موس، لیست قیمت انواع ماوس های بی سیم و ارزان

این برند ماوس‌های خوبی برای انجام کارهای روزمره تولید می‌کند. موس از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می آید. در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید.

ماوس های سیم دار هوشمند دارای کارایی بسیار زیادی می باشد که می توان از انواع آن استفاده کرد. نحوه اتصال کیبورد های مختلف به کامپیوتر فرق دارد و بعضی آن ها از طریق سیم به کامپیوتر وصل میشوند و بعضی از آن ها از طریق دانگل. برا اطلاعات بیشتر درباره انواع کیبورد و کابرد ها و نحوه اتصال آن به کامپیوتر میتوانید مقاله کیبورد چیست را مطالعه کنید.

  • به علاوه، سرعت واکنش شما با این نوع ماوس‌ها سریع‌تر است.
  • این مراحل این گونه صورت می پذیرد که ابتدا اطلاعاتی که کلیک شده اند از طریق فرستنده ای که در این دستگاه تعبیه شده است، برای گیرنده فرستاده می شود.
  • شما میتوانید برای استفاده از موس نوری از موس پد استفاده نکنید ولی حتما استفادهاز موس پد برای موس های غلطکی الزامی است.
موس کامپیوتر از کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتر می باشد. انواع موس کامپیوتر از نظر اتصال به دو نوع موس باسیم و موس بی سیم تقسیم می شود. کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپ سر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابجایی راحت تر هستند. فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، کلکسیونی از بهترین مارک موس کامپیوتر را برای کاربران فراهم کرده است. وقتی صحبت از لوازم جانبی کامپیوتر می‌شود، اولین برندی که به ذهن خطور می‌کند، برند ریزر است. ماوس ریزر یکی از بهترین انواع ماوس‌های موجود در بازار است.

آموزش رفع مشکل کار نکردن موس در کامپیوتر و لپ تاپ

روش دیگری که در این زمینه به شما توصیه می شود این است که اقدام به آپدیت یا Roll Back تاچ پد لپ تاپ کنید. از این رو ابتدا دو کلید Win+X را از کیبورد بصورت همزمان بفشارید و سپس گزینه Device manager را انتخاب کنید. هم اکنون می بایست درایور تاچ پد را انتخاب و راست کلیک کنید. اینک می توانید درایور مروبطه را آپدیت کنید تا اگر نسخه جدیدی برای آن عرضه شده است بر روی لپ تاپ شما نصب شود.

موس لاجیتک مدل MX Master 3S – سفید ( اصالت) +_

هم اکنون از بخش Devices، اقدام به انتخاب کردن تنها گزینه موجود نمائید و سپس اگر غیرفعال است، آنرا با انتخاب گزینه Enable فعال کنید. ماوس های قدیمی برای حرکت دارای یک توپی بود، و ماوس های امروزی برای حرکت از نور لیزر استفاده می کنند. سلام چقدر خوب که این ماوس ها بی صدا هستند حتما از این محصول خریداری می کنم‌.

ماوس ای فورتک مدل OP-720S

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار