مواردی دیگر از قبیل نظارت بر کارمندان شرکت، انبار کارخانه ها و هر محیط داخلی دیگری مناسب می باشد. دوربین های امنیتی مخفی، دوربین های سطح پیشرفته هستند که توسط افراد حرفهای مورد استفاده قرار می گیرند و جزء کوچکترین دوربین های مدار بسته به شمار میروند و تصاویر با کیفیت بالا را ضبط میکنند. همیشه در نظر داشته باشید که سیستمهای دوربین مدار بسته خانگی فراوانی وجود دارند که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. دوربین را در جایی قرار دهید که خارج از دسترس دزدها، متجاوزان و حتی بچههای بازیگوش است. حتی اگر برای اولین بار است که سیستم امنیت خانگی خود را درست میکنید، ۵ قدم پیشرو نصب کردن دوربینهای خانگی بیسیم و باسیم را مانند آب خوردن میکند. حتی دوربینهای بیسیم هم به یک منبع تغذیه نیاز دارند. در این مطلب از مجله پینورک به آموزش کامل نصب دوربین مدار بسته در منزل میپردازیم.

نکته : برای نصب سیستم ویدیویی خانگی بیسیم، توصیه میشود که قبل از نصب در داخل و یا خارج، تنظیمات وایفای خود را انجام دهید. موضوعی که در خصوص دوربینهای مگاپیکسلی مطرح میشود این است که با افزایش میزان مگاپیکسل تصاویر و بالا رفتن کیفیت آنها قیمت دوربین نیز افزایش یافته و معمولاً نمیتوان قیمت ثابتی را برای این دوربینها در نظر گرفت. دوربینها با توجه به تعداد پیکسلهای خود میتوانند طیف نسبتا گستردهای از تصاویر ایجاد کنند که مهمترین تفاوت تصویرها در میزان کیفیت آنها خواهد بود. البته این نوع نصابان در حوزه کاری نصب دوربین مداربسته به تعداد انگشتشمار هستند. در حالت کلی، ابزاری که برای نصب مورد نیاز هستند شامل پیچها، لنگرها، کابلها، آداپتور و یا ریسیور برق، یک دریل برقی و چیزهای دیگر است. یکی از آنها برای منبع تغذیه در نظر گرفته شده است و دیگری برای ضبط ویدیو. سوراخها را در جایی که سیمها رد میشوند ایجاد کنید و نزدیکترین مسیر را برای خانههای دو یا سه طبقه در نظر بگیرید. کابل را از طریق سوراخ رد کنید. میتوانید کابل را مستقیماً با تسمه، منگنه، بست کابل یا اتصالات مشابه به سطح متصل کنید، اما باید به نحوی آن را محکم کنید که آسیبی به کابل نرسد.