18 تا از بهترین برند دوربین مداربسته جهان در 2022

سپس برای تصمیم صحیحتر و انتخابی دقیقتر، ما پیشنهاد میکنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید. این سیستم دارای رزولوشن 1080 است. در ابتدای مسیر، این محصول فقط با رزولوشن 1 مگاپیکسل به بازار عرضه شد که دربردارنده وضوح تصویر 480×720 با نرخ 30 فریم بر ثانیه بود اما تا سال 2020 این دوربین ها با وضوح 5 مگاپیکسل تولید و روانه بازار شده است. رزولوشن دوربین مداربسته QCIF مقدار 176×120 پیکسل است و یک چهارم اندازه وضوح CIF است. دوربین ها باید بلندگو و میکروفون داخلی داشته باشند تا بتوانید از طریق اپلیکیشن موبایل با هر کسی که دوربین روشن است صحبت کنید ، فرآیندی که به آن صدای دو طرفه می گویند. اگر بخواهیم بصورت علمی در مورد حانواده HD صحبت کنیم، باید این نکته را در نظر داشته باشیم که این دسته نیز زیر مجموعه سیگنالهای آنالوگ می باشد.

قیمت دوربین های مداربسته به عواملی چون نوع دوربین، ابعاد و اندازه آن، جنس، برند، تعداد آپشن ها، میزان کیفیت تصاویر، نوع سنسور، نوع سیگنال خروجی و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت آن بستگی دارد. میزان شفافیت این تستر رزولوشنی در حد ۸۰۰ در۴۸۰ پیکسل است . وجود قابلیت WDR بالا بهاندازه 120 دسیبل نیز در این نسل وجود دارد که کیفیت رضایت بخشی را فراهم نموده است. معمولاً برند های مطرح کیفیت خود را همچنان در سطح بالا نگه می دارند و البته قیمت بالاتری نیز دارند. امروزه بیشتر مجموعه ها برای کنترل و نظارت محیط درونی و بیرونی خود از دوربین مداربسته مخفی استفاده می کنند برای خرید این محصولات می توانید به مراکز پخش و فروش انواع لوازم الکترونیکی وراجعه کنید که برخی از این ارائه کنندگان اپراتور نصب و راه اندازی را برای سرویس دهی این دوربینها نیز ارسال می کنند. کاربران برای ثبت تصاویر در فاصله ی دور از این دوربین ها استفاده می کنند. از سوی دیگر، به نظر میرسد که خسارتهای جانبی کمی در منطقه بین دو حمله وجود داشته باشد. میتواند با وجود تابش خیرهکننده، نور مستقیم خورشید، بازتابها و نور ضعیف کار کند.

این کار اولین بار توسط داهوا در سال 2012 صورت پذیرفت و نسلهای مختلفی دارد به طور مثال نسل 3 این فناوری قابلیت ارسال تصاویر تا رزولوشن 4K را دارد، همچنین این دوربین ها از قابلیتهایی نظیر STARLIGHT یا LIGHTFINDER که در دوربین های تحت شبکه نیز بود بهره میگیرند تا در تاریکی یا نور کم بتوانند تصویر بهینهتری تولید نمایند. در هر صورت برای مقایسه و تعیین اصل بودن سنسورهای ادعا شده مورد استفاده در هر دوربین در زمان خرید، می توانید با توجه به پارت نامبر آن ها از لینک های زیر استفاده نمایید. جیمز کلرک ماکسول ادعا میکند، نور یک تابش الکترومغناطیسی است. وزارت دفاع روسیه که از سوی حسابهای طرفدار روسیه در شبکههای اجتماعی حمایت میشود ادعا میکند که مرکز تجاری آمستور در کرمنچوک پس از حملاتی که انبارهای مهمات را هدف قرار داده بود، آتش گرفته است. در 28 جون 2022، وزارت دفاع روسیه بیانیهای را در رابطه با این حمله منتشر کرد. ویدئویی که در 28 جون 2022 در توییتر منتشر شده و توسط دوربین مداربسته واقع در پارک میسکی، که در شمال کارخانه و مرکز خرید و در جهت این دو پایگاه نصب شده گرفته شده است، دو اصابت را نشان میدهد.

آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته متناسب با موقعیت ها یا شرایط مختلف وجود دارد و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است. در بسیاری از آزمایشها و تست های انجامشده برای بررسی حساسیت یک چشم انسان متوسط مشخص شدهاست که همه رنگها، اثر یکسانی روی شبکیه چشم ایجاد نمیکنند. نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتکارات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گستردهای از محصولات و راه حلها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص میکند. یعنی میزان حساسیت به نور400 نانومتر با بنفش و ۷۰۰ نانومتر به رنگ قرمز مرتبط است.

