توری پرسی توری پرسی گالوانیزه توری پرسی آهن پارسیس | foulka

توری پرسی توری پرسی گالوانیزه توری پرسی آهن پارسیس | foulka

حال قصد داریم روش ساخت توری پرسی با چشمه بیش از ۲ سانتی‌متر را توضیح دهیم. توری پرسی سنگین در معادن ، کارخانه زغال سنگ ، ساختمان و دیگر صنایع مربوط مورد استفاده قرار می گیرد. سپس در هم با فواصل مشخص ( بسته به اندازه چشمه ) به حالت بافت پارچه در هم تنیده و قفل می شوند .

ساخت تخت های فلزی

برای نمونه به احتمال زیاد این نوع از توری را در پنجره‌های ساختمان‌ها به عنوان حفاظ مشاهده کرده‌اید. این تنها کاربرد در صنعت ساختمان نیست، بلکه نمونه دیگر محکم‌سازی بتن‌ریزی در ساختمان‌سازی است. کاربرد های دیگر شامل شبکه جوشی در فونداسیون کف، دیواره سقف‌ سالن‌ها به جهت سرعت بخشیدن در کار بتن‌ریزی می‌باشد. توری پرسی، این نوع توری جهت حصارکشی، حفاظ بندی در و پنجره، قفس حیوانات، مش بند، ساختمان سازی و … کاربرد دارد. به منظور بیان نحوه تولید این محصول باید بگوییم که از دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌شود.

مزیت استفاده از توری پرسی

یکی از بهترین کاربردهای توری پرسی، ساخت قفس حیوانات برای افراد و مکان های نگه داری حیوانات شرکت فولکا است. به این ترتیب امکان آسیب دیدن حیوان و یا فرار او از بین خواهد رفت. علاوه بر این، توری های پرسی باعث می شوند که امکان اکسیژن رسیدن به حیوان مهیا باشد و برخلاف قفس های شیشه ای نیازمند تعبیه دستگاه اکسیژن نمی باشد. همان‌طور که انتظار می‎رود، هرقدر وزن توری بیش‌تر باشد، هزینه آن نیز افزایش خواهد داشت. وزن توری، خود وابسته به ضخامت مفتول اولیه و جنس آن تعیین می‌شود.

  • مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت این توری، جنس مفتول به کار رفته و یا به عبارتی قیمت مواد اولیه می‌باشد.
  • تور‌ی پرسی به علت ویژگی‌ هایی از قبیل ساختار قوی و مقاومت بالا در برابر اسید، مواد شیمیایی و زنگ زدگی در صنایع، کاربرد گسترده ای دارد.
  • در این روش که غوطه وری نامیده می شود، یک وان مذاب با دمای 450 درجه سانتی گراد ایجاد می شود.
  • این توری انعطاف بسیار بالایی داشته و همچنین در برابر ضربه و رطوبت و خردگی مقاوم است.
  • برای آگاهی از قیمت توری پرسی و دریافت لیست قیمت توری پرسی به روز و مشاوره در ارتباط با نوع محصولی که نیاز دارید، می توانید از مشورت مشاوران فروش ایران توری استفاه نمایید.
  • همچنین می توانید به صورت آنلاین از قیمت توری پرسی در اصفهان مطلع گردید.
همین مسئله سبب می‌شود این محصول مقاومت بسیار بالا و مطلوبی داشته باشد. از طرفی این محصول در خصوص گردش جریان هوا، در مقایسه با محصولات مشابه برتر است. همین مسئله سبب می‌شود تا در برابر آتش‌سوزی، عکس‌العمل مناسبی داشته باشد. از این رو در خصوص ایمن‎‌سازی مکان‌های مختلف به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با ویژگی مقاومت در برابر ضربه و تغییرات دمایی شناخته می‌شود.

در پایان، به منظور ظاهر مات، قسمت‌های توری پرسی فلزی با پوششی از جنس رنگ جهت جلوگیری از زنگ زدگی در آینده پوشش داده می‌شود. در کل، توری پرسی یکی از محصولات مهمی است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. امیدواریم که این توضیحات به شما کمک کافی را برای درک بیشتر در مورد این محصول فراهم کرده باشد.