وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران-آل اسکیپ

از جمله این سبک‌ها می‌توان به کمدی، ملودرام، جنگی، سیاسی و… اشاره کرد. بله، بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام بشه. بله برای سوپرایز تولد عزیزان خود میتوانید قبل از رزرو بازی با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا با کمک شما محیط بازی را برایتان آماده کنند، در ضمن هیچ گونه هزینه ایی برای سوپرایز دریافت نمیشود. اگر می خواهید ساعاتی خوش در کنار دوستانتان به دور از فضای مجازی و اینترنت داشته باشید در اتاق فرار می توانید گرمی و هیجان را به جمع خود بازگردانید . امکان دارد هر شحصی، از یک چیز متفاوت بترسد و اگر دوست شما در یک اتاق فرار ترسیده است، دلیل بر آن نیست که شما هم قطعا در آن اتاق فرار بترسید ! پس به این نکته توجه داشته باشید که مطرح کردن این سوال، اشتباه است .

این چالش‌ها به روند کلی حل مسئله کمکی نمی‌کنند و هدف آنها این است که زمان و توجه شما را بدزدند. بهترین روش حل این چالش‌ها این است که هر زمان متوجه تقلبی بودن آنها شدید؛ زمانتان را برای حلشان هدر ندهید. وقتی وارد اتاق فرار ترسناک می‌شوید؛ باید هر لحظه انتظار وقوع یک اتفاق غیرمنتظره را داشته باشید. ممکن است تم داستان، درباره گیر افتادن در یک خانه مخروبه و فرار از دست یک قاتل جانی باشد.

اتاق فرار تناقض

خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. مثل بازی تسخیر که از لحاظ معمایی بی نظیره و ترسناک هم هست اما ی سری بعد از بازی میگن معماهاش عالی و سخت بود اما ترسش ی ذره کم بود. این دقیقا همون چیزیه که همه جا باید اتفاق بیفته، یعنی ترس به اندازه و منطقی و معمای عالی.

وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران-آل اسکیپ در واقع شما در این اتاق فرار در تسخیر ارواح قرار گرفته اید و باید با حل کردن معماهای مختلف طلسم را نابود و از خانه ارواح نجات پیدا کنید. در این مقاله سعی کردیم به نکاتی اشاره کنیم که به شما در تجربۀ اتاق فرار ترسناک کمک زیادی می‌کنند. دیدیم که تعداد بیشتر و افراد مناسب، نقش مهمی در تجربۀ بازی دارد. همچنین گفتیم که اگر اجازه ندهید ترس کنترل اوضاع را به دست بگیرد و تمرکز خود را حفظ کنید، علاوه بر اینکه مانند حرفه‌ای‌ها به نظر می‌رسید، بیشترین لذت را از بازی خواهید برد. برای رزرو بلیط اتاق‌های فرار مرکز بازی‌های فکری می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. این اتاق فرار نیز زیرمجموعه‌ای از مجموعه اسکیپ تایم محسوب می‌شود.

میدونید چرا؟ چون شما همیشه از رفتار خوش شخصی که برای راهنمایی شما میاید خوشحال میشید. پس گیم مستر اتاق فرار ترسناک باید انقدر کاربلد و خوش صحبت باشه که شما رو جذب کنه و بعضی وقتا لحن خودش رو جوری تغییر بده که ترس وجود شما رو فرا بگیره. در اسکیپ روم ها همه‌چیز عادی ولی پر هیجان و رمز آلود انجام می‌شود. فضاسازی و دکور این اتاق‌ها بسته به نوع سناریوهایی که دارند بسیار متفاوت است. گاهی شما در یک خانه‌ی متروکه یا سلول زندان گیر می‌افتید و گاهی هم در یک بیمارستان دورافتاده گرفتار می‌شوید و گاهی ممکن است درگیر یک گروگان‌گیری، دزدی و یا سرقت مسلحانه شوید.

