سامانه ثبت شرکت های کیش | takniksabt

سامانه ثبت شرکت های کیش | takniksabt

طبق قانون جدید اداره ثبت شرکتها بزودی کلیه متقاضیان می بایست دارای امضای الکترونیک و توکن مخصوص اداره ثبت باشند. در حال حاضر کلیه مراحل اولیه درخواست تاسیس شرکت از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات انجام می شود. اگر آشنایی با فرآیند عملی ثبت درخواست در سامانه را دارید خودتان می توانید انجام دهید. در غیر این صورت به دلیل اهمیت بسیار زیادی که راه اندازی شخصیت قانونی شرکت شما دارد، بهتر از متخصصین کمک بگیرید. مناطق آزاد ایران شامل مناطق ماکو، اروند، چابهار، ارس، قشم، کیش و انزلی می باشد.

مراحل انجام خدمات در ثبت شرکت هانا ثبت

تمامی تغییرات و تصمیمات شرکت ها طی مجمع عمومی عادی و مجمع عمومی فوق العاده و یا در جلسات هیئت مدیره به منظور ثبت تغییرات انجام می شود. سلام وقت بخیر بنده مدیر عامل ی شرکت داروسازی در ایران هستم و تصمیم دارم در آذربایجان شرکت تاسیس کنم .ممنون میشم راهنمایی و کمک نمایید. لازم به ذکر است، اطلاع رسانی به متقاضیان، منحصراً از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران و وبگاه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir صورت می‌پذیرد. جدول زمانبندی آن نیز متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام، اطلاعیه‌ها و راهنماهای مربوطه را به دقت مطالعه فرمایید. هتل مارینا پارک کیش یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره کیش است که علاوه بر سفرهای تفریحی، سالن همایش و کنفرانس آن این هتل را یکی از گزینه‌های خوب برای سفرهای کاری کرده است.

شما می توانید انواع شرکت های تعاونی، تضامنی، موسسات غیر تجاری، سهامی عام، مختلط و… 1) اولین راه که کمی می تواند برایتان دردسرساز باشد این است که کلیه مراحل ثبت شرکت در مناطق آزاد را خودتان دنبال کنید. همان طور که می دانید انجام امور اداری در کشورمان همیشه با مشکلاتی شرایط ثبت شرکت در کیش همراه است. برای انجام این کار باید زمان بگذارید و تمامی مراحل را طی کنید. بی تجربگی و عدم آشنایی با قوانین می تواند باعث شود که روال انجام این کار از حد معمول و پیش بینی شده هم بیشتر طول بکشد.

– اتاق فرار کیش

پس ابتدا باید بسنجید که نیاز کاری شما به چه نوع شرکتی خواهد بود. بعد از اینکه کامل متوجه شدید که چه نوع شرکتی باید ثبت کنید باید به سراغ تحقیق در خصوص شرایط تاسیس آن بروید. برای ثبت شرکت باید در ابتدا یک آگهی در روزنامه رسمی به چاپ برسد. این آگهی به این دلیل است که شرکتی خاص نسبت به نام انتخاب شده شرکت شما اعتراضی نداشته باشد. پس زمانی که عضوی از شرکت خارج شود و یا عضوی به شرکت اضافه شود. یا زمانی که آدرس شرکت شما تغییر کنید، باید اقدام به تغییرات شرکت خود کرده و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این موضوع را اعلام کنید.

انتقال شرکت از کیش به تهران به وسیله صورتجلسه تغییراتی جهت تغییر مکان شرکت انجام می پذیرد. برای انتقال شرکت از یک واحد ثبتی به واحد ثبتی دیگر باید ادرس مکان جدید را نزد اداره ثبت شرکت‌ها اعلام و ثبت نمایند. تاسیس شرکت هم مدارکی لازم دارد که بصورت جامع در مقاله مدارک نیاز ثبت انواع شرکت در کیش گفته شده است. به طوری که امروزه کیش به عنوان اولین منطقه آزاد توسعه یافته ی کشور محسوب می گردد که دارای امکاناتی نظیر راه آهن،شبکه های مخابراتی و برق و آبیاری و انبارهای گمرکی می باشد. اما راهنمای ثبت شرکت در کیش شرایط و نحوه ثبت را به شما خواهد گفت.

  • در کارتینگ کیش با دو مسیر بلند ۷۸۰ متری و مسیر کوتاه ۶۸۰ متری روبه‌رو خواهید بود.
  • ابتدا بصورت خلاصه و صریح می توان گفت این مناطق برای کشور سود بالایی دارند از این رو آسان گرفتن برخی از مقررات با هدف توسعه اقتصاد و عمران و آبادانی کشور می باشد.
  • کارمند دولت فقط میتواند در شرکت سهامدار باشد و نمیتواند سمتی داشته باشد.
  • پس همانطور که ملاحظه می شود قوانین و مقررات برای سرمایه گذار داخلی و خارجی مساعد و مناسب است.