وسایل مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته

دوربین اسپید دام یا دوربین PTZ، نوع دیگری از دوربین های مداربسته هستند که امکان تغییر زاویه در جهات عمودی، افقی، تغییر فاصله کانونی و زوم را در اختیار شما قرار می دهند. زیرا طراحی آن به شما امکان میدهد زاویه دید وسیعتری را در محل خود داشته باشید. زیرا راهی برای ثبت و ذخیره اطلاعات وجود نداشت. بسیاری از افراد دوربین مداربسته دام را بهترین دوربین مداربسته داخلی میدانند؛ زیرا میتوان با نصب آن روی قسمت مناسب و کارشناسی شده از سقف، تمام زوایای اتاق را پوشش داد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از دوربین مداربسته ، برقراری امنیت است به طوری که با استفاده از آنها میتوان هر حرکت مشکوکی را زیر نظر قرار داد. برای جامع ترین نظارت ، توصیه می کنیم یک دوربین امنیتی هوشمند تهیه کنید بدین معنا که به اینترنت متصل است. اولین سیستمهای نظارت تصویری شامل نظارت مداوم بود. سیستم CCTV در حقیقت شامل چندین دوربین است که به وسیله کابل شبکه و یا به صورت وایرلس، به یک دستگاه مرکزی متصل هستند و اطلاعات و سیگنالها را برای آن، ارسال میکنند. راه حل دوربین مدار بسته یا همان نوع تصویر خروجی نیز برای کنترل اطلاعات امنیتی کاربر مهم است. همانطور که از نام این دوربین ها مشخص است دوربین های آنالوگ اطلاعات ضبط شده را به صورت آنالوگ انتقال می دهد و دوربین های تحت شبکه اطلاعات را به صرت صفر و یک یا همان دیجیتال ارسال می کنند و این موضوع سبب نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر و محدودیت در پهنای باند شده است.

قائم الکترونیک دارای تیم مجرب و کارشناسان حرفه ای می باشد تا شما را از خرید تا نصب به صورت کاملا حرفه ای همراهی کنیم. دوربین مارکت دارای تیم مجرب و کارشناسان حرفه ای می باشد تا به بالاترین کیفیت و بازدهی برای دوربین مدار بسته ی خود برسید . افرادی که در صنایع غذایی و تولیدی فعالیت میکنند نیز ممکن است به دلیل قابلیت اطمینان دوربین در دمای شدید، این گزینه را از ابین انواع دوربین مدار بسته انتخاب کنند. انواع دوربین مدار بسته خارجی اوتدور برای محیطهای بیرونی و فضای باز. را تعیین کنید. لازم است بدانید که، انتخاب محل از مهم ترین مراحل نصب دوربین مدار بسته میباشد. در انتخاب دوربین، جدا از قیمت دوربین مداربسته لازم است امکانات آن را بررسی کنید تا با نیازهایتان مطابقت داشته باشد. مساحتی که چندین دوربین ثابت برای پوشش آنها لازم است. نحوه ذخیر کردن دادهها نیز ابتدا به این صورت بود که مستقیما در یک ضبط کننده فیلم که قادر به ضبط سیگنالهای آنالوگ بود، تصاویر را ضبط میکردند. ابتدا باید بررسی شود که آیا دوربین مداربسته، DVR و مانیتور به منبع برق متصل و روشن شده است؟

ضریب حفاظت این دوربین IP67 می باشد یعنی بدنه فلزی و اتصالات آن به گونه ای است که برای فقط فضاهای داخلی و خارجی مرطوب نیز می توانید استفاده کنید. اما محافظ ضدآب این دوربین و قابلیت اضافه کردن محفظه محافظ در برابر سرما، آن را برای فضای باز یا صنایع خاص نیز ایدهآل میکند. و به همین دلیل در صنایع تاسیساتی و تدارکاتی محبوب شدهاند. قابلیت چرخش دوربین های PTZ باعث میشود این دوربینها بتوانند به چپ یا راست و بالا یا پایین حرکت کنند. صرف نظر از مباحث کنترل PTZ، ماموران همچنین قادر خواهند بود با استفاده از تکنولوژی های جدید تشخیص چهره و یا نرم افزار های کنترل تردد از ورود و خروج ها اطمینان بیشتری حاصل کنند. حسن این تکنولوژی استفاده در پروژههای ترکیبی میباشد. برای تغذیه دوربین ها می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا به کار برد و یا اینکه در کنار دی وی آر، یک درایو تغذیه آمپراژ بالا برای تمام دوربین های مداربسته استفاده شود و از یک کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد.

