مشخصات دوربین مدار بسته تحت شبکه

اگر یک ضربه مستقیم رعد و برق به دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی شما وارد شود هیچ راهی برای جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات به صورت کامل وجود ندارد. با این حال این سیستم دوربین مدار بسته بسیار ارزان بود و نصب آن هیچ پیچیدگی نداشت. دوربین های سی موس کیفیت پایین تری نسبت به دوربین های سی سی دی دارا می باشد و قیمت پایین تری نسبت به آن ها دارا می باشند . تهران پایتخت ایران، شهری که به دلیل داشتن امکانات زیاد نسبت به ا بقیه شهرها، از همه جا برای کار و زندگی به آن مهاجرت میکنند.

همان طور که خواندید کمپانی داهوا در تولید محصولات سیستم نظارت تصویری بسیار موفق بوده است و محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده سایت ncctv است. نصاب دوربین مدار بسته باید آگاهی و شناخت کامل نسبت به دوربینهای موجود در بازار و ویژگیهای آنها داشته باشد. اگر شما نیز از دارندگان سیستم های مداربسته قدیمی هستید و به فکر تعویض دوربین ها و تجهیزات قدیمی خود با تجهیزات جدید هستید می توانید با همکاران شرکت ما تماس حاصل نموده و اطلاعات سیستم مداربسته خود را در اختیار ایشان قرار دهید تا از مشاوره آنها استفاده نموده و با نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته بهترین پیشنهادات را از طرف ایشان دریافت کنید. با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. دوربین های تحت شبکه برای اهداف داخلی و تجاری ایده آل هستند، زیرا شما می توانید در حالی که دور از ملک هستید از همه چیز باخبر شوید. از این رو ایده آل ترین گزینه برای کسانی که نیازمند ضبط در شرایط بسیار تاریک در شب هستند ( به عنوان مثال بانک ها ، مزارع و کارخانه های تولیدی ) ، محسوب می شود.

بطور کلی برای خرید دوربین مداربسته باید چند فاکتور مهم را مورد بررسی قرار دهید چرا که دوربین مداربسته یک سیستم نظارت تصویری است که در این سیستم به جز دوربین مداربسته اجزای دیگری نیز وجود دارد (مثل هارد، دستگاه ضبط کننده و… ) شما برای داشتن یک سیستم نظارت تصویری کارامد باید برای خرید هز جز انتخاب خوبی داشته باشید چرا که در نهایت کیفیت تصویر خروجی دوربین های مداربسته برابر است با کیفیت پایین ترین جزء سیستم. برای مثال قیمت دوربین مداربسته دید در شب نسبت به سایر دوربینها بالاتر است پس بهتر قبل از خرید این مدل بررسی کنید که آیا شما به چنین قابلیتی نیاز دارید یا خیر؟ دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید. با توجه به زیاد شدن سرقت از منازل نصب دوربین مداربسته در بعضی از خانهها، مخصوصا ساختمان ها و ویلاهای خارج از شهر لازم و ضروری شده است. قبل از سرقت حالت پیشگیری دارد و بعد از سرقت هم به خاطر ضبط مستندات محیط بسیار مفید واقع میشود. دوربین مداربسته هم قبل از سرقت مفید واقع میشود و هم بعد از سرقت. در واقع در برخی مناطق برق شهری با افزایش یا کاهش ولتاژ در بعضی زمانها مواجه می شود این افزایش یا کاهش حتی در میزان کم می تواند به دستگاهی مانند هارد دیسک دستگاه ضبط کننده شما از طریق کاهش یا افزایش سرعت آن آسیب وارد سازد.

اگر مکانی که شما می خواهید کابل کشی انجام دهید نتوانستید از بالای سقف یا از داخل آسانسور کابل ها را عبور دهید می توانید از کنج دیوار های ساختمان کابل ها را عبور دهید و برای اینکه نمای ساختمان و اتاق ها بهم نخورد میتوانید کابل ها را از داخل داکت عبور دهید که کابل ها را پنهان کند و شکل قشنگ تری به خود بگیرد . دوربین های C-شکل بزرگ هستند ( همانند دوربین مدار بسته بولت ) و به عنوان یک عامل بازدارنده قابل مشاهده برای فعالیت های جنایی عمل می کنند. در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته فعالیت دارند که شما می بایست با تحقیق درمورد آنها، بهترین شرکت را از هر نظر انتخاب کنید. کارشناسان فروش و تیم مجرب نصب در شرکت قائم به شما کمک می کنند تا بهترین کیفیت را در خصوص دوربین مداربسته اماکن شخصی خود بدست آورید. تیم نصب الرت ایران به صورت دوره ای پس از نصب نیز از پروژه شما سرکشی و در صورت وجود ایراد برای رفع آن تلاش می کنند. نمی توان قیمت ثابتی برای دوربین مداربسته داهوا تعیین کرد زیرا عوامل زیادی می توانند بر قیمت آن تاثیر مستقیم بگذارند.

