پکیج دوربین مداربسته

بیشتر دوربین های جدید توسط بهره گیری از نور مادون قرمز امکان دید در شب به صورت سیاه و سفید را دارند ولی متراژ پوشش دهی آن ها متفاوت است. این دوربین ها بیشتر از مادون قرمز IR و مادون قرمز از نمای نزدیک (NIR) استفاده کرده و اشیاء را در شب شناسایی می کنند.نوع لنز و نور ساطع شده ا ز شی یا فرد بر میزان نور مادون قرمز اثر دارد. یکی از روش های مشاهده تصاویر دوربین مداربسته در شب ، استفاده از ال ای دی LED مادون قرمز است . دلیل اصلی کاهش امنیت را شاید بتوان فقر ناشی از تورم و گرانی دانست. تنظیم نوردهی تصویر به صورت دیجیتالی متناسب با شرایط محیطی در واقع D-WDR نواحی که دارای شدت روشنایی زیاد است را کاهش و آن نواحی که دارای شدت روشنایی پایین هستند را افزایش می دهد و در نهایت تصاویر با اختلاف سطح نوری را بهتر نمایش می دهد.

قطعا نصب دوربین مداربسته نیز مانند سایر روش های پیشگیرانه، نمی تواند یک روش 100 درصد برای کاهش جرم و جلوگیری از دزدی باشد، اما قطعا تاثیرات بسیار زیادی در این زمینه خواهد داشت. البته این موضوع را نیز باید مد نظر داشته باشیم که استفاده از دوربین های مداربسته باکیفیت مانند دوربین هایک ویژن می تواند کمک بیشتری به افراد در هنگام وقوع جرم هایی مانند دزدی بکند. البته طبقات و راهروها اولویت کمتری دارند. محوطه ی بیرونی: این بخش نیز اولویت اول نیست اما وجود دوربین برای تامین امنیت بیشتر گزینه مناسبی است. تصاویر دارای کیفیت تصویر مناسبی می باشند و از نظر کیفیت تصویر نسبت به چیپ تصویر OV و Aptina از کیفیت تصویر بالاتر و قابل مقایسه ای نسبت به آنها برخوردارند.

دوربینهای مداربسته (CCTV) دسته ای از دوربینها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. بیشترین کاربری دوربین های بولت برای فضای خارجی می باشد. البته لازم به ذکر است که اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت نصب میکروفون خارجی دارند. البته باید توجه داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد. معمولا ادارات اغلب بسیار بزرگ بوده و نمی توان به راحتی بخش های مختلف آن را تحت نظر داشت. در محیط های صنعتی مانند کارخانجات نصب دوربین مداربسته چندین کاربری خواهد داشت. بنابراین یکی از بهترین مکان های نصب دوربین ورودی های مختلف در محوطه صنعتی است مانند انبار، پارکینگ و ساختمان ها. نصب دوربین مدار بسته اول از هر چیز امنیت یک مکان را افزایش می دهد. همه کسانی که به امنیت دوربین اعتماد می کنند از طریق یا Wi-Fi اتصال سیمی می توانند روی یک فضای قدرتمند ذخیره ای حساب کنند. Wide Dynamic Range از سخت افزار دوربین برای تنظیم میزان نور زمینه دید که خیلی تاریک یا خیلی روشن است استفاده کرده و کیفیت تصویر را در هنگام فیلمبرداری بهبود می بخشد.

ضمن بکارگیری از امواج دیجیتال ، آنها تحت بستر شبکه کنترل و مرتبط می شوند. برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند. یک دوربین مدار بسته IP می تواند به تنهایی مساحت تحت پوشش سه دوربین مدار بسته آنالوگ را پوشش دهد. قفسه ها و انبار: محوطه ی فروشگاه و پوشش قفسه ها و همچنین انبار از نواحی مهم و حساس واحدهای تجاری است که باید دوربین مداربسته نصب شود. ممکن است به دلیل مشغله کاری نیاز باشد مدت زمان زیادی در خانه حضور نداشته باشید، این موضوع از نظر امنیتی کمی نگران کننده است، زیرا خواسته یا ناخواسته افراد زیادی دیر یا زود از این موضوع باخبر می شوند. با نصب دوربین مداربسته در بخش های مختلف یک اداره، به راحتی می توان امنیت قسمت های متفاوت یک اداره را هم زمانی که اداره باز است و هم در زمان غیر اداری و تعطیلی ادارات، کنترل کرد. دوربین های دید در شب اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای محافظت از اماکن در زمان تاریکی و شب میباشند.