به کلیه دوربینهایی که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده میکنند دوربین های اینفرارد یا دوربین ir گفته میشود. با وجود انواع دوربین های مداربسته در اطرافمان، زندگی هر روز از سطح امنیت بالاتری برخوردار میشود. این دوربین برای مشاهده جاده یا خیابان نزدیک محل زندگی یا کارتان بسیار ایدهآل است. برای مشاهده فضاهای سرپوشیده و داخل ساختمانها استفاده میشوند، مانند نصب دوربین در منزل. معمولا ۲ یا ۳ روز در باغ اتراق میکردیم و با کمک همسرم تمام میوه درختان باغ را میچیدیم و داخل جعبه یا کارتن قرار میدادیم. در شب تصاویر سیاه و سفید ولی در روز تصاویر رنگی ضبط میکند. فیلتر برشِ مادون قرمز در روز و شرایط نور مناسب فعال میشود. 3- سیستم مدار بسته ی قدیمی ترین تکنولوژی HD که به واسطهی شرکت ها یک ویژن ارائه میشود. دوربین دام یا دوربین گنبدی بیشتر برای امنیت و نظارت در فضای داخلی استفاده میشود. به همین دلیل، این دوربینها برای نظارت بر فضای باز که دوربینهای IR قادر به عملکرد مطلوب نیستند ایدهآل هستند. با یک دوربین PTZ که بهترین دوربین مداربسته چرخشی است، تیم امنیتی شما میتوانند کنترل کاملی بر روی محیط داشته باشند.

اصلیترین تفاوت آن در نوع کد گذاری است؛ که به صورت انحصاری در اختیار شرکت DAHUA میباشد. مقاوم است؛ بنابراین شما میتوانید بدون هیچگونه دغدغهای این دوربین را در محیطهای داخلی و خارجی استفاده نموده و از ویژگیهای منحصر به فرد آن استفاده نمایید. این نوع دوربینها که دوربینهای مداربسته چرخشی نام دارند، که قابلیت چرخشی 360 درجه و 90 درجه عمودی و زوم اپیتیکال بالا و بسیاردقیق از ویژگیهای منحصر به فرد این دوربین است. اما تصویربرداری فوقالعاده حساس، این دوربین را برای دید در شب منحصر به فرد کردهاست. معمولاً افرادی دوربین IR یا دید در شب را انتخاب میکنند که ضبط ویدئو در شب برای امنیت تجارتشان ضروری است.

دوربین های مداربسته باکس به شکل مکعب هایی هستند مستطیلی شکل . این دوربینها تصاویر ضبط شده را توسط سیگنالهای دیجیتال به دستگاه ذخیرهساز و یا مستقیما به کامپیوتر ارسال میکنند. با استفاده از یک کامپیوتر متصل به روتر وارد مرورگر شده و آدرس 192.168.1.1 را در آدرس بار وارد کنید. به لطف بهره مندی از این ویژگیها شما به راحتی میتوانید محیط مورد نظر را تحت کنترل خود داشته باشید. در حین اجرای پروژه نصب دوربین مداربسته، ستاد مراقبت از مشتریان آریستک نیز فعالیت های کارشناسان اعزامی خود را به طور مستمر مورد بازرسی قرار می دهد و رضایت کارفرما را در هر مرحله از پروژه بررسی می کنند تا کلیه مراحل خدمات دوربین مدار بسته با بهترین کیفیت ممکن به پایان بپذیرد. این نوع از دوربین های مدار بسته بی سیم ضمن نصب راحت، محدودیت استفاده از اینترنت را از خود برداشته اند و دوربین های مناسبی از این نظر محسوب می شوند. همچنین، تمامی دوربین های مداربسته بی سیم UNV دارای استاندارد IP67 بوده و امکان نصب در فضای باز و شرایط سخت محیطی را دارند. از مزایای اصلی این دوربین LEDهای مادون قرمز آن است که امکان ضبط واضح را حتی در محیطهای کاملا تیره را فراهم میکند.

