معماری و طراحی داخلی خانه دوبلکس |خانه دوبلکس چیست

به طور کلی سبک کلاسیک، یک سبک عامه پسند بوده و بیشتر مردم به این سبک علاقه طراحی ویلا شمال دارند. امروزه بیشتر مردم برای دورشدن از هیاهوی زندگی شهری به سراغ ساخت و یا خرید ویلا میروند. در این متن به طور جامع ایدههای متنوعی برای داشتن دکوراسیون و طراحی داخلی ویلا ارائه شد که بسیار موثر در زیباسازی و کارآمد شدن آن به شمار میروند. اگرچه این کار موثر است، اما باید برنامه مشخصی برای انجام آن وجود داشته باشد. تنوعی بالایی از شومینهها وجود دارد که میتوان برای ویلا به کار برد. البته انواع گازی یا چوبی وجود دارد که میتوان از نوع شومینه برقی برای مواردی که فضای کافی برای دودکش در نظر گرفته نشده است، استفاده کرد. البته باید توجه داشته باشید که بر خلاف منازل مسکونی، نیاز نیست حتما همه قسمتهای ویلا از وسایل و لوازم پر شده باشد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دکو طرح، در دنیای امروز و همچنین در دنیای معماری، ساختمان ها، منازل و بناهای مختلف دارای اهمیت فراوانی برای ما هستند.

طراحی داخلی ویلا مدرن

نتیجه طراحی مدرن ویلای کلاسیک، خانه ای کلاسیک معاصر است که در همان زمان تازه است. داشتن یک خانه دوبلکس، موهبت بزرگی است، زیرا در این حالت، شما خانه ای دارید که به اندازه دو خانه، فضا در اختیارتان می گذارد. آنها قادر خواهند بود گزارشی از ساختمان را انجام دهند که باید موارد مورد توجه را برجسته کند و در مورد تعمیرات اساسی مورد نیاز و هزینه های آنها ایده ای به شما ارائه دهد. با بررسی این موارد متوجه شدید که برای طراحی دکوراسیون داخلی ویلا باید ابتدا جهات مختلف از منزل و میزان نور ورودی به بخش را در نظر بگیرید. پس از بازسازی کامل منزل تیم دکوطرح از آن جا که یک شرکت معماری توانمند است در صورت تمایل تمامی امور مربوط به طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما را طبق نظر و سلیقه شما انجام می دهد. در ادامه با معمار آقا همراه باشید لازم است تا بهترین انتخاب را برای طرح ویلای خود داشته باشید.0 تا 100 طراحی ویلا , طراحی نمای ساختمان را با گروه معمار آقا تجربه نمایید متخصص در زمینه طراحی نما کلاسیک ، معماری ایرانی تمامی تلاش گروه ما انتخاب طراح مناسب برای پروژه شما می باشد.

دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال

امروزه دکوراسیون داخلی، در معماری و طراحی خانه ویلایی، اهمیت بسیار زیادی دارد. گاهی برخی از ضوابط و استانداردها در طراحی معماری ساختمان ، نادیده گرفته میشوند . برخی گمان میکنند، هر چقدر میزان فضای در دسترس بیشتر باشد، طراحی دکوراسیون راحت تر و با پیچیدگی کمتری انجام می گیرد. ما برخی از معتبر ترین منابع نوسازی و بازسازی خود را مورد استفاده قرار داده ایم و با توجه به پروژه هایی که در طی سال ها صورت گرفته است می توانیم ایده های بازسازی خانه برای هر اتاق و حتی کل منزل را به شما ارائه دهیم. تخته چند لایه که به عنوان کفپوش استفاده شده, فرش خاکستری رنگ و پنجره های بزرگی که در این اتاق تعبیه شده اند نمایی بی نظیر به تصویر کشیده اند. با توجه به تنوع رنگی که میتوانید برای آنها داشته باشید، بهتر است ویلا را پر از مبلمان و فرش نکنید.

