با انواع دوربین مداربسته ای وی تک تایوان آشنا شوید

اگر تصاویر با سرعت بیشتری پخش شوند ، ویدیو نرمتر به نظر می رسد. همچنین، به منظور جلوگیری از سرقت و دزدیده شدن، مناسب است که این مدل دوربین مداربسته دور از دسترس و در ارتفاع بالا نصب گردد. زمانی که دوربین مداربسته در یک محلی نصب شده و به درستی کار میکند؛ به کلمه به درستی توجه زیادی کنید؛ چرا که در بعضی از محیطها بعضی از افراد از روی نا آگاهی به دلیل فرار از هزینههای سرویس-نگهداری دوربین مداربسته،تنها آن را به عنوان ماکت دوربین مداربسته نصب میکنند؛ در این زمان دوربین مداربسته قابل استفاده و کاربرد نمیباشد، در اصل کمکی نمیکند. طبق مطالعات انجام شده در صنایع کوچک نصب دوربین مداربسته میزان متضرر شدن از بابت سرقت های درونی و بیرونی را به نصف کاهش می دهد. در طول سفر ممکن است بسیاری از مسائل پیش بیاید که نیازمند ثبت شدن باشد. همچنین برای دوربین های مداربسته آنالوگ باید کابل کشی انجام شود که باعث زیاد شدن هزینه ها میشود علاوه بر آن این نوع از دوربین ها مسافت و عمق کمی را پوشش میدهد به همین خاطر برای یک فضای بزرگ نیاز به نصب چندین عدد از دوربین های مداربسته آنالوگ میباشد.

نصب دوربین مداربسته را خودمان انجام دهیم یا متخصصان⁉ اما واقعیت این است که نصب دوربین مدار بسته در منزل و محل کار را باید به متخصصان مجرب سپرد؛ زیرا کوچکترین اشتباهات میتواند احتمال رخنه را شدیدا بالا ببرد. دوربینهای مداربستهای که خارج از ساختمان نصب شدهاند، باید در محدودهی دید باشند. 3- اگر ساختمان شما چند طبقه میباشد، توصیه میشود در طبقه همکف که رفت و آمد بیشتری صورت میگیرد، تعداد دوربینهای مداربسته بیشتر باشد. اما اگر از دوربینهای مداربسته با قابلیت WDR استفاده شود، تصویر هم در نیمه پرنور و هم در نیمه تاریک دارای جزئیات خواهد بود. هفدهم اردیبهشتماه امسال فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که یک مادربزرگ در حال رفتن به سمت خانهاش در قیامدشت بود و هنگامیکه قصد داشت وارد خانهاش شود از سوی چهار سارق موتورسوار مورد حمله و زورگیری قرار گرفت. دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند از دسترسی آن ها و هم چنین قصد آن ها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند دوربین مدار بسته آنالوگ از شرکت پاناسونیک بپردازیم.

بسته به بودجه شما، آنها میتوانند وضوح 720p را تا 4K ارائه دهند. مرکز خرید پاساک مرجع تخصصی و آموزشی آنلاین و مرکز فروش عمده و اینترنتی انواع دوربین مدار بسته، دستگاه ضبط دوربین مداربسته و سایر تجهیزات و لوازم دوربین های امنیتی در ایران، ارائه دهنده کلیه مطالب آموزشی، مقالات تخصصی، کاتالوگ، لیست قیمت و خدمات مشاوره و طراحی دوربین های مداربسته میباشد. اگر در مورد نحوه انتخاب دوربین مناسب و نحوه انتخاب دستگاه مناسب جهت ضبط تصاویر دوربین های مداربسته اطلاعات کافی دارید و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار دارید بسم الله… این مدل که ابتدا از رزولوشن 1.4 مگاپیکسلی پشتیبانی میکرد پس از ارتقای سیستمهای خود در سال 2015 مانند دو مدل قبلی، رزولوشن را به 2 مگاپیکسل رساند اگر چه شرکت داهوا مدعی این بود که این مدل از آنها مستقیما کپی برداری شده است. دوربین مداربسته راهی مؤثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود . نظارت بر مکانهایی که برای انسان خطرناک است، به عنوان مثال، محیطهای صنعتی خطرناک. هم چنین به عنوان چشم بیداری برای ایجاد تأثیر مثبت در روند تولید و حصول اطمینان از تجهیز مناسب عوامل تولید در محیط کار به کار می رود .

