خرید آداپتور لپ تاپ لیست قیمت شارژر لپ تاپ های مختلف تاپ رایان ۳۰ آذر-شارژر لپتاپ مستر جانبی

البته که شما می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در مجموعه ویرا کامپیوتر تماس حاصل فرمایید. پشت این تبلت می‌توانیم حسگر دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس را ببینیم. در بالای نمایشگر نیز یک حسگر 2 مگاپیکسلی برای تماس تصویری و سلفی در نظر گرفته شده است.

نمونه ی آداپتور، Adapter LapTop Samsung 19V 3.16A 60W 5.5*3.0mm Original در سایت آمازون Amazon.com :

شارژرهای میکرو USB سال‌هاست که به‌عنوان یک استاندارد شناخته شده برای شارژ شناخته می‌شود. در این راستا بسیاری از گوشی‌‌ها و دستگاه‌های هوشمند نیز از آن جهت تأمین نیروی باتری خود استفاده می‌کنند. درواقع شارژرهای میکرو USB جایگزینی برای شارژرهای مینی USB هستند که در گوشی‌های قدیمی برای شارژ استفاده می‌شد. در این راستا اپل برای اینکه قوانین اتحادیه اروپا را در زمینه شارژ گوشی‌های هوشمند رعایت کرده باشد، یک آداپتور تبدیل لایتنینگ به میکرو USB را نیز عرضه کرده است. با توجه به پیشرفت در صنعت ساخت نسل به نسل از شارژرهای قدرتمندتر و پیشرفته تری استفاده شد.

قیمت روز انواع ماهی و میگو در بازار +جدول

شیائومی در مارس 2010 به عنوان شرکتی دارای تخصص در توسعه و عرضه محصولات الکترونیکی و سخت افزارهای هوشمند، در پکن تاسیس شد. این کمپانی اکنون در جایگاه سومین شرکت در جهان است که قادر به تحقیق، توسعه، تولید و خلق محصولاتی جدید و چیپ‌های موبایل می‌باشد. واژه‌ی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصه‌ی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است. میزان شارژدهی باطری کاملا به قدرت CPU ، اندازه صفحه نمایش ، شدت استفاده ( بازی ، رندر گیری و…) ، استفاده از وای فای ، مقدارنور صفحه نمایش ، سن باطری و غیره بستگی دارد و بر مبنای وات ساعت سنجیده میشود. رم همه لپ تاپ ها اگر آنبرد نباشد ، تا مقدار مجاز قابل ارتقا است وهیچ مشکلی ایجاد نمیشود ، بلکه باعث بهبود عملکرد و افزایش سرعت لپ تاپ میشود.

  • شما می توانید برای اطمینان خاطر از خرید خودتان با کارشناسان فروش پارتاکو مشورت شارژر لپ تاپ اپل کنید.
  • همه آداپتور های پارتاکو دارای 6 ماه گارانتی تعویض و یک هفته مهلت تست می باشند تا شما بتوانید با اطمینان خرید کنید.
  • حال اگر باتری لپ تاپ ما دچار مشکل شود و درست شارژ نشده و یا سریع‌تر از زمانی که انتظار داریم، شارژ خالی کند، دیگر لپ تاپ، نیاز ما را برآورده نخواهد کرد.
  • جالب است این نکته را بدانید که پیچیدن و باز کردن و جابه‌جایی‌های مرتب سیم شارژر باعث استهلاک آن می‌شود و اگر جلوی یک پوسیدگی یا شکاف در سیم را نگیریم باعث قطع کامل سیم شارژر ما می‌شود.
  • به زبان ساده تر این کمیت باعث به وجود آمدن نیرویی می شود تا باتری شارژ شود.

حال در این مرحله، لپ تاپ را ری استارت کرده تا تغییرات شما روی درایورها اعمال شود. در صورتی که درایوری جا مانده باشد مرحله قبل را تکرار کنید و سپس کامپیوتر را مجدد ری استارت کنید. در مرحله بعد، زمانی که جریان برق قطع شده‌است، باتری دستگاه را (در صورت امکان) جدا کنید. دکمه پاور را به مدت ۲ دقیقه نگه دارید و سپس مجدد باتری را وارد کنید و شارژر را به پریز دیگری متصل کنید.

مانیتور گیمینگ منحنی 32 اینچ Samsung مدل Odyssey G5 C32G55TQWM

در مواقعی که حس کردید لپ تاپ بیش از حد داغ کرده، بهتر است آن را برای مدتی خاموش کرده و با آن کار نکنید. همچنین در صورت لزوم از هوای فشرده برای تمیز کردن منافذ فن لپ تاپ استفاده کنید تا گرد و خاکی داخل آن وجود نداشته باشد. گاهی با تنظیمات ساده لپ تاپ قادر هستید مشکل شارژ نشدن باتری را برطرف کنید. در قسمت مربوط به Power Adapter اطلاعات ضروری در رابطه با آداپتور لپ تاپ خود را مشاهده خواهید نمود. لنوو بالاخره یک تبلت اندرویدی ارزان‌قیمت را معرفی کرده است.

خرید آداپتور لپ تاپ لیست قیمت شارژر لپ تاپ های مختلف تاپ رایان ۳۰ آذر-شارژر لپتاپ مستر جانبی