بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S22

این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازندهی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. این گوشیها مجهز به پردازندهی اسنپدراگون 730G کوالکام هستند که آنها را به گوشیهای میانرده تبدیل کرده است. خوشبختانه شیائومی این کابل تبدیل را در درون جعبه گوشی قرار داده است. سری گلکسی ای سامسونگ میزبان گوشیهای میان رده این کمپانیست که مشخصات فنی آنها در سطح پایینتری در مقایسه با سری اس قرار دارد. ردهی Mi Max مشخصات ضعیفتری و طراحی قدیمیتری در مقایسه با ردههای می و می نوت دارد ولی باتریهای آنها ظرفیتهایی باورنکردنی دارند. در مجموع گوشیهای شیائومی می نوت در مقایسه با گوشیهای شیائومی می، مشخصاتی ضعیفتری دارند. ردهی می میکس شیائومی، شامل خلاقانهترین گوشیهای این برند است که از به روزترین فناوریها برخوردار هستند. با این حال، اخیرا شیائومی تلاشهایی برای شبیهتر کردن MIUI به اندروید استوک و شباهت کمتر آن به iOS داشته است. این فریمورک، تجربهی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته میکند.

گوشی می میکس فولد شیائومی شبیه به گوشی سامسونگ گلکسی Z فولد ۲ است، اما قیمت گوشی شیائومی می میکس فولد، پایینتر است. انتخاب پلاستیک به جای شیشه، منجر شده است که گوشی وزن پایینی داشته باشد، اما یقینا چندان اهمیتی برای خریداران نخواهد داشت. با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگیهای دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمیدهند و همین که میتوانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیتهای عالی داشته باشند، برایشان کافی است. این سیستم عامل سبب میشود که از یک تجربهی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سختافزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است.

خرید گوشی شیائومی

این نقصها همراه با بعضی از طراحیهای شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل phoner مقایسه کردهاند. این شرکت معمولا گوشیهایش را فقط اندکی بالاتر از قیمت تمام شدهی ساخت آنها، قیمتگذاری میکند. به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده میشوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث میشود که این شرکت بتواند گوشیهایش را با قیمتهای بسیار پایینی وارد بازار کند. شیائومی چگونه میتواند گوشیهایش را با این قیمتهای پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ گفته شد که این برند چینی، گوشیهایی ارزانقیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه میدهد و علاوه بر ۵ ردهی اصلی گوشیهایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. هندزفری ها به عنوان یک لوازم جانبی محبوب برای افرادی که محمولا اهل سفر هستند تبدیل شده است به نحوی که این وسیله را حتی در زمان خوابیدن نیز از خود جدا نمی کنند.

بررسی گوشی شیائومی

برخی از انواع لوازم جانبی موبایل جثههای بسیار کوچکی داشته و هزینه بسیار زیادی نیز برای شما به دنبال نخواهند داشت. قیمت گوشی شیائومی با وجود قابلیتهای سختافزاری بسیار عالی و سیستم دوربین بینظیر، بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات گوشیهای پرچمدار ولی با قیمت پایین هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد میکنیم. به دلیل قیمت پایین گوشی شیائومی، منطقی است که این شرکت محصولات خودش را در کشورهایی عرضه کند که مردم آنها به دنبال خرید گوشی ارزان هستند. گوشی شیائومی 12S در سه نسخه ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه میشود. همچنین این گوشیها برای اولین بار بین سری گلکسی S سامسونگ بدون جک هدفون عرضه شدند.

در حالی که گلکسی S22 و S22 پلاس زبان طراحی واضحی با گوشههای گرد و صفحهنمایش تخت دارند، اس 22 پلاس راه خود را با گوشههای زاویهدارتر و نمایشگر منحنی پیش میبرد. گوشی میکس 4 هم اولین مدل از ساختههای شیائومی است که به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است. در ادامه شما را با برخی انواع لوازم جانبی دوربین آشنا خواهیم کرد. این برند جانبی شیائومی فقط روی گوشیهای مناسب برای بازی تمرکز کرده است. وقتی که صحبت از لوازم جانبی موبایل سامسونگ یا لوازم جانبی شیائومی در زمینه دوربین به میان میآید، باید خودتان را برای تنوعی بینظیر و گسترده آماده کنید. برندهای موبایل هر سال قدرتمندترین مدلهای خود را که دوربین و امکانات قوی دارد، با عنوان مدلهای پرچمدار راهی بازار میکنند که قیمتهای بالایی دارد و مدلهای معمولیترعنوان میانرده را دارند. با این حال، سری Mi Mix، یک محصول جدید وارد بازار کرده است: گوشی شیائومی می میکس فولد .