در نتیجه نقاطی از محل که مهم تر هستند و نیاز بیشتری به نظارت دارند را باید مشخص و اولویت بندی کنید. همچنین باید توجه داشت، دوربینهای مداربستهای که خارج ساختمان نصب میشوند، مستقیم در جهت تابش نور آفتاب نباشند. در این قسمت به بررسی دوربینهای مداربستهی مناسب داخل ساختمان و خارج ساختمان میپردازیم. البته میتوان از این دوربینها بهصورت شبانهروز، هم در داخل و هم در خارج ساختمان استفاده کرد. 4- برای نصب دوربین مداربسته خارج از ساختمان، لازم است تا دوربینها تمام فضاهای ورودی را پوشش دهند. بهطورکلی، دوربینهای مداربسته به دو دستهی کلی دوربینهای مداربسته داخل ساختمانی و خارج ساختمانی تقسیم میشوند. دوربینهای آنالوگ و IP هم در داخل خانه و هم در خارج آن میتوانند نصب شوند. دوربینهای مداربسته با قابلیت زوم، دوربینهای گنبدیای هستند که میتوانند در زوایای مختلف بچرخند و بر روی یک محور، حرکت کنند. تداخل رادیویی سایر دستگاههای بیسیم در خانه نیز میتوانند روی کیفیت فیلم تاثیر بگذارند. شما با داشتن یک مودم اینترنت و گوشی موبایل به راحتی میتوانید به تصاویر انلاین دسترسی داشته باشید.همچنین برای استفاده در لپ تاپ میتوانید با نصب نرم افزار های شبیه ساز اندروید، اپلیکیشن دوربین بیسیم WIFI را در سیستم نصب کرده و به آسانی اطلاعات را دریافت نمایید.

هزینههای راهاندازی یک سیستم امنیتی تحت شبکه و استفاده از دوربین IP، به مراتب بیشتر از دوربین آنالوگ است. در نتیجه اگر نیاز شما، زوم کردن و دیدن جزئیات بیشتر مانند پلاک ماشین میباشد، باید دوربین مداربسته با قابلیت زوم تهیه کنید. با مطالعه ادامه این مطلب به احتمال قوی می توانید سیستم دوربین مدار بسته خود را نصب و راه اندازی کنید ولی این را مد نظر داشته باشید با کمی هزینه بیشتر می توانید از یک نصاب حرفه ای جهت نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید و اطمینان داشته باشید دوربین های شما بصورت استاندارد , اصولی و تمیز نصب خواهد شد . که دوربین های مداربسته کابلی از فروش بالاییی برخوردار هستند.و روز به روز نسل جدیدی از این دوربین مداربسته را شاهد هستیم.که در بازار ایران وارد می شوند.و بخشی از این نوع بصورت ممتاژ داخل ایران تهیه می شوند. تنوعی از محصولات با بهترین قیمت دوربین مداربسته اپتینا را می توانید از مجموعه ما تهیه فرمایید. اپتینا یک برند چینی است که در سال 2008 تاسیس شد و در زمینه تهیه انواع تجهیزات امنیتی و نظارتی همانند: دوربین های مدار بسته و DVR فعالیت می کند.

در نصب دوربین مدار بسته می توان با استفاده از تجهیزات مانند داکت , لوله , سایت ncctv سینی کابل و … چنین قابلیتی هزینه تجهیزات و هزینه های اضافی مدیریتی شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده و به مدیران این امکان را می دهد تا علی رغم درگیری های زمانی و مکانی بر کل محیط کار خود نظارت نمایند. در مقاله پیش رو، ابتدا انواع دوربین مداربسته و دستگاه های DVR و NVR را بررسی می کنیم، سپس نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته را در اختیارتان قرار می دهیم تا در صورت لزوم بتوانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سطح انتظارات تان انتخاب نمایید.

