ورود به کوینکس ارزهای صرافی کوینکس کوینکس چیست صرافی کوینکس

البته همان طور که در بخش‌های قبلی بیان شد، این صرافی در ایران کوکوین ایران ارز دیجیتال فیلتر است. تجربه قبلی او شامل کار در Tencent TEG/Weibo و Futu Securities است. او که از یک پیش‌زمینه ریاضی قوی برخوردار است، به‌طور مستقل تمام کدهای استخر استخراج ViaBTC را در سال 2016 تکمیل کرد که دو ماه بعد از آن راه‌اندازی شد.

ورود به کوینکس ارزهای صرافی کوینکس کوینکس چیست صرافی کوینکس

کاربران ایرانی می توانند رمز ارزها شامل کوین های مختلف و یا استیبل کوین ها را با پرداخت ریالی از یک صرافی معتبر ایرانی خریداری نمایند و سپس به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس واریز کنند. فرآیند واریز ارز دیجیتال در کوینکس در مراحل زیر خلاصه می شود. با رشد ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، هکرها نیز به دنبال خالی کردن حساب کاربران در سایت‌های صرافی رفته‌اند. یکی از این راه‌ها ارسال ایمیل‌های با عنوان پشتیبانی صرافی‌های مختلف مثل کوینکس، بایننس و … به ایمیل کاربران هست. که از شما درخواست یوزرنیم و پسورد می‌کند یا اینکه مثلاً برای ادامه پشتیبانی از شما درخواست می‌کند به آدرس کیف پولی خاص چندین دلار واریز نمایید.

با استفاده از سوآپ ویاولت، کاربران کوینکس می توانند یک دارایی رمزنگاری شده را به دیگری در کیف پول خود تبدیل کنند، بدون اینکه نیازی به سپرده گذاری در یک پلت فرم معاملاتی از قبل داشته باشند. علاوه بر این، برخلاف بسیاری از DEX های موجود، swap ViaWallet از تبدیل دارایی های زنجیره ای پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، می توانید ETH را از طریق مبادله در کسری از ثانیه با کارمزد % 0.3 (سه هزارم) به BTC تبدیل کنید. برای فعال سازی آتنتیکیتور صرافی کوینکس، طبق عکس TOTP را انتخاب می‌کنیم.

  • این اوراق برای معامله در یک شبکه قرار می گیرند و این روش چیزی بر خلاف مبادله متمرکز است.
  • از کیف پول کوینکس می‌توانید برای واریز موقت رمزارزهای خود استفاده کنید.
  • فقط ایرادی که داشت موزیک پس زمینه بود که باعث حواس پرتی و سر درد می شد.
  • در نهایت یک سفارش ثبت می شود و براساس آن زمانیکه قیمت به 50,000 برسد، فروش انجام شده و پوزیشن بسته می شود.
وب سایت کوینکس از بخش های بسیار متنوعی تشکیل شده که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در حال حاضر، سهم کوینکس از حجم معاملات بازار ازرهای دیجیتال، 0.06 درصد است. در سایت هشتصد، هر ماه درصد سهم بازار کوینکس، آپدیت می شود. در این پست و طبق قولی که در دوره جامع صرافی کوینکس دادیم قصد داریم انواع سفارشات در کوینکس که آپدیت جدید این سایت هستش رو معرفی و آموزش بدیم. در این حالت، کاربران مقدار ارزی که می خواهند خریداری کنند را وارد کرده و این سفارش به صورت اتوماتیک در بازار انجام می شود. اولین سفارشی که در لیست خرید مطابق با سفارش شما وجود داشته باشد، ثبت خواهد شد.

کوینکس چیست

بهترین صرافی ها در این کشورها توسعه پیدا کرده و کم‌کم در سایر کشورها نیز شعباتی را دایر کرده‌اند. در این بین کشورهایی مانند هنگ‌کنگ و سنگاپور سهم بیشتری دارند و سپس نوبت به چین، ژاپن و کره جنوبی می‌رسد. شما اگر خواسته باشید در این صرافی به معاملات ارز دیجیتال بپردازید، می توانید از نسخه وب این صرافی به راحتی استفاده کنید. ولی در کنار نسخه وب می توانید از گوشی تلفن همراه خود نیز از صرافی استفاده کنید.

نکته طلایی قبل از سرمایه گذاری در NFT ها