آنگاه وارد منوی اصلی سایت ncctv دوربین خواهید شد. آنگاه وارد منوی Hidden (مخفی) خواهید شد و با تغییر جهت می توانید مد دوربین را تغییر دهید. دارندگان دوربینهای آنالوگ میتوانند بدون نیاز به تغییر کاربری به دوربین IP از ویدیوهای HD لذت ببرند. لنزهای ثابت، هیچ گونه تغییر زاویه و زوم را برای مصرف کننده به وجود نمی آورند. این ویژگی یعنی اندازه گیری ولتاژ خروجی به گونه ای است که امکان انتقال داده روی کابل شبکه نیز با کیفیت مطلوب وجود دارد . 4 را دارد، ابتدا نوع خروجی دوربین را مطابق با نوع DVR تنظیم کنید. برای نصب کاور و پایه دوربین مدار بسته، ابتدا بر روی محل مورد نظر سوراخ ایجاد کنید. علاوه بر دوربین ها، تجهیزاتی مثل کابل BNC، پایه دوربین، دستگاه گیرنده DVR، دستگاه گیرنده NVR و کابل IP (برای دوربین های تحت شبکه)، مانیتور برای نشان دادن تصاویر ارسالی از دوربین، هارد برای ضبط تصاویر، نورافکن مادورن قرمز (برای دوربین های دید درشب) و… این دوربین منحصر به فرد دارای قدرت دید در شب 8 متر بوده و از رم با ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی میکند. نصب دوربین مداربسته را نباید یک هزینه اضافی برای مکان های مختلف بدانیم، زیرا تجربه ثابت کرده که با استفاده از دوربین های مداربسته می توان حراست از یک ساختمان یا مجموعه را بسیار راحت و کم هزینه کرد.

دارای دو نوع چیپ AR0141 و AR0130 می باشد. مشکل زمانی رخ میدهد که دو دوربین مداربسته دارای آدرسهای IP مشابه باشند. دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند . توصیه میکنیم در تهیه تجهیزات دقت و توجه خاصی به خرج داده و تا حد امکان آنها را از بهترین مدلها و برندها تهیه کنید. برای مثال باید دوربینها و مدارها در نقاط بالایی نصب شوند تا دسترسی به آنها به راحتی امکان پذیر نباشد. از طرفی اگر دوربین ها و یا تجهیزات به صورت اصولی و در مکان مناسب نصب نشوند، سارقین به راحتی میتوانند به آنها دسترسی داشته و با اختلال در آنها امورات خود را انجام دهند. استفاده از دوربین مزیت های بسیار زیادی داشته که یکی از آنها افزایش امنیت می باشد. اینکه دوربین مداربسته ارزان بخرید یک مزیت است اما اینکه دوربین مداربسته ارزان با کیفیت عالی بخرید مزیت آن را چند برابر می کند. با فرض این که می خواهید دوربین مداربسته را در اداره و محل کار خود نصب کنید، بهترین محل قرارگیری دوربین پر اهمیت ترین آن ها از نظر امنیت و حفاظت است.

دوربین های AHD / TVI / CVI / Analog متنوع در نوع بدنه و مقدار دید در شب در مدهای سقفی و دیواری لنز ثابت و متغیر می باشند و نوید بالاترین کیفیت تصویر در روز و شب را می دهند. بر اساس اهداف و نیازهای مشتری، بهترین تجهیزات دوربین مدار بسته که متناسب با محیط استقرار آنها در محل باشد، طبق استانداردهای روز چیدمان و نصب می شوند و در صورت درخواست کارفرما، پروسه انتقال تصویر روی گوشی های موبایل آنها نیز به سرعت و در بالاترین سطح امنیتی به کارفرما ارائه می شود. که توانسته بالاترین فناوری را با قیمتی مناسب تر ارائه نماید.

دوربین های مداربسته به طور معمول از 1 الی 20 مگاپیکسل در دسترس هستند. را بیان کنیم. با توجه به مکان مورد نظر جهت نظارت سیستم های امنیتی مناطق حساس و کلیدی متفاوت خواهد بود. درب ورودی: از کلیدی ترین نقاط برای نصب دوربین مداربسته درب ورودی به ساختمان است. شما با استفاده از این سیستم، هر لحظه که بخواهید می توانید به طور آنلاین از شرایط ایمنی خانه خود با خبر شوید و تفاوتی ندارد که داخل خانه باشید و یا خارج از آن و یا حتی در مسافرت هم می توانید شرایط ایمنی خانه خود را بخوبی چک کنید.

