خرید دوربین مداربسته ⚡️ فروش دوربین مداربسته⚡️قیمت دوربین مداربسته

یک سیستم دوربین مدار بسته شامل مجموعهای از دوربینها است که در مکانهای مهم و استراتژیک قرار گرفتهاند و تصاویر را به سیستم مدیریت ارسال میکنند. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه بهترین روش برای کنترل، مدیریت و ذخیره تصاویر ارسالی انواع دوربین مدار بسته IP می باشد. به همین دلیل امنیت این نوع از دوربین ها بسیار بالا بوده و امکان مدیریت فایل ها در آن وجود خواهد داشت. در ضمن با بالا رفتن تعداد کانالها اطلاعات نیز افزایش میباید. هایک ویژن در بردارنده طیف وسیع و کاملی از دوربینهای آنالوگ و تحت شبکه با قابلیت ضبط و ذخیره سازی تصاویر به صورت آنالوگ و تحت شبکه است. این برند در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. این تجهیزات می توانند به کمک یک دستگاه دی وی آر هایک ویژن مناسب به صورت شبانه روزی کار کنند و این موضوع برای محیط های کوچک مانند مغازه ها، موسسات و سایر بخش هایی که از نظر امنیت نیازمند دوربین مداربسته هستند بسیار مهم و کاربردی است. سپس با استفاده از مرورگر و وارد کردن IP دوربین وارد صفحه شوید و نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید؛ پس از آن به منوی تنظیمات رفته و در بخش ضبط، زمان بندی رکورد را تنظیم نموده و عملیات ضبط را آغاز نمایید.

افراد زیادی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند یک سهل انگاری ساده ممکن است منجر به حوادث ناگوار و غیر قابل جبران شود. سیستم آنالوگ در نصب و عیب یابی ساده تر است و به همین دلیل در بین کاربران محبوبیت بیشتری دارد. دوربین مداربسته آنالوگ رایج ترین نوع تجهیزات امنیتی تصویری هستند،که نسبت به انواع تحت شبکه ارزان تر هستند و کارکرد آن ها نیز ساده تر است. دوربین AHD مخفف عبارت Analog High Definition ، نسل جدیدی از انواع دوربین مدار بسته آنالوگ است. دوربین دام:نام این دوربین ها از قالب گنبدی شکلی که درون آن قرار گرفته اند گرفته شده که هدف از گنبدی ساختن شکل آن ها این است که جهت دوربین توسط جنایت کاران به راحتی قابل تشخیص نباشد . همانطور که از نام این دوربین ها پیداست محل نصب دوربین معمولا روی سقف میباشد بنابر این بیشترین کاربری را در فضا های بسته و داخلی دارند. بهتر است دوربین مدار بسته در گوشه های ساختمان نصب شود، در این صورت کابل های متصل به آن از دید افراد مخفی می شود. در تصویر زیر نمایی از یک فروشگاه که توسط یک دوربین مدار بسته دید در شب ضبط شده است را مشاهده می کنید.

زیرا آسوده خاطر هستند که در صورت بروز حادثه ، پلیس میتواند از تصاویر دوربین مداربسته استفاده کند . برای استفاده از این نرم افزار لازم است تمام انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه به یک سوییچ متصل شده و در نهایت سویچ به کامپیوتر متصل گردد. در ادامه انواع دوربین مدار بسته از نظر تکنولوژی بررسی می شود. تکنولوژی رزولوشن تصاویر باز (TVL)، اولین دوربین مدار بسته تولید شده در دنیا است که از ابتدایی ترین قابلیت ها در ساخت آن استفاده شده است. اولین رونمایی از دوربین مداربسته در امریکا نیز مربوط به سال 1973 میلادی می باشد. از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. اساس کار آن مشابه تکنولوژی سایر مدل های آنالوگ است، با این تفاوت که دوربین در این حالت کد گذاری شده است تا تصاویر با رزولوشن بالاتر قابل انتقال باشند. بنابراین کیفیت تصویر در این دوربین ها کم تر از سایر سیستم ها می باشد.

البته قیمت دوربین های تحت شبکه اندکی بالا است و نصب تخصصی آن از جمله معایب این نوع سیستم می باشد. از جمله ویژگی های کاربردی و اصلی یک دوربین های نظارتی متحرک این است که در قدم اول کاربر می تواند جهت دوربین را به وسیله کنترلر عوض کند. برای نصب دوربین های تحت شبکه نیز همانطور که از نامشان پیداست می بایست از کابل شبکه یا Cat استفاده نمود. در دوربین های IP اطلاعات دیجیتال به صورت موازی از طریق چندین رشته سیم به هم تابیده انتقال پیدا می کنند، در سیستم HDSDI هم اطلاعات به صورت دیجیتال انتقال می یابند اما این انتقال به صورت سری انجام می شود و در نتیجه می توان از کابل کواکسیال نیز برای انتقال اطلاعات استفاده کرد. چند فاکتور ساده که در ادامه مقاله “راهنمای خرید دوربین مداربسته” به آن ها می پردازیم را رعایت کنید تا سیستم دوربین مداربسته باکیفیت و کارامدی را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. همچنین دوربین مدار بسته آنالوگ به دلیل سیستم ساده ای که دارد، برای نصب به افراد با مهارت و متخصص بالا نیاز ندارد.