در کل انواع دوربین مداربسته IP مزایای بیشتری نسبت به دوربینهای آنالوگ دارند. دوربین مداربسته آنالوگ اولین نسل از انواع دوربین مداربسته هستند. و بستگی به نیاز هر محیط میتوان از انواع لنز دوربین مداربسته ثابت یا واریفوکال استفاده کرد. دوربین مداربسته اوتدور متناسب با تغییرات نور محیط و مقاومت در برابر شرایط آب و هواییِ متفاوت ساخته شدهاند. در واقع با این گواهی،دوربین را دربرابر آب و هوا ایمن می کند. آن ها به سنسورهای اسکن پیشرفته CMOS مجهز شده اند که به دستگاه اجازه می دهد تصاویر با کیفیت بالا را انتخاب کند و نیازی به منبع نور اضافی ندارد و دوربین مداربسته مناسبی برای شب باشد. دوربین های دید در شب از LED مادون قرمز که در اطراف لنز این دوربینها نصب شده استفاده میکنند. دوربین های مداربسته C-Mount معمولاً حجیم هستند، و مانند دوربینهای بولت این مسئله به عنوان یک مزیت و بازدارنده عمل میکنند.

وظیفه منبع تغذیه این دوربینها تبدیل ولتاژ برق شهری به ولتاژ 12 ولت دارای آمپرهای مختلف است. سیم دوربین مداربسته برای انتقال برق از منبع به دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله ، من در مورد نصب کارت حافظه SD بر روی دوربین مداربسته وای فای YI Home Camera یا دوربین خانگی صحبت می کنم. دوربینهای ویدئویی بر اساس سیگنالهای خروجی یا آنالوگ هستند یا دیجیتال، به این معنی که هر دوربین تصاویر ضبط شده را بر اساس سیگنال آنالوگ یا دیجیتالی به دستگاه ذخیرهساز ارسال میکند. دوربینهای دیجیتال مدرنتر و گرانتر از نوع آنالوگ هستند. دوربین های آی پی (IP) نسبت به دوربین های آنالوگ گرانتر هستند، اما میتوانند تصاویر ویدئویی را از وضوح 2، 3، 4، 8 و حتی تا 24 مگاپیکسل و بالاتر ضبط کنند. میتوانید در مقاله تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، به طور کامل ویژگیها و تفاوت این دو دسته دوربین را مطالعه کنید. این دوربینها در هر دو محیط با نورعادی یا کم نور میتوانند کار کند. نقش یک لنز این است که تصویری دقیق، یکنواخت و متمرکز را به سنسور تصویربرداری منتقل کند.

همچنین این مدل از دوربین مداربسته چون بیشتر در معرض خرابکاری یا سرقت قرار دارند باید محفوظتر باشند که به وسیله کاورهای مناسب، پایههای مخصوص و نصب در مکانهای کارشناسی شده میتوان از آنها محافظت کرد. در یک لحظه متوجه میشوید که سارقی درحال سرقت از خانه شماست اما اینترنت ضعیف و قطعی مداوم، باعث میشود نتوانید در لحظه سارق را بشناسید یا چهره او را تشخیص بدهید. شکل دوربین دام که به صورت گبندی است باعث میشود اشخاص بیننده نتوانند تشخیص دهند جهت دوربین به کدام سمت است. دوربین بولت که به شکل استوانهای بلند است برای فضای باز بسیار ایدهآل است.