دوربین های مداربسته HD عموما با تو تکنولوژی HDCVI و HDTVI در بازار به فروش می رسند و در صورتی که این محصولات از نوع وارداتی باشند هزینه خرید آنها بالاتر از محصولات مشابه مونتاژ داخل می باشد. شهرهای چند میلیونی با ازدحام زیاد باعث شده است که از تکنولوژی های جدید در جهت نظارت و حفاظت از اموال با ارزش بیش از گذشته استفاده شود. اگر شما از علاقمندان به این حوزه هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. مکان نصب دوربین مورد نظر شما واحد مسکونی و یا منزل است. برخی از دوربین های تحت شبکه برند هایک ویژن دارای قابلیت اتصال به شبکه وای فای هستند که می توان به آنها از طریق وای فای و یا بی سیم (به جای کابل شبکه) ارتباط داشت در واقع در این روش دوربین ها با دستگاه ضبط کننده تصاویر بدون کابل کشی و فقط با کمک راه اندازی شبکه محلی وای فای، به یکدیگر مرتبط می شوند که البته استفاده از این مورد معمولا برای همه جا توصیه نمی شود چون ارتباط بی سیم ارتباطی با سرعت پایین و نا مطمئن است و انتقال تصاویر به کندی و با بریدگی در تصویر انجام خواهد شد.

اگر کلیپی پیدا کردید که توسط کاربر دوربین دیگری به اشتراک گذاشته شده است، حتماً آن را بررسی کنید. به طور کلی نصب دوربین در محیط های کاری علاوه بر بالا بردن امنیت مکان در برابر سرقت و خرابکاری اهداف دیگری را دنبال می کند. بالا رفتن راندمان کاری یکی از این اهداف است که با نصب دوربین مدار بسته روی می دهد. شرکت شبکه گستر مهر تجارت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای نصب انواع دوربین مداربسته در اماکن مختلف باشد. بدین ترتیب شرکت های بسیار زیادی از جمله شرکت شبکه گستر مهر تجارت این مسئولیت را بر عهده گرفته اند که بهترین و باکیفیت ترین نمونه از دوربین های مداربسته در برندها مختلف مانند هایک ویژن ، تی وی تی و .. را برای مشتریان نصب کنند تا از این طریق میزان سرقت در جامعه کمتر شود. انتشار فیلم دوربین مداربسته محل شرکت کافی بود تا واکنشها به این حادثه آغاز شود.

شرکت پویابین مشاور، طراح و مجری سیستمهای نظارت تصویری از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را زمینه نصب و راهاندازی سیستمهای دوربین مداربسته آغاز نموده است و از سال ۱۳۸۷ مستقیما واردات تجهیزات مورد نیاز این صنعت را به فعالیت های خود افزوده است. یکی از مهم ترین مرحله در نصب انتخاب محل قرارگیری دوربین مداربسته است. روبروی فروشنده: این محل نیز برای اهداف نظارتی به خصوص عملکرد فروشنده پیشنهاد می شود. روبروی مشتری و صندوق: در بخش کانتر و پشت فروشنده محل مناسب و رایجی برای نصب دوربین مداربسته است. از خدمات شرکت ها بازدید محل توسط کارشناس است تا بهترین محل برای نصب دوربین را شناسایی کند.

از زمانی که دوربین مداربسته وارد بازار شده، ادارات بسیار زیادی از آن استقبال کرده اند و این موضوع باعث شده تا راحت تر و ارزان تر از سایر روش ها بتوانند امنیت یک اداره را تامین نمایند. اما گاهی لازم است تا جدا از بحث نظارت، فضای پایش خود را به سمت رسیدن به یک پایگاه داده دقیق از تمام جریانات جاری در محیط گسترش دهیم. دوربین های مداربسته با پشتیبانی از مموری کارت را می توانید به راحتی نصب کنید و نیازی به هزینه های اضافی برای حضور نصاب دوربین مداربسته در خانه نیست . عموم افراد از طراحی و نصب دوربین مداربسته سر رشته ای ندارند و کار نصب دوربین را به نصاب و یا شرکت می سپارند. از این قابلیت برای انجام تنظیمات روز و شب استفاده می شود که دارای گزینه های EXT،B/W،COLOR،AUTO می باشد.