مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

کاربران ایرانی بهراحتی میتوانند در صرافی کوینکس ثبتنام کنند و حساب خود را نیز وریفای کنند. صرافی کوینکس مزیت بزرگی است تا در این مواقع کاربران بتوانند چالش های این چنینی را برای خود برطرف نمایند. یکی از بزرگترین مزیتهای این صرافی این است که شما بهراحتی با Ip کشور ایران میتوانید در آن ثبتنام انجام دهید. یکی از بزرگترین مزیتهای صرافی کوینکس نسبت به بایننس سرعت پاسخگویی تیم پشتیبانی این صرافی است. به دلیل کمتر بودن تعداد کاربرانی که در این صرافی مشغول به فعالیت هستند (نسبت به بایننس) حجم معاملات در این صرافی خیلی زیاد نیست. به همین دلیل است که توانسته سایتی طراحی کند که نزد کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است و امنیت قابل قبولی نیز دارد. به همین دلیل در بخشی از مقالات بررسی صرافی ها به ارزیابی رفتار آنها با کاربران ایرانی میپردازیم تا تمام ابهامات در این باره را برطرف کرده معرفی کامل صرافی کوینکس coinex باشیم.

1. Google Authenticator یک سرویس که در مدت زمان دلخواه به کاربران کد یکبار مصرف ارایه می دهد. کد ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و رمزی برای حساب کاربری خود انتخاب نمایید. برای تغییر زبان اپلیکیشن موبایل روی عکس پروفایل کلیلک کرده از بخش Language زبان فارسی را انتخاب نمایید. برای ثبت نام کافی است وارد سایت کوینکس شوید، زبان آن را به فارسی تغییر داده روی دکمه ثبت نام در بالا سمت چپ صفحه کلیلک نمایید. صفحه ای همانند آنچه در تصویر بالا مشاهده می کنید برایتان باز می شود. بعد از وارد شدن به صفحه جدید کافی است صفحه را کمی اسکرول کرده تا به بخش Security Settings برسید. یانگ هایپو بعد از موفقیت در این زمینه تصمیم گرفت تا صرافی کوینکس را راهاندازی کند تا موجبات رضایت هرچه بیشتر کاربرانش را فراهم کند.

1. در بخش اول میتوانید پسورد خود را تغییر دهید.

صرافی Coinex از تعداد زیادی جفت ارز (بیش از ۲۰۰ جفت ارز) پشتیبانی میکند و به صورتی طراحی شده است که هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش میکند که از بابت سرعت پردازش تراکنش ها بالاتر از متوسط جهانی است و همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که کوینکس به اکثر کشورهای جهان خدمات ارائه میدهد و همین باعث وجود تعداد زیادی کاربر در این صرافی و به طبع حجم معاملات بیشتر و سرعت بیشتر در تکمیل سفارشات کاربران میشود. در نتیجه، کارمزد از CET برداشت میشود. هر روز بر تعداد کاربران و کشورهایی که از خدمات صرافی کوینکس استفاده میکنند افزوده میشود. یکی از نکاتی که همیشه موردتوجه کاربران است و از اهمیت بالایی برای آنها برخوردار است، استفاده آسان از پلتفرم معاملاتی یک سایت است بهطوریکه پیچیدگیهای استفاده از سایت موجب سردرگمی کاربر نشود. نحوه کار کردن و استفاده از کیف پول بسیار خوب و آسان است و کاربران می توانند به راحتی از کیف پول صرافی کوینکس که به نام Viawallet نهایت استفاده را کنند و گزینه های متفاوتی را در دسترس کاربران قرار می دهد.

یانگ هایپو برای تشکیل تیم توسعهدهنده و پشتیبان این صرافی به سراغ متخصصین حوزه بلاکچین، برنامهنویسی و اینترنت رفته و بهترین این افراد را انتخاب کرده. صرافی کوینکس توسط یانگ هایپو در سال 2017 در هنگکنگ تأسیس شد. یانگ فردی کسی است که استخر معروف ViaBTC را تأسیس کرد و عملکرد بسیاری خوبی در اداره این استخر استخراج داشت. 1. در بخش اول میتوانید پسورد خود را تغییر دهید. اگر احراز هویت را انجام دهید روزانه تا سقف یک میلیون دلار میتوانید برداشت داشته باشید.

در وهله اول میتوانیم به امنیت شبکه کوینکس بپردازیم و از جنبه دوم نیز میتوانیم امنیت حساب کاربری کاربران را در این صرافی مورد ارزیابی قرار دهیم. پس از انتخاب ارز دیجیتال خود، صرافی به طور خودکار شبکه لازم برای انتقال ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب مینماید. در این مقاله سعی شد از تمام زوایا صرافی کوینکس مورد بررسی قرار بگیرد و امیدواریم برای شما مفید بوده باشد. در صفحه باز شده ابتدا یک ایمیل معتبر وارد کنید ، سپس روی Send code کلیک کنید. در این صفحه یک ایمیل معتبر وارد کرد سپس ارسال کد تایید را بزنید.