قیمت ویژه انواع دوربین مداربسته

اگر قصد نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته در مغازه، منزل، اداره و سایت ncctv یا . چنانچه قصد ورود به صنف دوربین مداربسته را داشته باشید توصیه می کنیم مطالب این آکادمی را به ترتیب دنبال نمایید. با مطالعه مطالب این بخش و مشاهده محصولات هر یک از دسته بندی های آورده شده، به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته آشنایی کامل پیدا کرده و قادر به انتخاب بهترین نوع و بهترین مارک دوربین مداربسته مورد نیاز خودتان خواهید بود، البته، انتخاب یک سیستم مناسب وابستگی بسیار زیاد به بوجه در نظر گرفته شده برای سیستم، شرایط محیطی و کاربری محیط مورد نظارت، و نهایتا اهداف و کاربری های مد نظر از نصب سیستم مداربسته دارد. مرکز سخت افزار ایران یکی از نهاد های معتبر و قانونی است که همکاری های بسیاری با شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک دارد و در حوزه دیجیتال مارکتینگ بنیانگذار شیوه ای نوین و موثر است. این نوع از دوربین ها مخصوص محیط های معمولی و کم نور است. نصب دوربین مداربسته چه تاثیری در احساس امنیت دارد؟ این دوربین بخاطر مقاومت و سختی که دارد امکان نصب در فضاهای صنعتی و بیرونی را دارد .

دوربین های بولت می توانند فضای بزرگتری را تحت پوشش قرار دهند و مشاهده فواصل طولانی تر از طریق آن ها امکان پذیر است. دوربین مدار بسته از لحاظ شکل ظاهری و کیفیت تصویری که انتقال می دهد به چند نوع تقسیم می شود، که برای خرید دوربین مداربسته مناسب باید با کاربرد انواع دوربین های مدار بسته آشنا باشید. استفاده می شود ، مراکز خرید ، مدارس و دانشگاه ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، پارکینگ ها و … دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … برای پوشش فضای داخلی از دوربین سقفی یا دوربین دام استفاده می شود این دوربین به گونه ای طراحی شده است که از شکل و ظاهر مناسبی برخوردار است و کاربر می تواند از آن در محیط های داخلی استفاده کند. شکل و ظاهر این دوربین به گونه ای است که به لحاظ روانی ، افراد خطرناک را از محل نصب دوربین دور می کند .

به بیان دیگر، هرچه وضوح یک تصویر بالاتر باشد، کیفیت این تصویر نیز بیشتر است. به خاطر مشکلاتی و خطاهایی که احتمالا در زمان کار دچارش میشوند، هزینه نگهداری یک دوربین PTZ در طول زمان میتواند از قیمت اولیه آن نیز بیشتر شود. کاربر این دوربینها میتواند دوربین را به جهات مورد نظر خود بچرخاند. این قابلیت در دوربینهای مداربسته به کار میرود و کمک میکند تا دوربین بتواند مکان حسگر تصویر را تغییر داده و فکوس بهتری انجام دهد. از دوربین متحرک ای وی تک می توان برای پوشش فضاهای بیرونی با شعاع دید بالاتر استفاده کرد ، پارکینگ های روباز ، حیاط ها ، فرودگاه ها ، مراکز خرید و موقعیت های شبیه به آن توسط دوربین اسپید دام بخوبی پوشش داده می شود . 11 نوع دوربین مداربسته را به شما معرفی میکنیم، که قبل از خرید حتماً باید این موارد را رعایت کنید. دوربین هایک ویژن توانایی کنترل تراکم محیط، نمایش به کمک سنسورهای تشخیص گرما، تشخیص چهره، تغییر حالت دید در شب، کاهش نور مستقیم و بسیاری از موارد دیگر را در خود جای داده است که کار تیم نظارت را بسیار ساده تر می کند.

استفاده در فروشگاه ها، اداره ها و منازل، از عمده ترین موارد کاربرد دوربین های مدار بسته مدل دام تلقی می گردد. دوربین مداربسته گردان یا PTZ مشابه دوربین های اسپید دام است. این نوع از دوربین ها دارای ظاهری به فرم مکعب مستطیل یا استوانه ای می باشند. قیمت استفاده از این دوربینها نیز به مراتب بیشتر از سایر انواع دوربین مداربسته است. در دوربینهای IP، بر خلاف دوربینهای آنالوگ که برای ضبط تصاویر از دستگاه DVR استفاده میشود، از دستگاه NVR به عنوان دستگاه ضبط تصاویر استفاده میشود که باعث ایجاد ارتباط شبکهای میشود و همچنین دادههای دوربینهای IP را ذخیره میکند. به این صورت که در تاریکی و نور کم، تصاویر شفاف و واضحی را فراهم میکنند. با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب بر آن شده ایم تا شما را با انواع دوربین مدار بسته آشنا کنیم و شما را با ویژگی ها و کاربردهای دوربین آشنا کنیم.