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن

بازسازی واقعی در اصل بازسازی است که با استفاده از همان مواد و همان روش های ممکن پس از تحقیقات گسترده منابع انجام شده است. گزارش ساختمان باید روش های ساخت و ساز را در خانه نشان دهد (بعضی اوقات اگر خانه در طول سال تمدید شده باشد متفاوت است.) سپس می توان از این اطلاعات در هنگام بازسازی خانه استفاده کرد تا مواد و تکنیک های جدید به طرز مناسبی استفاده شود. این نوع بازسازی را بیش از هر چیز می توان در بناهای دارای اهمیت فرهنگی و تاریخی یافت، که بعداً به عنوان اشیایی برای مشاهده عمل می کنند و به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرند. بازسازی ساختمان ها در بازار تعمیرات و ساخت و ساز بیشتر مورد تقاضا قرار می گیرد. حتی اگر راه پله پاگرد دارد می توانید از این پاگرد هم استفاده مفید داشته باشید و بوفه، کمد یا کتابخانه در آن تعبیه کنید.

بافت در طراحی دکوراسیون ویلا چه اهمیتی دارد؟

قرارداد بر اساس متر مربع: طراحان دکوراسیون داخلی در این نوع قرارداد دستمزد خود را طبق متر مربع با کارفرما تعیین میکنند. ویلاهایی که منظره ی طبیعی و چشم نوازی را پیش روی خود دارند بهتر است از بازشوهای بزرگ در همان راستا استفاده کنیم که ارتباط بین فضای داخل ویلا با فضای بیرون حفظ شود. نمای ویلا یکی از اجزای بسیار مهم ویلا است، نمای ویلا باید به شکلی طراحی شود که علی رغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ویلا به خوبی برقرار کند. برای انتخاب درست ابتدا باید جهت نور را به داخل ویلا به دقت بررسی کنید. البته جنسهای مختلف برای پله میتوانید انتخاب کنید که شیشهای، چوبی و سنگی پرکاربردترین آنها هستند. این پله ها برای خانه های ویلایی کوچک مناسباند و هم فضای اضافی را اشغال نمی کنند هم می توانید از محیطی که در زیر راه پله ها به وجود آمده به طریقی استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

در نقشه این طبقه نشیمنی نورگیر، خواب ها را به خوبی از یکدیگر تفکیک کرده و توسط درب شیشه ای دسترسی راحتی برای تراس دلباز، با چشم اندازی دلپذیر که در نمای ویلا به خوبی شکوه خود را به رخ می کشد، ایجاد کرده است. برای مثال در طراحی ویلا شمال که منطقه ای میان دریای خزر و رشته کوههای البرز قرار گرفته و اقلیمی معتدل و مرطوب دارد ، میانگین دما در طول سال در حدود 8 درجه و در فصول گرم سال تا 25 درجه میباشد .

یکی دیگر از سبکهای پر طرفدار برای طراحی نمای ساختمان ویلایی، سبک رومی است. در مقابل در سبک مدرن از اشیا و وسایل پر زرق و برق دار و قدیمی استفاده نمیشود. در سبک کلاسیک از اشیا و وسایل گران قیمت و قدیمی استفاده می شود و علت جذابیت داشتن و پرطرفدار بودن این سبک، سنتی بودن آن هست. در دسترس بودن متریال استفاده شده در نما می تواند هم به بومی جلوه نمودن نما کمک کند و هم از هزینه های جانبی بکاهد. چرا که فضایی که ما برای کاری به خصوص در آن قدم می گذاریم در روند کاری و رضایت ما موثر است. این موضوع هم بر روی نمای داخلی ویلای ساده و هم بر نمای خارجی ویلا موثر است. طراحی دکوراسیون داخلی ویلا هرچقدر ساده تر و مدرن تر باشد، جذابیت بیشتری دارد. همانطور که گفته شد، طراحی دکوراسیون ویلا نسبت به طراحی دکوراسیون خانه و محل کار بسیار دشوار تر و پیچیده تر است.

طراحی داخلی ویلا های مدرن

همانطور که گفته شد به هم پیوستگی در طراحی مدرن یک ویلا اصل جدانشدنی از این سبک است. از آنجا که هسته اصلی مفهوم ویلا دور شدن از آلودگی شهری است، معماری به خودی خود در دکوراسیون داخلی نفوذ می کند. ویلاهای شهری شمال در فضاهای بزرگ با بکارگیری سبک معماری مدرن، معماری روستایی و یا معماری مدیترانهای ساخته شدهاند. نکته بعدی اینکه هزینه ساخت یک ویلای دوبلکس در مقایسه با ویلاهای چند طبقه از نظر هزینه های مورد نیاز جهت طراحی، اجرا و حتی خرید زمین، بسیار مقرون به صرفه و مناسب تر خواهد بود.