به طوری که کاربرد آن ها در ساختمان های مختلف اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی، روز به روز در حال افزایش می باشد. دوربین های بی سیم آنالوگ در کنار سادگی و ارزان قیمت بودن اشکالات زیادی دارند که کاربرد آن ها را محدود می کند. در این روزها که ایران تحریم است و محصولات خارجی وارد نمی شود، برند اکسوم توانسته است با دسترسی به تکنولوژی برتر، انواع دوربین مداربسته ای را تهیه کند که دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشند. هدف انواع دوربین های مداربسته حفظ امنیت فضای خانه، کسب و کار و محیط اجتماع است. در بازار ایران کدام یک از دوربین های مداربسته مناسب تر هستند؟ به منظور نظارت بر کارکنان و بررسی عملکرد آنها کارفرما میتواند ، دوربین را در محیط کار نصب کند. انواع دوربینهای مداربسته با امکانات متفاوت در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته کیانام ارتباط موجود است میتوانید تمام این مدلها را ببینید و مشخصات آنها را بخوانید لیست قیمت کالاها و همچنین نظراتی که کاربران سایت دربارهی آنها دادهاند هم میتواند در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته راهنمای شما باشد.

برای راه اندازی این نوع دوربین ها تنها به تغذیه دوربین و NVR نیاز است و کابل اتصالی بین این دو وجود ندارد. انواع مختلفی از دوربین مداربسته وجود دارد که بسته به انواع شرایط ساختمان ها می توان از آنها استفاده کرد. با توجه به سرعت بالا در پردازش اطلاعات دوربین های IP، می توان این دوربین ها را به سنسور های مختلفی مانند حسگر های حساس به حرکت، حسگر های حساس به گرما، سنسور پلاک خوان و غیره مجهز نمود. با توجه به بالا بودن کیفیت تصاویر در انواع دوربین مدار بسته IP ، بحث ذخیره سازی و حافظه کافی مطرح می شود. به دلیل نیااز به اختصاص IP و همچنین هماهنگی اجزای مختلف سیستم تحت شبکه، اجرای انواع دوربین مدار بسته بیسیم بایستی توسط افراد متخصص انجام شود.

به علت بکار گیری از کابل های کواکسیال در اتصال در برابر حملات سایبری کاربرد امنیتی نیز سایت ncctv دارند. هنگام خرید و نصب در مکان های باز، حتماً این سؤال برایتان پیشآمده است که چقدر دوربین در برابر تغییرات آب و هوایی خصوصاً بارش برف و باران مقاوم است. دوربین های مداربسته باکس قابیلت دید در شب ندارند، دلیل آن هم در این است که معمولا بانک ها و طلافروشی ها و فروشگاه ها به هنگام شب و تاریکی خالی از افراد می باشند و عبور و مروری در این محیط ها وجود ندارد. البته با استفاده از تقویت کننده های سیگنال و یا آنتن های مخصوص، برد ارسال سیگنال قابل افزایش است. لازم به ذکر است که دوربین های وایرلس که انتقال تصویر را با امواج وای فای انجام می دهند بر خلاف دوربین های سنتی به کابل و رکورد یا DVR و همینطور هارد دیسک نیاز ندارند و از لحاظ اقتصادی در تعداد کم به سود مصرف کننده می باشد.

تکنولوژی ساخت انواع دوربین مدار بسته ، در زمان های مختلف متناسب با قابلیت آن ها تغییر شایانی کرده است. انواع دوربین مدار بسته IP با توجه به سیگنال دیجیتال و تصاویر با کیفیت ، به پهنای باند زیادی نیاز دارد که فراهم نمودن پهنای باند و فضای ذخیره سازی بیشتر و دیگر تجهیزات پیچیده این نوع سیستم، باعث افزایش قیمت این نوع دوربین نسبت به مدل آنالوگ می گردد. زاویه دید این دوربین ها معمولا واید می باشند که بیشترین زاویه دید در بین دوربین ها را دارد. اصلی ترین ویژگی پکیج دوربین مدار بسته بیسیم امکان استفاده در محیط های داخلی و خارجی می باشد. این دوربین های مداربسته به شکل کروی فشار باد و لرزش را به حداقل می رساند. این سوال کاملا اشتباه است چرا که قیمت دوربین های مداربسته با توجه به کارایی آنها متفاوت است و در ابتدا باید ببینید نیاز و انتظار شما از یک سیستم نظارت تصویری تا چه اندازه است و پس از آن به دنبال اطلاع از قیمت و تلاش برای خرید کالای مورد نیاز با حداقل هزینه داشت. این سیستم همانطور که از نام آن مشخص است جهت استفاده والدین برای مراقبت از کودکان و یا سالمندان تولید شده است.