همچنین یکی از نکاتی که در جانمایی دوربین های مدار بسته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این موضوع است تا دوربین ها در نقاطی نصب شوند که نور مستقیم خورشید و همچنین لامپ به آن ها نتابد.همچنین این را هم باید در نظر بگیرید که نقاطی را انتخاب نمایید که کابل کشی کمتری را نیاز داشته باشد. البته لازم است این موضوع را مد نظرقرار دهید که امروزه اغلب دوربینهای تولیدی ترکیبی از امکانات در مدلهای مختلف را دارا هستند و بیش از پیش میتوانند در رفع نیاز کاربران موفق عمل کنند. دوربین مداربسته تحت شبکه یا همان دوربین مداربسته IP، در برخی مدل ها با کیفیت تصویر بینظیر با رزولوشن بسیار بالا تصاویر را تا 8 کیلوبایت به خوبی ذخیره و نمایش داده و البته دارای یک دستگاه ضبط کننده تصاویر از نوع ان وی آر NVR می باشد . به طوری که امروزه یکی از مهمترین و بارزترین مشخصه های خرید یکی از باکیفیت ترین مدل های دوربین مداربسته را کیفیت مربوط به این محصولات امنیتی شکل داده است. با استفاده از این ویژگی، اگر فردی از محدوده تعیین شده عبور نماید، توسط دوربین تشخیص داده شده و با به صدا در آمدن آلارم اطلاع رسانی صورت می گیرد.

در این نوع دوربین نظارتی نمایش جزئیات و شفافیت و رزولوشن از عامل های تعیین کننده به حساب می آید. توجه داشته باشید که قیمت پکیج دوربین مداربسته بر اساس قیمت ارز تعیین می گردد. ارزان ترین مدلی که از دوربین های مداربسته تحت شبکه ( آی پی ) می توان معرفی کرد ، دوربین لامپی است . ما در این مقاله به معرفی انواع رزولوشن در دوربینهای مداربسته آنالوگ و تحت شبکه پرداختهایم که در انتخاب رزولوشن مناسب به شما کمک خواهد کرد. در این قسمت مقاله با انواع دوربین مدار بسته بر اساس شکل ظاهری آشنا می شویم. انواع پردازنده دوربین مداربسته را دراین مقاله توضیح می دهیم که در انتخاب دوربین مداربسته اهمیت زیادی دارد.

بر این اساس، بالا بودن کیفیت تصویر دوربین، حکایت از بالا بودن پیکسل ها یا رزولوشن دستگاه دارد. بر این اساس، قابلیت مشاهده و نظارت بر تصاویر در جهات مختلف امکان پذیر می گردد. دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین آنالوگ، برای انتقال تصاویر از امواج دیجیتالی و شبکه استفاده میکند. دوربین دید در شب نوعی از انواع دوربین مداربسته است که از LED مادون قرمز استفاده می کند و مناسب فضاهای باز و کم نور است. اینها مشخصات فنی و فیزیکی هستند که یک سیستم ایمنی باید در هر سطح تولید داشته باشد. در صورتی که شما هر سال محل کار خود را تغییر میدهید نیز استفاده از دوربینهای بیسیم منطقی تر بنظر میرسد و هزینه های شما را کاهش میدهد. اکثر مردم به دنبال باکیفیت ترین و ارزان ترین کالاها هستند تا بتوانند بدون صرف هزینه زیاد زندگی خود را با آرامش بگذرانند. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . هر کدام از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد.

دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت، نوع بدنه دوربین، نوع لنز و کیفیت و رزولیشن تصویر به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. این لنزها دارای فاصله کانونی متغیر بوده که در یک بازه مشخص قابل تغییر خواهد بود و به واسطه آن فاصله و عمق دید متغیر خواهد بود. قابلیت چرخش اسپید دام به دو صورت عمودی و افقی صورت می گیرد که از زاویه افقی هیچ محدودیتی ندارد و در زاویه عمودی بیش از 90 درجه می چرخد. Tilt: به معنای حرکت 90 درجه و به سمت بالا و پایین است. دوربین های دارای نمای دید تا 180 درجه با کیفیت بالاتری در بازار وجود دارند ، اما می توانید بعضی از آنها که حتی میدان دید گسترده تری تا 360 درجه نیز دارند را تهیه کنید. دوربین های دام غالبا گنبدی شکل می باشند.

