لیست کامل تجهیزات دوربین مداربسته

قیمت های این دسته از دوربین ها متفاوت می باشد ، در فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت ، برخی از محصولات در کیفیت های مختلف موجود می باشد ، به عنوان مثال پریز دوربین دار یک محصول متغیر می باشد ، این محصول دارای دو کیفیت متفاوت ، و دارای رنگ های متفاوت و سفارشی می باشد. شما می توانید هم اکنون این دوربین را از طریق فروشگاه اینترنتی کالاریزان سفارش دهید. از دوربین کیوب به صورت بی سیم یا اتصال به وای فای استفاده می شود. و می تواند به صورت بی سیم با مودم اینترنت ارتباط برقرار کند و تصاویری را که جلو لنز دوربین وجود دارد با وای فای به مودم اینترنت ارسال کند. فاصله ی کانونی که در لنزها ثابت وجود دارد قابل تغییر نیست و مهم ترین ویژگی فاصله کانونی ثابت عدم امکان تغییر محدوده قابل مشاهده توسط دوربین می باشد. دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید. زیرا قابل شارژ می باشند.

داشتن ویژگی کنترل از راه دور برای هر وسیله ای یک مزیت بسیار خوب به شمار می رود و برای یک دوربین مدار بسته نیز چنین است. این تجهیزات دوست داشتنی توانایی ذخیره سازی داده ها و تصاویر را بر روی کارت حافظه نیز دارا هستند از این رو به این دوربین ها، دوربین رم خور ارزان نیز گفته می شود. همچنین این شرکت با دریافت گواهینامه CMMI در سال 2009 نشان داد که می تواند به عنوان یک سیستم امنیتی، بسیار کاربردی و البته ارزان قیمت مورد استفاده قرار بگیرد. تمام محصولات دوربین فیلمبرداری مخفی موجود در فروشگاه دارای توضیحات و راهنمایی های جامع و کامل می باشند ، تمام محصولات دارای پشتیبانی و گارانتی اسمارت سکرت می باشند ، شما می توانید تا یک هفته پس از رسیدن کالا به دست خود ، محصول را تست نمایید. فروشگاه اینترنتی کارپیما سعی خود را کرده تا بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.تمامی پکیج ها دارای دید در شب و یا حتی دید در شب رنگی هستند.که در محصولات کاملا مشخصات فنی آنها ذکر شده است.که با خیال راحت پکیج های دوربین مداربسته با هم دیگه مقایسه کنید.مشاوره بگیرید و در نهایت محصول مورد نظر تهیه کنید.

اما توجه داشته باشید که آداپتور این دوربین ها مخصوص می باشد و از هر آداپتوری نمی توان استفاده نمود. در ابتدا باید توجه کنیم که خرید هر تجهیز و خدمات صرفا به دلیل ارزان بودن میتواند منجر به زیان مصرف کننده شود و در اینجا ما به دنبال مهندسی خرید و در حقیقت خرید بهترین سیستم ممکن متناسب با نیاز و با بهترین قیمت هستیم. طبیعتا انتخاب این محصول در مدل ها و طرح های متفاوت دارای قیمت های متفاوت می باشد ، اما می توان گفت که تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت دارای قیمت های متعادل و به نسبت بازار ارزان می باشد.

امروزه بحث امنیت افراد و اماکن مختلف به دلیل وجود جرائم بسیار زیادی که روزانه اتفاق میافتد بسیار مورد توجه است؛ اما محافظت از خانه، اداره، کارخانه و یا هرگونه دارایی نمیتواند زیاد هزینهبر باشد و پیشرفت تکنولوژی و علوم این کار را به سادهترین شکل ممکن سایت ncctv در آورده است. این نوع پک های دوربین مداربسته بیسیم بی نیاز از هرگونه سیم کشی اضافی می باشند . دوربین های دید در شب از LED مادون قرمز استفاده می کنند و مناسب فضاهای باز و کم نور هستند. از برترین ویژگی های این دوربین هایلوک میتوان به اندازه کیس آن اشاره کرد که بسیار شکیل و اندازه آن بزرگ است که برای نصب در محیط داخلی ظاهر بسیار زیبایی دارد و دید در شب آن معادل ۴۰ متر را پوشش میدهد. دیگر قابلیت مهم این فروشگاه ، سفارش اینترنتی محصول و پرداخت آن در محل می باشد ، خیلی از افراد تمایلی برای انجام خرید های آنلاین ندارند ، دیگر جای هیچ نگرانی نیست ، آنلاین سفارش دهید و در محل پراخت نمایید. منوی کاربران آنلاین : مشاهده کاربران و نگهبانانی است که همین الان از طریق شبکه داخلی یا شبکه اینترنت به سیستم DVR وصل هستند.

