نوژیک پرچم ساحلی پرچم ایستاده تبلیغاتی، بادبانی، قطره ای

نوژیک پرچم ساحلی پرچم ایستاده تبلیغاتی، بادبانی، قطره ای

استفاده از چاپ پرچم مدرن در تولید پرچم ساحلی کمک کرده تا شما با خیالی آسوده هر رنگ و یا هر طرح پرچم بادبانی را انتخاب نمائید. چاپ پرچم دیجیتال توانایی چاپ هر نوع رنگ و یا هر نوع طرحی را بر روی پرچم دارد. استفاده از این چاپ پرچم سبب شده که پرچم در برابر شرایط محیطی مقاوت و ماندگاری بالاتری از خود نشان دهد. در زمان کثیفی و یا آلودگی پرچم به راحتی می توانید پرچم را شستشو داده و مجدد استفاده کنید. پرچم ساحلی با داشتن ظاهری زیبا و جلوه ای متفاوت می تواند به راحتی تبلیغات و نماد شما را به نمایش بگذارد و دیگران را مجاب به دیده شدن شما کند. مراکز تولیدی با به‌کارگیری پایه عملی و کارکرد ساده پرچم ساحل یا پرچم بادبانی را در سریعترین زمان ممکن برای کسب و کار های مختلف تولید و راه‌اندازی می کنند.

  • همانطور که اشاره شد ما طرح پرچم را آنقدر باید متنوع در نظر بگیریم که هر بیننده ای را مجذوب خود سازد .
  • شما می‌توانید طرح را مستقیماً در صفحه قالب‌ بندی ما انتخاب کنید.
  • پایه‌های فلزی بسته به کاربردی که دارند دارای سه اندازه مختلف هستند.
  • چاپ پرچم‌های ساحل راهی آسان برای ایجاد دید و متقاعد کردن مصرف کنندگان برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شما است.

یکی از طرح های پرچم مدرن که ریشه در طرح پرچم های کهن دارد پرچم ساحلی است . شاید به نظر این طرح پرچم جدید باشد اما اگر نگاهی به نبردهای دریایی و اهتزاز پرچم آن زمان در اسکله ها و مرزهای دریایی داشته باشید طرح پرچم ساحلی برایتان آشنا به نظر برسد . پرچم بادبانی از قدیمی ترین طرح های پرچم در دنیاست که ویژه نیروهای دریایی یک کشور بوده است . از دیرباز تا کنون این طرح پرچم مورد استفاده قرار میگرفته و اکنون در کنار نشان پرچم ملی در حوزه تبلیغات نیز از آن استفاده میگردد . ابعاد پرچم ساحلی طرح قطره ای همانند پرچم بادبانی دارای تنوع است.

پرچم های نمایشگاهی ساحلی

طراحی و چاپ انواع پرچم های ایستاده تبلیغاتی را با نوژیک تجربه کنید. در کلیه مناسبت های رسمی و غیر رسمی تشریفاتی تدارکاتی داده میشود که در آن استفاده از پرچم یکی از اولویت های تدارکات محسوب میگردد چرا که چاپ اعلانیه ها اساس هر تشریفات است. چاپ روی پرچم هر بیننده ای را از دلیل برگزاری تشریفات آگاه میسازد و به همین خاطر است که باید از پرچمی استفاده شود که زمینه وسیعی برای چاپ داشته باشد. • جنس پارچه به کار رفته در این محصول راشل است که چاپ دیجیتال آن در مواجهه با نور آفتاب دچار رنگ پریدگی و بور شدگی نمی شود. اهتزاز پرچم ساحلی نمایشی به یاد ماندنی از برند شما برای مخاطبین خواهد بود به ویژه اگر پرچم ساحلی به صورت هوشمندانه ای طراحی شده باشد.

استفاده از پرچم ساحلی یکی از راه های تبلیغاتی مدرن جهت تبلیغ در محیط باز، نمایشگاه ها، فستیوال ها، ورزشگاه ها، جاده ها، پیست های اسکی، فروشگاه ها و … می باشد. اگرچه قیمت دقیق البته به عواملی مانند اندازه، مدل و چاپ انتخابی (یک رو یا دو رو) بستگی دارد، پرچم های ساحلی کاملاً مقرون به صرفه هستند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که قیمت پرچم ها را با تبلیغات گران قیمت مانند آگهی های بازرگانی یا چاپ تراکت مقایسه کنید.

