تلویزیون شهری + 6 نکته طلایی، قیمت، نصب، فروش و اجاره | asilight

در عصر امروز یک محصول به قصد فروش بیشتر باید با انواع تبلیغات بمباران شود. این روش از تبلیغات به دلیل بازخورد بصری که دارد توانسته است درصد بالایی از مخاطبان را به خود اختصاص دهد. هر یک از موضوعات یاد شده به عنوان عاملی کاملا موثر در قیمت گذاری نهایی تلویزیون تاثیر گذار خواهند بود. اما قطعا ویژگی ها و نوع کارایی هر یک از این دو نوع تلویزیون با یکدیگر متفاوت می باشد. كارشناسان اين صنعت اعتفاد دارند که بالارفتن میزان فروش‌ در موقعيت‌های گوناگون با یکدیگر متفاوت است ولی حداقل ميانگين 10 الی 20 درصد است. در سال 2004 نتيجه يک تحقيق در يک فروشگاه انگليس مشخص کرد كه محصولات ویژه ای حتي تا 45 درصد فروش آنها افزایش یافته است.

تلوزیون شهری پروژه اشرفی اصفهانی بالاتر از میدان پونک

تلویزیون شهری وتابلو روان چند سالی می شه که در بین مردم محبوبیت خاصی به دست اورده است به سرعت رو به پیشرفت بوده است و در کیفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است . پایه در این المان در واقع یک ستون فلزی است که ال ای دی نمایشگر روی آن نصب می شود و در قسمت پایین آن از مواد و مصالح برای پی ریزی و نگهداری تلویزیون شهری استفاده می شود. منبع تغذیه در رابطه با تلویزیون های شهری می تواند یک کامپیوتر، لپ تاب، دوربین، دی وی دی یا موارد مشابه باشد که تصاویر را روی نمایشگر به اجرا در می آورند. برنامه نرم افزاری نیز وظیفه ارسال، دریافت و مدیریت محتوای نمایشی را در تلویزیون های شهری به عهده دارد. با سلام خسته نباشید ما جدیدا برای تبلیغات از تلویزیون های شهری حافظان گستر خرید انجام دادیم. تلویزیون شهری دست دوم به عنوان یک تلویزیون تبلیغاتی محسوب می شود که مجموعه دیگری نسبت به نصب آن اقدام کرده و شما می توانید بدون دغدغه های خرید و نصب آگهی یا تبلیغات خود را در آن به نمایش بگذارید.

در مراسمات فراوانی دیده اید که از تلویزیون شهری های کوچک استفاده شده تا نما و زیبایی خاصی به برنامه نمایشی خود تلویزیون شهری بدهند. این مراسمات بعلت برگذاری یکبار یا حداکثر چند بار در زمان بسیار کم نیاز نیست بصورت دائمی باشند و بعد از این گونه مراسم ها به مراسم دیگری منتقل می شوند. تلویزیون‌ اوت دور در فضاهای بیرونی، میادین، نمای ساختمان هاو معابر شهری استفاده می‌شود. قطعات مورد استفاده (نوع و جنس کابینت‌ها و پوشش‌بدنه، نوع و برند ماژول، پاور، کارت‌کنترلر یا مین‌برد، ویدیو پروسسور و …) می‌تواند بر روی قیمت تمام شده تاثیر بگذارد. در تعریف محتوایی تلویزیون های شهری می توان اینگونه گفت که رسانه تبلیغاتی محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول نو به بازار یا ارائه یک خدمت نو از سوی صاحبان خدمت برای شهروندان را فراهم می کند.

  • چون مخاطب در فضای سربسته بیشتر به تلویزیون نزدیک است ؛ کیفیت و تراکم پیکسل در تلویزیون داخل سالن از اهمیت بالایی برخوردار است .
  • تلویزیون شهری به تلویزیون های غول پیکر و بزرگی گفته می‌شود که در معابر اصلی ، میدان‌ها ، چهار راه‌های شلوغ شهر وپارک ها نصب می‌شود.
  • برای نمایش و انتقال اطلاعات شامل متن عکس و فیلم نیاز به برد کنترل می باشد که از درگاه های ,USB, LAN WIRLESSو… انتقال اطلاعات به کارت انجام می پذیرد، برد کنترل ها به دو دسته کلی دارای حافظه برای ذخبره (آنلاین)و پخش اطلاعات و بدون حاقظه(آفلابن) تقسیم می شوند.

مثلاً امکانات متنوع تجهیزات و یا عواملی که هر یک نقش بسزایی در کیفیت و وضوح تصاویر دارند؛ باید به خریدار تذکر داده شود. اجاره تلویزیون ال ای دی و ال سی دی و کرایه و اجاره میز کنفرانس و صندلی کنفرانسی واجاره انواع تلویزیون شهری در ابعاد مختلف و تبلیغات منحصر به فرد در داخل و بیرون نمایشگاه داخل غرفه نمایشگاهی… شهری و استفاده در هایپر ها مراکز درمانی مغازه ها سالن همایش و کنفرانس در شرکت ها و ادارات… قیمت تلویزیون شهری داخل سالن بیشتر از همه به ماژول‌های آن بستگی دارد. هرچه از ماژولی با کیفیت بالاتر و همچنین تعداد پیکسل بالاتر استفاده کنید باید قیمت بالاتری نیز بپردازید. تراکم تلویزیون شهری می‌تواند تاثیر زیادی در کیفیت تصویری که در حال پخش است بگذارد.

هر چه تعداد بیشتری از پیکسل ها وجود داشته باشد، کیفیت و وضوح بیشتری به دست می آید. انتخاب بهترین محل و زاویه نصب می‌تواند عملکرد بالایی را برای تبلیغات محیطی ایجاد کند. بسته به سایز تلویزیون و پایه اصلی، نگهدارنده آن باید با فنداسیون مناسب برای نصب تلویزیون اجرا شود. اجرای این مرحله باید با نظرات یک مهندس عمران یا شرکت‌های مجری توانمند باشد.

تلویزیون شهری فضای داخل p4

تلویزیون شهری + 6 نکته طلایی، قیمت، نصب، فروش و اجاره | asilight