درهنگام نصب دوربینهای مداربسته باید به نقاط کور دوربینها توجه کرد تا هر دوربین را به گونهای نصب کرد که نقاط کور دوربین مداربستهی دیگر را پوشش دهد. انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای موقعیت مورد نیاز، یکی از مهمترین موارد است که باید به آن توجه کرد. همچنین دوربین مداربسته IP قابلیت اتصال به شبکه را دارد، در حالی که دوربین های آنالوگ از این قابلیت محروم هستند. دوربینهای مداربسته انواع مختلفی دارند که در مقالهی پرفروشترین دوربینهای مداربسته، مذلها و کاربرد هر یک از آنها توضیح داده شدهاست. دوربین مداربسته AL یا هوش مصنوعی نوعی پیشرفته ای است که به سنسورهای مختلفی مجهز می باشد و می تواند انسان، حیواناتو غیره را شناسایی کند. به علاوه دوربین های بولت با استفاده از نور مادون قرمز قابلیت تصویربرداری در شرایط بد نوری و تاریکی را نیز دارند. یکی دیگر از فواید نصب دوربین مداربسته که دوربینهای مداربسته دارند این است که اگر به درستی و در مکان صحیح نصب شوند و تمامی ملزومات که برای آنها مورد استفاده قرار میگیرد؛ خوب و با کیفیت باشد، دوربینهای مداربسته تا سالیان دراز به خوبی کار میکنند و نگهداری آنها بسیار آسان میباشد و اگر به مشکل برخورد کنند با تعمیرات جزئی دوباره به کارکرد خود ادامه میدهند؛ بنابراین دوربین مداربسته از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است.

حال که به طور کلی با مزایا نصب دوربین مداربسته آشنا شدید می خواهیم شما را با برندهایی که در تولید دوربین مداربسته فعالیت دارند، آشنا کنیم. نظارت تصویری معمولاً در کارخانجات اماکن تولیدی و اجرایی برای مشاهده و نظارت تجهیزات و شناسایی سریع مشکلات که ممکن است تأخیرات یا دشواری هایی را برای روند تولید به همراه داشته باشد به کار می رود . فروش عمده دوربین مداربسته به همکار با لیست قیمت همکار دوربین مد… فروش بهترین برندهای دوربین مداربسته توسط گروه پاساک با ارزان ترین قیمت صورت می پذیرد تا مشتریان از رضایت کامل برخوردار شوند. به عبارتی اتخاذ روش هایی برای پیشگیری از سرقت که اساسی ترین مولفه اهمیت نصب دوربین مدار بسته است. نصب دوربین حس امنیت بالایی را به شما خواهد داد. با استفاده از کابل ترکیبی که کابل برق و تصویر به هم چسبیده هستند به راحتی می توان مراحل کابل کشی را انجام داد . در برخی از نسل ها امکان انتقال برق در دوربین مداربسته آنالوگ نیز وجود دارد که به آن POC گویند و برق مورد نیاز دوربین از طریق کابل کواکسیال منتقل می شود. به طوری که شما میتوانید تصاویر، ولتاژ و برق مصرفی دوربین را با کابل کواکسیال انتقال دهید.

مسلما محصولات شرکتهای ژاپنی بین با کیفیتترین اجناس در سراسر دنیا قرار دارند؛ شرکت پاناسونیک یک کمپانی نام آشنا در زمینه لوازم الکترونیکی است که محصولات آن در بین دنیا طرفداران زیادی دارد. اگر شما بخواهید برای تعداد زیادی از دوربین ها کابل کشی انجام دهید ، همه ی این کابل ها را باید در یک مکان مشخص جمع کرده تا به دستگاه دی وی آر متصل کنید . دوربین مداربسته اگر در محیطی نصب میشود باید کاملا از نظر فنی سالم باشد تا بتواند کمک کند. 5- ارتفاع دوربینهای مداربسته باید به قدری باشد که امکان دسترسی به آنها به سادگی، ممکن نباشد(حدود 3متر از کف). اما برخلاف دوربینهای آنالوگ، دوربینهای مداربسته IP، مستقیما به اینترنت وصل میشوند و اطلاعات به صورت مستقیم در خود دوربین پردازش میشود. دوربینهای مداربسته آنالوگ، از اولین دوربینهای مداربسته هستند که از طریق کابل کواکسیال، اطلاعات دریافتی را به ضبطکننده DVR منتقل میکند و در آنجا تصاویر پردازش میشود. تجهیزات سیستم های نظارتی شامل مجموعه ای از تجهیزات نظارتی میباشند که وظیفه ضبط ، پردازش و مدیریت تصاویر را بر عهده دارند. کارشناسان عماد ایمن سه فاز هر پروژه حفاظتی شامل، طراحی، اجرا و نگهداری از تجهیزات را پوشش میدهند. اگرچه سیستم نظارتی استفاده از نگهبان تاحدودی موجبات ایجاد امنیت را در فضاهای بخصوص تجاری فراهم آورده است، لکن این عنصر حفاظتی به حد کافی گسترده نیست تا بتواند از تمامی محدوده و به نحو احسن حفاظت کند.