دوربین مدار بسته حرفه ای معمولا برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. در این روزها که کرونا باعث ایجاد شرایط خاصی بر جامعه شده در صورت تمایل شما این بازدید بصورت آنلاین (برخط) انجام میپذیرد تا شما نهایت اطمینان را داشته باشید. از دیگر ویژگی های برتر این دوربین قابلیت چرخش بصورت عمودی و افقی و نیز سنسور های تشخیص حرکت و چهره میباشد. امروزه بیشتر دوربینهای مداربسته دارای کاور ضد آب بوده و به نحوی ساخته شدهاند که هم قابلیت نصب در محیط داخلی و هم در محیط خارجی را دارند. جالب است بدانید که ساختار مربوط به دوربین های Vari-focal Motorized شباهت بسیار زیادی را به دوربین مداربسته با لنز متغیر Vari-focal دارند. برخی از این کالاها مربوط به تامین امنیت مردم است و امنیت یک نیاز اساسی است. همچنین دوربین های تحت شبکه اکسوم به دلیل عدم نیاز به کابل و تنها به شرط وجود اینترنت و البته کابل LAN در بین مردم بسیار پر طرفدار شده اند. این لیست را میتوان با صدها کاربرد دیگر دوربینهای مداربسته پر کرد. وضوح تصویر یک دوربین را می توان با استفاده از نمودار وضوح اندازه گیری کرد و سپس به صورت گرافیکی چاپ و مورد ارزیابی قرار داد.

امروزه DVRها و NVR ها و سیستمهای Stand alone این امکان را به شما میدهند که تمامی کنترلهای مربوطه را به اضافه امکان ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته و ضبط صدای محیط با یک دستگاه به دست اورید که باعث کاهش نسبی هزینه , پیچیدگی و حجم سیستم مداربسته میشود. یک وجه اشتراک مهمی که بین لنز موتور دار و لنز وریفوکال در بین انواع لنز دوربین مداربسته وجود دارد، فاصله کانونی متغیر می باشد. در گروهبندی انواع دوربین مداربسته، لنز نیز یکی از اجزایی است که دوربینها بر آن اساس طبقهبندی میشوند. در سال 1931 اولین دوربین تلویزیونی توسط ولادیمیر زوریکین توسط یک مهندس روسی انجام شد.

برخی مانیتورها تمام دوربینها را در یک زمان نمایش میدهند؛ اما برخی دیگر دکمههای ورودی دارند که به شما اجازه میدهند دوربینها را عوض کنید. در زمان عوض کردن تصویر بود. در ضمن کار کردن در ارتفاع ممکن است کمی پرخطر باشد پس در صورتی که حس میکنید از ارتفاع میترسید از همین لحظه از انجام آن صرف نظر کرده و کار را به یک تکنیسین باتجربه بسپارید. در گذشته برای ضبط تصاویر از یک Video Recorder استفاده میشد که به طور مجزا به سوئیچر وصل شده و تصاویری را که بر روی مانیتور نمایش داده میشد را ضبط میکرد. 1. انتخاب محل مورد نظر و البته مناسب برای جانمایی دوربین ها در ساختمان. نصاب دوربین مدار بسته توانایی تشخیص دوربین مورد نیاز برای یک محیط و یا مکان خاص و همچنین نصب اصولی و استاندارد آن را میداند. در صورتی که برای تامین امنیت محیط مورد نظرتان نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید الرت ایران متخصصین خود را به رایگان در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با دیدی باز پروژه دوربین مدار بسته سیستم دزدگیر و یا سیستم اعلام حریق مناسب فضای خود را انتخاب نمایید.ما از مشاوره جهت نصب تا اجرای کامل پروژه در کنارتان خواهیم بود.