شکل دوربین باعث می شود افراد بیننده نتوانند تشخیص دهند که جهت دوربین به کدام سمت است، این یک طراحی قوی است که با ایجاد حال و هوای عدم اطمینان، مجرمان را از انجام جرم باز می دارد. از این جهت قابلیت و توانمندی این دوربین ها نسبت به دوربین مداربسته آنالوگ بسیار بیشتر است. اما سنسورهای CMOS به دلیل هزینه کمتر، مصرف انرژی کمتر و اندازه کوچکتر، امروزه در دوربینها بسیار رایجتر هستند. در کل، دو نوع سنسور تصویر در دوربینهای مدار بسته استفاده میشود CCD و CMOS . دوربینهای مداربسته داهوا دارای تکنولوژیهای کاربردی هستند که این نکته باعث محبوبیت آنها شده است. این دوربینها که نام اصلیشان دوربینهای بادی body camera میباشد، دوربینهای مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. دوربین های بولت معمولا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی نامساعد هستند به همین دلیل بیشترین کاربرد آنها در محیط های خارجی است. اما با کمک عکسهای رسید خرید از فروشگاه و ویدیوهای مرتبط، میتوان تأیید کرد که مرکز تجاری در واقع دارای کاربری و برای عموم باز است.

در این پیام به زبان روسی آمده است که با وجود آژیرهای ضد هوایی، فروشگاهها طبق معمول از ساعت 8 صبح تا 9 شب به فعالیت سایت ncctv خود ادامه میدهند. تصویری همراه با متن منتشر شده توسط سفارت روسیه در بریتانیا توسط سایتی به نام “WarOnFakes” تهیه شده است، سایتی که ادعا میکند اطلاعات نادرست منتشر شده توسط رسانههای اوکراینی درباره جنگ را شناسایی و افشا میکند، اما در راستی آزمایی و حقیقت سنجی که از سوی رسانههای فرانسوی صورت گرفته این سایت به عنوان سایتی در خدمت تبلیغات روسی شناخته شده است. چشم انسان نسبت به این تشعشع حساس است و فرکانسهای مختلف را به عنوان رنگ انتخاب میکند. به عنوان مثال فرض کنید برای فرزند خود برای نگه داری پرستار استخدام کرده اید و در زمانی که خود و همسر شما در منزل حضور ندارند می توانید با خرید دوربین مدار بسته و به کار گیری آن در هر ساعتی که خواستید کودک خود را ببینید و به صورت زنده از حال وی با خبر باشید. در این بیانیه هیچ بحثی در این زمینه که روسیه به کرمنچوک موشک شلیک کرده یا مرکز خرید مورد اصابت موشک قرار گرفته است وجود ندارد.

دستگاه های ذخیره ساز این نسل توانایی متمرکز کردن و یکپارچه کردن سایر سیستم ها نظیر اعلام سرقت، مادونقرمز، آلارمها، سیگنال های صوتی و تصویری را داند. دوربین های تحت شبکه را نسل جدید دوربین های مدار بسته می دانند و با گسترش فضای مجازی و اینترنت این نوع از دوربین ها که با استفاده از اینترنت تصاویر را را دریافت می نمایند به وجود آمده است. همانطور که مشاهده کردید دوربین های مداربسته دارای تنوع مختلفی است که ما در بالا به تعداد اندکی از آن ها اشاره کردیم. این سیستم ها باکیفیت بالا میتواند امکانات خوبی را برای مشتریان فراهم نماید. دوربین مداربسته آنالوگ که نسل قدیم هستند پس از اندک زمانی کیفیت خود را از دست می دهند ، البته این مشکل در دوربین مداربسته آنالوگ نسل جدید بهینهتر شده است و علاوه بر وجود کیفیت دوربین بالا و رزولوشن بهینهتر بازار مناسب تری را به خود جلب نموده است.

Planet پلنت، یک شرکت ارائه کننده تصاویر ماهوارهای، عکسهایی از 28 جون 2022، یعنی یک روز پس از حملات، برای تحریریه ناظران فرانس 24 ارسال کرد که محل برخورد دو موشک را نشان میداد. برای اولین بار دوربین مداربسته در سال 1942 میلادی بابت مشاهده عملکرد پرتاب موشک های V2 توسط شرکت زیمنس آلمان طراحی و نصب شد. سپس در ثانیه 0:39، موشک دوم بسیار نزدیکتر به دوربین فرود میآید. لنز فوق عریض با فاصله کانونی کم در این دوربین های مداربسته سبب شده تا میدان دید بسیار وسیعی در اختیار کاربران قرار گیرد. تصاویر دوربینهای مداربسته نظارتی و تصاویر ماهواره ای با این روایت در تضاد است. کلمه AHD مخفف کلمه “Analogue High Definition” است و به مفهوم دوربین مداربسته آنالوگ با کیفیت HD می باشد. زمانی که از دوربین های مدار بسته آنالوگ استفاده می شود، استفاده از آن دوربین ها در آن مناطق مزایا و معایبی را به همراه داشت، به طور مثال در شرایط نوری کم یا نور فلورسنت ضعف هایی وجود داشت، اما با گسترش شرایط زمان دیجیتال، سیستم های آنالوگ رو به منسوخ شدن رفتند و یا این سیستم ها خود را با آن تطبیق دادند.