گوشی سامسونگ سری اس

در اینصورت می توان در بین رقابت با سایر میان ردهها، عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. چه نوجوان باشید و یا چه کهنسال، گوشی سامسونگ زد فیلیپ برای شما جذاب خواهد بود، فرض کنید یک گوشی را از وسط نصف کرده و تا می کنید و در جیب کت خود قرار می دهید، این عجیب ترین حسی است که در طی این سالها در تجربه از تلفن همراه هوشمند سامسونگ داشته اید. ما گزارش مشابهی را در جاهای دیگر شنیده ایم که نشان می دهد گلکسی اس 22 اولترا دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دو دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که دو مدل دیگر دارای تنظیمات دوربین در بالا (یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی) خواهند بود.

بهاین ترتیب گوشیهای موبایل سامسونگ از 3 نسل بعدی سیستم عامل آندروید و رابط کاربری One UI بهرهمند خواهند شد. تعداد خیلی کمی از برندها، از نسخهی خام اندروید روی گوشیهای خود استفاده میکنند و به جای این کار، ظاهر و تجربهی کاربری اندروید را شخصیسازی کرده و ویژگیهای جدیدی به آن اضافه مینمایند. ماژول روی پنل پشتی گوشی شیائومی ۱۲ کمی بزرگ است و به طور قابل توجهی از پنل پشتی دستگاه بیرون زده. کیفیت ویدیوها چندان قابل قبول نیست اما مانند دیگر بخش ها می توان در مواقع ضروری از آن استفاده کرد. گوشی های سری s سامسونگ، گوشی های رده بالا و پرچمدار سامسونگ هستند که در تولید آنها از اجزا و قطعات با کیفیت بسیار بالا استفاده شده است. بهعنوانمثال، منوی کشویی از بالا دارای تمام میانبرهای لازم است (WiFi، مکان، بلوتوث، چراغقوه، حالت هواپیما و غیره) که مواردی پرکاربرد هستند.

موبایل سامسونگ با این حال، این گوشی در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون، این برند، نسخهی دیگری از سری می مکس بیرون نداده است. همچنین با وزنی معادل 173 گرم تولید و روانه بازار شده است که کاملا سبک به نظر میرسد و سهولت هرچه بیشتر در استفاده را به ارمغان میآورد. سامسونگ یکی از قدیمیترین شرکتهای تولید تجهیزات الکترونیکی در کشور کرهجنوبی است. این شرکت حتی نمایشگرهای برخی از گوشیهای دیگر مثل آیفونها را نیز تولید میکند. می توان نیاز دستگاه به ابزار مورد نیاز برای شارژ 30 یا 45 واتی را درک کرد، چرا که در این توان ها گرمای زیادی تولید می شود.

بررسی گوشی سامسونگ

از لوازم جانبی مورد نیاز برای یک گوشی و حتی ملزومات آن کیف محافظ است. در صورتی که به فکر یک پرچم دار هستید، شاید نیاز شما را گلکسی S مشهور برطرف سازد و در صورت نیاز به صفحه ای بزرگتر و قلم، می توانید به فکر استفاده از سامسونگ نوت باشید. شرکت شیائومی ادعا کرده که نسبت کنتراست نوت ۸ به 1500:1 می رسد، ما هم این مسئله را تأیید می کنیم. این ویژگی شیائومی، به ویژه از آن جایی که این شرکت در چین واقع شده است، میتواند هر کسی را در خرید گوشی شیائومی مردد کند. البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد میکند تا آن گوشی به روز باقی بماند. البته در بین انواع لوازم جانبی گوشی سامسونگ نیز میتوانید شارژرهای بیسیم اورجینال را تهیه کنید.

خرید گوشی سامسونگ