قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته عکس فرش ۹ متری 12 متری 6 متری با تخفیف-فرش شادرخ

قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته عکس فرش ۹ متری 12 متری 6 متری با تخفیف-فرش شادرخ

انتخاب و خرید فرش ماشینی در ابعادی استاندارد که دقیقاً مناسب فضای اتاق باشد یک… از بهترین برندهای تولید کننده فرش های گل برجسته می توان بهفرش قیطران گل برجستهاشاره کرد که شامل طرح هایی بسیار زیبا برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه کلیک و جذاب است. الیاف به کار رفته در بافت فرش 1200 شانه ماهور همگی از الیاف 100 درصد اکرلیک هیت ست شده است. این جنس نخ، بهترین جنس نخ برای فرش های 1200 شانه است و از طرفی فرآیند هیت ست شدن موجب شده که پرزدهی فرش به حداقل برسد. تمامی طرح های پرفروش فرش 1200 شانه به صورت کناره فرش نیز تولید می شوند.

  • مزیت دیگری که فرش های 1200 شانه دارند، قیمت مناسب تر آن ها در مقایسه با فرش های 1500 شانه است.
  • فرش زمینه طوسی بافت ریز و ظریف – نقشه اروند 1200 شانه تراکم 3600 درجه یک .
  • قیمت فرش 1200 شانه هر چند ارزان تر از فرش 1500 شانه است، اما از نظر کیفیت الیاف و بافت تفاوت چندانی بین این دو فرش دیده نمی شود.

در اینجا می خواهیم مختصری درباره تقاوت های فرش 1200 شانه با سایر فرش ها با همدیگر صحبت کنیم. بنابراین تا انتهای این نوشتار با دکتر فرش همراه باشید تا بتوانیم خریدی خوب، مطمئن و ماندگار را تجربه کنیم. این ویژگی های فرش 1200 شانه را به خاطر داشته باشید تا در ادامه به معایب آن نیز بپردازیم. این فرش‌ها به‌خاطر داشتن تراکم بیشتر ظرافت و لطافت بالایی دارند.

فرش طرح وینتج ترنج مدرن

فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ به دلیل بالاترین کیفیت بودن ان در گروه فرش های گران قیمت و لاکچری قرار میگیرند . فرش 1200 شانه دیجی کالا همانند فرش های 1200 شانه هایپرفرش، جز فرش‌های پرفروش محسوب می‌شود. یکی از معیارهای مهم در زمان معرفی فرش‎ها فارغ از طرح و سبک، شانه و تراکم فرش است. در یک متر مربع در عرض 1200 گره وجود دارد، در یک متر طول فرش نیز 3600 گره (تراکم) قرار دارد. به دلیل تراکم و شانه بالا از الیاف‎های بسیار لطیف استفاده می‎شود.

داشتن خدمات پس از فروش یکی از مزیت های خرید از این کارخانه است و محصولات خریداری شده ضمانت نامه 36 ماهه دارند. برای تولید بهترین فرش ماشینی با تراکم بالا از الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست شده و دستگاه های HCIx2 استفاده شده است که این عوامل کیفیت طرح فرش دستباف گونه را بالا می برد. رنگ های فرش 1200 شانه جدید شامل طوسی، دودی، نقره ای، متالیک، کرم لایت و روشن و بژ است. یک نکته مهم قبل از انتخاب رنگ فرش این است که بهتر است رنگ زمینه را متمایز از دیگر وسایل بگیرید تا تمایز فرش در چشم بیننده ایجاد شود. شما در یک نگاه، منظره ای پر از گل را می بینید که در آن خبری از ترنج و لچک نیست و بدین صورت این مدل فرش، برای انواع دکوراسیون ها مناسب شده است.

فرش ۱۲۰۰ شانه نرگس

فرش 1200 شانه در سال های اخیر یکی از انواع فرش است که در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. باید بگوییم یکی از پر فروش ترین فرش های در سال های اخیر فرش ۱۲۰۰ شانه است. ویژگی های منحصربه فرد فرش 1200 شانه باعث شده است که با انواع دیگر فرش متفاوت باشد.

فرش ماشینی طرح دلوان دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان بوده و با بهترین کیفیت به صورت فرش 1200 شانه برای خریداران عرضه می‌گردد. این محصول دارای تراکم 3600 بوده و به وسیله نخ آکریلیک هست ست شده توسط آخرین تکنولوژی ماشین… فرش یاقوت دودی و صدفی 1200 شانه کاشان محصولی جدید ، خاص و با طراحی بی نظیر می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ماشینی جدید مدرن و کلاسیک هستید بدون شک طرح یاقوت می تواند بهترین انتخاب ها برای شما باشد….

فرش پرفروش با رنگبندی جدید – طرح سویل 1200 شانه کاشان با تراکم بالا – کیفیت درجه یک به قیمت کارخانه . بهترین بافت فرش ماشینی ریز بافت ، 3600 تراکم ، نقشه جدید افشان لی لی رز در 2رنگبندی پرفروش . فرش کاشان طرح انا 1200 شانه تراکم 3600 ، تمام اکرولیک ، نخ 100% پنبه با کیفیت درجه یک . خرید فرش ماشینی کاشان و ارسال سریع آن بصورت رایگان برای تمام مشتریان اعم از فروش آنلاین فرش و حضوری فراهم است. با توجه به مقدماتی که گفتیم می توان نتیجه گرفت که بهترین مکان برای استفاده از فرش 1200 شانه پذیرایی است. لذا می شود گفت قسمت پذیرایی خانه بهترین جا برای لذت بردن زیبایی این فرش است.

نکته دیگری که حتما باید پیش از خرید فرش مد نظر داشته باشید، این است که هر چه شانه و تراکم فرش بالاتر می رود، به دلایل فنی، ارتفاع خاب آن کمتر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این که شانه و تراکم فرش چیست، چگونه شانه و تراکم واقعی فرش را تشخیص دهیم و نیز افزایش آگاهی درباره جنس های مختلف مواد اولیه، مقاله راهنمای خرید فرش ماشینی ما را مطالعه نمایید. طوری که امروزه بسیاری از مردم به علاقه‌مندی بالایی به دنبال خرید این مدل از فرش‌ها هستند. اگر شما هم دوست دارید تا دکوراسیون و طراحی منزل خود را تغییر دهید، بهتر است که یکی از شیک‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین انواع این فرش‌ها را تهیه نمایید. فرش‌های 1200 شانه نفیس در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه شده‌اند.