مزایای تمیز کردن فرش و موکت با بخارشو- منزل مارکت

تمیز کردن مبلمان خانه –اگر دوست دارید به راحتی وسایل منزل به مانند مبل ها ، پرده ها ، شیشه ها ، کفپوش پارکت و دیگر وسایل های منزل خود را تمیز کنید این دستگاه یک پیشنهاد عالی و کاربردی است. که در اینجا به صورت مختصر کاربرد این نوع محصول را برای شما دوستان توضیح می دهیم تا در هنگام خرید بهترین مدل باب میل خود را انتخاب کنید. این جارو شارژی با توان ۴۰۰ وات با قابلیت جذب فوق العاده تولید شده و مهمتر از همه به تنظیمات کنترل توان مجهز شده است.

دستگاه شستشوی کف Bd 50/50 C Bp کارچر آلمان

گرد و غبار روی گیاهان زیبایی را از آن ها می گیرد به همین دلیل نیاز به تمیز کردن دارند. کافی است نازل بخارشوی را روی گل مصنوعی کشید تا به سرعت تمیز شود. فاصله های بین کاشی به مرور زمان کثیف می‌ شوند و تمیز کردن آن ها کار بسیار سختی می باشد.

استفاده از آب گرم در شستشو فرش و موکت با بخار قطعا این زمان را کوتاه تر می کند. از یک پیمانه اندازه‌گیری برای پر کردن مخزن آب طبق دستور و راهنمای کاربری دستگاه استفاده کنید. می‌توانید از محلول تمیز کننده، صابون و یا محلول سرکه سفید داخل مخزن آب استفاده کنید. اما توصیه می‌شود که فقط از آب استفاده کنید چون بخار آب به اندازه کافی توانایی پاک کنندگی و ضدعفونی کردن دارد.

بخارشوی و کف شوی هاشدواُماپ پرقدرت

اگر لکه ای روی فرش و موکت بوجود آید خانم های خانه دار درصدد از بین بردن آن در می آیند اما روش های مختلفی برای از بین بردن لکه ها و کثیفی ها از روی فرش وجود دارد. بهترین روش برای از بین بردن لکه ها و تمیز کردن فرش شستشو فرش با بخار میباشد. استفاده از بخارشوی برای از بین بردن لکه‌ها و ضدعفونی کردن فرش‌ها یک راه فوق‌العاده است. بخار می‌تواند در دمای ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد، همه میکروب‌ها را از بین ببرد. فرآیند استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن فرش‌ها و مبل‌ها کار بسیار ساده‌ای است و نیازی نیست که حرفه‌ای باشید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه بخارشو مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۴ بخارشو ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این بخارشوها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. بخارشوی و کف شوی هاش.دو.اُ.ماپپرقدرت H2O MOPبدون تردید می دانید که کف خانه چگونه کثیف می…

  • دیروز عصر به دستم رسید و تا شب کلی از کارای خونه تکونی رو باهاش کردم .
  • این دستگاه قادر است به راحتی گرد و خاک، مو، پرز و انواع زباله را جمع آوری کند.
  • اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید.
  • اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

شست و شوی ماشین با سطل و اسفنج زمان زیادی را از افراد می‌گیرد و اگر قرار باشد، این… جمع آوری آلودگی و رطوبت روی سطوح یا توسط سری حوله ای و یا به وسیله ویژگی مکش بخارشو انجام می سایت اصیل بخرید شود. تمامی کالاهای موجود در منزل مارکت از برندهای معتبر بوده و تمامی آن ها دارای گارانتی می باشند. قبل از شروع کار، وسایل اضافی مثل مبل و صندلی را از اتاق خارج کنید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد.

ما با بررسی منابع مختلف ازجمله انجمن‌های تخصصی، دیدگاه‌های افراد متخصص و همچنین خریداران محصولات می‌خواهیم تا شمارا در انتخاب کالای مناسب و باکیفیت یاری نماییم. در اصیل بخرید هیچ کالایی عرضه نمی‌شود و تنها به‌نقد و بررسی محصولات پرداخته می‌شود. در صورت استفاده منظم از بهترین بخارشوی فکر کنه‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، باکتری‌ها، مواد شیمیایی سمی و ضایعات را از بین می‌برد. کیسه بخار قابل‌حمل این دستگاه یک بخارشوی سازگاربامحیط‌زیست و ضد حساسیت است. پارامتر مهم دیگر در انتخاب یک بخارشوی خوب، سطح خروج بخار و فشار بخار خروجی آن است.

مزایای تمیز کردن فرش و موکت با بخارشو- منزل مارکت

برای تمیز کردن سطوح و کف منزل می‌توانید از شوینده‌های سنتی استفاده کنید. سپس از بخارشوی‌ برای نظافت نهایی و از بین رفتن لکه‌ها کمک بگیرید. بخارشوها از ترکیب بخار آب و در بعضی از مدل ها مواد شوینده به همراه مکش بسیار قوی برای تمیز کردن سطوح، فرش و موکت استفاده می کنند. برخی از بخارشوها دارای سری های متعدد بوده که معمولا برای تمیز کردن سطوح مختلف، مبلمان، پله ها، شیشه ی اتومبیل و لوازم داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. بخار شوی مایر دارای طراحی زیبا و وزن مناسبی است، بنابراین حمل و جابه جایی آن راحت انجام می شود.

بخار شو کرشر مدل Sc2 Upright Easyfix