این به نشانه کیفیت محصولات ما می باشد . ما تمام نکات قبل از خرید برای شما خواهیم گفت و پکیج مناسب با محیط و بودجه شما معرفی می گردد. مشاوران ما پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پکیج جهت نصب در انواع مکان ها با موقعیت های مختلف به شما ارائه خواهند کرد. نکته مهم این است که این دوربین ها ، جاسوسی نمی باشند ، متاسفانه بارها مشاهده شده است که در سایت های مختلف از این دستگاه ها به عنوان دوربین کوچک جاسوسی یاد کرده اند که کاملا اشتباه است . مورد دیگر گارانتی خدمات پس از فروش ویژه اسمارت سکرت می باشد ، شما تا ۵ سال پس از خرید دوربین فیلمبرداری مخفی ، می توانید از این گارانتی ویژه استفاده نمایید. از انواع مختلف دوربین مخفی پوششی می باشد. چرا که میتوان در مواقع لازم به سادگی آنها را از دید عموم مخفی و به طور نامحسوس (در چهار چوب قانون) بر امور نظارت نمود. از دوربین های مخفی نیز مانند هر تکنولوژی دیگری می توان هم در جهت صحیح و هم در جهت نادرست استفاده نمود. می توان اطلاعات زیادی را به سرعت و با هزینه کم ثبت نمود.

نیاز به سیستمهای نظارت تصویری در اماکن مختلف روز به روز در حال افزایش است. قدمت هریک از آثار تاریخی ممکن است بیش از چندین هزارسال باشد از این رو نیاز است تا از دوربین های مداربسته به منظور افزایش امنیت چنین محیط هایی استفاده نمود. عایق بودن در برابر رطوبت از عواملی است که براساس آن هزینه نصب دوربین مداربسته افزایش پیدا میکند. در ابتدای امر برای اینکه با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید باید خاطر نشان کنیم که دوربین مداربسته از منظر های گوناگونی قابل دسته بندی می باشد که دانستن این موارد در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته بسیار ضروری می باشد. که در سایت اسمارت سکرت ، با تخفیف ها و قیمت های ارزان تری موجود می باشد. یکی از اشتباهایی که اغلب کاربران هنگام تهیه یک سیستم نظارت تصویری مرتکب آن میشوند، خرید دوربین مدار بسته ارزان بدون توجه به کاراییهای آن است. تاخیر: یکی از مشکلاتی که هنگام خرید دوربین PTZ باید به آن توجه کرد این است که بین زمانی که کنترل کننده دوربین دستوری را صادر میکند تا زمانی که دوربین آن را اجرا میکند، مقداری طول (هرچند کم) میکشد.

همیشه نکاتی برای خرید دوربین مداربسته وجود دارد که باید به آنها توجه داشت و برخی از آن ها، قیمت، تکنولوژی، برند، کیفیت، لنز، کیس و بدنه، قابلیت دید در شب، مخفی شدن، نحوه فروش محصول و غیره که البته باید دید برای مصارف خانگی این محصول را می خواهید یا استفاده های دیگری از آن دارید. از آنجایی که سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه ، تصاویر و ویدیوهایی با کیفیت بالا را پردازش می کند ، لذا برای ذخیره سازی این تصاویر به هارد دیسک با ظرفیت بالا نیاز دارید. همچنین اگر دوربین های مدار بسته شما در پروژه نصب دوربین بسته از نوع دوربین تحت شبکه IP باشند شما باید NVR خریداری کنید نه DVR. که با هر بودجه ای و بدون نیاز به کابل کشی می توانید تهیه کنید . در نظر داشته باشید که هر چقدر عدد فاصله کانونی لنز دوربین بیشتر شود، زاویه دید آن کمتر می شود. همانطور که میدانید، پیش نیاز اصلی در انجام هر کار، داشتن اطلاعات مناسب از آن موضوع است. برخی از این مدل دوربین ها ، سیم کارت خور می باشند ، و شما را بی نیاز از داشتن یک مودم می نمایند .

ما همواره در این پکیج های دوربین مداربسته سعی کردیم. و سعی ما بر این بوده تا با کمترین سود بهترین خدمات را ارائه دهیم. چرا این دوربین ها توانایی تبدیل به یک سیستم مدار بسته را دارند؟ این دوربین ها معمولا در شکل های مختلف و متنوعی در بازار وجود دارند. امروزه بازار به سمت دوربین های مداربسته دیجیتال پیش رفته است و برخی سازمان ها نیز از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده می کنند اما سرعت جایگزینی نسل قبلی دوربین های مداربسته با نسل جدید دورربین های مداربسته دیجیتال یا دوربین های مداربسته تحت شبیکه کند می بشد. همچنین پک های دوربین مداربسته دارای تخفیف می باشد . می توانید فیلم آنچه در داخل خانه یا محل مدنظر طی شبانه روز اتفاق می افتد حتی زمانی که در محل کار هستید یا در حال مسافرت ببینید، همچنین شما همیشه قادر خواهید بود طی 24 ساعت شبانه روز و بدون اینکه نیاز به تردد باشد و حتی به خود استرس وارد کنید، وضعیت را بطور مستقیم چک کنید. در تمام شهر ها مسئولین شهری برای کنترل ترافیک و همچنین پایش شهری از دوربین های نظارتی و امنیتی استفاده می کنند زیرا استفاده از دوربین های نظارتی هم دقیق تر می باشد و هم با توجه به اینکه می توان از یک سری دوربین های کاربردی در زمینه مانند دوربین مداربسته پلاک خوان بهره برد می توان پایش شهری را به صورت جامع و کامل انجام داد.

