هر چیزی که باید درمورد طراحی دکوراسیون داخلی بدانید ! انوع سبک های دکوراسیون | elitarchgroup

پس برای چیدمان بهتر باید چه کرد؟ هدف باید به وجود آوردن گروه‌های مجزایی از مبل‌ها باشد تا بتونیم ارتباطات کلامی و تصویری بین افراد برقرار کنیم. سبک تروپیکال یا استوایی سبکی زنده و جسور با رنگ‌های شاد و تند است، مثل زرد، نارنجی و سبز روشن. وسایل و مبلمانی که بیشتر از بامبو یا حصیر، خیزران و ساج ساخته می‌شوند. گیاهان نقش تعیین‌کننده‌ای در این سبک دارند و بهتر است فضای بیرون را به درون بیاورید.

انتخاب اصول چیدمان منزل

چیزی که امروزه همه طراحان به دنبال مهیا ساختن آن در فضاهای اداری هستند. امروزه داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا یکی از نیازهای هر فردی شده است پله مدرن . از این رو ما باید به دکوراسیون داخلی به صورت علمی توجه کنیم تا بتوانیم یک دکوراسیون داخلی منزل زیبا داشته باشیم . دکوراسیون داخلی به طور کلی به چنیدین بخش تقسیم می شود که مهم ترین آن چیدمان وسایل، بازسازی ساختمان، طراحی داخلی و ایجاد فضاهای یکپارچه اشاره کرد.لزوما شما برای داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا نیازمند این نیستید که خانه خود را به طور کلی بازسازی کنید.

  • اگر از طرح ایجادشده خوشتان نمی‌آید به‌راحتی می‌توانید آن‌ را تغییر دهید.
  • انتخاب اندازه فرش بسیار مهم است و باید المان‌های مختلفی را در نظر بگیرید.
  • در این مرحله تمام جزئیات به صورت دقیق به کمک اصول نقشه کشی ترسیم می‌شود؛ شما می توانید از نرم افزار اتو کد برای ترسیم نقشه دو بعدی استفاده کنید.
  • کمی عجیب به نظر می رسد نه؟ این مطلب را بخوانید تا با سبک دکوراسیون مینیمال به طور کامل آشنا شوید.

این راهکار شامل استفاده از یک طرح کلی در تمام اتاق‌ها نیز می‌شود. زیرا اگر خانه شما نیاز به تعویض کف‌پوش یا تعمیرات لوله‌کشی داشته باشد. برای دریافت خروجی بهتر توصیه می‌شود با یک نوارچسب رنگی جای مبلمان و اندازه آن‌ها را روی کف تعیین کنید. برای این کار بهتر است خانه رؤیایی‌تان، همان‌که همیشه در ذهن تصور می‌کردید و موردپسندتان بوده است را در نظر بگیرید. نکته مهم نحو سؤال پرسیدن از کارفرما است؛ سعی کنید سوالات و نکات مهم را از زبان کارفرما بدست بیاورید و مهم‌تر از همه این است که یک گوش شنوا باشید.

دکوراسیون داخلی فضای بزرگ در سبک مدرن به صورت ساده چیده می شود و بیشتر فضا خالی می ماند. سبک های دکوراسیون داخلی در هر زمان و محدوده ی جغرافیایی تا حد بسیار زیادی به معماری و ابنیه خارجی بنا بستگی دارد و تحت الشعاع اقلیم،‌ فرهنگ و جزئیات زندگی مردم یک منطقه است. به عنوان مثال در غالب کشورهای اروپایی به دلیل آب و هوای نسبتا سرد و نسبتا پر بارش و عدم وجود تابش آفتاب در فصل های بسیاری از سال،‌ دکوراسیون خانه های مسکونی به نحوی است که حتی الامکان نور بیشتری وارد فضاهای داخلی شود. این مدل طراحی داخلی برای ما ایرانی‌های خیلی مناسب است زیرا المان‌های اصلی سبک طراحی داخلی خاورمیانه، فرش، گلیم، ظروفی با طرح قدیمی و حکاکی شده هستند. رنگ‌هایی که طراح برای منازل خاورمیانه‌ای انتخاب می‌کند بیشتر تند مثلا نارنجی، قرمز و حتی طرح‌های اسلیمی هستند. در این سال اصل بر پایه طبیعی بودن و ثبات استوار است که در آن اکسسوری ها نقش پررنگی را ایفا می کنند.

پارامترهای موثر در دکوراسیون داخلی

هر چیزی که باید درمورد طراحی دکوراسیون داخلی بدانید ! انوع سبک های دکوراسیون | elitarchgroup