راه اندازی و رفع مشکلات شبکه های کامپیوتری در محل مشتری

بیش از ۱۳ سال سابقه در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه جهت انواع شرکتهای تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی ، ساختمانی ، صنعتی و … تائیدی بر توانایی این شرکت و تضمینی برای مشتریان جدید می باشد. تعمیرات تخصصی قطعات کیس کامپیوتر مانند تعمیر مادر برد کامپیوتر، تعمیر فن کامپیوتر، تعمیر هارد، رم، کارت گرافیک ، cpu , … تنها با یک تماس تلفنی به بخش خدمات کامپیوتری شرکت ترازنت نیز می‌توانید مشکل کامپیوتر خود را رفع کنید. خدمات کابل کشی و راه اندازی سرور و شبکه کردن سیستم های شرکت شما مشتریان محترم و اشتراک گذاری پرینتر بین تمامی سیستم ها و محافظت از امنیت شبکه از خدمات شبکه این شرکت می باشد. از مزایای همکاری با شرکت ما می‌توان به داشتن متخصصین حرفه‌ای و با سابقه، اعزام کارشناس در محل در کوتاه‌ ترین زمان و ارائه خدمات شایسته با مناسب‌ترین هزینه اشاره کرد. در این بخش قصد داریم با خدمات قابل ارائه در خدمات کامپیوتری بهتر آشنا شویم.

اگر تمایل ندارید کامپیوتر های مجموعه شما برای بررسی و تعمیر از مکان شما خارج شوند باید از خدمات در محل استفاده کنید. شرکت نوین پویا نت متخصصان کامپیوتر خود را در سریع ترین زمان به مکان شما اعزام می‌ کند. از طریق وبسایت شرکت خدمات کامپیوتری به مشتریان سابق این شرکت دسترسی پیدا کنید و از آن‌ها راجع‌به تجربه‌شان از همکاری با این تیم سوال کنید. اما اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ و یا صاحب یک شرکت هستید که لحظه ای وقفه در انجام امور روزانه باعث ایجاد خساراتی به کسب و کار شما میشود باید بخوبی اهمیت انجام خدمات کامپیوتری و پشتیبانی در محل را درک کرده باشید و با اهمیت آن آشنا باشید. سعی کنید همیشه از کامپیوتر شخصی تان مطمئن لپ تاپ تا از آن جلوگیری کنید، اینکه کامپیوتر خانگی قدرت بیشتر نسبت به لپ تاپ دارد دلیل محکمی نیست تا هر بلایی که میخواهیم سر آن در بیاوریم و کامپیوتر نیز آسیبی نبیند، کامپیوترهای خانگی نیز نقاط ضعف دارند.

لیبل زن لیبل پرینتر چاپگر برچسب فروش تعمیر لیبل ریبون

در صورتی که سیستم شما نیاز به تعمیرات سخت افزاری داشته باشد اعلام می شود. نصب تمامی برنامه های کاربردی، درایور های کامپیوتر، درایور پرینتر و اسکنر، بازی کامپیوتری، عیب یابی و تست قطعات بخشی از خدمات نوین پویا نت می باشد. همچنین فروش و نصب آنتی ویروس های دارای لایسنس که به راحتی آپدیت می شوند و نیاز به حضور فیزیکی سیستم ندارد در حوزه تخصصی تیم ما است. این در حالی است که حدود 95 درصد مشکلات کامپیوتری به صورت نرم افزاری حل می شوند.

مشخصات رسید و قبض مرکز خدمات کامپیوتر

اغلب هزینه ی تعویض قطعات کامپیوتری سه برابر هزینه ی تعمیر آنها می خدمات شبکه چیست باشد. از طریق ایمیل،تلفن، شبکه های اجتماعی و وب سایت می توانید با کارشناس کامپیوتر ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را از کارشناس بپرسید و از آن کمک بگیرید. Help desk (میز کمک) به کارشناسی گفته می شود که وظیفه دارد به مشکلات کامپیوتر مشتریان، رسیدگی کند. اگر به افراد ناشناس اجازه دهید که با نرم افزار ریموت دسکتاپ به سیستم شما متصل شوند، از همان لحظه امنیت سیستم شما به خطر می افتد. شرکت‌ نوین پویا نت برای مشتریان خود فرصتی را ایجاد کرده‌ است که بتوانند از طریق اینترنت و به صورت آنلاین و مجازی نیز بعضی از کامپیوتری را دریافت کنند. اگر هم به غیر از خدمات کامپیوتر نیاز به خدمات شبکه و یا نصب و راه اندازی شبکه دارید به شما این اطمینان داده میشود که شرکت ما قطعا جوابگوی نیاز شما خواهد بود.