به نظر می رسد مرکز خرید به طور مستقیم مورد اصابت موشک قرار گرفته است زیرا هیچ نشانهای از اصابت موشک در منطقه اطراف آن وجود ندارد. چرا که در طراحی و ساخت بدنه آنها هزینه بالاتری صورت گرفته است و به طبع این هزینه باید جبران گردد. برندها و کمپانیهای متفاوتی اقدام به طراحی و تولید تجهیزات امنیتی کردند که در میان آنها، داهوا یکی از بزرگ ترین و معتبرترین کمپانی ها در تولید و طراحی تجهیزات امنیتی است و دوربین های مداربسته و تجهیزات جانبی این برند به دلیل کیفیت و قابلیتهای فوق العاده، در ایران پرطرفدار است. برای مثال می دانیم که سنسور تصویر سونی (در هر پارت نامبر و کیفیتی و البته به شرط اصل بودن) از همرده های خود بالاتر و ماندگارتر است.

عکسهای با وضوحبالا سوژهها را با وضوح کامل ثبت میکنند. عوامل فیزیکی که با چشم قابل مشاهده هستند و جزء خصوصیات یک سیستم نظارتی است. جالب است بدانید با گذشت چندین سال از تولید آن، هنوز جز پر فروش ترین دوربین ها محسوب می شود. یک دوربین مداربسته دام وری فوکال دید در شب، مانند یک دوربین مداربسته باکس از لنز متغییر برخوردار است، ولی این لنز بر روی خود دوربین سوار است و قابلیت تعویض و یا تغیر آن وجود ندارد. یکی از رایجترین سؤالات این است که آیا یک سیستم نظارت آنالوگ پوشش بهتری دارد و یا دیجیتال؟ به طور مثال برخی از ضعف هایی که توسط دوربین های آنالوگ مشاهده گردید به مرور در سیستم های دیجیتال بهینهتر گردید. و شعلههای قابل مشاهده که به نظر میرسد از کارخانه ماشین آلات راهسازی باشد. و ذخیرهسازی توزیع شده و ایمنی قابل ارتقا را برای همه دوربینهای متصل به شبکه فراهم میکند. PoE نیز گزینه دیگری است ( قدرت و اترنت ) ، بدین معنا که هم برق و هم سیگنال از طریق یک کابل اترنت قابل ارسال است. طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچکترین و سریعترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است.

عموماً دوربینهای صنعتی کامپکت نیستند یعنی کاور، لنز و پایهٔ آن بسته به محل نصب و کاربری، توسط طراح جداگانه انتخاب میشود و این انعطافپذیری به واسطهٔ مصارف محدود آن نسبت به سایر دوربینهای دیگر میباشد اگر چه همین امر قیمت این دوربینها را بالاتر میبرد. این فروشگاه در زمینه فروش دوربین مداربسته ارزان و برند های معتبر دوربین مدار بسته دارای اعتبار زیاد میباشد که شما کاربران گرامی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی اعطا شده به سایت دوربین مارکت با اطمینان میتوانید اقدام به خرید دوربین مدار بسته ارزان کنید. در این روش ارتباط سادهای بین سلولهای فتوالکتریک و لامپ ها ایجاد شد.در سال 1884 مفهوم اسکن دیسک گسترش پیدا کرد این کار توسط پاول نیک پوی ، ارائه گردید در این روش المانها بر اساس چرخش مکانیکی دیسک با سوراخهای تعبیهشده روی آن کار میکرد..

این سیستم ها می توانند پروتکل ONVIF را پشتیبانی نمایند تا در صورت وجود دوربین تحت شبکه بتوان به آن دوربین ها نیز سرویس دهی انجام شود. 30 روز یک عرف متداول شده است، در سیستم های ذخیره ساز مبتنی بر کاست در آن زمان از 31 نوار کاست بهره میگرفتند و این نوار ها بر مبنای شماره روز بود. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. اما این ادعاها دروغ است. در غیر این صورت می توانید برای فعال سازی سیم کارت با تیم فروش فروشنده سیم کارت تماس بگیرید. در بحث انتخاب، بررسی قیمتها و برندها، خرید و آشنایی بیشتر با انواع دوربین مدار بسته، مطالبی به شرح زیر درج شده تا شما بازدیدکنندگان گرامی از سایت تخصصی مجموعه دماتجهیز(عضو رسمی اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع)، با کمک این نکات بتوانید با اطلاعات کافی، برای انتخاب و خرید انواع دوربین مدار بسته مناسب محیط زندگی یا محل کار خود، اقدام نمایید. همچنین دوربینهای مداربسته ساده، معمولا فاقد LED مادون قرمز هستند و اگر نیاز به دید در شب وجود داشته باشد، باید از پروژکتور مادون قرمز استفاده کرد.