زیرا انتقال تصویر به موبایل را نیز دارند. بعضی از انواع دوربین مداربسته بیسیم حافظه داخلی دارند و میتوانند تصاویر را مستقیماً روی کارت micro SD ضبط کنند. تقریبا تمامی دوربین های مخفی اعم از دوربین ورزشی، دوربین ماژولار، و یا دوربین پوششی توانایی ضبط صدا و تصاویر بر روی کارت حافظه (رم) Micro SD را به طور مستقل و بدون نیاز به دستگاه جانبی مانند DVR و NVR دارند. قابلیت انتقال تصویر به تمام نقاط جهان را دارند . نقاط قوت دوربین مداربسته پاناسونیک ( دید در شب فوق العاده ، زاویه باز دوربین ، سنسور تصویر با حساسیت بالا ، تصویر برداری با 60 فرم بر ثانیه باکیفیت عالی ) می باشد. برخی از این مدل دوربین های کوچک دارای قابلیت دید در شب هم می باشند ، توسط این قابلیت شما می توانید هیچ صحنه ای را از دست ندهید ، چه در روشنی روز و چه در تاریکی شب ، همیشه می توانید به فیلمبرداری بپردازید. دوربینهای مداربسته روز امکان تصویربرداری در تاریکی و شب را ندارند و به دلیل این محدودیت از قیمت ارزانتر و فروش کمتری نسبت به دوربینهای دید در شب برخوردار هستند. در قسمت بعد شما را با این تجهیزات بیشتر آشنا میکنیم.

بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین های مدار بسته از لحاظ شکل ظاهری به انواع بولت (bullet)، دام (dome)، اسپیددام (speeddome) یا PTZ، فیش آی (fisheye) یا چشم ماهی، مینیاتوری یا مخفی و حرارتی (thermal) تقسیم میشوند، در ادامه هرکدام را به اختصار توضیح خواهیم داد. 3. دوربین مداربسته بولت ( Bullet ) : اصطلاح بولت به معنای گلوله است. اگر میخواهید “لیست قیمت دوربین مداربسته کارکرده” را داشته باشید با آیس پلاس همراه شوید تا به معرفی آنها بپردازیم. نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در قسمت ورودی پارکینگ منازل و یا محیط های اداری سبب می شود تا به طورر مستمر بر ورود و خروج خودروها نظارت داشت. البته در بعضی از کورد ها زیر ارزش ذاتی هم فروخته می شود .

کابل : برای سیستم های تحت شبکه لازم است تا از کابل های شبکه که در دو نوع یو تی پی (utp) (که در مدل های کت 5 (cat5) کت6 (cat6) و کت7 (cat7) یافت می شوند) و اس اف تی پی تهیه و استفاده شوند. به این تجهیزات دوربین کوچک متصل به موبایل نیز گفته می شود. از این دوربین ها عمدتا به دوربین کوچک متصل به موبایل نیز یاد می شود. برخی از آنها بصورت بیسیم می باشند و شما را از معضل کابل کشی بی نیاز می کنند . در برخی از مدل ها با استفاده از تکنولوژی های بی سیم مانند WiFi و P۲P امکان انتقال تصویر بر روی تلفن همراه و رایانه درون شبکه داخلی و یا خارج از آن و از طریق اینترنت میسر می باشد که متناسب با نوع نیاز کاربر عرضه می گردند.

شما می توانید این دوربین ها را بوسیله یک آداپتور 5 ولتی و کابل شارژ اندروید، شارژ نمایید. به همین دلیل تنها در صرتی امکان استفاده همزمان از این دوربین ها موجود است که تکنولوژی Onvif برای دوربین ها فراهم شده باشد. آنها نه تنها تصاویر با کیفیت خوب را ضبط میکنند بلکه به رهگذران پیام میدهند که محل شما تحت نظر است. که معمولا یک فرآیند بسیار آسان می باشد. حتی برخی از این دوربین های کوچک قابلیت تبدیل شدن به هات اسپات را دارند ، یعنی شما می توانید از اینترنت سیم کارت آن استفاده نمایید و سایر دستگاه های خود مانند موبایل ، لپ تاپ ، تبلت و غیره را نیز به آنها متصل کرده و از اینترنت پر سرعت آنها استفاده نمایید. در برخی از مدل ها شما توانایی متصل کردن دائم به برق شهری و نظارت ۲۴ ساعته را دارید . این مدل دوربین مداربسته شبیه به یک نیم دایره طراحی شده است به گونه ای که دوربین در داخل پایه های نیم دایره ای قرار گرفته و زاویه دید مشخصی ندارد .