دستگاه تصفیه آب خانگی ۸ فیلتر

به همین علت خرید دستگاه تصفیه آب ۵ مرحله ای زیاد توصیه نمیشود و خرید دستگاه تصفیه آب ۶ مرحلهای زیر سینکی بهترین گزینه محسوب میشود. گاهی اوقات فقط حرف گارانتی و خدمات پس از فروش میشود، اما در واقعیت به آن عمل نمیشود. کربن فعال در از بین بردن این مواد بیش از هر فیلتری موثر است. 5- شستشوی دستگاه و پوسته ها و قطعات دستگاه با مواد ضدعفونی کننده مانند مایع سفید کننده به مدت 20 دقیقه و قرار گرفتن و غوطه ور شدن در این موادکه امکان رشد دوباره آلودگی های منجر به بوی بد را از بین ببرد.

انواع دستگاه تصفیه آب این فیلتر علاوهبر این، به محافظت از ممبران، فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب میپردازد و اجازه عبور املاح درشت و ورود به ممبران را نخواهد داد. عدم تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی میتواند کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده دستگاه شما را کاهش دهد و به آن صورت مطلوب که بایستی آب تصفیه شود این عملکرد درست انجام نشود . پس از مخزن ذخیره تحت فشار تصفیه آب، فیلتر پست کربن، بو، طعم، رنگ آب آشامیدنی را شیرین و مطلوب میسازد و خواص دستگاه شما را به دستگاه آب شیرین کن خانگی تبدیل میکند. این فیلتر املاح مضر آب را به پساب فاضلاب هدایت میکند و آب تصفیهشده را نیز به مخزن ذخیره دستگاه تصفیه آب خانگی میرساند. قسمت تصفیه شده وارد مخزن ذخیره می شود و قسمت آلوده و کثیف آن وارد فاضلاب میگردد. از دستگاه های دارای این نوع طراحی بیشتر برای افزایش درصد بازیافت آب شیرین و استفاده حداکثری از منابع آب خام استفاده می شود.

هنگامی که فیلتر مرطوب و گرم نگه داشته می شود، اسپورهای کپک فرصتی برای رشد دارند. دستگاه تصفیه آب سه مرحلهای ورودی ساختمان دارای یک فیلتر الیافی برای حذف و تصفیهی املاح درشت آب آشامیدنی و دو فیلتر تصفیه آب کربن فعال و کربن بلاک برای حذف کلر و مواد جانبی کلر نظیر کلرامین از آب است. در صورتی که پس از استفاده از ممبران و بعد از گذشت یک سال و نیم الی دو سال احساس کنید آب کتری رسوب میزند فیلتر ممبران دیگر توانایی حذف املاح مضر را نداشته و میبایست تعویض گردد. هوزینگ در واقع همان استوانه های بلندی هستند که به دستگاه تصفیه وصل شده اند و می توانند پلاستیکی و یا شیشه ای باشند. فیلترهای کارتریجی ساده دارای هوزینگ هایی (محفظه) هستند که قابل شستشو هستند و در هر بار تعویض فیلتر فقط فیلترها تعویض می شوند و هوزینگ ها(محفظه ها) تعویض نمی شوند. برای خرید می توانید از پک های فیلتر دستگاه تصفیه آب که کاربرد آن را هم در ادامه مقاله توضیح خواهیم داد استفاده کنید.

لیست دستگاه های تصفیه آب بهترین مدل دستگاه آب تصفیه کن، دستگاههایی هستند که زیر سینک نصب شده و به اصطلاح، تصفیه آب زیر سینکی نامیده میشوند. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در جشنواره های فروش ویژه دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا زیر قیمت بازار بوده و خدمات پس از فروش تصفیه آب همچون نصب و ارسال رایگان و گارانتی بدون قید و شرط قطعات و اطلاعرسانی زمان تعویض فیلتر از دیگر خدمات این شرکت محسوب میشوند. چه عواملی در قیمت آب شیرین کن تاثیر گذار است ؟

خرید تصفیه آب

این نیاز برای استفاده های کشاورزی مناسب است در صورتی که تصفیه به صورت قابل قبول باشد از این آب می توان برای آبیاری گیاهان نیز استفاده کرد. با توجه به وجود تولیدکنندگان قدرتمند فیلتر تصفیه آب در ایران، به شما توصیه میشود تا فیلتر مورد نظرتان را از تولیدکنندگان ایرانی تهیه کنید. به همین دلیل کیفیت و جنس فیلتر باید بسیار خوب باشد. نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب بیز بسیار آسان است و تنها کافیست دستورالعمل های داخل بروشور که همراه با دستگاه برایتان ارسال می شود را با دقت مطالعه کنید. این دستگاهها بدون پمپ و مخزن بوده و تنها با فیلترهای پیش تصفیه آب آشامیدنی را تمیز میکند. توجه کنید که با استفاده از این دستگاهها آب آشامیدنی تصفیه نمیشود و عملا سختی آب کاهش پیدا نخواهد کرد و تنها کمی کیفیت آب بهبود پیدا میکند و املاح درشت آن همچون شن و ماسه و گل و لای و رسوبات کتری حذف میگردند.

