نکات مهم درباره انواع دوربین مداربسته ضد آب، ضد انفجار و ضد ضربه

دید در شب این دوربین هوشمند است به طوری که از سفیدشدن تصاویر در تاریکی شب جلوگیری می کند و تصاویر با وضوح بالایی دریافت می گردد. زمانی که شما تصمیم به خرید دوربین مداربسته می گیرید باید قبل از خرید بدانید مناسب ترین بستر برای شرایط محیط شما چه نوع بستری است. آیا نمی دانید که برای محیط کارتان چه نوع دوربین مدار بسته ای خریداری کنید ؟ این که دستگاه DVR شما چند روز و چه مدت تصاویر را ذخیره کند، بستگی به نوعی از دستگاه دارد که انتخاب و خریداری کرده اید. مهم ترین وظیفه که دوربین های مداربسته و به طور کلی یک سیستم مداربسته بر عهده دارد آن است که تصاویر دریافتی از دوربین های مداربسته را دریافت و آن ها را ذخیره نماید. دوربینهای مداربسته به طور کلی قابلیت ضبط صدا ندارند. در دوربین های مداربسته آنالوگ، خروجی دریافت شده توسط حسگر به یک تقویت کننده فرستاده شده و به طور مستقیم به خروجی فرستاده می شود. برای تأمین برق دوربینهای مداربسته نیاز به یک فیش نر و مادگی دارید که به آن سوکت اتصال برق نیز گفته میشود. دوربین های مینیاتوری معمولا در محیط هایی استفاده می شوند که نیاز به مشاهده تصاویر به صورت غیر محسوس وجود داشته باشد .

این مجموعه با ارائه تضمین بهترین قیمت و برندهای معتبر خرید را به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم نموده و در کمترین زمان ممکن کالا را ارسال میکند. حال قصد داریم تا این مراحل را مرحلهبهمرحله برای شما بیان کنیم تا بتوانید با کمترین سرگردمی و بهراحتی دوربین مداربسته را راهاندازی کنید. البته باید گفت که دوربینهای بیسیم، دیگر نیازی به این دست از کابلها ندارند و میتوان آنها را با استفاده از یک شبکه اینترنتی نصب و راهاندازی کرد. نصب و اتصال این کابلها بر روی دستگاه DVR انجام میشود. در کنار آن می توان در صورت POE بودن از این دستگاه به عنوان منبع تغذیه دوربینهای مداربسته تحت شبکه نیز استفاده نمود. اجرای پروژه ها با محوریت کیفیت صورت می گیرد و به حداکثر رساندن بهره وری سیستم مداربسته به عنوان یک سیستم نظارتی-حفاظتی از اهداف اصلی آن است. همچنین یک دوربین های دام وری فوکال معمولا از نوع دید در شب میباشد. همچنین دوربین مداربسته فیش آی (Fisheye) هم مانند دوربین های بولت و دام اکسوم دارای قابلیت PoE و دید در شب هستند. در صورتی که آی پی ها به شکل بالا هم رنج نبودند، شما میتوانید نحوه هم رنجی را از فیلم زیر به سادگی یاد بگیرید.

اول آنکه با تهیه نقشه میتوانید سرعت عمل کارها را بالا ببرید و احتمال خطا و اشتباه را در هنگام نصب دوربین به حداقل کاهش دهید. اما در حقیقت پاسخ این سوال، مرحلهی اول نصب یک سیستم ایمنی است. بهطورکلی مهمترین بخشهای یک دوربین مداربسته شامل موارد زیر میشوند. ما در «خدمت از ما» امکان بررسی تمام این موارد را برای شما فراهم کردهایم. علاوه بر موارد گفتهشده، تجهیزات مهم دیگری نیز برای این امر مورداستفاده قرار میگیرند که میتوانید با توجه به نیاز خود از آنها بهره بگیرید. این نوع از دوربینها تمامی فعالیتهای لازم را به تنهایی انجام میدهند و نیاز به هیچ دستگاه دیگری و یا انواع DVR دوربین مدار بسته ندارند. با نصب سیستم نظارتی در محیط کار، میتوان به مجموعه نظم داد و بهرهوری را به میزان قابل توجهی افزایش داد. با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای در تهران می باشد. در هنگام تهیه نقشه به این موضوع توجه کنید که باید محل قرارگیری دوربینها بهگونهای باشد که بتوانید از راه دوربین به تمام بخشهای محل موردنظرتان دسترسی داشته باشید. استفاده از دوربینهای بی سیم امکان نصب دوربین در مکانهایی که امکان سیم کشی ندارند را فراهم میکنند.

حتی با نصب دوربین مداربسته می توان عملکرد و کارکرد تمام کارکنان یک شرکت را زیر نظر گرفت. دوربین مدار بسته از نظر نوع لنز در دسته های مختلف لنز Fix، لنز Varifocal motorized و لنز متغیر طبقه بندی می شود. زیرا با کیفیت بالا در وضوح تصویر و قیمت مناسب در رتبه بهترین دوربینهای مداربسته قرار میگیرد. این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. اما این مورد در هنگام شب که نویز تصویر میتواند تصاویر را تا حد زیادی مخدوش کند، واقعاً مفید است.