در پرتال مای اسکیپ، همواره سعی کردیم که بهترین اتاق فرار ها را به پلیرهای عزیز پیشنهاد دهیم و معیار پیشنهاد اسکیپ روم به پلیر های عزیز، بر اساس تعداد تجربه و سلیقه پلیرهایی است که با ما تماس میگیرند. آن ها در خدمت سناریو هستند تا کمک کنند تجربه ای شگفت انگیز برای شما رقم بخورد. در واقع شما خودتان به آن ها پول می دهید تا بخشی از فضا سازی و ایجاد هیجان را به عهده بگیرند. بنابراین وقتی که در اسکیپ روم ترسناک ناگهان از پشت سر می آیند و شما را می ترسانند، عصبانی نشوید و تلاش نکنید تا به آن ها آسیب زده و با ایشان درگیر شوید. اگر رفتارشان واقعاً برای وحشت زا است، پس بدانید که دارند کارشان را به درستی انجام می دهند. بازی اتاق فرار ترسناک که در حال حاضر در حال برگزاری است بازی بی گناه است.

اتاق فرار کوانتوم

تصور کنید شما با جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های خود در یک محیط عجیب باید با همفکری و حل معما در زمان مشخص‌شده از آن محیط خارج شوید. نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند. ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم. اتاق‌ های فرار از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز و معمایی محسوب می‌شوند که شروع جدی آن‌ها از اسکیپ روم ترسناک ژاپن بوده است. در بازی‌های اتاق فرار شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق، فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند.

  • نگران نباشید در هر زمان از بازی و به هر دلیل نتونستین ادامه بدین و یا از مسیر بازی خارج شدین گیم مستر به شما کمک خواهد کرد تا بازی رو تموم کنید.
  • در اتاق فرار غیر ترسناک، شما باید به کمک سرنخ‌هایی که در فضای اتاق پنهان شده‌اند و کمک گرفتن از ذهن خودتان و مشورت با هم گروهی‌ها، راز پرونده و روش حل ان را کشف کنید.
  • یعنی هروقت احساس کردید که حال و احوالتان واقعاً خوب نیست، می‌توانید بازی را ترک کنید.
  • اتاق‌های فرار با معماها، رمزها، سرنخ‌ها و چالش‌های فیزیکی مختلف طراحی می‌شوند تا مهارت‌های بدنی و فکری شما را تقویت کنند.

بعد از ژاپن، طراحی و ساخت اتاق فرار در دیگر نقاط دنیا مانند اسکیپ روم تئاتر تعاملی سنگاپور. فقط این که بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام بشه. با انتخاب دقیق تاریخ، زمان، تعداد اعضای تیم و درج نام و تلفن سرگروه اتاق مورد نظرتون رو رزرو کنید. خیلی وقت‌ها ممکن بود داستان شنگول و منگول نیز برای ما ترسناک باشند. اما چیزی که ما را آرام می‌کرد، این فکر بود که ما در خانۀ خود هستیم و قرار نیست سروکلۀ گرگ توی زندگی واقعی‌مان پیدا شود. به غیر از ژانرهایی که به آنها اشاره شد؛ سبک‌های دیگری از اتاق فرار هم وجود دارند که معمولا به صورت ترکیبی در کنار سایر ژانرها به کار می‌روند.

معروف‌ترین مدل این اتاق فرارها، مربوط به حل پرونده‌های جنایی مثل قتل و سرقت است. در این سبک، شما در نقش نجات دهنده یک فرد یا جامعه یا حتی به عنوان یک کارآگاه وارد عمل خواهید شد. اتاقی که به عنوان زمین بازی وارد آن می‌شوید؛ ممکن است مثل محل وقوع جرم یا دفتر پلیس طراحی شده باشد. از دیگر گزینه های بسیار پرطرفدار و البته ترسناک در میان اتاق فرارهای فرانسه می توان به panik room اشاره کرد. در این بازی مهیج ۶۰ دقیقه زمان دارید و باید بتوانید در این مدت، از سرنوشت آخرین ساکنین این خانه مطلع شوید.

در اسکیپ روم ترسناک هم قرار نیست زامبی ها و ارواح و اشباح به شما آسیبی بزنند.. تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند. و راه خروج از اتاق فرار هم، چیزی نیست جز انگیزه، تقسیم کار درست و تلاش تک‌تک اعضای تیم برای برنده شدن. معمولاً روال اسکیپ روم به گونه‌ای است که معماها در امتداد یک‌دیگر قرار دارند و شما با حل هر کدام از آن‌ها به معمای بعدی می‌رسید.

اصول بازی اتاق فرار