نقد و بررسی مشتریان

این پایه پایداری را افزایش می‌دهد (زیرا می‌توان آن را با آب یا ماسه پر کرد) اما برای استفاده در بادهای شدید مناسب نیست. در بادهای شدید با شدت ۵ توصیه می‌کنیم از پایه متقاطع L فلزی با شاخه‌های کف استفاده کنید تا پرچم‌های سفارشی خود را در جای خود ثابت کنید. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ارائه فوری همه پاسخ‌ها نیست اما مطمئن شوید که مواد مناسب را انتخاب می‌کنید.

وزن پرچم 1 کیلوگرم است که روی پایه استند با وزن 8 کیلو گرم نصب می شود. (توضیح اینکه به دلیل ایستایی بهتر پرچم در مقابل باد و … سعی بر این شده است تا از پایه ی سنگین استفاده شود). محبوبیت استند پرچمی ساحلی بادبانی به گونه ای است که می توانید در تبلیغات مشاغل اروپایی، آمریکایی، آسیای شرقی و غیره نیز آن را مشاهده کنید که به دلیل نوع دیزاین، قیمت و کارایی در سطح جهانی مخاطبان بسیار دارد.

نیازی به توضیح ندارد که مراجعه به تولید کننده از نظر قیمت بسیار مقرون بصرفه میباشد . کارگاه تولیدی آبان پرچم با طرح های کاملا سفارشی پرچم ساحلی و سایر مدل های پرچم خدمات تولید و چاپ ارائه میکند . بدون شک همکاری مستقیم شما با کارگاه تولید پرچم میتواند بمراتب رضایت بخش باشد و در قرارداد های خود شما مستقیما با تولید کننده در تماس هستید . پرچم ساحلی بادبانیراهکاری جدید ، مدرن و زیبا برای تبلیغ محصول یا فروشگاه یا مرکز خدماتی شما است. شما با داشتن پرچم ساحلی بهتر دیده می شوید و از رقبایتان متمایز خواهید شد.

فروش قطعات لوستر ، قطعات آباژور ، قطعات شمعدان

اهتزاز پرچم ساحلی نمایشی به یاد ماندنی برای مخاطبین جهت تبلیغ محصول، لوگو یا پیام شما فراهم می آورد. برای اینکه بتواند از تبلیغات محیطی خود بیشرین استفاده را کنید پیشنهاد ما پرچم ساحلی هستش. جنس پارچه به کار رفته شده راشل است که چاپ آن به روش دیجیتال صورت می گیرد. جنس پایه استند پرچم ساحلی سامورایی فلز و آلیاژ خالص و وزن آن 8 کیلوگرم است همین امر باعث شده ایستایی خوبی داشته باشد. هر کسب و کاری برای آنکه بتواند پیشرفت کند لازم است تبلیغات انجام دهد.

یا بادبانی کلیه امور چاپ و تبلیغات در مجموعه ایده برتر به شکل صحیح و سریع صورت می پذیرد. مرکز چاپ و تبلیغات ترسیم به واسطه تجربه کاربردی و بهره گیری از خدمات چاپ آنلاین می تواند انواع چاپ تبلیغاتی را سریع و بصورت چاپ ارزان دردسترس شماعزیزان قراردهد. استفاده از نوع پارچه مناسب برای پرچم‌های ساحلی (پرچم‌های اهتزاز، بنرهای بادبانی و مدل‌های پرچم بادبان) نقش زیادی در حفظ رنگ و افزایش طول عمر آن دارد.

در حال حاضر بارنگ تولید کننده انواع پرچم های بادبانی با بهترین کیفیت در ایران است. شما می توانید برای دریافت قیمت روی لیست قیمت انواع پرچم کلیک کنید. بارنگ بزرگترین تولید کننده و مرکز چاپ پرچم در ایران به شما این اطمینان را می دهد که همیشه کیفیت را سر لوحه کار خود قرار می دهد.