این وسیله برای دوربینهای آنالوگ یا آی اچ دی مورداستفاده قرار میگیرد. در این نوع از دوربینها برای آن تصاویر دریافتی به دستگاه NVR متصل شود، به کابلهایی متفاوت از دستگاه آنالوگ نیاز داریم. در قدم اول برای نصب دوربین باید نقشهای برای مکان قرارگیری دوربینها پیادهسازی کنید. قبل از آنکه بخواهیم با آموزش نصب دوربین مداربسته آشنا شویم، در قدم اول باید با تجهیزاتی که یک دوربین برای آنکه بهترین عملکرد را داشته باشد، آشنا شد. تهران از نظر وسعت ساختمان های تجاری ساخته شده در کل کشور حرف اول را می زند. این دوربین ها که قادر به کار در هر دو محیط عادی و کم نور هستند از عدم نیاز به روشن کننده مادون قرمز داخلی بهره مند می شوند زیرا به لطف تراشه های تصویربرداری بسیار حساس خود می توانند تصاویر تاریک و واضح را در تاریکی ثبت کنند. اصولاً ایده بهرهمندی از اشعه مادون قرمز در پایش فضا مربوط به استفاده در تاریکی مطلق است. یکی از مهمترین آیتم هایی که در خصوص خرید و استفاده از مدل های دوربین مداربسته وجود دارد، قیمت مربوط به این تجهیزات امنیتی می باشد. در حالی که برخی دیگر کلیه زمان تصویر مقابل خود را ضبط خواهند کرد.

فروشگاه ری کم، انواع این دوربین ها را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار گذاشته است. اهمیت زیادی دارد که دوربین مدار بسته ای را انتخاب کنید که قابلیت انتقال تصویر دستگاه DVR را داشته باشد و در حالی که خارج از مکان هستید، بتوانید محل را روی گوشی تلفن همراه یا لپ تاپ خود، مشاهده کنید. برخی از سیستم های امنیتی دوربین مداربسته به صورت پکیج های بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مداربسته را برای مکانهای کوچک بسیار آسان می کند. هرکاری در ابتدا کمی دشوار به نظر میرسد ولی با تلاش، مداومت و پیگیری این مهارت ارزشمند در دستان شما خواهد بود.بعد از اتمام دوره وانجام یک یا دو پروژه اعتماد به نفس شما برای پیشرفت در این کار بیشتر خواهد شد این تجربه ای است که کارآموزان دورهای آموزش آنلاین نصب دوربین های مداربسته لیمو آن را با ما به اشتراک گذاشته اند. در صورتی که محل مورد نظر شما دارای سقف کاذب یا چیزی شبیه به آن باشد، می توانید سیم ها را از طریق آن عبور دهید تا در زیبایی محیط خللی ایجاد نشود.

صفاتک با شعار “کیفیت، قیمت، خدمات” بعنوان یک مجموعه ای حرفه ای که تکنسین های متخصص را دارا است در زمینه نصب دوربین مداربسته خیال شما را راحت می کند. تهیه این نقشه دو مزیت بزرگ را برای شما به همراه دارد. این دوربین از لحاظ شکل ظاهری به صورت گنبدی طراحی شده و قابلیت نصب بر روی سقف را دارد و گاهاً به آن دوربین سقفی هم می گویند. دوربینهای مداربسته C-Mount انتخاب ایده آلی برای کسانی است که ممکن است بخواهند میدان دید را تطبیق دهند. یکی از راههای جلوگیری از این امر دور نگه داشتن دوربین از مناطقی است که سطح گرما میتواند بهسرعت تغییر کند مانند پنجرهها یا دریچههای گرمایش.

به دلیل شکل استوانه ای این نوع از دوربین ها به آن ها بولت (Bullet) به معنای گلوله یا لوله گفته میشود این نوع از دوربین ها معمولا بدنه ای فلزی دارند. بدنه های فلزی دوربین مدار بسته، موجب می شود مقاومت فیزیکی این دوربین ها بالاتر باشد. همچنین از قیمت نصب دوربین مداربسته در تهران خبر داشته و به این شکل از پرداخت هزینه های اضافی خودداری کنید. شکل ظاهری آنها به صورت باکس و مکعب مستطیل است. میکروفن جعبهای، سوزنی و گلفی انواع میکروفن از نظر شکل ظاهری هستند. دوربین مداربسته اسپید دام نوعی دیگر از انواع دوربین های مداربسته است که از نظر ظاهری دقیقا مشابه دوربین های دام می باشد ولی با این تفاوت که در دوربین مداربسته دام ، شما امکان چرخش 360 درجه را ندارید و دوربین دام به صورت ثابت نصب و راه اندازی میشود ولی در دوربین مداربسته اسپید دام امکان چرخش 360 درجه دوربین امکان پذیر است. نصاب دوربین مداربسته تهران از طرف شرکت اعزام شده و در ابتدای امر، موقعیت قرارگیری دوربین ها را تعیین می کند. نصاب دوربین مداربسته در تهران از این رو اهمیت زیادی دارد که ساختمان ها و برج های مدرن و امروزی تهران سیستم امنیتی ویژه ای را می طلبند.