این ویلاها دارای سادگی ای هستند که فهم آن برای بیننده بسیار آسان می کند. اگر ویلای شما بزرگ است که بهتر است از دو آشپزخانه استفاده کنید و آشپزخانه ای که به صورت اپن طراحی کرده اید را برای صرف چای و قهوه و نوشیدنی طراحی کنید. اگر بخواهیم سبک های مختلف دکوراسیون داخلی ویلا را طبقه بندی کنیم، به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند. هزینه چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی در لواسان نیز به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله متراژ و نوع متریال به کار رفته. در ساخت این گونه آب نما ها اکثراً از یک حوضچه نیز استفاده می کنند. اما در عین حال، شیوه زندگی اکولوژیکی را طراحی داخلی ویلا ترویج می کنند. درست است، استفاده از بافت نرم و لطیف برای خانه و ویلا پیشنهاد می شود. پس اولین نکته برای زیبا سازی در خانه این است که مشخص نمایید چه نوع سبکی را می پسندید و برای این کار بودجه خود را نیز باید بسنجید و سپس وارد کار طراحی داخلی و دکوراسیون شوید.

از دیرباز طراحی دکوراسیون مدرن وجود داشته و فقط طی دوره های مختلف اسم آن تغییر کرده امروزه نیز تیم طراحی دکوراسیون داخلی در کرج توجه زیادی به این سبک دارد و از متخصصان زیادی برای این طراحی بهره می گیرد. این بازیگر که علاوه بر جایزه اسکار، جوایز بسیار دیگری هم چون بفتا و امی را نیز دریافت کرده، این خانه واقع در لس آنجلس را به مدت پنج سال برای زندگی اجاره کرده بود. استفاده از وسایل اضافی در این سبک به چشم نمیخورد و سادگی و خلوت بودن فضا در سبک مدرن بسیار اهمیت دارد. ویلاها اغلب به سبک مدیترانهای چیده میشوند که اصل در آنها سادگی است. اما اغلب بهتر است برای دکوراسیون ویلا از مبلمان راحتی و سبکهای مدرن استفاده کرد. ولی توصیه میشود پردههایی را انتخاب کنید که به راحتی قابل جمع شدن باشند تا بتوانید از مناظر استفاده کنید. از جمله توصیه های آزمایش شده و واقعی از متخصصان.

طراحی ویلا شمال

البته نباید از این ییلاقات و جاهای دیدنی در ماسال و شاندرمن توقع امکانات شهری همچون اینترنت و برق در تمام ساعات شبانه روز داشته باشید، در این منطقه شگفتیهای طبیعی میتوانند بسیار بیشتر از امکانات رفاهی شهری شما را سر حال بیاورند. شومینه در طراحی داخلی ویلا گزینهای بسیار عالی برای طراحان محسوب میشود. این گونه است که کار طراحان مدرن به مراتب دشوارتر است. با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد به سوی طراحی دکوراسیون های ساده و مدرن سوق پیدا کرده اند، می توانید از رنگهای خنثی در تناژهای مختلف بهره ببرید.

در این امر شما نمی توانید، به تمام طراحان دکوراسیون داخلی اعتماد کنید. در این میان نیز نمی توان از طراحی داخلی ویلا غافل شد! از انواع دیگر سبک شناسی دکوراسیون داخلی می توان از سبک جذاب و بی نظیر روستیک نام برد. نگاهی به ساختمان های ده سال پیش بی اندازید، نه تنها کهنگی بر چهره شان نشسته است. نورپردازی بی شک یکی از مهم ترین آیتم هایی است که در طراحی ویلای مدرن باید مد نظر قرار دهید. یکی از مهمترین قسمت هایی که در طراحی ویلا مدرن کلاسیک یا ویلای لاکچری در شمال وجود دارد، طراحی سالن ناهارخوری است. اولین و مهمترین چیز در هر فعالیت تجاری ، برخورداری از یک دکوراسیون منظم ، ایدهآل و چشم گیر است . این طراحی داخلی باید متاثر از ارتباط آزاد میان طبقات ویلا بوده و یک هماهنگی بین آن ها طراحی دکوراسیون داخلی ویلا وجود داشته باشد.

