تلویزیون شهری دیتا پیکسل

بدین معنی که تصویر به صورت کلی و کشیده بین تمام نمایشگرهای کنار هم به نحوی تقسیم میشود که همه با هم یک تصویر بزرگ را نمایش میدهند. به عنوان نمونه میتوان به مرکز عملیاتی شبکه Network Operation Center یا یک اتاق کنترل و فرمان Control & Command Room اشاره کرد. در صورت عدم همزمانی، یک صفحه نمایش LED می تواند شخصیت ها و تصاویر غیر خاکستری را ذخیره و پخش کند. بنابراین هرچقدر که میزان عدد P کمتر باشد، بدین معناست که فاصله smd ها از هم کمتر می شود و در نتیجه تعداد smdهای استفاده شده در متر مربع هم بیشتر است که با این سطح تراکم و تصویری که در نهایت ایجاد میشود شفاف تر و واضح تر است. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند و سیستمهای اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیههای چاپ شده و …) شدهاند.

همچنین حق انتخاب پایه های پوشیده و باز نیز برای مشتریان در دسترس می باشد. نمایشگر LED در دونوع مخصوص فضای خارجی (Out door LED display ) که به طور کامل ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه اند و هم چنین به علت وجودآفتاب گیر روی هر پیکسل در نور آفتاب به راحتی تصویر را نمایش می دهند از این تلویزیون ها بیشتر در فضای باز شهری مانند چهارراه ها ، بزرگراه ها ، فرودگاه ها ، پارک ها ومصلی ها استفاده می شود. مشتریان به راحتی جذب آن شوند. یکی از ضعف های بزرگ در تبلیغات شهری، عدم امکان بروزرسانی آن ها بدون هزینه است.

رزولوشن تصویر: میزان کل پیکسل های موجود در نمایشگر تعیین کننده رزولوشن تصویر می باشند هر چقدر تعداد پیکسل ها بالاتر باشد کیفیت نهایی بهتر می شود رزولوشن تصویر بر حسب ماتریس در ابعاد سطر و ستون بدست می آید . هر چه میزان دات پیچ کمتر و تراکم پیکسل بیشتر شود تصویر نمایشی با کیفت تر خواهد بود .رزولوشن تصویر : میزان کل پیکسل های موجود در نمایشگر تعیین کننده رزولوشن تصویر می باشند .هر چقدرتعداد پیکسل ها بالاتر باشد کیفیت نهایی بهتر می شود.

کنترلر به تمام نمایشگرهای تکی در سیستم Video Wall این امکان را میدهد تا با هم به عنوان یک پرده نمایش تکی عمل کنند. حال مهم ترین مشخصه این خانواده تاثیر گذاری آن در صنعت تبلیغات نیز هست.ترکیب این دو صنعت به نحوی که از ویژگی فیزیکی صنعت نور و تصویر و ویژگی ماهیتی صنعت تبلیغات بهره ببرد تلویزیون شهری و ویدئو وال را تشکیل میدهد.حال تفاوت تلویزیون شهری و ویدئو وال را میتوان به راحتی بررسی نمود.در ابتدا به برخی موارد جزئی درباره مزایای تلویزیون شهری میپردازیم.تلویزیون شهری به دلیل صنعتی بودن کالا مقاوم و مستحکم تر ار ویدئو وال ها هستند، اما ویدئو وال ها شاید ظریف تر و شکننده تر از تلویزیون شهری باشند ولی در عوض نصب و جمع و حمل و نقل آسان تری دارند.یکی دیگر از تفاوت تلویزیون شهری و ویدئو وال در نصب آنهاست،در تلویزیون های شهری امکان نصب هم در خارج سالن و هم در داخل سالن وجود دارد اما ویدئو وال ها تنها قابلیت نصب در داخل سالن مانند سالن های اداری و کنفرانس هارا دارند .

این دستگاه به شما امکان کنترل محتوای به نمایش درآمده در تلویزیونها را میدهد، اینکه چه زمانی و کجا تصاویر به نمایش درآیند. که سبب شده بسیاری از افراد روی به انجام چنین کار آورده و تبلیغات های خود را در چنین نمایشگرهایی انجام دهند. که این امر علاوه بر کاهش جذابیت های بصری، دارای صرف زمان و البته هزینه های بسیاری است. تابلو روان led یک ابزار الکترونیکی میباشد که بر روی آن متن و فیلم در طیف های رنگی متنوع نمایش داده میشود که استفاده از تابلو روان علاوه بر داشتن جلوه ای زیبا در واقع یک روش تبلیغاتی برای جذب مشتری در مغازه و فروشگاه ها میباشد و امروزه بسیاری از مغازه داران به خرید تابلو روان روی آورده اند.

