15 گوشی اقتصادی برتر که همین الان می‌توانید بخرید تیر 1400 دیجی‌کالا مگ

گزینه اول از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد و ۴ گیگابایت رم وظیفه پردازش این نسخه را بر عهده دارد. گزینه دوم نیز از رم ۴ گیگابایتی استفاده می‌کند، اما حافظه داخلی گجت از ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است که این میزان برای علاقه‌مندان به مشاهده فیلم مناسب است؛ زیرا فیلم‌های بیشتری در این نسخه قرار می‌گیرند. دو دوربین دیگر قرار گرفته در پنل پشتی هر دو از سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند و این دو سنسور در حالت تصویر برداری از نزدیک (ماکرو) و تشخیص عمق به کاربران کمک می‌کنند. دوربین اصلی دستگاه قادر است با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۳۰فریم بر ثانیه تصویر برداری کند. موضوعی که می‌تواند باعث نارضایتی کاربران هنگام تصویر برداری شود، پشتیبانی نکردن این دستگاه از سنسور تله فوتو و فوق عریض (اولترا واید) است. در بالا به این موضوع اشاره کردیم در بالای صفحه نمایش یک دوربین در ناچ قطره‌ای برای تصویر برداری در حالت سلفی در اختیار کاربران قرار گرفته است که این دوربین از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9T با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

در نهایت باید به دوربین سه‌گانه پشتی این گوشی اشاره کرد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج می‌شود. در این گوشی موبایل شما یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED خواهید داشت. صفحه نمایش A53 دارای رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​120 هرتز است.

سامسونگ گلکسی A03

سامسونگ گلکسی A03؛ ارزان‌ترین گوشی سامسونگ بهترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون گلکسی A03 است که از طراحی به‌روز و دوربین باکیفیت است. از دیگر مزایای این گوشی که ارزش خرید آن را بالا می‌برد می‌توان به قدرت باتری آن اشاره کرد. این گوشی از یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز است که نرخ نوسازی آن به میزان ۹۰ هرتز است.

مهم‌ترین تفاوت این گوشی با جی ۷ پرو را باید رزولوشن پایین‌تر نمایشگر و ظرفیت کمتر باتری دانست و اشاره به دوربین مشابه و تراشه‌ی یکسان اکسینوس ۷۸۷۰ جی ۵ پرو با جی ۷ پرو خالی از لطف نیست. گوشی ارزان‌تری از سری جی هم با نام جی ۳ ۲۰۱۷ در بازار ایران حضور دارد که تقریبا در مشخصات فنی ضعیف‌تر از دو برادر گران‌قیمت‌ترش است. گذشته از این اپل از یک دوربین جدید 48 مگاپیکسلی هم در مدل‌های پرو استفاده کرده که با کمک فناوری ترکیب پیکسل‌ها، می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 12 مگاپیکسل و نور و جزییات بیشتر ثبت کند. مدل‌های پرو همچنین با پردازنده جدید و 4 نانومتری A16 که به گفته اپل، مصرف باتری بهینه‌تری از نسل‌های قبلی دارد، وارد بازار می‌شود.

بررسی گوشی‌ها

شما می‌توانید بر اساس نیازی که دارید و بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید، نسخه مناسب خود را انتخاب کنید. گوشی A12 Nacho با پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 850 و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده است. عمر باتری این گوشی نیز اگرچه به اندازه گوشی‌های قبلیT بالا نیست؛ اما در حد و اندازه خودش قابل قبول و خوب است. متاسفانه سامسونگ اکثر گوشی‌های میان رده و اقتصادی خود را به قابلیت شارژ با توان پایینی مجهز کرده است و مانند شیائومی از توان‌های بالا برای آداپتور شارژر گوشی‌ها استفاده نمی‌کند. گوشی گلکسی A33 5G نیز از این قاعده مستثنی نیست و مانند گوشی قبلی حاضر در این لیست از قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد.

15 گوشی اقتصادی برتر که همین الان می‌توانید بخرید تیر 1400 دیجی‌کالا مگ ابعاد نمایشگر در این گوشی زیر ۵ میلیون تومان ۶.۴۳ اینچ بوده و نوع نمایشگر در آن از نوع AMOLED url است. نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی نوکیا G20 حدود ۸۱.۹% است و تراکم پیکسلی در آن حدود ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ است. گوشی گلکسی M21 از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از هندزفری باسیم استفاده کنید. سیستم عامل گلکسی M21 به عنوان یک گوشی زیر ۵ میلیون تومان اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری One UI 3.1 Core است. گوشی گلکسی M21 یک گوشی زیر ۵ میلیون تومان است که تنها ۱۹۲ گرم وزن داشته و ابعاد آن ۱×۹ میلی‌متر است.

این گوشی هواوی در رنگ های مشکی، آبی و سبز با حافظه داخلی 32 گیگابایتی ارائه شده است. در صورتی که با حافظه داخلی این محصول مشکلی داشته باشید می توانید از طریق درگاه اختصاصی حافظه آن را ارتقا دهید. لازم به ذکر است که این محصول فاقد سرویس های گوگل است و قبل از تهیه آن باید به این نکته توجه لازم را داشته باشید. لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار سنسور اولتراواید و تله فوتو ماکرو تنوع زیادی را برای عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • این گوشی عضو میان‌رده خانواده هواوی P30 محسوب می‌شود و توانسته توجه کاربران زیادی را جلب کند.
  • دوربین اصلی هر دو دستگاه از نظر سطح جزئیات تصاویر ثبت‌شده با آن‌ها متوسط ارزیابی می‌شوند.
  • شما می‌توانید این تلفن همراه را با نسخه‌های رم 4 یا 6 گیگابایتی خریداری نمایید.
  • برای مقایسه اطلاعات فنی و قیمت روز همه گوشی‌های موبایل به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.
  • سامسونگ این مدل را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد و قابلیت پشتیبانی اندروید ۱۱ را دارد.
  • دوربین اصلی گلکسی M33 یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع عریض بوده و در کنار یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق مجموعه دوربین‌های این گوشی مدل بالا را تشکیل داده‌اند.

به هرحال قطعاً این مدل در لیست راهنمای خرید گوشی برای اغلب کاربران جا می‌گیرد. این مدل را هم می‌توان جزء بهترین گوشی های ۲۰۲۲ بازار با دوربین ۱۰۸مگاپیکسلی و نمایشگر فوق‌العاده Super AMOLED در نظر گرفت که مسلماً طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی این مدل در حد یک پرچمدارست و رزولوشون و وضوح تصویر در آن، در بهترین حالت قرار دارد.