چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم؟ به زبان ساده برای تازه واردها | نی نی سایت

چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم؟ به زبان ساده برای تازه واردها | نی نی سایت

ریپل هم جزو معروف ترین ارز های دیجیتال می باشد که کیف پول ها و صرافی های زیادی از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. برای خرید این ارز باید همانند دیگر ارز ها عمل کنید و پس از نصب کیف پول و ثبت نام در یک صرافی معتبر می توانید این ارز دیجیتال را خریداری کنید. تقریبا نحوه و روش خرید ارز های دیجیتال همانند یک دیگر می باشد و تنها تفاوتی که دارند مربوط به کیف پول ها و صرافی ها می باشد. در این قسمت چند ارز دیجیتال بزرگ و معتبر جهانی نام برده شده اند و روش خرید هر کدام از این ارز های دیجیتال توضیح داده شده است. مواردی که گفته شد نرم افزار هایی هستند که شما با استفاده از آن ها می توانید با گوشی موبایل خود خرید و فروش های ارز دیجیتال را انجام دهید. هر کدام از این اپلیکیشن ها ویژگی های خاص خود را دارند و معمولا کار کردن با آن ها هم آسان است و نرم افزار های پیچیده ای نیستند.

  • صرافی کیف پول من از جمله معتبرترین صرافی های داخلی است که به عنوان اولین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال شناخته می شود.
  • سلام.گفتین یه صرافی که خوبه رو معرفی کنید.من حدود هفت ماهیه از سایت کویین کده استفاده میکنم محیط کاربریش رو این زودیا بروز نکردن که شیک و پیک شه ولی از جهات دیگه عالیه عالیه.بازهم خودتون تحقیق کنید.
  • برای شروع می‌توانیم به پروژه متاورس اِیپ کوین یعنی Otherside اشاره‌کنیم که هنوز قیمت‌گذاری مناسبی برای آن انجام‌نشده است.
  • علاوه بر بازارهای ریالی، در صرافی‌های ایرانی بازار تتر نیز وجود دارد؛ به این معنی که برای خرید رمزارز می‌توانید از تتر نیز استفاده کنید.

قبل از خرید بیت کوین، باید بدانید که نیاز به جایی برای نگهداری بیت کوین دارید. کیف پول بیت کوین را می‌توانید مانند حساب بانکی خود در نظر بگیرید که از آن می‌توان برای دریافت، ذخیره و ارسال بیت کوین استفاده کرد. اگرچه بیت کوین را می‌‌شود به روش‌های زیادی مانند گروه‌های تلگرامی یا واتس‌اپی و یا از افراد حقیقی خریداری کرد، امن‌ترین روش، مراجعه به یک وب‌سایت صرافی معتبر است.

چگونه از صرافی ارز دیجیتال بخریم؟

پروژه‌ها، شرکت‌ها و شبکه‌های زیادی هستند که با چین لینک همکاری می‌کنند. بررسی سایت تریدینگ ویو نشان می‌دهد که اکثر تحلیل‌های ارائه‌شده روند فعلی ATOM را صعودی می‌دانند. البته وضعیت بلندمدت این رمزارز نیز متاثر از شرایط بازار و بیت کوین خواهد بود. طبق نقشه راه کازموس در ماه‌های آینده شاهد چند به‌روزرسانی نیز خواهیم بود. برای خرید ارز دیجیتال در این صرافی باید ابتدا مقداری از پول خود را در آن واریز کنید.

آنچه برای خرید ارز دیجیتال نیاز دارید

به همین خاطر عده زیادی دوست دارند با صرافی های خارج از کشور همکاری کنند. به طور کلی حداقل سرمایه برای خرید ارز دیجیتال را یک میلیون تومان در نظر بگیرید. زیرا کمتر از این مبلغ از لحاظ عملی امکان پذیر نیست و عمده پول کاربر برای پرداخت به عنوان مثال قیمت اتریوم برای کارمزد صرافی و کیف پول صرف می شود. صرافی های ایرانی کارمزد های متفاوت و البته بالایی دارند و به همین دلیل گاهی اوقات برای خرید و فروش های با حجم کم ممکن است درصد قابل توجهی از سرمایه شما صرف کارمزد شود.

چرا خرید ارز دیجیتال؟

مارک زاکربرگ به شدت در تلاشه که شرکت خودش یعنی فیس بوک رو به یک شرکت متاورس تبدیل کنه. از همین رو باید بتونیم به خوبی درک کنیم که چرا فیس بوک در این حد روی متاورس سرمایه گذاری کرده. با توجه به پولی که فیس ‌بوک در متاورس سرمایه‌گذاری می‌کنه، سرمایه‌گذاری در سهام توکن ‌شده فیس ‌بوک هم می‌ تونه در چند سال آینده سودآور باشه. در ادامه سه ارز برتر پروژه متاورس جهت سرمایه گذاری رو بهتون معرفی خواهیم بیشتر پیدا کن کرد.