  • با گسترش روندها و فناوری، سازمان های تجاری برای ارائه پشتیبانی و سخت افزار فناوری اطلاعات کامپیوتر تحت فشار قرار گرفته اند.
  • به همین دلیل است که تعمیر کامپیوتر در محل تهران همیشه ایده خوبی است اگر می خواهید حمل ون نقل و ترافیک را کاهش دهید و کار خود را سریع انجام دهید.
  • خدماتتعمیر کامپیوتر در منزل و محل کار به دو دسته تعمیرات نرم افزار وتعمیرات سخت افزار کامپیوتر دسته بندی می شوند.
  • این یک امر طبیعی است که افراد مایل باشند تا در عین انجام درست کار، قیمت تمام شده آن هم کم یا به عبارتی مقرون به صرفه باشد.
هلپ دسک سرویسی است که برای حل مشکلات مشتریان ارائه می شود و کارشناس یا تکنسین کامپیوتر راه حل هایی را برای عیب یابی و رفع مشکلات مشتریان، ارائه می دهد. اگر در هنگام استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ خود دچار مشکل شدید؛ حتما از کارشناس کامپیوتر درخواست پشتیبانی کنید.مراحل زیر را برای درخواست خدمات پشتیبانی کامپیوتر، طی کنید. قیمت تعرفه خدماتی که یک شرکت ارائه کننده سرویس فعالیت های کامپیوتری ارائه میدهد، بسته به نوع خدمات مورد نظر تفاوت دارد. هر کدام از خدمات‌ قابل ارائه از سمت شرکت های خدمات‌کامپیوتری مانند نصب ویندوز، تعمیر قطعات جانبی و… تعرفه‌های مختلفی دارند. خدمات آنلاین کامپیوتر باعث سهولت نصب برخی از نرم افزارها، عیب یابی ها و حل بعضی مشکلات می شود.

خرید کامپیوتر تهرانپارس

خدمات سخت افزاری سیستم‌های رایانه‌ای به مراتب تخصصی‌تر از خدمات نرم افزاری است به همین خاطر اگر به این دسته از خدمات نیاز پیدا کردید، بهتر است از یک شرکت یا تیم خدمات کامپیوتری که تخصص بالایی دارد کمک بگیرید. ارتقای سخت افزاری کامپیوترها، تعمیر قطعات، بروزرسانی سیستم، حل مشکلات سخت افزاری و عیب یابی کلی سیستم‌های کامپیوتری از جمله خدمات سخت افزاری به شمار می‌روند. یکی از سرویس های مطلوبی که شرکت پیشگام رایانه به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد، پشتیبانی و خدمات کامپیوتر در محل مشتری است. این کار باعث می شود تا در صورت خرابی سخت افزار نیازی نباشد تا آن ها را به جای دیگری برای تعمیرات منتقل کنند. برخی از مشکلات پیش آمده برای کامپیوترها و شبکه را می توان به صورت آنلاین و ریموت برطرف کرد. برای مشکلات سخت افزاری که نمی توان به صورت غیرحضوری انجام شوند، تیم پشتیبانی پیشگام رایانه به محل مشتری اعزام می شود و مشکلات پیش آمده را حل می کند.

البته این مشکل بیشتر برای سیستم هایی به وجود می آید که آنتی ویروس بر روی آن ها نصب یا فعال نیست. به هر حال اگر هر گونه مشکل و یا خرابی در کامپیوتر، لپ تاپ و سرورهای خود مشاهده کردید، بهتر است قبل از هر اقدامی با شرکت های تعمیرات کامپیوتر در تماس باشید تا به صورت اصولی آن را برای شما تعمیر نمایند. بسیاری از شرکت های تعمیرات کامپیوتری علاوه بر خدمات بالا، تعمیرات در محل را نیز برای مشتریان خود انجام می دهند که دیگر نیازی نیست شما سیستم کامپیوتر خود را به شرکت مورد نظر حمل کنید.

راه اندازی و رفع مشکلات شبکه های کامپیوتری در محل مشتری