صنایع جوان ال ای دی مرکزتخصصی طراحی و ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری ایران و بزرگترین عامل فروش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری با بهترین کیفیت وقیمت موجود بازار ایران شرایط ویژه فروش محصولات خود را با توجه به میزان خرید وسفارش همکاران و مشتریان عزیز آغاز نموده جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما قطعات تابلو روان تماس بگیرید . از تعمیر و نگهداری ویدئو وال گرفته تا انتشار محتوا، در این مقاله تمام نکاتی که تیمهای فناوری اطلاعات و سرویس دهی باید در نظر بگیرند را به اشتراک گذاشتیم. این نوع ویدئو وال ها به دلیل طراحیهای نوین و استفاده از تکنولوژیهای جدیدتر، فضای بسیار کمتری را اشغال میکنند و همچنین آلودگی حرارتی و صوتی بسیار پایینی دارند.

قطعات تابلو روان

از این رو قیمت ویدئو وال در مقایسه با مانیتور صنعتی بسیار بالاتر بوده و هزینه های نگهداری آن نیز به مراتب هزینه بر است. با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد. آخرین ورژنهای ارائه شده توسط شرکتهای سازنده، به سرعت تست و جهت استفاده در اسرع وقت برروی سرور دانلود ما قرار میگیرند. سویچهای ATS نصب شده بر روی موتور ژنراتورهای همواره ناظر اعمال بار برروی موتور ژنراتور بوده و در مواقع غیر عادی بر مبنای تنظیمات قبلی پاسخ مناسب را از طریق فرمانهای الکترونیکی تابلو ارسال و بصورت خودکار تمامی وضعیت را تواماً کنترل می نماید که موتور ژنراتور در بهترین شرایط به کار خود ادامه دهد. در خصوص تفاوت کلی ویدئو وال و مانیتور صنعتی باید بگوییم که مانیتور صنعتی از نظر طراحی و ساختار دارای قاب یا فریم پهن تری نسبت به ویدیو وال دارد و در مشاغلی نظیر فروشگاه ها، رستوران، فست فود، کافی شاپ و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

چرا که این نوع نقش کامپیوتر را ایجاد کرده و به همین خاطر باید کامپیوتر به صورت مداوم روشن باشد تا بتواند نمایش را بر روی صفحه تلویزیون شهری ایجاد کنند. از ویژگی های این تابلو می توان به کیفیت تصویر مناسب ، نور بسیار زیاد و افکتهای بسیار زیاد تر از تابلوهای تک رنگ و همچنین قیمت تقریبا مناسب در بین تابلو های فول کالر اشاره کرد.تلویزیون شهری اگر به دنبال تابلویی رنگی در بیرون مغازه یا شرکت خود هستید این تابلو برای شما مناسب است. ماژول های سه رنگ متشکل از دو یا سه LED و ماژول های فول کار متشکل از سه و یا چهار LED می باشند. نوع اول از تلویزیون های شهری آنهایی هستند که با نام RGB شناخته می شوند، در این تلویزیون ها معمولا برای هر پیکسل یک رنگ قرمز، سبز و آبی قرار داده می شود، نوع دیگر 2RGB است که در این نوع تلویزیون ها شما در هر پیکسل دو مورد از رنگ های نام برده شده را می توانید مشاهده کنید.

صفحه نمایشگر (ماژول): صفحه نمایشگر و یا همان کابینتهای تلویزیون شهری هستند که برای ساخت آنها از پانلهایی (ماژول ) استفاده شده است این پانلها به صورت مجموعه در کنار یکدیگر قرار می گیرند و از کنار هم قرار گرفتن آن ها صفحه نمایشگر ایجاد می شود. این واژه به معنی دیوود که همان پراکنندگی نور در رنگ های مختلف استفاده می شود. تابلوها به دو صورت outdoor یا indoor تولید میشوند. کارایی و پرفورمنس بالا LED-DLP در کیفیت تصویر: نسبت کنتراست استثنایی (1500000:1 به بالا )، تکنولوژی DLP ارائه شده، با نمایش رنگها به صورت تیز و عمیق قادر به تولید تصاویری مانند 3D است. به همین جهت از این وسایل در مراکز اصلی شهر، پارک ها و یا حتی میادین اصلی استفاده می کنند. حتی اینکه شما تابلو روان را در چه محیطی می خواهید نصب کنید و قرار است از چه فاصله ای دیده شود مسئله بسیار مهمی است که برای انتخاب شما باید در نظر گرفته شود.

کوچکترین بخش یک تلویزیون شهری ال ای دی آن است.

هر عنصر به کموتاتور متصل است – برنامه به طور مستقل قطعات ویدئویی را نمایش می دهد و کالیبراسیون را ارائه می دهد. ریموت کنترل: در دو مدل 4 دکمه ای و 2 دکمه ای ارائه می شود . 9. همچنین چگونگی نمایش تصاویر نیز در این زمینه مورد توجه قرار میگیرد. و همچنین مراکزی که پخش تبلیغات در محیط های درونی دارند، جذاب میکند. سیستم های ویدئو وال از زاویه دید گسترده ای برخوردار هستند و توانایی نمایش یک یا چند تصویر را همزمان دارند، در صورتی که مانیتور صنعتی تنها قابلیت نمایش یک تصویر را داراست. این ویژگی باعث میشود تا کاربرانی که فضای محدودی را در اختیار دارند، استقبال بیشتری از این محصول داشته باشند. چون تلویزیونهای شهری نور بیشتری تولید میکنند زیر نور مستقیم آفتاب هم کاملا روشنایی قابل قبولی دارند. اما با همه اینها معرفی کالا و خدمات در سطح یک شهر به شهروندان بازدهی بیشتری برای صاحبان آن دارد.