شما با نصب 2 تا 4 دوربین مداربسته در اطراف خانه خود می توانید فکر دزدی از منزل شخصی را از فکر تمامی دزدان دور کنید. امروزه با پیشرفت علم و فناوری، شما می توانید با تهیه یک دوربین که از راه دور توسط گوشی همراه قابل کنترل باشد، در هر نقطه ای از دنیا، منزل خود را کنترل کنید. با توجه به مقایسه بالا شما می توانید دوربین مداربسته خود را با توجه به بودجه خود انتخاب نمایید. شما می توانید برندهای بسیار زیادی از دوربین مداربسته را در کشورمان مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از آنها با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا، متفاوت ترین و باکیفیت ترین دوربین مداربسته را طراحی کرده و آن را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند. اما اینکه تاریخچه آن چیست، از کجا آمده و چه ویژگیهایی دارد را در ادامه بررسی میکنیم. چرا از دوربین مداربسته استفاده میکنیم؟ مانیتور یا نمایشگر یکی دیگر از تجهیزات مهم دوربینهای مداربسته است تا بتوانید بهواسطهٔ آن تصاویر دوربین را مشاهده کنید. معمولا این دوربین ها برای استفاده نظارتی و کنترلی کاربرد دارند و با وصل آنها به دستگاه ضبط تصویر می توان آنها را به صورت دستی و اتوماتیک حرکت داد.

هارد دیسک را به سینی کیس / هارد NVR وصل کنید. ما در این مقاله تلاش کردیم تا مهمترین نکاتی که برای نصب دوربینها به آنها نیاز دارید را بیان کنیم. دوربین های مداربسته که فقط ویدئو را ضبط می کنند و صدا را ضبط نمی کنند. ما به سادگی با نصب دوربین های مدار بسته می توانیم اتفاقات در حال انجام و یا اتفاقاتی که در زمان قبل در محلی که دوربین در آن نصب شده است را ببینیم. بعضی دیگر هم از انرژی باتری تغذیه می کنند و برای شارژ باتری به برق ماشین متصل می شوند و هنگامی که برق ماشین قطع است باتری را منبع تغذیه قرار می دهند . مهمترین و اصلیترین وسیلهای که موردنیاز است دوربین آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه IP بوده که باید آن را متناسب با نوع نیاز خود خریداری کنید. همچنین می توانید یک سیستم دوربین مداربسته حرفه ای داهوا را به صورت پکیج آماده نصب با کمترین قیمت از فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته دیاکالا خریداری کنید . برای خرید بهترین و باکیفیتترین تجهیزات نیاز به یک فروشگاه معتبر دارید.

ازجمله مهمترین کابلهایی که برای این امر مورداستفاده قرار میگیرد، میتوان به موارد زیر اشاره سایت ncctv کرد. بهطورکلی باید گفت که تهیه نقشه میتواند برای کاهش هزینهها و کاهش زمان تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر از محصولات با کیفیت نظارتی و تجهیزات مرغوب استفاده نمایید درکاهش هزینه و زمان خود نیز نقش پر رنگی را ایفا کرده اید، چرا که شما یک بار هزینه کنید، دیگر نیاز به تعویض و تغییرات آن ها نیست، جز این که مشکل خاصی در محیط نصب شما پیش آید. پس از خرید توسط شما، همکاران ما دوربین را در محلی که می خواهید نصب خواهند کرد.

دوربین مداربسته تنها زمانی کاربرد خود را نشان میدهد که در مکان و زاویهای مناسب نصب شده باشد. پس از آنکه تمامی مراحل گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتید باید گفت که در این مرحله به نرمافزار و اپلیکشنهای مختلفی نیاز دارید تا از طریق آنها تصاویر را بر روی لپتاپ و کامپیوتر خود تماشا کنید و یا از طریق اپلیشکنهای متنوع این تصاویر را بر روی گوشی همراه خود داشته باشید. دوربین مدار بسته دید در شب یا مادون قرمز، دوربینی است که نیازی به نور مرئی نداشته روز ندارد و حتی در تاریکی نیز افراد و وسایل نقلیه را به خوبی شناسایی میکند. همین امر باعث میشود تا این دوربینها برای نظارت در شب بسیار عالی و کاربردی باشند. نیازهای این فضاها با هم متفاوت است و دوربین هایی نیز که برای آن ها به کار می بریم، به همین اندازه در تناسب مختلفی قرار دارند.