که برای مشاهده فیلمها باید آن را روی تلفن همراه یا کامپیوتر نصب کنید. ✅ برای کنترل شرایط خانه میتوانید از دوربین های مداربسته وایرلس indoor استفاده کنید و مستقیما تصاویر زنده را از کامپیوتر یا گوشی خود مشاهده کنید. ویژگی اصلی و نقطه قوت دوربین های بولت دید بالا و مشاهده مسافت طولانی است. نصب دوربین های IP آسان تر از دوربین های آنالوگ است، زیرا نیاز به کابل کشی جداگانه وتقویت منبع تغذیه ندارند و تصاویر را در مسافت های طولانی منتقل می کنند. یک دوربین IP میتواند از لحاظ امکانات و مقیاسپذیری به سادگی جایگزین تعداد زیادی دوربین آنالوگ باشد. 265 باشد با قرار دادن یک هارد 2 ترا بایتی درون دو دستگاه، اگر تعداد روزهای قابل بازبینی در دستگاه نخست 30 روز باشد در دستگاه دیگر حدودآ 60 روز خواهد بود. تفاوتهای اصلی این دو دوربین را میتوانید در مقاله تفاوت دوربین دام و بولت مطالعه کنید. هر چه کیفیت دوربین مداربسته دام شما بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. در هر مکان و زمانی که باشید می توانید با گوشی موبایل و از طریق اپلیکیشن مربوطه به دوربین وصل شوید و تصاویر آن را به صورت آنلاین مشاهده کنید . در اینجا ویژگی های اصلی وجود دارد که شما باید به دنبال آنها باشید تا از این ابزار جالب بهترین استفاده را ببرید.

پس برای اجرای آن باید به طور کامل در این باره مطالعه کرده و اقدام نمایید . اما به مرور زمان ذخیرهسازهای مناسب برای هر دوربین با توجه به سگنال خروجی آن به وجود آمد. اما در فضای خارجی با شرایط مناسب نیز میتوان از آن استفاده کرد. روش دیگر در ذخیرهکردن دادههای دوربین آنالوگ، تبدیل سگنالهای آنالوگ به سیگنالهای دیجیتال و سپس ذخیرهسازی آن بود. در ساختار سیستمی دوربین مداربستهی تحت شبکه، تجهیزات بیشتری به نسبت دوربینهای آنالوگ احتیاجه. دارید، میتوانید پس از تماس با مجموعه دماتجهیز و شمارههای داخلی 124 – 125، از کارشناسان فروش بخش تجهیزات و لوازم کنترل و ایمنی مشاوره بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. کاربردها ، مشخصات فنی دوربین های ارزان خانگی و لیست قیمت انواع دوربین های حرفه ای برای سیستم های نظارتی مداربسته موارد در برگیرنده این بخش میباشند. دوربین مداربسته دام و دوربینPin Hole از انواع دوربین مداربسته indoor هستند.

بزرگترین دوربین مداربسته دیجیتال جهان به نماد «افزایش آگاهی از امنیت در جامعه» ساخته سایت ncctv شد. این شرکت بهعنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکتهای تولیدکننده دوربینهای مداربسته در جهان شناخته میشود. برای استفاده از قابلیتهای این دوربین نیاز به یک فرد برای نظارت بر دوربین و هدایت حرکات دارید. در این دوربینها ارسال دادهها بر اساس امواج آنالوگ صورت میگیرد. دستگاه DVR شبیه به کامپیوتر دارای کارت ضبط و نرمافزار مناسب ضبط تصاویر آنالوگ است. برای این کار سیگنال آنالوگ به وسیله کارت ضبط ویدئو در کامپیوتر به دیجیتال تبدیل میشد تا امکان ضبط ویدئو در کامپیوتر فراهم شود. در واقع دستگاه DVR دادههای آنالوگ را به دیجیتال تبدیل و بر روی هارد دیسک ذخیره میکند. اما بدون نظارت دائمی یک شخص نیز میتوان دوربین را طوری تنظیم کرد که مثلا در صورت تشخیص حرکت، بر روی ورودی یا خروجی متمرکز شود. هستند. و به دلیل قابل مشاهده بودن، مناسبترین دوربین مداربسته خارجی هستند؛ برای این پیام به رهگذران که این محل تحت نظارت است.