نمونه کاتالوگ های هوشمند دیجیتال کاتالوگ هوشمند دیجیتال پلتفرم کاغذ دیجیتال-دی ال کاتالوگ

به بیان دیگر یک کاتالوگ با ارائه فهرست و توضیحات جزئی و کلی درباره فعالیت‌های تجارت مربوطه و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهد، به مخاطبین کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب و خرید کالا یا خدمات تصمیم‌گیری کنند. آمارهای بدست آمده از بازدید کاتالوگ دیجیتال می تواند در سیاست گذاری فروش مجموعه شما تاثیر فراوانی داشته باشد. ما به شما آمار تعداد بازدید از کاتالوگ اینترنتی، مدت زمان بازدید از صفحات کاتالوگ، جنسیت بازدید کننده و بسیاری پارامتر های دیگر را در طی گزارش های روزانه، هفتگی و ماهانه می دهیم.

کاتالوگ ها در دنیای کسب و کارها حامل پیام‌های تبلیغاتی بوده و با هدف بازاریابی و جذب مشتری طراحی و تولید می شوند. طراحی کاتالوگ محصولات با استفاده از عکسهای صنعتی و تبلیغاتی و متن های توضیحات و همچنین فرم و چیدمان گرافیکی انجام می شود. کاتالوگ ها در گذشته صرفا به شکل چاپ شده و فیزیکی مورد استفاده قرار می گرفتند، اما با گسترش بازاریابی دیجیتال بصورت الکترونیکی نیز ارائه می شوند. در آخر هدف بروشور را می‌توان توصیفی از شرکت، ویژگی‌های برجسته محصول یا در مورد یک رویداد دانست و هدف کاتالوگ را توصیف مختصر قیمت‌ها و تصاویری از تمامی محصولات شرکت تعریف کرد.

در دنیای کسب و کار، حرفه‌ای بودن تبلیغات و به‌ روز بودن شیوه آن از اساسی ترین فاکتورهای موفقیت محسوب می‌شود. نکته بعدی توجه به نظم و گرافیک جذاب در طراحی کاتالوگ محصولات است. کاتالوگ های جامع باید دسته بندی مشخصی برای بخش های مختلف خود داشته باشند.

کاتالوگ هوشمند دیجیتال دهکده‌ی پارک گردشگری آبشار (سنترال پارک)

آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کاتالوگ کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.

  • نکاتی وجود دارد که قبل از طراحی، در زمان طراحی و بعد از آن باید به آنها توجه کنید.
  • منظور از قالب کاتالوگ یا یونیفرم کاتالوگ شکل ظاهری و فرم و نحوه قرارگیری عکس‌ها و متن‌های موجود در کاتالوگ است که یک ساختار را ایجاد می‌کند که به آن قالب کاتالوگ گفته می‌شود.
  • همین موضوع سبب می‌شود که برای معرفی محصولی که دارای جزئیات فنی بیشتری است؛ استفاده از بروشور توصیه گردد.
  • اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، بروشورها درهر سایزی چاپ می شوند اما کاتالوگ ها با آنکه استاندارد مشخصی در این زمینه وجود ندارد، معمولا در کاغذهای A4 و A5 چاپ می شوند.
  • البته صحافی چسبی بیشتر برای کاتالوگ هایی که حجم بالایی دارند مناسب خواهد بود و برای کاتالوگ های کم حجم منگنه‌های ساده و تخت کاربرد دارند.
دکمه full screen را بزنید تا بتوانید کاتالوگ را به صورت تمام صفحه مشاهده نمایید. همچنین برای مکاتبه و برقرای ارتباط با مجموعه مورد نظر با کلیک بروی ایمیل متن درخواستی را ارسال کنید. 8_ در قسمت انتخاب کاتالوگ ( تک برگی / دو لتی / سه لتی ) در صورت نیاز به خط تا، آن را مشخص کنید.

نمونه کاتالوگ های هوشمند دیجیتال کاتالوگ هوشمند دیجیتال پلتفرم کاغذ دیجیتال-دی ال کاتالوگ

در صورتی که این چنین نیست و تفاوت‌های زیادی میان این سه دسته از ابزار‌های معرفی یک محصول وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما نکته مهمی که در کاتالوگ‌ها وجود دارد طراحی و زیبایی ظاهری در کنار یک قالب استاندارد است که دربرگیرنده خواسته‌های مشتری باشد. از این رو قالب طراحی کاتالوگ بسیار اهمیت دارد و افرادی که به دنبال طراحی کاتالوگ هستند باید در قالب طراحی کاتالوگ طرح خود را پیاده‌سازی و اجرا کنند تا بازخورد بهتر و مثبت‌تری نیز در نظر مشتریان داشته باشد. کاتالوگ نیز یکی دیگر از ابزارهای مهم تبلیغاتی چاپی در اندازه­ های استاندارد و متشکل از صفحات مختلف است. مدیران کسب و کار برای معرفی محصول و برند خود از آن درکنار سایر ابزارهای بازاریابی استفاده می­ کنند. در نظر داشته باشید که این دفترچه که شامل اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات است.

مرحله دوم طراحی کاتالوگ