هنگام نصب باید به حریم شخصی خانههای مجاور توجه کرد. ناگفته نماند که کاربرد انواع دوربینهای مداربسته، فقط به سیستمهای حفاظتی محدود نمیشود، بلکه در مواردی که به آن اشاره کردیم هم، کاربرد دارد. دوربین مداربسته یک دستگاه حفاظتی و نظارتی به شمار میرود که در آن این امکان را به هر فردی میدهد تا بتواند محیط زندگی خود را کنترل نمایند. هر دو این دوربینها امکان کنترل از راه دور نیز دارند. این دوربینها که قابلیت نصب لنز جداگانه را دارند، بر خلاف نامشان تنها برای مصارف صنعتی استفاده نمیشوند. برای چنین شرایطی دوربین های باکس یا دوربین های صنعتی لنز خور گزینه های بسیار مناسبی میباشند. دوربین های مداربسته خانگی ای اچ دی نیاز به سیم کشی داشته و در مواردی که امکان سیم کشی در منزل وجود داشته باشد یا در مراحل ساخت بنا سیم کشی ایجاد شده باشد از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد. هنگام نصب و استفاده از دوربین مداربسته دیجیتال ، دردسر سیم کشی به حداقل می رسد. دوربینهای مداربسته غیرمخفی برای پوشش فضاهای مهم و اصلی، و دوربیهای مداربسته مخفی برای فضاهایی که دید کور دارند و دوربینهای مداربسته معمولی به آنجا دسترسی ندارند، نصب میشوند. دوربینهای مداربسته به فضای زیر خود دسترسی ندارند، به همین دلیل است که به این نقطه، نقطهی کور میگویند.

هزینه نصب دوربین مدار بسته FULL HD نسبت به سایر مدل ها کمی بالاتر است.دوربین با رزولوشن بالا که قابلیت زوم بالایی داشته باشد، قیمت بالاتری دارند. این نوع لنزها به دلیل اینکه موتور در آنها تعبیه شده است معمولا نسبت به بقیه لنزها گرانتر است. دوربینهای مداربسته نباید خیلی به منبع نور نزدیک باشند. این شرکت در زمینه دوربین مداربسته نیز فروش خیلی خوبی در بازار دارد. این دوربین ها صرفا به نظارت بر یک ناحیه می پردازند و به همین دلیل نیاز به یک اپراتور دارند که همیشه در حال کنترل این دوربین باشد. برای کنترل و تامین میزان درآمد افراد و کارمندان در محیطهای اداری، مدیران از دوربین مداربسته برای کنترل رفت و آمد کارمندان استفاده میکنند تا بدانند در محیط کاری چه چیزهایی خوب پیش میرود و افراد در حال چه کاری هستند. کارمندان در شرکت های مختلف ممکن است از بهره وری کافی برخوردار نباشند و در نتیجه در ساعت هایی که مدیران توانایی نظارت بر عملکرد آنها را ندارند میزان راندمان کلی کارمندان کاهش پیدا می کند. مدیران مشاغل و صاحبان منازل در نهایت به دنبال آرامش خاطری هستند که در نتیجه محافظت از دارایی هایشان و تأمین محیط امن و مطمئن برای کارکنان ، دوستان و خانواده شان به دست می آید و این که در هنگام وقوع حوادث احتمالی قادر باشند تا فرد یا افراد مختلف و مقصر را به مراجع قضایی معرفی کند.

سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. چیزی که این مورد نشان میدهد، این است که دوربین چقدر به شما اجازه میدهد در شب ببینید. این پریست ها به شما امکان می دهد دوربین را طوری تنظیم کنید که به صورت برنامه پذیر و زمان بندی شده، محل هایی مشخص را به شما نشان دهند. قابلیت WDR یا Wide Dynamic Range در دوربینهای مداربسته به معنای بهبود کیفیت تصاویر و افزایش بازه داینامیک دوربین است. از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود. علاوه بر آن چنانچه مشکل جدی، سرقت یا جرم در محل رخ دهد وجود یک دستگاه نظارت تصویری می تواند به میزان چشمگیری به شما در شناسایی سارقین کمک کند. این درست جایی است که اهمیت نصب دوربین مدار بسته رخ می نماید. شیوه کار بدین صورت است که دوربین تصاویر خیلی روشن و خیلی تاریک را با هم ادغام میکند و یک تصویر میدهد. واحد بیان وضوح تصویر در زمینه دیجیتال، پیکسل است.