این خاصیت باعث صرفه جویی در فضای اتاق کنترل یا مونیتورینگ می شود. این خاصیت باعث می شود که اپراتور یک تصویر کاملا یکنواخت در کل صفحه نمایش در تمام زمانها مشاهده نماید. ویدئو وال در واقع نمایشگری بزرگ شامل یک سری از پروژکتورها یا نمایشگرها است که به صورت یکپارچه و به عنوان سیستمی منسجم (یک مانیتور) عملیات پردازش را انجام میدهد. این تلویزیونهای بزرگ برخلاف تلویزیونهای خانگی، از قسمتهای مجزا تشکیل شده که در نهایت در کنار یکدیگر قرار میگیرند و یک صفحه نمایش بزرگ به وجود میآورند. همان گونه که گویا است، یک ویدیووال معمولا فضایی از یک دیوار را احاطه میکند.

در صورتی که از قاب هایی با فرم سی ان سی استفاده می کنید؛ کافیست ماژول را بر روی قاب قرار داده و آن را از پشت با پیچ و مهره به اسکلت قاب، وصل کنید. قیمت تابلو روان و ثابت با توجه به تمامی صحبت ها که انجام شد بسته به مواردی که ذکر شده دارد. پس با این موارد که ذکر شده عملا نمی توان یک قیمت ثابت را برای یک نمایشگر ال ای دی تعیین کرد. کوچکترین بخش یک تلویزیون شهری ال ای دی آن است. همانند تلویزیونهای خانگی قدیمی، به علت استفاده از لامپ تصویر، این نوع محصولات دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند و بیرون زدگی از بخش پشت نمایشگر بسیار زیاد است. برد کنترلر به دو نوع مختلف بسته میشود: برد کنترلر از نوع بدون طیف که مسیر ارتباطی بر روی خود برد است و یا از نوع طیفدار که به طرز جداگانه بر روی کارت کنترل تابلو بسته میشود.

فروش اقساطی تلویزیون که در هیچ جا موجود نمیباشد یکی از بهترین پر فروش ترین تلویزیون ها ، تلویزیون های شهری میباشد که در ابعاد بسیار استاندارد عرضه میگردد تلویزیون های شهری همان تلویزیون هایی هستند که معمولا می توانید آن ها را در چهار راه ها و خیابان ها مشاهده کنید که تبلیغاتی را برای خودرو های عبوری و یا افرادی که از آنها بازدید می کنند پخش میکنند و شما می توانید تبلیغات مختلفی را بر روی آن ها مشاهده کنید. تابلو روان های led که به منظور انجام تبلیغات ها و یا نصب کردن در سر در مغازه ها در بازار موجود است با استفاده از قطعاتی نیز ساخته می شود. با توجه به اینکه تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند ، برند های شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده اند .

یکی از کاربردهای مهم تلویزیون شهری پخش کلیپ تصویری است. ویدیووال ها میتوانند تصاویر دریافتی را با رزولوشن اصلی پخش کنند یا اندازه آن را بزرگ و کوچک کنند. آنها میتوانند به اندازه کافی برای قابل حمل بودن کوچک باشند یا آن قدر بزرگ باشند که گوشهای از اتاق را بگیرند. بسته به نوع صفحه نمایش و سیستم انتخابی نصب شده، ویدئو والها میتوانند در شکلهای تخت، منحنی و حتی سه بعدی ساخته شوند. کنترل کننده Video Wall منابع محتوایی شما را به نمایشگرها متصل میکند.

تلویزیون شهری

ماژول ها دارای LEDهای کوچکی به رنگ قرمز، سبز و آبی هستند که هر کدام از این LEDها برای ساخت رنگی مشخص طبق برنامه روشن و خاموش می شوند تا رنگ های مختلف ساخته شود. بر اساس فرمانهایی که از طریق نرم افزار کنترل کننده ایجاد میکنید، دستگاه کنترلر محتوا را به نمایشگرها ارسال میکند و به شما اجازه میدهد که محتوای نمایش داده شده را بنا به سلیقه خود بلافاصله تنظیم و مرتب کنید. در این پست می خواهیم به یکی از مشکلاتی که همکاران و همه کسانی که با نرم افزار hd player کار می کنند بحث کنیم و این مشکل رو با هم حل کنیم . نحوه عملکرد منبع تغذیه به این صورت است که ولتاژ متناوب شهری را به ولتاژ مستقیم تبدیل نماید.