دکوراسیون داخلی ویلا این سکو با حدود 7 الی 8 پله از زمین جدا می شود. همچنین مهارت و متریال مورد استفاده نیزبیشترین تاثیر را بر قیمت طراحی دکوراسیون داخلی دارند که بر اساس بودجهمشتری و مهارت طراح و مهندس مورد نظر انتخاب می شود. بافت در طراحی دکوراسیون ویلا چه اهمیتی دارد؟ در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا نورپردازی چه اهمیتی دارد؟ در کنار آن استفاده از نورپردازی گزینه بسیار عالی است که جذابیت دکوراسیون را چند برابر میکند. نورپردازی تاکیدی میتواند جذابیت و کنتراست اتاق را چندین برابر کند. در صورتی که طراحی ویلای دوبلکس شما کم تر 100 متر است.بهتر است در طبقه دوم اتاق ها و هم چنین سرویس بهداشتی و حمام مخصوص اعضای خانواده را قرار دهید.در طبقه اول هم ورودی،نشیمن و آشپززخانه و یک سرویس بهداشتی مهمان قرار گیرد. ویلا شمال نیم پیلوت: در طراحی نیم پیلوت با ایجاد یک اختلاف سطح نیم طبقه ای برای یک یا چند اتاق خواب، فضایی برای ایجاد پارکینگ، انبار یا موتورخانه فراهم میآید، ضمن اینکه نمای داخلی ساختمان نیز زیباتر شده و از حالت یکنواخت خارج میگردد.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس

همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات و راهنمایی های لازم به شما ارائه شود. اگر به بازسازی خانه علاقه مند هستید، با یک نقشه بردار اجاره دار تماس بگیرید. در معماری، گئورگ مورش بازسازی را به عنوان “یک روش علمی استخراج منابع برای بازسازی چیزهایی که تحت آن کار کرده اند، صرف نظر از زمانی که از آن زمان گذشته است” توصیف می کند. علاوه بر این موارد باید بگوییم در سبک کلاسیک مبلمان ها تمیز و سنتی هستند و چنین ویژگی هایی این سبک را باشکوه کرده است . حالا ما قصد داریم به بررسی فصل مشترک و شاخصه های ویلای مدرن در شمال کشور بپردازیم و ویژگی هایی که این ویلا ها از آن برخوردار هستند را برای شما بازگو کنیم. پس باید از لحاظ بصری از زیبایی خاص و آرامش همراه با طیف رنگی مناسب برخوردار باشد تا بتوانیم در کمال آرامش به امور شخصی خود برسیم.

تنوع رنگی بسیار بالایی را برای دکوراسیون و طراحی داخلی ویلا میتوانید داشته باشید. در نظر بگیرید، بهترین بافت برای دکوراسیون داخلی ویلا و خانه، بافت نرم و منعطف است. در نظر بگیرید، در گزینش رنگ فقط روحیه و سلیقه دخالت ندارد. بنابراین افراد باید بر اساس روحیات، سلیقه و سبک مورد نظر، رنگ را گزینش کنند. بنابراین باید از طراحان دکوراسیون نامی که در زمینه طراحی دکوراسیون ویلا سابقه و مهارت دارند، کمک بگیرید. برای دکوراسیون آنها بهتر است بیشتر به کاربردی بودن وسایل توجه کرد اما به همخوانی لوازم نیز توجه کنید. از این نوع نورپردازی به دلیل پنهان بودن منبع نور در آن، اثرات بسیار زیادی را در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا دارد. مقالات بسیار زیادی در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی، ساخت و بازسازی ویلا در این وبلاگ وجود دارد که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آنها مراجعه فرمایید. بلکه انتخاب رنگ برای قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی، باید بر اساس اصول و قواعد انتخاب شود.

طراحی داخلی ویلا باغ