نصب دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته ای اچ دی وریفوکال تکنو کمرا تصاویر را با کیفیت 2 مگاپیکسل ارائه داده و همچنین در تاریکی مطلق تا 40 الی 50 متر را به خوبی برای کاربر روشن خواهد ساخت. بهترین و جدید ترین سری دوربین های مداربسته وریفوکال را از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری به قیمت واردات تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی تکنوسان علاوه بر داشتن انواع دوربین مداربسته، تمامی لوازم جانبی که برای نصب و راه اندازی دوربین نیاز دارید را، با بهترین و ارزان ترین قیمت در اختیارتان می گذارد. با این حال ، بهترین راه برای اطمینان از قیمت دوربین مدار بسته دید در شب مناسب ، تحقیق در مورد یکی از برندهای معتبر و با امنیت بالا است.

در صورت برقرار شدن مجدد اتصال شبکه، اطلاعات کارت حافظه به دستگاه ذخیره ساز ارسال می شود. برخی از انواع دوربین مداربسته دید در شب دارای LED مادون قرمز هستند که برای دید در فواصل کوتاه طراحی شده اند ، در حالی که دید دوربین های حرفه ای دید در شب می توانند به فواصل خیلی بیشتر هم برسند. در حالی که دوربین های مداربسته آنالوگ به دلیل محدودیتی که استانداردهای PAL/ NTSC اعمال کرده اند، نهایتا در وضوح تصویر 4/0 مگاپیکسل در 4CIF گیر کرده اند، مصرف کننده ها به دلیل رشد روزافزون تکنولوژی در این خصوص هر روز شاهد وضوح بالاتری در تصاویر دوربین های مداربسته دیجیتال، نمایشگرهای کامپیوتری و تلویزیون ها هستند که این خود باعث رشد تقاضا جهت بهبود کیفیت نظارت تصویری شده است و دوربین های مداربسته شبکه توانسته اند به این تقاضا جامه عمل بپوشانند. 2. فاصله کانونی ثابت که در لنزهای ثابت دوربین های مداربسته یافت می شود.

دوربین های مداربسته بی سیم آنالوگ در سه فرکانس کار می کنند 900MHz، 2.4GHz و 5.8GHz. در حال حاضر، بیشتر دوربین های بی سیم در فرکانس 2.4GHz کار می کنند. همچنین میتوانید از طریق سایت و با وارد کردن محصول مد نظر خود به سبد خرید و پرداخت هزینه دوربین خود بعد از نهایتا 24 ساعت دوربین مد نظر خود را در مشهد و در 48 ساعت در سایر شهر ها دریافت نمایید. اطمینان حاصل کنید که یکی از آنها را با وضوح بالا دریافت کنید. نیازهای شما و مختصات محلی که در آن دوربین نصب میکنید، تعیینکننده دوربین مناسب برای شما هستند که طبیعتا مدل دوربین مداربسته یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر قیمت نصب دوربین مداربسته است.

بسیاری از این برندها چینی درجه دو و درجه سه میباشند و تنها تعداد اندکی مارک تجهیزات نظارتی در بازار موجود میباشد که از نظر طول عمر، کیفیت، گارانتی، خدمات پس از فروش، و پشتیبانی از خوب میباشند. CP PLUS طیف گستردهای از بهترین تجهیزات تصویربرداری جامع، تجهیزات نظارت تصویری آنالوگ هوشمند و IP را ارائه میدهد، که شامل دوربینهای مدار بسته، دوربینهای نظارت تصویری HD IP، ضبط کنندههای ویدئویی دیجیتال قابلحمل، NAS، رمزگذارها، راه حلهای حضوروغیاب، تلفنهای درب تصویری و دیجیتال میشود. در این دوربینها، برای ارسال و تحلیل اطلاعات از امواج کاملا دیجیتال کمک گرفته میشود. اما دانستن چند نکته به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر و درست تر تصمیم گیری نمایید. همینطور می توان با اتصال دستگاه دی وی آر به یک مانیتور، تصاویر چند دوربین (۴ تا ۳۲ دوربین) را بر روی یک صفحه مشاهده کرد.

دوربین مارکت عرضه کننده بهترین برند های دوربین مداربسته است و شما می توانید برای گرفتن مشاوره در رابطه با خرید دوربین مداربسته یا نصب دوربین مدار بسته با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید . این دوربین در محلی ثابت بوده و از قابلیت ارسال تصاویر به چند نقطه مختلف برخوردار است. • در شبکه های بی سیم که قطع شدن اتصال دوربین مداربسته، حتی برای چند ثانیه، باعث از دست رفتن تصاویر می شود؛ قابلیت ANR بعضی از دوربین ها می تواند تاثیر به سزایی در ثبات عملکرد سیستم نظارت تصویر بی سیم شما داشته باشد. یک تغییر رنگ پیوسته از بنفش به آبی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز در زمانی که طولموج افزایش مییابد، وجود دارد. پس از انتخاب نوع سیستم دوربین مداربسته نوبت به انتخاب نوع و مدل تک تک دوربینها بر اساس موقعیت فیزیکی نصب و نوع کاربری آنها میرسد.