دوربین های مداربسته به دلیل اینکه دارای تنوع بسیار زیادی در محصولاتشان می باشند در نتیجه برای انتخاب سیستمی که متناسب با کارایی شما باشد، مقداری گیج کننده می باشد. دوربینهای مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، در زمینههای زیادی با یکدیگر تفاوت دارند که یکی از این تفاوتها در رزولوشن تصاویر دریافتی از این دو نوع دوربین مداربسته میباشد. از آنجا که امنیت در ساختمان ها و مراکز تجاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و یک نیاز اساسی محسوب می شود، بازار کار نصب دوربین مداربسته هر روز رونق بالاتری بخود می گیرد. اینکه شما چه نوع دوربین مدار بسته ای برای محل مورد نظر نیاز دارید از مهمترین نکات قبل از خرید دوربین مدار بسته خواهد بود. چه معیارهایی را در انتخاب دوربین مداربسته اپتینا ملاک قرار دهیم؟ دوربین مداربسته bullet قابلیت نصب در فضاهای مختلف مانند زیر سقف یا روی دیوار را دارند. دستگاه DVR یا Digital Video Recorder همان ضبط کننده ویدئو دیجیتالی دستگاهی برای ضبط و کنترل تصاویر دوربین های مداربسته است که قابلیت کنترل و ارتباط دیجیتال بین شبکه را دارد. این استاندارد برای ذخیرهسازی تصاویر و ویدئو های دریافتی دوربینهای مداربسته استفاده میشود. Video Server یک کامپیوتر اختصاصی شامل نرمافزار مدیریت ویدئو (VMS) است.

با این قابلیت جدید و مدرن شما می توانید از فاصله های بسیار دور ، در محل کار و یا حتی اگر در کشور های دیگر هستید انتقال تصویر را روی گوش های موبایل ، دستگاه لپتاپ و یا کامپیوتر های شخصیتان دریافت کرده و تصاویر محل فیلم برداری شده را مشاهده کنید . را دارید و به دنبال نصاب حرفه ای دوربین مدار بسته هستید کافیست از طریق صفحه نصب دوربین مدار بسته امدادکاران سفارش خود را ثبت کنید. دستگاه ها بسته به ظرفیت وروردی به انواع 4 کانال , 8 کانال , 16 کانال , 32 کانال و . به عبارت دیگر، دستگاه DVR، وظیفه ضبط تصاویر در سیستم دوربین های مدار بسته را بر عهده دارد. نوع اینترنتی آنها تصاویر را از طریق اینترنت و پهنای باند منتقل می کنند. می توانند از شبکه داخلی به شبکه اینترنت متصل شوند و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق کنترل شوند.

امروزه با استفاده بیشتر از دوربینهای مداربسته، سوالاتی مانند بهترین رزولوشن برای دوربینهای مداربسته، ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است. دوربین مداربسته شبکه ای و IP در دو نوع بی سیم و با سیم وجود دارند. این نمونه از انواع دوربین مداربسته بدون استفاده از مادون قرمز، در شرایط مختلف نور و در تاریکی، تصاویر با کیفیتی ضبط می کند. این دوربین ها معمولا تنظیمات گردش، چرخش و زوم را ندارند و برای ضبط تصاویر از یک مکان ثابت و منطقه خاص کاربرد دارند، اما قابلیت دید در شب با استفاده از مادون قرمز دارند و در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویربرداری می کنند. اگرچه این دوربینها کیفیت تصویر پایینتری دارند، اما از قیمت پایینتری نیز برخوردارند و نیازهای کاربر را برطرف میسازند. نصب راحت تری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند، زیرا بی نیاز از کابل کشی جداگانه و تقویت منبع تغذیه هستند. حتما بخوانید: منبع تغذیه دوربین مدار بسته چیست؟

غالب این دوربین های کوچک وای فای دار هستند . مقاوم بوده به همین دلیل اغلب برای استفاده در محیط های خارجی و روباز مفید هستند. به عنوان مثال، برای کنترل عملکردهای مختلف دوربین آنالوگ باید کابل جداگانهای نصب شود. همانطور که می دانید دوربین های مداربسته از لحظ تکنولوژی به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند که یکی از آن ها دوربین مداربسته آنالوگ و دیگری دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد. این مدل از دوربین های نظارتی، معمولا به شکل مکعب مستطیل ساخته می شوند. درزمانی که جهان با افزایش مداوم جرم دستوپنجه نرم میکند، دوربینهای مداربسته بهعنوان دستگاههای نظارتی به بازار آمدند تا با شیوه مخفیانه خود و یادآوری نگاههای جاسوسی، انقلابی در زندگی مردم ایجاد کنند.