تکنولوژی این سیستم، در واقع بزرگترین ضعف انواع دوربین مدار بسته آنالوگ را که کیفیت یا رزولوشن پایین آن است، پوشش می دهد. در ادامه انواع دوربین مدار بسته IP و کاربرد آن ها بررسی می شود. در گام اول برای انتخاب نوع تجهیزات مهمترین پارامتر بوجه در نظر گرفته شده در مقایسه با وسعت سیستم درخواستی برای پیاده سازی میباشد. ناحیه تحت پوشش این نوع دوربین ها سه برابر سیستم های آنالوگ است. از مزایای این دوربین ها مقاومت در برابر اشعه خورشید است. به طوری که می توان گفت که قیمت آن ها دو برابر سیستم های آنالوگ است. انعطاف پذیری : سیستم مداربسته دیجیتال از انعطاف پذیری به مراتب بالاتری برخوردار است. این بهترین دوربین مدار بسته برای عملکرد دید در شب است. ممکن است دوربینهای مداربسته از برندهای ناشناخته در ابتدا ارزانتر باشند اما به دلیل این که پکیج این دوربینها معمولاً کامل نیست برای نصب این دوربینهای مداربسته باید لوازم و تجهیزات ضروری را جداگانه خریداری کنید که ممکن است هزینه بیشتری در مجموع صرف کنید اما دوربینهای مداربسته از برندهای معتبر دارای پکیج کامل میباشند و نیازی به خرید تجهیزات بهصورت جداگانه ندارید. طراحی این دوربینها به گونهای است که به طور معمول افراد نمیتوانند به جهت دید دوربین پی ببرند، یعنی معلوم نیست که دوربین در حال نظارت از چه محلی است.

جالب است بدانید دوربین های مدار بسته روز و شب در محیط هایی که نور کمتری دارند کارایی بیشتر خواهند داشت. شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. تکنولوژی ساخت این دوربین ها دارای سنسور آشکار ساز تصاویر است. قابلیت کنترل از راه دور نیز از دیگر مزایای استفاده از این دوربین ها است. دوربین مداربسته بیسیم با عنوان دوربین Wi-Fi نیز شناخته میشود. نوع بیسیم این دوربین ها با استفاده از تکنولوژی Wi-Fi تصاویر را برای کاربر می فرستد.

یکی از قابلیت های مهم دوربین های مداربسته گردان امکان تعریف کردن تعداد مشخصی پریست برای دوربین است. با این حال قیمت دوربین مدار بسته WIFI به سبب کاهش هزینه های سیم کشی و عدم نیاز به دستگاه DVR از سایر مدل ها می تواند کمتر باشد. طبق تحقیقات آماری در آمریکا و انگلستان بعد از نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها ۵۱ % ، در فرودگاه ها ۲۳% و در سایر مراکز عمومی ۷% از جرایم کاهش یافته است. برای انتخاب دوربین باید به بودجه خود را هم در نظر بگیریم. تکنولوژی HD-SDI که مخفف عبارت High Definition Serial Digital Interface است، از نظر تکنولوژی انتقال تصویر و سیگنال مشابه دوربین مدار بسته IP می باشد.

برای این منظور این سیستم به لنز بسیار باز Ultra-Wide مجهز بوده و می تواند تصاویر را به صورت پانوراما ضبط کند. برای دوربین های بولت در فضای باز معمولاً محافظی تعبیه می شود که این دوربین ها را در مقابل بارندگی، گرد و غبار، و عوامل دیگر محافظت می کند. این محصولات با این که مادون قرمز ندارند، در شرایط مختلف شبانه روز قادر به ضبط تصاویر با کیفیت بالا هستند و برای فضاهای باز مناسب ترند. برای دیدن انواع مدل های دوربین های وایفای به لینک داده شده در بالا مراجعه نمایید. دوربین مدار بسته بی سیم از انواع دوربین های مداربسته حرفه ای هستند که فقط برای کارکرد دوربین به برق نیاز دارند و فیلم های بی سیم را به ضبط کننده منتقل می کنند. علاوه بر آن قابلیت تشخیص چهره، زوم و چرخش از دیگر موارد موثر در قیمت می باشد که بر اساس نیاز مصرف کننده تعیین می شوند. انتخاب نوع دستگاه در این حال متناسب با قابلیت های مورد نیاز مصرف کننده می باشد. در کارخانه هایی مانند: کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای استفاده از دوربین اسکن خط تولید و دوربین حرارتی رواج دارد.