نکته مهم: حتما به یاد داشته باشید که فاصله کانونی بزرگتر به معنی یک میدان دید باریک است و فاصله کانونی کوچکتر به معنای یک میدان دید گسترده تر است به عنوان مثال برای نمای دید حداکثر 15 متر ، یک دوربین مداربسته با لنز ثابت حداکثر 4 مگاپیکسل همان چیزی است که باید بدست آورید اما اگر می خواهید دوربین مداربسته شما از دید گسترده تری برخوردار باشد باید دوربین های مداربسته PTZ یا دوربین های دارای قابلیت بزرگنمایی را تهیه کنید این نوع از دوربین ها فاصله نصب آن ها می تواند فراتر از 15متر را مشاهده کند بنابراین باعث می شود دیدگاه آن سایت ncctv گسترده تر شود. در برخی از اماکن مانند طلا فروشی های و یا بخش دخل و صندوق فروشگاه ها حساسیت بیشتری وجود دارد و از آنجایی که سر و کار با اجسام ریز مانند پول و یا سکه و یا قطعه طلا و یا هر چیزی با ارزش میباشد؛ دیگر انواع دوربین های حفاظتی دام در این موارد کاربرد ندارند. عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. به طور مثال مستاجری که نیاز به نصب دوربین مداربسته به صورت موقت دارد و نمی خواهد برای کابل کشی داخل دیوارها و سقف، به ساختمان آسیبی وارد کند، می تواند از مزایای دوربین بی سیم بهره ببرد.

اما دوربین های IP و یا تحت شبکه کاملا دیجیتال بوده و تمام تصاویر را بصورت full HD و با رزولوشن بسیار بالا ذخیره مینماید. از ویژگی های اصلی آنها سرعت بالا است که می تواند تا ۳۶۰ درجه در ۱ ثانیه برسد. دوربین های مدار بسته دید در شب سطح بالا : این مربوط به دوربین های مدار بسته HD است این نوع از دوربین ها دارای کیفیت عالی در ضبط تصاویر هستند و هم در طول روز و هم در شب تصاویر آنها بسیار روشن و واضح است. در ذیل مهمترین ویژگیهای انواع DVR دوربین مدار بسته را برای شما شرح میدهیم. این مدل از انواع دوربین مداربسته به طور خاص برای کارایی موثر ساخته شده اند، صرف نظر از اینکه نور محیط آنها به چه خوبی است. در مقابل در دوربین های تحت شبکه، حاصل ضرب دو محور افقی و عمودی باعث تشکیل تصویر می گردند که باعث می شود کیفیت و رزولوشن تصویر در این دوربین ها به طور چشمگیری افزایش یابد. در صورتی که تعداد دوربین های مداربسته شما زیاد نباشد و برای محیط های داخل ساختمان قصد خرید یک یا دو عدد دوربین مداربسته را دارید می توانید از دوربین های وای فای استفاده نمایید.

تابش مستقیم نور نیز عاملی است که می تواند بر دیدگاه دوربین مداربسته دید در شب شما تأثیر بگذارد بنابراین شما باید محل دوربین مداربسته دید در شب خود را به درستی انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که در منطقه ای واقع شده است که از دید کاملی برخوردار باشد. این بازتاب به شکل تصویر سیاه و سفید دیده می شود. دوربین های مدار بسته دید در شب کم برد و ارزان قیمت : همانطور که از نام آن مشخص است این نوع از دوربین مدار بسته دید در شب از هزینه کمتری برخوردار هستند به عبارتی ویژگی های محدود و کیفیت و برد پایین برکاهش قیمت دوربین مدار بسته دید در شب در این نوع از دوربین ها موثر بوده است. استاندارد IEEE 802.11ac که مطمئنا در آینده ای نزدیک، به دوربین های مداربسته بی سیم اضافه می شود در باند 5GHz فعالیت می کند و نرخ انتقال داده به مراتب بالاتری را دارد. بسته به استاندارد پشتیبانی شده در دوربین، عموما تا برد 200 متر، امکان انتقال اطلاعات وجود دارد. همانطور که گفته شد، در عمل، به دلیل وجود موانع ممکن است نرخ انتقال داده پایین تری را برای این استانداردها تجربه کنید. در کل میتوان گفت داهوا یکی از بهترین انتخابها برای محصولات نظارتی است.

موقعیت مکانی نقش مهمی را در زمینه مشاهده دوربین مداربسته دید در شب شما ایفا می کند بنابراین یکی از عوامل موثر بر قیمت دوربین مدار بسته دید در شب ، مکانی است که دوربین مدار بسته شما در آن قرار دارد گاهی اوقات یک درخت یا دیوار ساده مانع از دید دوربین مداربسته دید در شب شما می شود و می تواند بر دیدگاه آن تأثیر بگذارد پس در هنگام نصب سعی کنید مکان دوربین مداربسته شما بدون مانع باشد. برخی از نصابان دوربین مداربسته هم با توجه به این ضعف در جامعه، سعی میکنند که به طریق مختلفی، از این بیاطلاعی مردم عادی، رقمهای بالایی را دریافت کنند. همچنین میتوانید از باکس موجود در سمت راست پایین سایت استفاده کنید و از طریق واتس آپ این مشاوره را دریافت نمایید. دوربین مداربسته IP camera برای دریافت و تبدیل به اطلاعات دیجیتال استفاده می شود.

یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار میگیرند. فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان و شرکت های متعدد دیگری در بازار به عرضه انواع دوربین های مداربسته با سیستم های آن مشغول هستند. در فروشگاه اینترنتی هایک لوک شما مشخصات تمام دوربین های مدار بسته و دستگاه های ضبط کننده دی وی آر و ان وی آر را با توجه به نیازتان می توانید پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید . در سال 1942 مهندسی آلمانی به نام ولاتر بروچ به دستگاهی شبیه دوربینهای مدار بسته دست پیدا کرد و توانست برای اولین بار از ویدیو برای نظارت به جای پخش سراسری به شکل فیلم یا اخبار تلویزیونی استفاده نماید. ممکن است با خواندن این مطالب برای خرید دوربین مدار بسته رقبت پیدا کنید، توجه داشته باشید که افراد بسیاری به فروش دوربین مدار بسته می پردازند، توصیه می شود تنها از نمایندگی هایی خرید کنید که محصولات خود را ضمانت می کنند. دوبین های مداربسته بی سیم با قابلیت ANR، در صورت قطع شدن اتصال به شبکه، امکان ضبط خودکار تصاویر بر روی کارت حافظه را دارند. در شرایط سخت و بستهای باشد.

دنیایی از جدیدترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته جاسوسی جیبی، شارژی، وای فای دار، حساس به حرکت، رم خور، ضبط صدا و غیره را می توانید با بهترین شرایط خریداری کنید. دوربینهای مادونقرمز یکی از بهترین انواع دوربینها برای نظارت هستند. یکی دیگر از انواع دوربین مداربسته نوع چرخشی WIFI دار است. این نوع دستگاهها کاملا مستقل هستند و نیاز به هیچ دستگاهی دیگر برای راهاندازی ندارند. لارم به ذکر است که در مرکز فروش تکنو دوربین می توانید دوربین های ip و ای اچ دی وری فوکال مد نظر خود را به صورت پکیج، تکی و یا عمده سفارش بدهید. در گذشته سیستمهای آنالوگ کیفیت مناسبی نداشتند و کیفیتی در حدود 0.03 مگاپیکسل خروجی میدادند اما در سالهای اخیر شرکتهای مختلفی تکنولوژی های جدیدی عرضه نموده اند که در همان بستر آنالوگ کیفیت بالای مگاپیکسلی رد و بدل شود. برای خرید دوربین مداربسته در مشهد میتوانید بصورت حضوری به نمایندگی های سطح شهر، از جمله بی ام اس کالا مراجعه کنید و یا از وبسایت آن ها بصورت آنلاین (اینترنتی) خرید نمایید تا در همان روز برای شما ارسال کنند. با توجه به طراحی و ساخت حرفه ای دوربین های مداربسته، تعمیر این تجهیزات نیز به همان اندازه سخت و حرفه ای است، بنابراین گارانتی این گونه محصولات نیازمند شرکتی توانمند در ارائه خدمات پس از فروش است.

در واقع فاصله کانونی به اندازه لنزهای دوربین مدار بسته شما اشاره دارد این مهمترین عاملی است که هنگام دستیابی به قیمت دوربین مدار بسته دید در شب باید در نظر بگیرید. این دوربین ها مناسب دید در شب نیستند و برای تصویربرداری در شب باید از منبع نور مادون قرمز جداگانه ای استفاده نمود. مورد اول بدنه ی با جنس پلاستیک و مورد دوم بدنه ای با جنس فلز می باشد. بیاییدکمی بیشتر در مورد این موضوع در این مقاله مطالعه کنیم. برخی از مدلها پیشرفته تر هستند و قابلیتهای بیشتری دارند و در نتیجه قیمت متفاوتی دارند. اما بی ام اس کالا برای راحتی شما یک پکیج اقتصادی که تمام تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته فراهم کرده که هزینه آن مناسبتر و اقتصادی تر می باشد. • هنگام راه اندازی شبکه وایرلس، پهنای باند access point و تجهیزات شبکه را باید در نظر گرفت. استفاده از دوربینهای مدار بسته را میتوان بهترین راهکار برای حفظ امنیت فیزیکی در نظر گرفت. یک عامل مهم در هنگام استفاده دوربین مداربسته دید در شب کیفیت آن است اطمینان حاصل کنید که هنگام خرید ، دوربین مدار بسته را با بهترین کیفیت دریافت می کنید. قیمت دوربین مداربسته وریفوکال بولت 2 مگاپیکسل را همراه با تخفیف ویژه دریافت کنید.