دستگاه UPS نه تنها باعث پایداری سیستم نظارتی شما می شود و تضمین می کند که در همه زمانها حتی در زمان قطعی برق ، سیستم از مدار خارج نمی شود بلکه در زمانهایی که کاهش یا افزایش ولتاژ رخ می دهد با استفاده از استابلایزر موجود در دستگاه یو پی اس از آسیب های احتمالی به تجهیزات جلوگیری می شود. دستگاه استابلایزر و UPS از طریق تنظیم ولتاژ و قدرت خروجی از این مشکلات احتمالی تا حد زیادی جلوگیری کرده و باعث پایداری بیشتر تجهیزات دوربین مداربسته می شود. لنزها معمولا در سایزهای 4.3، 6، 8، 12 و 16 میلیمتری هستند و دارای قدرت زوم متفاوتی می باشند. 4. دوربین قدرت زوم شدگی خود را از دست داده است. 2. تصویری از دوربین مداربسته نشان داده نمیشود، اما دوربین روشن است. این نوع دوربینها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب میشوند اما بهدلیل اینکه کمتر در دید هستند و اشغال فضای کمتر، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب میشوند.

گذشته از موقعیت نور در تصویر موقعیت و فاصله شی مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. الرت ایران با در دست داشتن تیمی از متخصصان در سراسر ایران امکان عقد قرارداد با تمامی اشخاص وشرکتها و دفترها به صورت ماهیانه یا سالیانه میباشد.برخی از موارد مورد پشتیبانی توسط تیم الرت ایران شامل موارد زیر میباشد: همچنین نمونه قرارداد را میتوانید از اینجا مشاهده فرمایید. تیم نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارتی الرت ایران متشکل از متخصصین نصب در تهران و ایران و سیستم های هوشمند سازی منازل با تجربه بالا و ارزشمند در اجرای پروژه های متعدد و موفق میتواند تمامی پروژه های مرتبط را در کم ترین زمان و بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد.

برای دریافت راهنمای خرید، قیمت تجهیزات و ثبت سفارش این محصولات؛ باید با شماره تلفنهای بخش پروژههای شرکت تماس حاصل نموده و پروژه خود را نزد ما ثبت نمایید. 3. پشتیبانی: از ساعت 7 صبح تا 12 شب، نیروهای پشتیبانی آماده شنیدن نظرات شما در حین انجام سفارش و یا بعد از آن هستند و به طور کامل صحبت های شما را پیگیری میکنند. برای ثبت سفارش در زمینه نصب دوربین مداربسته و یا تعمیرات اونها میتونید به سراغ اپلیکیشن آچاره و یا وبسایت برید و در بخش برقکاری، دوربین مداربسته رو انتخاب کنید. برای تلویزیون باید از ورودی آنالوگ استفاده کنید ورودی AV اما مانیتور باید با سوکت VGA به تقسیم کننده وصل شود. ورودی BNC به کابل کوآکسیال متصل میشود. Camera (دوربین), BNC plug (ورودی BNC), Main lead (تغذیه).

زمانبرترین قسمت نصب دوربینهای مداربسته مربوط به سیمکشی میشود. البته قبل از شروع آموزش باید به این نکته اشاره کنم که فرض من بر این بود که خواننده دارای حداقلی از اطلاعات فنی, اطلاعات مربوط به سیمکشی و توانایی کار با ابزارهای ساده برق باشد. اولین قدم برای شروع به کار داشتن یک نقشه یا پلن از سیستم است. نکاتی دیگری نیز در هنگام سیمکشی با اهمیت است مثلا سعی کنید در موقع نصب دوربین همیشه مقداری سیم اضافی در محل نصب دوربین برای جابهجاییهای احتمالی باقی بگذارید. این یک فضای عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی ایجاد میکند، که از همه جهات نزدیک میشوند.

استفاده کرد. این دوربین ها با تغییر در فرکانس خروجی میتوانند کیفیت تصاویر ضبط شده را افزایش دهند. در صورتی که حفظ امنیت دوربینها نیز دارای اهمیت باشد دوربینها را معمولا طوری نصب میکنند که هر دوربین در دید یک دوربین دیگر قرار گیرد و به وسیله یک دوربین دیگر پشتیبانی شود. این دوربین ها معمولا به موبایل ، دستگاه dvr ، vcr … دکور چیدمان مغازه سوپرمارکت کوچک نیز یکی از عواملی خواهد بود که اجازه دسترسی سارقان به اجناس مهم و گران قیمت شما را محدود خواهد کرد. کمک گرفتن از این سیستم، آرامش و امنیت بیشتری را ایجاد میکند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای میتوان به آن مراجعه کرد. از کمبودهای دوربینهای آنالوگ نیز میتوان به این اشاره کرد که بخاطر ضعف در نمایش با وضوح بالا، امکان پوشش دهی مکانهای خیلی بزرگ بوسیله یک دوربین امکان پذیر نیست و ترجیحا باید از چندین دوربین آنالوگ استفاده نمود. با تستر دوربین مدار بسته می توان منبع تغذیه دوربین مدار بسته نوع آنالوگ را تولید نمود . با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ میشود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید میشود.