دستگاه تصفیه آب خانگی

معمولا فیلترهای آلکالاین یا قلیایی به دلیل استفاده از مواد معدنی بیشتر و غنی تر قیمت بسیار بالاتری نسبت به فیلترهای مینرال را دارا می باشند زیرا جدا از بهبود مزه و طعم باعث بالا رفتن آنتی اکسیدان ها و خاصیت قلیایی و خواص مربوط به آن در آب می گردد. به طور کلی، فیلترهای کربن خانگی دارای پوششی از جنس نقره فعال هستند باعث از بین رفتن باکتری ها می شوند. این فیلتر یکی از دقیق ترین فیلترهای تصفیه اب به شمار رفته و توانایی جداسازی آب سنگین و سبک را از هم دارد که آب سبک و عاری از هر نوع ناخالصی از غشاهای آن عبور کرده و بعنوان اب مصرفی استفاده می شود و اب سنگین دارای املاح و سایر الودگی ها توانایی عبور از غشاها را نداشته و بصورت پساب دفع می شود.

بهترین دستگاه تصفیه آب به همین خاطر نیز به عنوان پراستفادهترین سیستم در دستگاههای آب تصفیه کن نیز به شمار میآید. برای خرید انلاین و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تصفیه آب های پارچی میتوانید از سایت های معتبر فروش این محصول مشاوره بگیرید. شما عزیزان برای انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب منزل خود میتوانید به سایت تصفیه آسا مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل فرمایید تا با کارشناسان و مشاورین فروش شرکت مشورت کرده و بهترین گزینه را خریداری کنید. در پک نصبی تصفیه آب مینروا، آچار تعویض فیلتر تصفیه آب وجود دارد که میتوانید در صورت داشتن اطلاعات فنی در زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مینروا، خودتان نیز فیلترهای سه گانه تصفیه آب را تعویض نمایید که البته نیاز به دانش کربن گیری تصفیه آب نیز دارد. مرحله سوم مرحله اسمز معکوس است که در آن رسوبات باقیمانده از غشا خارج شده و تخلیه می شوند. بهترین روش به اینصورت می باشد که ابتدا شیر میکس را کاملا بسته و شیلنگ انتهای خروجی آن را خارج می کنیم و سپس شیر را بصورت آهسته بازمی کنیم.

قیمت دستگاه تصفیه آب

فیلتر کربن بلاک یا CTO وظیفه تکمیل مرحله قبل را دارد. دستگاه تصفیه آب آکوآ لایف TGT7S، آب رو توی هفت مرحله مختلف تصفیه میکنه و نسبت به مدل قبلی، کیفیت بیشتری خرید تصفیه آب داره. بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی یک دستگاه هفت مرحلهای است که در فیلتر مرحله هفتم آن، فیلتر آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی قرار گرفته است. ممبران تصفیه آب خانگی MEMBRANE در مدلهای تایوانی، آمریکایی و ژاپنی در بازار ایران یافت میشود. تکنولوژی دستگاه تصفیه آب RO، جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران و جهان محسوب میشود که دارای پمپ برقی، مخزن دخیره تصفیه آب خانگی و ۶ الی ۸ مرحله فیلتر تصفیه آب نیز هستند. همچنین به دلیل وجود منافذ ریز و متعدد در فیلتر ها امکان عبور آلایندهها و ناخالصی ها وجود ندارد و به این ترتیب آب، تصفیه میشود و مولکولهای درشت یک سمت و آب سالم در سمت دیگر خواهد بود.

به جای استفاده از دو فیلتر در دستگاه، میتوانید از یک فیلتر دو کاره استفاده کنید. به همین دلیل آنالیز آب و کارشناسی انتخاب دستگاه، از موارد مهم انتخاب سیستم مناسب تصفیه آب می­باشد. البته این مدل فقط برای آب چاه خانگی استفاده میشود و برای آب شهری همان مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مناسب ترین است. بدون سیستم تمیزکننده آب چاه خانه، این آلاینده ها می توانند به راحتی به خانه شما راه پیدا کنند. دستگاه تصفیه آب یو وی دار اغلب برای آب چاه و ویلاها استفاده میشود زیرا عملکرد اشعه ماورا بنفش در آب تصفیه کن خانگی به این صورت است که آب آشامیدنی را انگل و میکروب زدایی میکند. کم شدن یون های مثبت علت اصلی تلخی و بی مزگی آب دستگاه تصفیه می باشد اما با عبور آب از لابه لای سنگ های معدنی فراوری شده در فیلترها دوباره به آب خالص مواد معدنی نظیر سدیم، کلسیم، منیزیم، آهن، منگنزو پتاسیم را اضافه نموده و با بالا رفتن PH آب تا حد مناسب حدود PH 7 که درفرایند تولید به روش RO به عدد 6 رسیده یا کمی پایین تر آمده است را بالا برده و دوباره طعم و مزه مطبوع با خاصیت ضداکسیدانی به آب می دهد.

خرید فیلتر تصفیه آب

این دستگاهها دارای انواع مختلف فیلتر هستند که مواد مضر موجود در آب را به خود جذب میکنند. فیلتر کربن اکتیو که به udf هم شناخته می شود از مواد موجود در پوسته نارگیل ساخته می شود و وظیفه این نوع فیلتر حذف حشرات و باکتری هایی است که بر طعم و رنگ آب تاثیر می گذارند. به همین دلیل باید از دستگاه تصفیه آب در محل مورد نظر استفاده کنید. فیلتر دستگاه تصفیه آب در خانه ها و محل کار ها بسیار اهمیت دارند و در سالم ماندن نقش مهمی دارند. اول: محل نصب آنها مسطح و هموار باشد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب